Verder gaat het zn gangetje. Ik ga er in als het af is, geen minuut eerderquote:Op zondag 30 mei 2010 12:37 schreef Beijtje het volgende:
![]()
En verder? Wanneer ga/moet je er eigenlijk in?
Nop, geen deadlinesquote:Op zondag 30 mei 2010 13:04 schreef Beijtje het volgende:
Haha ok. Dat is wel aan te raden, gelukkig geen deadlines dus?
Je vader weet toch wel dat kunststof en vuur niet goed gaat? :xquote:Op zondag 30 mei 2010 12:32 schreef DABAMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Pa in de weer met de verfbrander en mijn kunststof kozijnen, terwijl ik m gevraagd had de houten kozijnen in de woonkamer te schuren..
Nu wel, ja. Ach ja, hopen dat het gerepareerd kan wordenquote:Op zondag 30 mei 2010 23:47 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Je vader weet toch wel dat kunststof en vuur niet goed gaat? :x
Beetje een blunder zelfs dat jij hebt aangegeven dat het geschuurd moet worden
Achja ik had ook van die eigenwijze hulpjes met de laminaatvloer leggen. Zeg nog dat ik alles doorgetrokken wil hebben naar de overloop en geen drempels. Kom je s'middags terug van materiaal halen van de bouwmarkt. Waren ze al mooi klaar met 2 kamers, maar niet doorgetrokken...
Met als reden: Dit was makkelijker
dan krijg je zo als bij mn zus.. dat 1 van de 2 lagen knaptquote:Op zondag 9 mei 2010 21:10 schreef JohnB52 het volgende:
Tipje:
koop verfafbijt ( ze hebben ook speciale voor metaal, staan bij de radiatorlak)
Best wel prijzig voor dat afbrandertje vind ik, heb zelf een B&D gekocht voor 35 euro...
Je kan er opzetstukjes voor kopen, zodat je glas niet barst als je er met 600"C hete lucht tegenaan blaast.
Wat ik wel leuk vond: mijn schoonmoeder die nadat dat ding aanstond, even ging testen of ie al warm was..... Dat was ie ook. Denk laatste keer dat ze dr hand er voordoet!
Ja!! Mijn buurman was echt zo klaarquote:Op zondag 27 juni 2010 00:49 schreef Oblivion het volgende:
Wat een werk!![]()
Heeft de buurman al dat gat gefixed?
Goeie zaak. Als je toch bezig bent, moet je dat idd doen. Anders krijg je later geheid spijt...quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:20 schreef DABAMaster het volgende:
- Alle opbouwdozen worden in de woonkamer gesloopt en vervangen door inbouwdozen (ben lekker op dreef)
Ik hoop half augustusquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:06 schreef Mixende_match het volgende:
schiet dus al ietsies op!weet je al een beetje wanneer je er in ga?
Berkerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:32 schreef Vonkenboer het volgende:
Oew, mooi schakelmateriaal !
Peha of berker ?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:41 schreef DABAMaster het volgende:
MIJN KEUKEN IS BINNEN!!!!! (iig, een groot deel)
quote:Op zondag 18 juli 2010 17:03 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Waar blijven de foto's ?![]()
Zodat we allemaal mee kunnen genieten !
Je ziet t goed, maar hij is ook niet aangeslotenquote:Op zondag 25 juli 2010 17:02 schreef exlurker het volgende:
Zie ik het nu wel goed?
[ afbeelding ]
Een wandcontactdoos in het tegelwerk zonder randaarde?
Helemaal gerustgesteldquote:Op zondag 25 juli 2010 17:30 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Je ziet t goed, maar hij is ook niet aangeslotenHad een WCD nodig van de juiste maat om te kijken of het paste, maar de randaarde is on-route
uhu! Netjes mee-gemeten =)quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:33 schreef JohnB52 het volgende:
Zorg je dr wel voor dat de hoogte goed staat, INCL de nog aan te leggen vloer?
Was dat dan niet de bedoeling? Anders maak je er wel een mooie puinhoop vanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef DABAMaster het volgende:
Ik sloeg tegen de muur..
[ afbeelding ]
Bij het stuuken, 25 jaar geleden, hadden ze waarschijnlijk geen voorstrijk meer..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:21 schreef exlurker het volgende:
[..]
Was dat dan niet de bedoeling? Anders maak je er wel een mooie puinhoop van
Ik denk dat voorstrijk toen nog helemaal niet bestondquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:37 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Bij het stuuken, 25 jaar geleden, hadden ze waarschijnlijk geen voorstrijk meer..
'quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:40 schreef exlurker het volgende:
[..]
Ik denk dat voorstrijk toen nog helemaal niet bestond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |