Wel dit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:38 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Wel eens een aap melk zien drinken?
Niets nieuwsquote:
Fixed.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:52 schreef Nickdepick het volgende:
wat heeft iedereen tegen o.us hij wordt al in Rotterdam flink vernederd, en nu op Fok! ?
Waar moet dit knulletje vrienden vandaan halen? Bijna iedereen in Rotterdam Amsterdam haat hem, zelfs de atheisten en de Christenen en de hele poespas erachteraan...
Die jongen wil rust op Fok en zelf hier krijgt hij het niet
![]()
![]()
![]()
Nee, ook in Roffaaaa.quote:
Hij is homo.. volgens zeggen, en jij neemt een nick 'Nickdepick'quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:54 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Nee, ook in Roffaaaa.
Ken hier mensen die over je zitten te praten dat je stiekem homo bentOok Fokkers
Noem eens namen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:54 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Nee, ook in Roffaaaa.
Ken hier mensen die over je zitten te praten dat je stiekem homo bentOok Fokkers
Je liegt, ik weet toevallig dat hij een level 73 straatkeizer is en dat mensen hem tot ver buiten Europa nog waarderen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:54 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Nee, ook in Roffaaaa.
Ik geloofde je totdat ik het woordje(+cijfer): level 73 zagquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je liegt, ik weet toevallig dat hij een level 73 straatkeizer is en dat mensen hem tot ver buiten Europa nog waarderen.
Noem eens namen dan? Faalhaasquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:58 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Ik geloofde je totdat ik het woordje(+cijfer): level 73 zag
Ik mag ze niet verraden omdat ze soms racistische posts posten..quote:
Oftewel, je lult. Veel plezier met jouw kloon.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:59 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Ik mag ze niet verraden omdat ze soms racistische posts posten..Ze willen niet geïdentificeerd worden..
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Oftewel, je lult. Veel plezier met jouw kloon.
PM mij maar eens een foto van jou met uitleg over wie je bent, wil je nog dat ik aandacht aan je besteed.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:01 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
HAHA isgoed![]()
Sorry, ik weet het leven is hard.... Ze haten je overal waar je bent.. en op je stoere laptop en in realiteit![]()
Kan je me eigenlijk PM'en waarom je de Islam hebt verlaten?
Bedankt
Wie ben jij, wat doe je hier en waarom de fuck doe je zo stoer?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:01 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
HAHA isgoed![]()
Sorry, ik weet het leven is hard.... Ze haten je overal waar je bent.. en op je stoere laptop en in realiteit![]()
Kan je me eigenlijk PM'en waarom je de Islam hebt verlaten?
Bedankt
Hou je van slootwater?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:02 schreef wolvendagen het volgende:
Ik drink beide. Maar wel Heineken of volle gesteriliseerde melk.
Jij lult ook maar wat. Wat ben je nou een hij of een zij? Profiel vrouw en ook ik ben en Rotterdammer.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Oftewel, je lult. Veel plezier met jouw kloon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |