Ik hoop het ook en dan stap ik er later op de dag uitquote:Op maandag 10 mei 2010 08:12 schreef ujjain het volgende:
Spannende dag vandaagIk zeg 1,5% in de plus als compensatie voor overreactie.
Maar het zou me niet verbazen als we de komende maand de 300-grens doorbreken.
Wat verwacht jij danquote:Op maandag 10 mei 2010 08:43 schreef capricia het volgende:
Ik zit er helemaal klaar voor...werk speciaal vandaag vanuit huis om dit mee te maken.
Ik zou het echt niet weten.quote:
Waar kijk jij?quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 08:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Futs echt enorm in de plus.
Effect gaat het zeker hebben, als ik de futures zie. >+3% zowel voor de AEX als WS.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten.
Ik vraag me serieus af of de bezwering van afgelopen weekend effect gaat hebben (en voor hoelang).
Daar heb je gelijk in. Maar als het vandaag eerst even een procent of 2 - 3 wil stijgen dan heb ik mijn verlies weer goed gemaakt.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Effect gaat het zeker hebben, als ik de futures zie. >+3% zowel voor de AEX als WS.
Hoe lang, tja... Denk niet zo lang, aangezien de beleggers ook wel zouden moeten realiseren dat die 720miljard toch ergens vandaan moet komen. En de ECB heeft de printers nou niet echt zo snel opgestart als de FED.
Ik wilde het net posten. Absurd. Maar wel lekker...quote:
Zo wee zeg! Als je flink will cashen, is het vandaag wel!quote:
Heb je een streefpercentage winst in je hoofd?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:25 schreef AQuila360 het volgende:
Verlies van vrijdag goed gemaakt maar nu twijfel ik wat ik doe
De wens is de vader van de gedachte, denk ik. De EU heeft dit plannetje nu wel bedacht, maar moeten de landen dit niet eerst nog nationaal accorderen?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:33 schreef Sinofiel het volgende:
De beleggers zijn wat minder cynisch dan ik kennelijk.
Jawel maar ik doe ze denk ik toch weg om het daarna even aan het kijkenquote:Op maandag 10 mei 2010 09:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je een streefpercentage winst in je hoofd?
Alleen bij rode cijfers toch?quote:Op maandag 10 mei 2010 11:37 schreef RvLaak het volgende:
Bij hoeveel % plussen wordt de beurs eigenlijk stilgelegd?
En diegenen die gespeculeerd hebben op een stijging, worden nu rijk vandaag. Het is een klapper vandaag!quote:Op maandag 10 mei 2010 12:12 schreef lyolyrc het volgende:
Degenen die gespeculeerd hebben op verdere dalingen, zullen nu hun centjes wel kwijt zijn.
Sja, of de Duitsers er zo blij mee zijn.....quote:Op maandag 10 mei 2010 11:59 schreef RvLaak het volgende:
Rente op Duitse staatsobligaties loopt op
Fed heropent kredietlijnen tegen verspreiding eurocrisis
Maar het reddingsplan voor de Euro is een goed idee hoor... Echt waar...
Er wordt aangegeven dat dit een maatregel is om enkel het vertrouwen te herstellen, mocht het tot bailouts gaan komen dan is dit bedrag niet genoeg.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:45 schreef tony_clifton- het volgende:
Wat niet wil zeggen dat ik denk dat alles rozegeur en maneschijn is vanaf nu - toen de Fed met hun 900 miljard over de brug kwamen schoot alles ook eerst omhoog (de banken ook tot 25%), om vervolgens te zakken en te zakken... Benieuwd in hoeverre de geschiedenis zich herhaalt...
Ah thanks, even kijken dan.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:54 schreef capricia het volgende:
Om 1320 uur extra uitending RTL-z: wat vinden de economen er van?
De fundamentele problemen in de economie zijn met deze noodhulp niet opgelost. Alle 'herstel' komt voort uit het optreden van overheden en centrale banken en zodra deze ermee stoppen, vrijwillig of door de markt gedwongen, word de crisis hervat. Kwestie van tijd dus, of je moet geloven in een wonderbaarlijk herstel in de private sector.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:45 schreef tony_clifton- het volgende:
Wat niet wil zeggen dat ik denk dat alles rozegeur en maneschijn is vanaf nu - toen de Fed met hun 900 miljard over de brug kwamen schoot alles ook eerst omhoog (de banken ook tot 25%), om vervolgens te zakken en te zakken... Benieuwd in hoeverre de geschiedenis zich herhaalt...
Nee, hoe ver zijn die af van het moment dat ze al het geld dat ze kunnen lenen nodig hebben voor het betalen van de rente op hun schuld?quote:Op maandag 10 mei 2010 12:53 schreef BattleCow het volgende:
De amerikanen komen er ook al beetje bij beetje achter dat je een schuldencrisis niet af kan lossen door meer geld te lenen.
Financials hebben ook echt baat bij de genoemde maatregelen, immers Grieks schuldpapier noteert weer voor single digit yields. Eigenlijk is dit gewoon een bailout voor aandeelhouders van financiele instellingen en een middelvinger naar de belastingbetaler.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:56 schreef BattleCow het volgende:
Waarom de beurzen vandaag sky-rocketting gaan? Dat komt omdat beleggers weer inspringen zodra de AEX een groene lijn laat zien.. profiteren van een schijnoplossing.. "Go with the flow"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |