Dit gedeelte is niet verpauperd gelukkig.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 06:10 schreef Winner_Taco het volgende:
Tip van de dag
Zoek een woning in een iets mindere pauperbuurt ?
Planten ze toch gewoon een paar van die wietplanten terug, is dat probleem ook weer opgelost.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 06:26 schreef Netsplitter het volgende:
Het begon met 2 agenten en dat werden er steeds meer.
Het niet het idee dat ze iemand gearresteerd hebben.
Later kwamen daar 2 busjes bij van een opruimingsbedrijf die alles uit het raam hebben staan keilen en an passant ook maar meteen ff een paar bosjes gesloopt hebben.
Dat zegt ook niet alles meer tegenwoordig. Ik woon zelf in een klein dorp in een nette straat en de woning naast mij had (voordat ik hier kwam) een plantage op zolder. Politie heeft een inval gedaan en de mensen zelf zijn uit de woning gezet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 06:10 schreef Winner_Taco het volgende:
Tip van de dag
Zoek een woning in een iets mindere pauperbuurt ?
Hebben ze het weggehaald of juist aangelegd?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:43 schreef Netsplitter het volgende:
Hele huis meurt meteen naar die geconcentreerde wietlucht.
Wordt zelfs stoned op de plee.
Weggehaald/gebroken/gesloopt/...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hebben ze het weggehaald of juist aangelegd?
Die stonden er bij en keken er naar.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan/Ga je ook een klacht indienen bij de politie?
Het lijkt me idd niet hoognodig om zoiets midden in de nacht te doen.
Dan nogquote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die stonden er bij en keken er naar.
Dus als ik het goed begrijp ga je langs het bureau om te vragen waarom er zo'n herrie bij gemaakt moet worden? En jij denkt dan serieus genomen te worden?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:53 schreef Netsplitter het volgende:
Net gebeld.
V: Is het standaard procedure dat een wietplantage meteen ontmanteld wordt ook al is het 3 in de morgen?
A: Ja, dat gebeurd standaard ongeacht tijdstip.
V: Is het normaal dat dat gebeurd met een pestherrie erbij?
A: Daar kan ik geen antwoord op geven via de telefoon.
V: Maar u kon net wel zeggen dat het bij het protocol hoort maar hier geen antwoord op kan geven?
A: Ik kan ook daar geen antwoord op geven via de telefoon.
.....
Dus dat wordt langs het bureau.
Blijf maar thuis, hier schiet je niks mee opquote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:53 schreef Netsplitter het volgende:
Net gebeld.
V: Is het standaard procedure dat een wietplantage meteen ontmanteld wordt ook al is het 3 in de morgen?
A: Ja, dat gebeurd standaard ongeacht tijdstip.
V: Is het normaal dat dat gebeurd met een pestherrie erbij?
A: Daar kan ik geen antwoord op geven via de telefoon.
V: Maar u kon net wel zeggen dat het bij het protocol hoort maar hier geen antwoord op kan geven?
A: Ik kan ook daar geen antwoord op geven via de telefoon.
.....
Dus dat wordt langs het bureau.
Ik vind het ook een goede zaak dat ze die meuk opruimen, maar doe het dan wel op normale tijden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:16 schreef ManianMan het volgende:
Hier hebben pas geleden ook geruimd. Goede zaak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |