En deze categorie is weer onder te verdelen in vrouwen die aktief op zoek gaan en vrouwen die de daad echt nooit bij het woord zullen voegen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:49 schreef DS4 het volgende:
Ik denk wel dat vrouwen iets meer geneigd zijn om eens te experimenteren met een andere vrouw, zonder nu echt bisexueel te zijn.
bijvoorbeeld naar aanleiding van dit topic dacht ik eraan en dacht ik weer getsiequote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:50 schreef Fairydust het volgende:
Ofcourse denkt iedere vrouw er wel aan, alleen willen ze het niet allemaal.
Goh wat een originele uitspraak.quote:Op zondag 9 mei 2010 05:34 schreef Koeketrommel het volgende:
Mijn ex zei altijd "Elke vrouw is bi-curious."
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:16 schreef Playyy het volgende:
Nee, vrouwen zijn biologisch misschien wel mooier, maar mannen zijn aantrekkelijker. De gedachte om met een vrouw in bed te liggen windt mij totaal niet op. De gedachte om met een vrouw in bed te liggen en mannen die toekijken dan weer wel. Maar dan zijn het toch weer de mannen die geil worden. Dus doe mij gewoon mannen.
Aldus mijn vrouw: gemiddeld gezien wel.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:26 schreef musicfreakyme het volgende:
De enige reden zou zijn dat ik denk goh, zou beffen nóg lekkerder kunnen zijn als een vrouw het doet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |