En deze categorie is weer onder te verdelen in vrouwen die aktief op zoek gaan en vrouwen die de daad echt nooit bij het woord zullen voegen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:49 schreef DS4 het volgende:
Ik denk wel dat vrouwen iets meer geneigd zijn om eens te experimenteren met een andere vrouw, zonder nu echt bisexueel te zijn.
bijvoorbeeld naar aanleiding van dit topic dacht ik eraan en dacht ik weer getsiequote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:50 schreef Fairydust het volgende:
Ofcourse denkt iedere vrouw er wel aan, alleen willen ze het niet allemaal.
Goh wat een originele uitspraak.quote:Op zondag 9 mei 2010 05:34 schreef Koeketrommel het volgende:
Mijn ex zei altijd "Elke vrouw is bi-curious."
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:16 schreef Playyy het volgende:
Nee, vrouwen zijn biologisch misschien wel mooier, maar mannen zijn aantrekkelijker. De gedachte om met een vrouw in bed te liggen windt mij totaal niet op. De gedachte om met een vrouw in bed te liggen en mannen die toekijken dan weer wel. Maar dan zijn het toch weer de mannen die geil worden. Dus doe mij gewoon mannen.
Aldus mijn vrouw: gemiddeld gezien wel.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:26 schreef musicfreakyme het volgende:
De enige reden zou zijn dat ik denk goh, zou beffen nóg lekkerder kunnen zijn als een vrouw het doet?
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:57 schreef Lief17 het volgende:
Ik zei vroeger ook altijd nee, maar ik moet zeggen dat ik met mijn beste vriendin toch wel degelijk sexuele aantrekkingskracht heb. We hebben ook al meerdere keren getongd samen, terwijl mijn vriend daar foto's van maakte... GEIL!
Haha, pics heb ik wel hoor, maar die gaan niet op FOK komen... (staan trouwens wel op ons beider hyvesquote:
Toevallig heb ik Hyves... link?quote:Op maandag 10 mei 2010 14:21 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Haha, pics heb ik wel hoor, maar die gaan niet op FOK komen... (staan trouwens wel op ons beider hyves) Ik had een tongpiercing laten zetten en zij wilde weten hoe het was om te zoenen met zo'n tongpierincing en van het een kwam het ander... En nu heeft zij er ook een en die moet ik nog even uittesten.
Daar heb ik er ook zoveel van gehadquote:Op maandag 10 mei 2010 14:21 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Haha, pics heb ik wel hoor, maar die gaan niet op FOK komen... (staan trouwens wel op ons beider hyves) Ik had een tongpiercing laten zetten en zij wilde weten hoe het was om te zoenen met zo'n tongpierincing en van het een kwam het ander... En nu heeft zij er ook een en die moet ik nog even uittesten.
Foto's daarvan of zoenen met vrouwen met tongpiercing?quote:Op maandag 10 mei 2010 14:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook zoveel van gehad
De IT bij jou op het werk zal genieten.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:05 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Foto's daarvan of zoenen met vrouwen met tongpiercing?
Overigens hebben wij sinds die tijd ook best geil met elkaar zitten mailen onder werktijd. Mocht ik ooit sex hebben met een vrouw, dan is zij het absoluut.
Dat vrienden willen weten hoe het is om te zoenen met iemand met een tongpiercing en dat ze dan naar mij toe komen.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:05 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Foto's daarvan of zoenen met vrouwen met tongpiercing?
Overigens hebben wij sinds die tijd ook best geil met elkaar zitten mailen onder werktijd. Mocht ik ooit sex hebben met een vrouw, dan is zij het absoluut.
Ach ja, laat ik het zo zeggen, wij delen echt heel veel met elkaar en daar volgt weleens iets uit voort. En we zijn beiden volwassen vrouwen van midden 30 hoor. Dus dit is geen kinderachtig meisjesgedoe of zo. Maar goed, ik zit niet op goedkeuring of zo te wachten, ik geef alleen aan hoe ik me voel over dit topic. En, even voor de goede orde, ik zoen niet met iedereen. Alleen met mijn vriend en dus af en toe met haar.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat vrienden willen weten hoe het is om te zoenen met iemand met een tongpiercing en dat ze dan naar mij toe komen.
Geil mailen met je beste vriendin
hotmail is your friend.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:08 schreef laforest het volgende:
[..]
De IT bij jou op het werk zal genieten.
Ik bedoel ook meer dat seks met beste vrienden een no-go is. Je vriendschap verandert erdoor, en dat is niet altijd de geode kant opquote:Op maandag 10 mei 2010 15:19 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Ach ja, laat ik het zo zeggen, wij delen echt heel veel met elkaar en daar volgt weleens iets uit voort. En we zijn beiden volwassen vrouwen van midden 30 hoor. Dus dit is geen kinderachtig meisjesgedoe of zo. Maar goed, ik zit niet op goedkeuring of zo te wachten, ik geef alleen aan hoe ik me voel over dit topic. En, even voor de goede orde, ik zoen niet met iedereen. Alleen met mijn vriend en dus af en toe met haar.
Aha! Dat snap ik wel hoor. Ik zeg ook niet dat wij sex gaan hebben of zo, alleen kunnen we wel erg goed over sex praten samen en dat heb ik nooit zo gedaan met anderen. En dat is gewoon erg leuk (en geil)!! En dat zoenen is gewoon iets wat wij samen hebben en dat heb ik nooit zo gehad met iemand (op mijn partner na uiteraard).quote:Op maandag 10 mei 2010 15:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik bedoel ook meer dat seks met beste vrienden een no-go is. Je vriendschap verandert erdoor, en dat is niet altijd de geode kant op
Dat is als mensen 'alvast' een kloontje aanmakenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 04:13 schreef P8 het volgende:
TS, wat is dit opeens. Je bent al jarenlang geregistreerd, maar sinds kort pas actief. En in elk topic wat je opent stel je een één of andere doelloze vraag.
Wanneer kan ik langskomen?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:51 schreef Lily-Ella het volgende:
In mijn omgeving ben ik de enige die het wil (of de enige die het toegeeft). Het is dus zeker niet standaard.
Precies.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:46 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat is als mensen 'alvast' een kloontje aanmaken
hahaha heeeeel herkenbaaaaar.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:21 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb seks gehad met mijn beste vriendin en onze vriendschap is nu behoorlijk anders dan voorheen, gelukkig ook door andere dingen en niet alleen door dat maar het speelt wel degelijk mee.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik bedoel ook meer dat seks met beste vrienden een no-go is. Je vriendschap verandert erdoor, en dat is niet altijd de geode kant op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |