Ja, dat doe je goed.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:06 schreef capricia het volgende:
Ik wilde het net posten. Absurd. Maar wel lekker...
Is dat ergens op de internets te volgen? (Belg)quote:Op maandag 10 mei 2010 12:54 schreef capricia het volgende:
Om 1320 uur extra uitending RTL-z: wat vinden de economen er van?
http://www.rtl.nl/financien/rtlz/livestream/quote:Op maandag 10 mei 2010 13:07 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Is dat ergens op de internets te volgen? (Belg)
Ik heb gekocht. Maar kreeg wel wat commentaar hier.. Of ik graag een slechte nachtrust wilde.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:08 schreef Scorpie het volgende:
Damn, en ik wilde donderdag nog wel aandelen ING kopen....had ik het maar gedaan
Nog maar eens bewezen dat niemand 't kan weten. Gefeli met de succesvolle trade dan (ik neem aan dat je verkoopt vandaag?)quote:Op maandag 10 mei 2010 13:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb gekocht. Maar kreeg wel wat commentaar hier.. Of ik graag een slechte nachtrust wilde.
Nu al cashen bedoel je?quote:Op maandag 10 mei 2010 13:15 schreef SeLang het volgende:
Een aantal Fok!-ers heeft zojuist de moeder aller bailouts ontvangen.
Ik zou maar dankbaar gebruik maken deze laatste verkoopkans.
Ja, wie het laatst lacht...quote:Op maandag 10 mei 2010 13:14 schreef capricia het volgende:
Ik heb gekocht. Maar kreeg wel wat commentaar hier.. Of ik graag een slechte nachtrust wilde.
ik weet nog niet of ik ga verkopen.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, wie het laatst lacht...
Met ING hou je onrust, trouwens.
Ga je direct weer verkopen?
Lijkt me clear van niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:21 schreef quirigua het volgende:
marketwatch commentator : Unclear if E.U. 'shock and awe' will provide lasting relief
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:18 schreef Crazy Harry het volgende:
Hier moet gewoon weer een dikke correctie op volgen, Ageas nu bijna 30% omhoog...
SeLang, bedoel je dat er beursgenoteerde bedrijven failliet gaan in de volgende fase van de crisis?
De beurs is op korte termijn niet te voorspellen, maar we staan op gigantisch overgewaardeerde niveaus (quote:
Ook dat nieuwe steunpakket is conditioneel op bepaalde fiscale targets en voor het grootste deel daarvan is nog steeds toestemming van de nationale parlementen vereist. Ik kan niet wachten tot het Duitse parlement weer moet beslissen over steun voor Spanje of Portugalquote:Op maandag 10 mei 2010 13:40 schreef luckyb1rd het volgende:
Het mooie is dat iedereen nu zit te juichen maar wacht maar tot er bezuinigd moet worden en in het zuiden nog harder dan in het noorden van Europa.. Net alsof de bevolking dat ook gewoon ff gaat pikken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |