Dit gedeelte is niet verpauperd gelukkig.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 06:10 schreef Winner_Taco het volgende:
Tip van de dag
Zoek een woning in een iets mindere pauperbuurt ?
Planten ze toch gewoon een paar van die wietplanten terug, is dat probleem ook weer opgelost.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 06:26 schreef Netsplitter het volgende:
Het begon met 2 agenten en dat werden er steeds meer.
Het niet het idee dat ze iemand gearresteerd hebben.
Later kwamen daar 2 busjes bij van een opruimingsbedrijf die alles uit het raam hebben staan keilen en an passant ook maar meteen ff een paar bosjes gesloopt hebben.
Dat zegt ook niet alles meer tegenwoordig. Ik woon zelf in een klein dorp in een nette straat en de woning naast mij had (voordat ik hier kwam) een plantage op zolder. Politie heeft een inval gedaan en de mensen zelf zijn uit de woning gezet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 06:10 schreef Winner_Taco het volgende:
Tip van de dag
Zoek een woning in een iets mindere pauperbuurt ?
Hebben ze het weggehaald of juist aangelegd?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:43 schreef Netsplitter het volgende:
Hele huis meurt meteen naar die geconcentreerde wietlucht.
Wordt zelfs stoned op de plee.
Weggehaald/gebroken/gesloopt/...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hebben ze het weggehaald of juist aangelegd?
Die stonden er bij en keken er naar.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan/Ga je ook een klacht indienen bij de politie?
Het lijkt me idd niet hoognodig om zoiets midden in de nacht te doen.
Dan nogquote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die stonden er bij en keken er naar.
Dus als ik het goed begrijp ga je langs het bureau om te vragen waarom er zo'n herrie bij gemaakt moet worden? En jij denkt dan serieus genomen te worden?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:53 schreef Netsplitter het volgende:
Net gebeld.
V: Is het standaard procedure dat een wietplantage meteen ontmanteld wordt ook al is het 3 in de morgen?
A: Ja, dat gebeurd standaard ongeacht tijdstip.
V: Is het normaal dat dat gebeurd met een pestherrie erbij?
A: Daar kan ik geen antwoord op geven via de telefoon.
V: Maar u kon net wel zeggen dat het bij het protocol hoort maar hier geen antwoord op kan geven?
A: Ik kan ook daar geen antwoord op geven via de telefoon.
.....
Dus dat wordt langs het bureau.
Blijf maar thuis, hier schiet je niks mee opquote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:53 schreef Netsplitter het volgende:
Net gebeld.
V: Is het standaard procedure dat een wietplantage meteen ontmanteld wordt ook al is het 3 in de morgen?
V: Is het normaal dat dat gebeurd met een pestherrie erbij?
A: Daar kan ik geen antwoord op geven via de telefoon.
V: Maar u kon net wel zeggen dat het bij het protocol hoort maar hier geen antwoord op kan geven?
A: Ik kan ook daar geen antwoord op geven via de telefoon.
.....
Dus dat wordt langs het bureau.
Ik vind het ook een goede zaak dat ze die meuk opruimen, maar doe het dan wel op normale tijden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:16 schreef ManianMan het volgende:
Hier hebben pas geleden ook geruimd. Goede zaak
Dat wel maar hier waren ze pas rond 9 uur bezigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik vind het ook een goede zaak dat ze die meuk opruimen, maar doe het dan wel op normale tijden.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:33 schreef Alicey het volgende:
En daarna natuurlijk meteen weer zo'n grote poster op het raam "WEER EEN OPGEROLD! WORDT OOK NSB-ER EN BEL 0800-WIET!"
Ja man, tuig, van die mensen die plantjes telen op zolder. Snel, bellen, bellen, snitchen, ratten!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:34 schreef ManianMan het volgende:
[..]
![]()
Zo'n poster mogen ze van mij plaatsen hoor. Zien ze ook wat voor tuig het is
Ze betalen geen belasting op de gemaakte winst daarom ben ik zo kwaad om die mensen. Als ze nou eens belasting gingen betalen waardoor de economie opbloeit in Nederland... maar helaas het zijn kortzichtige fraudeurs eerste klasquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:49 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ja man, tuig, van die mensen die plantjes telen op zolder. Snel, bellen, bellen, snitchen, ratten!!
Euh, dit was geen zolder.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:49 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ja man, tuig, van die mensen die plantjes telen op zolder. Snel, bellen, bellen, snitchen, ratten!!
Professioneel telerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Euh, dit was geen zolder.
Gewoon een appartement met koolstoffilters en al.
Kortom, professioneel dus, zodat eigenlijk niemand er last van heeft.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Euh, dit was geen zolder.
Gewoon een appartement met koolstoffilters en al.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kortom, professioneel dus, zodat eigenlijk niemand er last van heeft.
Inderdaad verkopen aan bedrijven die hap en de staatskast spekken maar helaasquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:33 schreef Ra-z het volgende:
De laatste keer dat het in de buurt bij mij gebeurde verbaasde ik me erover hoe apparatuur van een paar duizend euro gewoon kapot gesmeten werd in containers.
Het waren toen prima lampen, filters, en luchtbehandelaars die prima een legaal 2e leven had kunnen krijgen lijkt me
APquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:14 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hee Buffalo man!
Ontopic: wietplantages zijn gewoon illegaal. Ik zeg: niet doen!
Ik weet het. PM ban.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
AP![]()
Wou pm terugsturen maar je inbox is vol mattie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil graag weer met je PM'en.![]()
![]()
Standaard? Hier hebben ze er al is mee gewacht tot de volgende middag.. Ze gingen het hele huis alleen wel dicht timmeren 'snachtsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:53 schreef Netsplitter het volgende:
Net gebeld.
Och jeetje, wat een drama.. De coffeeshop die het verkoopt betaalt er wel wat belasting over, dus het is niet alsof je echt ALLES misloopt. Tevens wil ik wel eens weten wat er gebeurt als je naar de fiscus stapt met de melding: "Jongens, ik heb dit jaar voor 500.000 euro aan hennep verkocht, en ik vroeg me af waar ik de belasting daarvoor moet afdragen"quote:
Ze zijn gestopt met het veilen van apparatuur van hennepkwekerijen omdat bleek dat de domeinveilingen druk bezocht werden door henneptelers die voor 'n zacht prijsje een kwekerij in wilden richten..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:02 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Inderdaad verkopen aan bedrijven die hap en de staatskast spekken maar helaas
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 05:50 schreef Netsplitter het volgende:
Kan iemand me uitleggen waaorm men een wietplantage moet gaan ontruimen om 03:00 's nachts?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |