Heb laatst het youtube-filmpje van Trots (stond op de frontpage) bekeken via de desire, maar dat was ook behoorlijk blokkig. Geen idee wat er aan te doen isquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:58 schreef Fendy het volgende:
Paar uurtjes in bezit nu, werkt allemaal goed!
Alleen youtube over 3g vind ik er minder goed uit zien, werkt dat beter over wifi? Krijg je dan beter beeld?
Misschien dat hij via 3g automatisch een lagere kwaliteit download. Bij mijn telefoon (HD2) zit het verschil in Wifi en 3g voornamelijk in de tijd die de telefoon nodig heeft voor het bufferen van het filmpje, de kwaliteit is nagenoeg hetzelfde. Zal het eens uitproberen als mijn zusje weer thuis is, die heeft wel een Desire.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:58 schreef Fendy het volgende:
Paar uurtjes in bezit nu, werkt allemaal goed!
Alleen youtube over 3g vind ik er minder goed uit zien, werkt dat beter over wifi? Krijg je dan beter beeld?
Kom ook van WM6 afquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:27 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Wel een mooi toestel overigens, moest alleen wennen aan Android dat toch behoorlijk anders is dan WM (heb me rot zitten zoeken naar een verkenner die er gewoon niet is)
Bedankt voor de tip, straks eens even kijken. Zusje komt toch met alles wat ze niet weet naar mij toe (hoewel dat ook het eerste Android telefoontje is die ik ooit in mijn handen heb gehadquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kom ook van WM6 af, en heb de applicatie 'Astro' gevonden in de market. Deze is een soort verkenner, maar dan voor je SD kaart
Ik zou eerst je taal instellen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:48 schreef Zwansen het volgende:
Binnen!
Iemand tips wat als eerste in te stellen/te downloaden?
Ik ben ook WM gewend, maar je hebt eigenlijk zelden een verkenner of file manager nodig. Geweldige OS.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:27 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Misschien dat hij via 3g automatisch een lagere kwaliteit download. Bij mijn telefoon (HD2) zit het verschil in Wifi en 3g voornamelijk in de tijd die de telefoon nodig heeft voor het bufferen van het filmpje, de kwaliteit is nagenoeg hetzelfde. Zal het eens uitproberen als mijn zusje weer thuis is, die heeft wel een Desire.
Wel een mooi toestel overigens, moest alleen wennen aan Android dat toch behoorlijk anders is dan WM (heb me rot zitten zoeken naar een verkenner die er gewoon niet is)
ik had vanmiddag gebeld naar vodafone en die trut aan de telefoon zij dat ze gewoon op voorraad warenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:10 schreef RacerDKB het volgende:
Nou stand van zaken met Vodafone, ik net weer gebeld, ze zeiden toch dat die 500 toestellen binnen waren gekomen, én dat ze bedoeld waren specifiek voor telefoon-orders, waar er 230 in de backorder stonden ofzo.
Deze week worden ze uitgeleverd, uiterlijk maandag of dinsdag zou men ze moeten krijgen.
Hoop dat mijne snel komt, voor het weekend zou wel hendig zijn.
Dan heb je mazzel, ik wacht al sinds 26 april.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik had vanmiddag gebeld naar vodafone en die trut aan de telefoon zij dat ze gewoon op voorraad waren![]()
ik krijg hem binnen 10 werkdagen, heb ook al een mooi leren klaphoesje besteld
heb trouwens
Bel+Sms+Web 350 2 jaar
¤ 23,00
Per maand
das 1 jaar en na 1 jaar
¤ 46,00 P/m
ik bel veel dus dit haal ik er wel uit
Nee, ik heb wel ervaring met de houders van Brodit, die kan ik je aanraden. Is er ook voor de HD2 zie ik op http://www.pdashop.nl/pro(...)-holder-htc-hd2.htmlquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:34 schreef Asgard het volgende:
Een beetje offtopic, maar heeft iemand misschien ervaring met deze houder voor in de auto?
http://www.gsmweb.nl/forms3/0651.htm
Ik wil het voor de HTC HD2 gebruiken, maar aangezien die geen eigen topic heeft hier en dit een universele houder is zou er misschien iemand hier ervaring mee hebben?
De mijne van de Halfords ziet er nagenoeg hetzelfde uit, alleen een stukkie goedkoper. Ga daar eens kijken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:34 schreef Asgard het volgende:
Een beetje offtopic, maar heeft iemand misschien ervaring met deze houder voor in de auto?
http://www.gsmweb.nl/forms3/0651.htm
Ik wil het voor de HTC HD2 gebruiken, maar aangezien die geen eigen topic heeft hier en dit een universele houder is zou er misschien iemand hier ervaring mee hebben?
Ja maar die moet je in de auto monteren he? Ik wil liever eentje die je makkelijk eruit kunt halen (zuignap, of andere opties mogen ook, zolang ik het maar snel weg kan halen), want ik heb geen eigen autoquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:36 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel ervaring met de houders van Brodit, die kan ik je aanraden. Is er ook voor de HD2 zie ik op http://www.pdashop.nl/pro(...)-holder-htc-hd2.html
Heb je ook op de link geklikt?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:43 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja maar die moet je in de auto monteren he? Ik wil liever eentje die je makkelijk eruit kunt halen (zuignap, of andere opties mogen ook, zolang ik het maar snel weg kan halen), want ik heb geen eigen auto. Ik ga het in de auto van mn vader gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |