Omdat het toch stiekem lekker is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 03:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die gast vergiftigd me bijna iedere keer met z'n gore troep
Maar toch terug blijven komen{
Bij Maasillo is er anders geen enkele Turk open rond die tijd. Daar doe ik het voor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 03:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit van ze leven niet. Ballentent.
JAWEL. Daar waar eerst de bussen stopte, bij Codarts, daar tegenover. Die.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 03:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Of bedoel je niet die tussen de Rotown en het Station ongeveer
Watt?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 03:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Bij Maasillo is er anders geen enkele Turk open rond die tijd. Daar doe ik het voor.
Je hebt Baja nogquote:Op vrijdag 7 mei 2010 03:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JAWEL. Daar waar eerst de bussen stopte, bij Codarts, daar tegenover. Die.
Ikben er 1 keer overdag geweest, dat was echt niet te vreten toen HUUUquote:Op vrijdag 7 mei 2010 03:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JAWEL. Daar waar eerst de bussen stopte, bij Codarts, daar tegenover. Die.
Ik ben daar naar een concert van Lil' Wayne geweest.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 03:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Watt Rotterdam/Nighttown. Jeweetwel.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 03:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee dat was nighttown
Maassilo is wat Now & Wow was
Dat weet ik! Maar ik bedoelde of hij dan nooit naar Watt ging ipv Snollywood.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 03:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee dat was nighttown
Maassilo is wat Now & Wow was
In Tarwewijk?quote:
Nee in Schiedamquote:Op vrijdag 7 mei 2010 03:07 schreef o.us het volgende:
[..]
In Tarwewijk?Ach, ik ben opgegroeid in Hillesluis dus ik heb geen recht van spreken.
Toen de C1000 bij Rijnhaven nog A&P wasquote:Op vrijdag 7 mei 2010 03:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee in Schiedammaar ieder weekend was ik daar ergens
Ooit begonnen bij de Hollywood![]()
Feijenoord.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 03:07 schreef o.us het volgende:
[..]
In Tarwewijk?Ach, ik ben opgegroeid in Hillesluis dus ik heb geen recht van spreken.
Waar in Feijenoord ben jij opgegroeid dan?quote:
Wait. Wut.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 03:08 schreef Madridista het volgende:
ik fantaseer erover dat wolvendagen zonder slipje onder een jurk door de straten loopt en zich glimlachend laat betasten door mannen
Die worden nu in Watt gedaan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 03:08 schreef Dribbel_ het volgende:
En de Buurtsuper feesten in de Waterfront waren altijd goed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |