Echt waar, sommige mensenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:05 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Jij lult ook maar wat. Wat ben je nou een hij of een zij? Profiel vrouw en ook ik ben en Rotterdammer.
En waar is en Rotterdammer dan zo trots op? Het minderwaardigheidscomplex tegenover de bazen uit Amsterdam.
Waar is een Amsterdammer zo trots op dan? Het Kampioenschap hebben ze namelijk niet in hun zak zitten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:05 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Jij lult ook maar wat. Wat ben je nou een hij of een zij? Profiel vrouw en ook ik ben en Rotterdammer.
En waar is en Rotterdammer dan zo trots op? Het minderwaardigheidscomplex tegenover de bazen uit Amsterdam.
O.US zijn kloon gevonden, tadaaaaaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wie ben jij, wat doe je hier en waarom de fuck doe je zo stoer?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar is een Amsterdammer zo trots op dan? Het Kampioenschap hebben ze namelijk niet in hun zak zitten.
Jammer voor jou is dat ik dat soort teksten nooit leesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:08 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
O.US zijn kloon gevonden, tadaaaaa![]()
![]()
![]()
Nouja ik doe wel eventjes mee:
Doe niet alsof je me niet kentBro ik ben het man !! Je mocro24/7 for life G waneer gaan we weer die torie plegenmet onze homies dan gaan we paar smatjes krikken van 14 jaar hun dingetjes zijn nog lekker fessy ! Hessus waneer pakken we retourtje naar roermond outlet daar haal je woellah van die gevaarlijke Poloss en Pradas ! Probleem is me OV-tje is op a brada ik heb alleen voor in de week en niet in De weekend ! Die meisje in eindhoven zei dat ze wou happe maar nohh man ik liet me dollo daar niet in , maarja ik takki je morge als we die jucky tegekome voor die paar stacks ! One love & challaz bruderr
Nee, sorry, ik ben gewoon een meisje met hyves en zo. Als je even goed zoekt in mijn foto heb je die ook zo gevonden. Douchebag. En als ze zo kankertof wil doen, knul, doe dat dan lekker op superdudes of zo. Hier motten we je niet. 14.gifquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:08 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
O.US zijn kloon gevonden, tadaaaaa![]()
![]()
![]()
Nouja ik doe wel eventjes mee:
Doe niet alsof je me niet kentBro ik ben het man !! Je mocro24/7 for life G waneer gaan we weer die torie plegenmet onze homies dan gaan we paar smatjes krikken van 14 jaar hun dingetjes zijn nog lekker fessy ! Hessus waneer pakken we retourtje naar roermond outlet daar haal je woellah van die gevaarlijke Poloss en Pradas ! Probleem is me OV-tje is op a brada ik heb alleen voor in de week en niet in De weekend ! Die meisje in eindhoven zei dat ze wou happe maar nohh man ik liet me dollo daar niet in , maarja ik takki je morge als we die jucky tegekome voor die paar stacks ! One love & challaz bruderr
Jullie wel dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar is een Amsterdammer zo trots op dan? Het Kampioenschap hebben ze namelijk niet in hun zak zitten.
Ach, volgend jaar bij mij op school heb je nog meer van die gasten rondlopen, kan ik je vast vertellen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik ben gewoon een meisje met hyves en zo. Als je even goed zoekt in mijn foto heb je die ook zo gevonden. Douchebag. En als ze zo kankertof wil doen, knul, doe dat dan lekker op superdudes of zo. Hier motten we je niet. 14.gif
O ja, ik snapte geen fuck van je Oegoelabuaans. Doe het nog eens, in het Nederlands.
Nee, sorry, bezet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:08 schreef Madridista het volgende:
[..]
oh god.. wil je mijn slet zijn alsjeblieft?
De wallen zijn gesloten, lapzwans.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:09 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Nee in hun zak niet nee, een Kampioenschap is geen voorwerp dus hij kan niet in een zak.
Een amsterdammer is trots op:
- Dat hun zusje bij de wallen werkt
- Dat ze multicultureel zijn
- Dat ze lelijk zijn
O.us sorry, we hebben je door, maak geen vrienden aanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik ben gewoon een meisje met hyves en zo. Als je even goed zoekt in mijn foto heb je die ook zo gevonden. Douchebag. En als ze zo kankertof wil doen, knul, doe dat dan lekker op superdudes of zo. Hier motten we je niet. 14.gif
O ja, ik snapte geen fuck van je Oegoelabuaans. Doe het nog eens, in het Nederlands.
Zie je mij dat ergens zeggen? Ik ben nog zo sportief geweest als Feyenoorder om de Ajacieden vandaag te feliciteren met de beker.quote:
Ik kan wel van me afbijten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Ach, volgend jaar bij mij op school heb je nog meer van die gasten rondlopen, kan ik je vast vertellen.
Misschien moet je je doppies een keer opendoen, Sherlock.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:12 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
O.us sorry, we hebben je door, maak geen vrienden aan
Wie is O.us eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:12 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
O.us sorry, we hebben je door, maak geen vrienden aan
gastquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:14 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Ja, dwaal maar van het onderwerp af. Zou ik ook doen als ik vriendenloos was.
Vriendenloos? Wat is dat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:14 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Hij heeft meer vrienden gemaakt op Fok! dan jij tot nu toe, hazengebit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:14 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:14 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |