abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:25:46 #1
285174 Evienne
never odd or even
pi_81111652
Haast iedereen heeft het wel eens meegemaakt, een toevallige ontmoeting in de trein, een botsing tussen winkelwagentjes, een dronken kennismaking terwijl je beiden op je vrienden zit te wachten op de koude stoep voor je stamkroeg.... je voelt wel dat het gebeurt, maar het is zo vluchtig, je ziet geen gelegenheid telefoonnummers (of zelfs namen) uit te wisselen en voor je het weet, is het weer voorbij...

Natuurlijk kun je diegene daarna niet uit je hoofd zetten.

Wanneer besluit je om überhaupt moeite te gaan doen die persoon te vinden? En wat doe je dan, vrienden of kennissen inschakelen, telefoonboek, googlen, schoolbank.nl, rondspoken op de plek van jullie ontmoeting? Wat is de grens, en hoe bepaal je die?

Wat doe je als je die persoon uiteindelijk gevonden hebt?

TS vraagt dit natuurlijk niet voor niets, behalve jullie persoonlijke ervaringen wil ik inderdaad ook jullie mening over mijn personal encounter.

Ik ben iemand tegen gekomen bij de bushalte, we hadden allebei net dezelfde bus gemist. Tijdens dat halve uur zijn we samen naar de supermarkt geweest en hebben we een gesprek gehad, nadat ik hem vroeg wat zijn reisbestemming was. 'k Zou kunnen zeggen dat het een leuk gesprek was, maar het was vooral erg persoonlijk, ik heb dingen gezegd waarover ik nog niet eens praat met m'n dierbaarste vrienden, en ik voelde me zo vrij daarover te praten omdat hij er ook geen geheim van maakte wat hij zoal achter de rug had. Voor ik het in de gaten had was ik al bij mijn eindbestemming en toen de deur van de bus zich achter me sloot besefte ik pas hoezeer ik onder de indruk was van wat er zojuist was gebeurd, en dat ik niet eens wist hoe hij heet, laat staan hoe ik contact met hem kon houden.

Omdat we het over vrij persoonlijke dingen hebben gehad, kon ik via google wel het één en ander vinden. Echter kon ik alleen van zijn broer de directe contactgegevens vinden. Geen idee of ik te ver ga door via hem contact te zoeken!

Graag jullie input...
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_81111782
Mooie verhalen dit.

Keertje een geweldige treinreis beleefd met een leuk meisje van Leeuwarden naar Utrecht Centraal station. Daar moesten we allebei overstappen op een andere trein...

Dit is al ruim 7 jaar geleden en moet er soms (zoals nu) nog steeds aan denken. Twee uur lang prachtige gesprekken gehad en ineens was ze weg. Geen gegevens, niets...

MAAK ER WERK VAN, TS
pi_81111826
Als je gelooft in 'liefde op het eerste gezicht', waarom niet? Alle remmen los.
Google is your friend, abuse your friends
pi_81111893
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:28 schreef Socios het volgende:
MAAK ER WERK VAN, TS
Dat dus ^^^

Het ergste wat je kan overkomen is dat hij je afwijst of raar vindt. Who cares. Maar dan blijf je tenminste niet de rest van je leven je afvragen wat er zou zijn gebeurd als je wel contact had proberen op te nemen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:33:23 #5
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_81111985
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:28 schreef Socios het volgende:
Mooie verhalen dit.

Keertje een geweldige treinreis beleefd met een leuk meisje van Leeuwarden naar Utrecht Centraal station. Daar moesten we allebei overstappen op een andere trein...

Dit is al ruim 7 jaar geleden en moet er soms (zoals nu) nog steeds aan denken. Twee uur lang prachtige gesprekken gehad en ineens was ze weg. Geen gegevens, niets...

MAAK ER WERK VAN, TS
Prutser
pi_81112066
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:33 schreef skippy22 het volgende:
Prutser
pi_81112092
Zo gaan die dingen.
Jullie vertelden die persoonlijk dingen, omdat je elkaar toch niet kent, en elkaar hierna niet meer zouden zien.
5 Ferrari's op videoband!
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:41:22 #8
285174 Evienne
never odd or even
pi_81112334
Dit is volgens mij zo'n moment waarvan ik, als ik niks doe, over 20 jaar nog spijt van ga hebben.

In zoverre hebben jullie echt gelijk en wil ik ook absoluut iets gaan ondernemen, maar ik heb geen idee hoe ik me moet verwoorden tegenover zijn broer, het incident wat ik met hem heb besproken was natuurlijk niet voor niks op google te vinden en ik heb geen idee hoe gevoelig dat nog ligt.

Misschien maak ik er een te groot probleem van, maar ik ben een echte weegschaal, en wat Ferrari Tape zegt, zit dus ook in mijn achterhoofd.

Nou jaa, wat heb ik te verliezen eigenlijk....
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_81112421
Wat was het voor incident dan?
5 Ferrari's op videoband!
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:43:25 #10
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_81112440
Ik heb vaker zulke gesprekken gehad. Ik doe er niks mee, normaal gesproken. Gewoon, schijt.

Maar jij moet vooral werk van maken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_81112502
Ik ben er op zulk soort momenten altijd veel te verlegen voor.
Later denk ik altijd: 'you stupid idiot! weer een kans verspild'
You sunk my battleship! :o
pi_81112527
tvp
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:47:24 #13
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_81112615
Je kan beter spijt hebben dat je iets gedaan hebt dan spijt hebben dat je iets niet gedaan hebt
pi_81112870
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Je kan beter spijt hebben dat je iets gedaan hebt dan spijt hebben dat je iets niet gedaan hebt
Dit probeer ik ook echt te denken, iets in de trend van 'wat heb ik te verliezen?'.

Next time....
You sunk my battleship! :o
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:54:27 #15
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_81112918
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:53 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Dit probeer ik ook echt te denken, iets in de trend van 'wat heb ik te verliezen?'.

Next time....
Het mooie is dat er niks te verliezen is, dus gewoon doen de volgende keer
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:56:25 #16
285174 Evienne
never odd or even
pi_81113003
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:45 schreef FBreijer het volgende:
Dát heb ik dus ook al geregeld gehad.... en wil ik dit keer voorkomen.

Ik ga nu een mail formuleren. Hoop hem ook nog vanavond zelf te kunnen goedkeuren en versturen.

Keep your fingers crossed
pi_81113008
Leuk topic.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:56:39 #18
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_81113013
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:45 schreef FBreijer het volgende:
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:57:26 #19
285174 Evienne
never odd or even
pi_81113049
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:56 schreef heiden6 het volgende:
Leuk topic.
Thanks! Ervaringen die je wil delen?
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:57:30 #20
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_81113052
..Het was een toevallig ontmoeting online...
kan hem nog niet terug vinden zucht
Snollebolt
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:57:48 #21
121649 huize
Tumble tumble tumble
pi_81113069
Je hebt niets te verliezen en als je het niet doet krijg je vast en zeker spijt!
How did we get from the blue lamp disco
To cracking up in San Francisco
I look at myself in a sober light
I'm not Elvis but I'm alright
  vrijdag 7 mei 2010 @ 00:01:42 #22
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_81113254
wat lief! Gewoon proberen ts
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_81113374
Oh wauw, ga ervoor idd! Ik zou in ieder geval gevleid zijn dat iemand zoveel moeite voor me heeft gedaan, en je kent m verder niet dus je verliest ook niets als hij niet geinteresseerd blijkt te zijn.
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_81113853
WIe maakt de lemming btw?
pi_81114437
Wie stelt het immers nu niet op prijs dat iemand moeite voor 'm doet
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: