Zoals ik al zeg 20,-, Halfords met zuignap. En nee ik werk daar niet maar heb er zelf wel een.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:43 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja maar die moet je in de auto monteren he? Ik wil liever eentje die je makkelijk eruit kunt halen (zuignap, of andere opties mogen ook, zolang ik het maar snel weg kan halen), want ik heb geen eigen auto. Ik ga het in de auto van mn vader gebruiken
Wanneer had je het mailtje dat ie was verzonden? Ik wacht nog steeds.. heb al wel 2 25% off codes gekregenquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:38 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb vandaag mijn ishield binnen gekregen. Het is wel een heftige operatie om dat spul te bevestigen. Maar het resultaat is wel indrukwekkend
. Ben wel benieuwd hoe lang het goed blijft.
Maak eens een foto ervan om de resultaat te showen ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:38 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb vandaag mijn ishield binnen gekregen. Het is wel een heftige operatie om dat spul te bevestigen. Maar het resultaat is wel indrukwekkend
. Ben wel benieuwd hoe lang het goed blijft.
Zal ff langsgaan, thanks.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:46 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg 20,-, Halfords met zuignap. En nee ik werk daar niet maar heb er zelf wel een.
ik heb hem ook liggen, ben alleen huiverig om hem op te plakken...mijn phone is nog zo nieuw...quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maak eens een foto ervan om de resultaat te showen ?![]()
Anderen die ishield niet kennen en lui zijn: http://www.ishield.nl/showprod.php?lang=NL&prodid=56
Hoezo zitten ze in de weg? Geen probleem toch?quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:48 schreef boudemaniak het volgende:
Hallo mensen!
Ik heb gister net mijn mooie Desire binnengekregen (). Er is alleen wel 1 ding dat me irriteerd: Ik kan zooi als Facebook, Footprints, Flicr en Twitter niet verwijderen
Ik hoef die zooi niet maar ze zitten wel in de weg
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Bij "Applications" in de settings kan ik wel clear data doen, maar het programma zelf staat er nog op
Is persoonlijk :p Als ik iets niet gebruik wil ik het niet op mijn telefoon/pc hebben.. Daar stoor ik me gewoon aan!quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo zitten ze in de weg? Geen probleem toch?
Juist dan moet je em derop plakken. Als er eenmaal krassen opzitten helpt het niet echt meer.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:22 schreef Fendy het volgende:
[..]
ik heb hem ook liggen, ben alleen huiverig om hem op te plakken...mijn phone is nog zo nieuw...
Maak een filmpje en kijk waar die eindigtquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:36 schreef Zwansen het volgende:
Iemand enig idee in welke map ik video's moet zetten en waar ze te bekijken zijn? Heb het nu maar in de map MP3 gezet, maar kan het nergens terug vinden.
Moet ik eerst een verkenner applicatie downloaden ofzo?
Ja, daar komen ze idd. Nu lekker Seinfeld kijken op mn Desire. Thnx.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:02 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Maak een filmpje en kijk waar die eindigtWaarschijnlijk bij je foto's
Root je Desire en maak een ROM bij modaco:quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:25 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Is persoonlijk :p Als ik iets niet gebruik wil ik het niet op mijn telefoon/pc hebben.. Daar stoor ik me gewoon aan!
Ik ga hem er nu ook op plakken, maar ik ben wat huiverig. Iets weerhoudt me ervan om een perfect nieuw toestel nat te makenquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:10 schreef bleiblei het volgende:
Voorkant:
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
Heb jij hem ook 12 uur niet aangezet naderhand?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:38 schreef bleiblei het volgende:
En helemaal demonteren. Ook de accu eruit dus.
Ik heb overigens alleen de sticker met dat sponsje nat gemaakt en daarna 1 keer voorzichtig over de bovenkant gestreken nadat de sticker er op zat.
Eh... 8 uur later ofzoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:51 schreef Fendy het volgende:
[..]
Heb jij hem ook 12 uur niet aangezet naderhand?
Ik heb de Brodit houder al, de versie met acculader, en de Desire past echt perfect.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:27 schreef Ceased2Be het volgende:
BTW
De Brodit autohouder is nu beschikbaar via (o.a.) PDASHOP.nl. Heb er net eentje besteld ter vervanging van m'n G1 autohouder.
Vraagt het wel internet in het buitenland oid? Dat ik de gegevensverbinding etc. allemaal uit kan zetten en dan lekker kan navigeren?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:13 schreef Ceased2Be het volgende:
Heb zelf Copilot waar ik erg tevreden over ben (wel betaald)
Verder zou je Waze eens kunnen kijken, leuke gratis navigatie die gebruik maakt van userdata om files te melden, alternatieve routes te plannen etc. (http://world.waze.com)
ik was weer eens te ongeduldig maar geen probleem verder...quote:
Probeer hem toch maar eerst uit voor je hem koopt. Via via kan je vast wel aan een gekraakte versie (of is er een trial?) komen...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:21 schreef Renesite het volgende:
90 euro kost navigon.
Hmmm, weer stuff to think off.
Ik gebruik Co Pilot nu, en ben daar tevreden over. Hiervoor gebruikte ik TomTom op een Windows Mobile pda, en ik vind de ene niet beter/slechter dan de andere. Het installeren van Co Pilot geen snel, vlot en probleemloos, ook voor meerdere landen. (Bij TomTom was dat een klote werk, wat mij een dag heeft gekost. Het kopiëren van een kaart naar een SD kaart duurde eindeloos, en dan met allerlei drie dubbele registratiecodes. En zelfs een keer gehad dat ik onderweg wilde switchen naar de Duitse kaart, en dat TomTom vroeg om een registratiecode. Alsof je die bij de hand hebt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:52 schreef Renesite het volgende:
Iemand die al goede ervaringen heeft met het navigatiesysteem?
Welke te nemen.. Garmin, navigon of of of?
Sygic, werkt TOP! Wereldwijde kaarten te installeren, zit allemaal op de bijgevoegde dvd. Je kan het eventueel ook via hun site downloaden, kosten 60,- Nederlandse stem, display goed en overzichtelijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:52 schreef Renesite het volgende:
Iemand die al goede ervaringen heeft met het navigatiesysteem?
Welke te nemen.. Garmin, navigon of of of?
Niet als je dat niet wilt...je zult misschien zonder a-gps wat minder snel een fix hebben maar het zal prima werken denk ik. Deed het op mijn n95 iig welquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:32 schreef Renesite het volgende:
Werkt dat navigon dan ook met internet in het buitenland?
Misschien interessant om door te lezen? http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1362378/0quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:32 schreef Renesite het volgende:
Werkt dat navigon dan ook met internet in het buitenland?
Ik vind 'Terugkeren naar de oorsprong?' zo'n mooie dat dat heel de reden is om in het Nederlands te blijven werkenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:56 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Het enige is dat bij Co Pilot de Nederlandse vertaling van de interface hier en daar wat krukkig is. Zo wordt Screen Orientation vertaald met "Geaardheid van het Scherm".
quote:Geachte heer MaGNeT,
Hierbij informeren wij u dat Telfort uw HTC Desire i.c.m. Telfort 200 (12 mnd) heeft verstuurd. De bestelling kunt u binnen twee tot drie werkdagen verwachten.
U kunt te allen tijde via TNT Post https://securepostplaza.tntpost.nl/tracktrace/ de status opvragen. Hiervoor heeft u de volgende barcode nodig: 1234567890.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest en wensen u veel belplezier met de voordelige beltarieven van Telfort.
Met vriendelijke groet,
Telfort Internetshop
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik vind 'Terugkeren naar de oorsprong?' zo'n mooie dat dat heel de reden is om in het Nederlands te blijven werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |