Ho ho ho ous laat de marokkaanse aard niet de overhand nemen he! Vecht er tegenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Luister eens kankerlul, als je nu niet per PM vertelt wie je bent faal je nog harder dan iedereen hier en mij in dit topic. Vertel nou eens kankersnel wie je bent desnoods zeg je me waarvan je mij kent.
Schaakbord ?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je komt niet over als iemand die er erg om kan lachen, je komt over als iemand met teveel opgekropte frustraties. Ik stel voor dat jullie dit gewoon uitvechten op het schaakbord, als echte mannen.
Beter ga je nu weg ouwe of ik roep yvonne erbij!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:28 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Oeff, de internet superman wordt boos!
Ik moet maar snel me Virus scanner aan zetten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AHAHAHAHAHAHAAHA
Wat een leuk volkje zijn jullie fokkers, ben bang dat ik een beetje racistisch tegenover jullie ben
Ik ben geen man.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:29 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Schaakbord ?Deze mannen komen niet verder dan online schaken
Ze werken online, flirten online, zoenen online, hebben kinderen online
Goh, wat zou er met deze mannen gebeuren als internet een dagje ophield..
Ik neuk ook online he.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:29 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Schaakbord ?Deze mannen komen niet verder dan online schaken
Ze werken online, flirten online, zoenen online, hebben kinderen online
Goh, wat zou er met deze mannen gebeuren als internet een dagje ophield..
TS?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:29 schreef o.us het volgende:
TS wilt niet vertellen waarvan hij mij kent of wie hij is dus is hij derhalve een saaie jongeman die aandacht zoekt.
Ik heb al het bed gedeeld met hem.quote:
Ik had het niet eens over jouquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:32 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
TS?
HAHAHAHAHAHAHA je bent niet geïntegreerd in FOK land, je kan de taal niet beheersen want ik ben niet de TS.Vuile kut Hyver!
Mwah, die Nick is een voorbeeld van een slechte troll.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:35 schreef Penisbaard het volgende:
Nickdepick is de nieuwe Natascha Paardehaar
bazenquotequote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:35 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:36 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Mwah, die Nick is een voorbeeld van een slechte troll.
Niemand overtreft Paardehaar.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:35 schreef Penisbaard het volgende:
Ik weet denk ik al waarom je geen moslim meer bent. Je gelooft nu in het fokismequote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Niemand overtreft Paardehaar.
Paardehaartopics.
Meh, je kan niet trollen man, oprotten. Een kankerfaler ben je.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:36 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Wat is een troll? Iemand die een sociaal leven leidt buiten FOK?Dan ben ik idd een troll.
Tijdens een feest op FOK! zitten?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:37 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Ik weet denk ik al waarom je geen moslim meer bent. Je gelooft nu in het fokisme
AHAHAHHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O.us ik ben hier nu met 7 jongens op een feest, en 2 daarvan kennen jou. Ze lachen je nog harder uit dan ik nu doe het is echt niet meer normaal![]()
![]()
Op FOK zitten tijdens een feest vind ik eigenlijk triester.....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:37 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Ik weet denk ik al waarom je geen moslim meer bent. Je gelooft nu in het fokisme
AHAHAHHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O.us ik ben hier nu met 7 jongens op een feest, en 2 daarvan kennen jou. Ze lachen je nog harder uit dan ik nu doe het is echt niet meer normaal![]()
![]()
Op een feest zitten en dan de gefrustreerde jongeman met de kleine penis uithangen op Fok!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:37 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
AHAHAHHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |