falenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:37 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Meh, je kan niet trollen man, oprotten. Een kankerfaler ben je.
Ik ga slapen. Trusten.
Jij zit op een LAN-party.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:40 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
falen
[regelmatig werkwoord]• niet het verwachte resultaat opleveren
volgens www.encyclo.nl
Ik heb geen poging gewaagd tot iets, dus kan ik ook niet falen
Sorry dat ik met mijn wetenschappelijke feiten jouw ideeën ''OWN''
je poogde te trollen. faalhaas.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:40 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
falen
[regelmatig werkwoord]• niet het verwachte resultaat opleveren
volgens www.encyclo.nl
Ik heb geen poging gewaagd tot iets, dus kan ik ook niet falen
Sorry dat ik met mijn wetenschappelijke feiten jouw ideeën ''OWN''
Nee helaas, ik zit niet met FOK vrienden te gamenquote:
Nickdepick heeft een pauze tussen zijn WoW-raids en gebruikt die pauze om zijn frustratie te uiten op de foksquote:
Vertel eens wat over mij. Waar ik woon, waar ik op school zat, wie mijn vrienden zijn. Dat weet immers iedereen die mij kent.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:44 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Nee helaas, ik zit niet met FOK vrienden te gamenHier is een feestje en we zijn even aan het rusten en cadeautjes aan de jarige-jop te geven. Ik ging even mijn mail chacken en zag dat de jarige-jop's broer op FOK zit. Ik ging even kijken en tadaaaaa
. Even hem zitten uitaggen en daarna kwamen we erachter dat nog een hier op het feest aan FOK doet. Toen had ik ook maar toegegeven en nu laggen we jullie uit
wat is een WoW-raids?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nickdepick heeft een pauze tussen zijn WoW-raids en gebruikt die pauze om zijn frustratie te uiten op de foks
Om bijna 3 uur nog in staat zijn de jarige jop kado's te geven. Dat is echt niet goed knaap, drinken jullie alleen red bull daar?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:44 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Nee helaas, ik zit niet met FOK vrienden te gamenHier is een feestje en we zijn even aan het rusten en cadeautjes aan de jarige-jop te geven. Ik ging even mijn mail chacken en zag dat de jarige-jop's broer op FOK zit. Ik ging even kijken en tadaaaaa
. Even hem zitten uitaggen en daarna kwamen we erachter dat nog een hier op het feest aan FOK doet. Toen had ik ook maar toegegeven en nu laggen we jullie uit
als je 30kg aan vet aan komt krijg je een serial key tot een spel die World of Warcraft heet, is een geheim dus.. SSsstt!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:46 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
wat is een WoW-raids?![]()
![]()
Loop ik achter? Ben ik nu een Buitenlander omdat ik FOK-taal niet begrijp? wat is hier gaande?
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:46 schreef Equites het volgende:
[..]
Om bijna 3 uur nog in staat zijn de jarige jop kado's te geven. Dat is echt niet goed knaap, drinken jullie alleen red bull daar?
Weet je best.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:46 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
wat is een WoW-raids?![]()
![]()
Loop ik achter? Ben ik nu een Buitenlander omdat ik FOK-taal niet begrijp? wat is hier gaande?
![]()
![]()
Ik weet niet naar wat voor feesten jij gaat maar wij feesten tot 8 uur smorgensquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:46 schreef Equites het volgende:
[..]
Om bijna 3 uur nog in staat zijn de jarige jop kado's te geven. Dat is echt niet goed knaap, drinken jullie alleen red bull daar?
Pauper, als je gaat stappen doe het dan goed en komt niet voor twee uur thuis.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:50 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Ik weet niet naar wat voor feesten jij gaat maar wij feesten tot 8 uur smorgensWe komen pas net terug van stappen, dus we moeten hier nog even flink feesten. Hoe feest jij? Koop je een virtueel hoedje en zet je die op je runescape account?
![]()
Nu net terug komen van het stappenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:50 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Ik weet niet naar wat voor feesten jij gaat maar wij feesten tot 8 uur smorgensWe komen pas net terug van stappen, dus we moeten hier nog even flink feesten. Hoe feest jij? Koop je een virtueel hoedje en zet je die op je runescape account?
![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij weigert informatie te geven dus ik geloofde hem sowieso al niet.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pauper, als je gaat stappen doe het dan goed en komt niet voor twee uur thuis.
Niet op Fok!.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:53 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Hoe moeten we dan een verjaardag vieren oen
Als jij gaat stappen open je een msn gesprek met 14 leden, en dan beginnen jullie emoticons als (h) etc te zenden en dat noem jij stappenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Nu net terug komen van het stappen![]()
Ik zou dat niet eens stappen noemen.
Zoals gewoonlijk geef je geen antwoord op mijn vragen over waar ik op school zit, wie mijn vrienden zijn etc. Dus waarom denk je dat wat jij te zeggen hebt nog kans heeft om mij te beïnvloeden ofzoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:52 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
HAHAHAH ISGOED O.USZelfs je paps en mams mogen je niet. Ik vind het echt zielig voor je dat je troost zoekt op Fok (Inmiddels ben je hier de baas). Maar toch lees ik af en toe dat ze denken dat je een moslim bent. Wat is joun ervaring? Hoe ben jij overtuigd naar het Fokisme? vertel me wat meer over je leven
Dan kan ik het eventjes doorlullen en die lullen het weer door en dan weet heel amsterdam en rotterdam het alweer zoals altijd
Ik vind het echt zielig voor je o.us
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |