Moet je ook echt lachen terwil je dit typt ?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:52 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
HAHAHAH ISGOED O.USZelfs je paps en mams mogen je niet. Ik vind het echt zielig voor je dat je troost zoekt op Fok (Inmiddels ben je hier de baas). Maar toch lees ik af en toe dat ze denken dat je een moslim bent. Wat is joun ervaring? Hoe ben jij overtuigd naar het Fokisme? vertel me wat meer over je leven
Dan kan ik het eventjes doorlullen en die lullen het weer door en dan weet heel amsterdam en rotterdam het alweer zoals altijd
Ik vind het echt zielig voor je o.us
![]()
![]()
![]()
Wie jou vrienden zijn? Nou wat is 1-1quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk geef je geen antwoord op mijn vragen over waar ik op school zit, wie mijn vrienden zijn etc. Dus waarom denk je dat wat jij te zeggen hebt nog kans heeft om mij te beïnvloeden ofzo
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:54 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Als jij gaat stappen open je een msn gesprek met 14 leden, en dan beginnen jullie emoticons als (h) etc te zenden en dat noem jij stappenHoe moeten wij zijn verjaardag vieren als we pas om 6 uur terug komen NERD
Jouquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:55 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Wie jou vrienden zijn? Nou wat is 1-1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vast en zeker, de knul staat stijf van de wiet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet je ook echt lachen terwil je dit typt ?
Dan mag die wel heel wat gebruikt hebben wil je daarom kunnen lachenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vast en zeker, de knul staat stijf van de wiet.
Hij is wezen stappen bij de Mac. Die gaan pas om twee uur dicht hier.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat komt door alle redbull daar ga je slechter van typen
Wat een kasthomo! een geile dame voor oen uitmakenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:53 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Hoe moeten we dan een verjaardag vieren oen
Hij is toch stoer, dan neem je toch TWEE HELE?!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan mag die wel heel wat gebruikt hebben wil je daarom kunnen lachen
Ik ga liever bij die turkse pizza gozert die daar richting centraal zit, maar smaken verschillen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij is wezen stappen bij de Mac. Die gaan pas om twee uur dicht hier.
Ja en dan heel stoer met de fiets door de drivequote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij is wezen stappen bij de Mac. Die gaan pas om twee uur dicht hier.
Oh wacht ik snap em alquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat doe je eigenlijk op "een verjaardag vieren" dan
Dat doe je toch juist voor het stappen, dan geef je iemand een hamster of een goudvis, dan roept die ff 10x Godverdomme wat ene kutkado, iedereen lacht ff schaapachtig en dan ga je de stad in ?
Niet in de stad.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja en dan heel stoer met de fiets door de drive
Rotterdam ?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga liever bij die turkse pizza gozert die daar richting centraal zit, maar smaken verschillen.
viel me ook op jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:56 schreef Penisbaard het volgende:
Nickdepick lijkt nogal een obsessie te hebben met de islam, religieuze mensen verliezen soberzo.
Na een avondje Hollywood ga ik standaard een bakje kapsalon halenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga liever bij die turkse pizza gozert die daar richting centraal zit, maar smaken verschillen.
Daar kom ik nooit van ze leven niet. Ballentent.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 03:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Na een avondje Hollywood ga ik standaard een bakje kapsalon halen.
jij hebt smaakquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |