Wij kunnen heel de dag door koffie en thee pakken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
zo, de koffieservice is weer langsgeweest
Laat ik de vraag herformuleren: waarom heb jij zoveel kapotte ruiten?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:58 schreef D. het volgende:
[..]
Laten vervangen
Wat doe jij met kapotte ruiten?
ja, wij ook, maar ik ben te lui om de hele tijd zelf te lopenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij kunnen heel de dag door koffie en thee pakken.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, wij ook, maar ik ben te lui om de hele tijd zelf te lopen
Zoveel?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat ik de vraag herformuleren: waarom heb jij zoveel kapotte ruiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:07 schreef Joooo-pi het volgende:
YES,
succesje geboekt om me werk.ben jij mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ja doei.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:07 schreef Joooo-pi het volgende:
YES,
succesje geboekt om me werk.Ohh super!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt wel lekker weer?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemorgen! Lekker hardloopweer, ik zie er naar uit.
#NOT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |