quote:Op zondag 9 mei 2010 20:24 schreef Kaas- het volgende:
Kut, uit reactie blijkt dat ik volgens de administratie niet eens aanwezig was bij dat tentamen. Ze zullen het toch niet kwijt zijn...To be continued...
Heel veel bier is de enige manier om mij ook maar in de buurt van de dansvloer te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Cool story, Hansel.
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:24 schreef Kaas- het volgende:
Kut, uit reactie blijkt dat ik volgens de administratie niet eens aanwezig was bij dat tentamen. Ze zullen het toch niet kwijt zijn...To be continued...
WazigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopen maar dat ze nog wat kunnen vinden, al wordt het lastig nu natuurlijk...
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
Er moet toch wel een aftekenlijst van de surveillant van je collegekaart zijn? Dat is een bewijs dat je aanwezig was.![]()
Neem aan dat het daar ook mis is gegaan dan (?)quote:Op zondag 9 mei 2010 20:24 schreef Kaas- het volgende:
Kut, uit reactie blijkt dat ik volgens de administratie niet eens aanwezig was bij dat tentamen.
Pff inderdaad.. zeker als ze je niet mogen is het echt extreem kut. Zat een keer in een verkeerd vak bij een open boek tentamen. Mocht ik alles verzamelen en werd ik geplaatst op een of andere wiebeltafel met ongelijke pootjes.. en ik had ook nog tijdnood! Teringwijf..quote:Op zondag 9 mei 2010 23:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Sowieso twijfel ik soms wel eens aan de kundigheid van sommige surveillanten...
Dat bijvoorbeeld. Of dat ze surveillanten die geen woord Engels spreken inzetten bij een Engels tentamen met op zijn minst de helft buitenlanders... Als er dan iets moet gebeuren ontstaat er elke keer weer een heisa vanwege communicatieproblemen.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:54 schreef Finitio het volgende:
[..]
Pff inderdaad.. zeker als ze je niet mogen is het echt extreem kut. Zat een keer in een verkeerd vak bij een open boek tentamen. Mocht ik alles verzamelen en werd ik geplaatst op een of andere wiebeltafel met ongelijke pootjes.. en ik had ook nog tijdnood! Teringwijf..
Haha ok, daar heb ik geen ervaring mee, maar kan me goed voorstellen dat sommigen geen Engels spreken. Vind het ook altijd zo leuk als die vrouw dat verhaaltje in het Engels doet: 'Please turn off your Mobeil phones and store them in your bag'.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat bijvoorbeeld. Of dat ze surveillanten die geen woord Engels spreken inzetten bij een Engels tentamen met op zijn minst de helft buitenlanders... Als er dan iets moet gebeuren ontstaat er elke keer weer een heisa vanwege communicatieproblemen.
Ja, altijd dezelfde (hindoestaan?), altijd dezelfde fouten, altijd hetzelfde dunglishquote:Op maandag 10 mei 2010 00:07 schreef Finitio het volgende:
[..]
Haha ok, daar heb ik geen ervaring mee, maar kan me goed voorstellen dat sommigen geen Engels spreken. Vind het ook altijd zo leuk als die vrouw dat verhaaltje in het Engels doet: 'Please turn off your Mobeil phones and store them in your bag'.
Oh, op die manier. Nee, ik dacht dat het cijfer niet geregistreerd was omdat ze geen tentamen hadden ontvangen.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:02 schreef Finitio het volgende:
[..]
[..]
Neem aan dat het daar ook mis is gegaan dan (?)
Ik weet het niet. Misschien zijn ze het tentamen kwijt, misschien ben ik niet afgetekend... ik heb ook geen flauw idee.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Nee, ik dacht dat het cijfer niet geregistreerd was omdat ze geen tentamen hadden ontvangen.
Hehe, dat is elke keer weer lachen. Moeten wij alleen om het "bag"-stukje lachen, omdat het klinkt alsof ze iedereen sommeert die tas in je 'bek' te stoppen.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:07 schreef Finitio het volgende:
[..]
Vind het ook altijd zo leuk als die vrouw dat verhaaltje in het Engels doet: 'Please turn off your Mobeil phones and store them in your bag'.
Voor een goed cijfer kun je denk ik toch het best in het Engels aan de slag, tenzij je echt slecht in Engels bent. Zelf heb ik volgens mij nog nooit een Nederlands paper gelezen in richting van mijn scriptie, dus zou het veel extra moeite kosten om allerlei begrippen te vertalen.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat lijkt jullie trouwens het handigst om als voertaal van de Bachelorthesis te kiezen? Bij een Engelstalige thesis heb je natuurlijk een veel breder publiek, bij een Nederlandstalige thesis kan ik sneller schrijven en heb ik meer het gevoel dat ik beter kan duiden wat de essentie is van de tekst. Zou het uitmaken voor je cijfer als het gewoon ouderwets Nederlandstalig is?
Volgens mij tekenen ze je afwezigheid niet noodzakelijkerwijs af. De meeste surveillanten zetten wel een vinkje of een streepje, maar de lijsten die ze vergelijken met je collegekaart zijn voor de controle of je wel ingeschreven hebt voor het tentamen. De meesten zetten wel een krabbeltje volgens mij, maar dat is denk ik alleen zodat ze zelf weten welke kaarten er al gecontroleerd zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:54 schreef Kaas- het volgende:
de begeleider bij het tentamen heeft een handtekening voor mij op de verkeerde plek (en dus niet onder mijn eigen studentennummer) gezet
Gefeliciteerd! Gisteren twee mensen gesproken die 'm niet hadden gehaald, terwijl 1 van hun nooit eerder een tentamen gefaald had. Ben zelf ook tevreden, had een 8.6 voor m'n werkcollege.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:56 schreef Najir het volgende:
Cijfers van ACI 1a zijn bekend, ik heb tot mijn aller grootste verbazing een 5.5! Volgens mij nog nooit zo weinig van een vak begrepen en toch gehaald... Ben wel blij, afgelopen blok 2/2 tentamens gehaald. Jullie?
Ik zou eens langsgaan bij de docent en de situatie uitleggen, zoveel onrechtvaardigheid kan echt niet door de beugel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:54 schreef Kaas- het volgende:
Nog steeds geen reactie hier, ook niet op mijn mail van 1,5 dag geleden of er nog nieuws was. En morgen zal er ook wel niets gebeuren.Nog even in de examenreglementen gekeken, maar daarin staat niets over dit soort situaties.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:56 schreef Najir het volgende:
Cijfers van ACI 1a zijn bekend, ik heb tot mijn aller grootste verbazing een 5.5! Volgens mij nog nooit zo weinig van een vak begrepen en toch gehaald... Ben wel blij, afgelopen blok 2/2 tentamens gehaald. Jullie?
Mogen mensen die ACI dit jaar niet halen volgend jaar in plaats daarvan Introduction to Behavioral Economics volgen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het is ook gewoon echt een pauper vak. Statiegeld op vaten met chemicaliën, kom op, dat is MBO Boekhouden, niet WO Economie. Ik waag zelfs te betwijfelen of het vak voor accountants etc. wel nuttig is, dit soort zaken is allemaal al weg geautomatiseerd. Goed dat ze het vervangen voor een vak dat wel over economie gaat, Introduction to Behavioral Economics.
Zo, dat lucht op.![]()
Als dat zou kunnen, zou het helemaal geweldig zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:24 schreef Finitio het volgende:
[..]
Mogen mensen die ACI dit jaar niet halen volgend jaar in plaats daarvan Introduction to Behavioral Economics volgen?
Dat biedt voor mij geen soelaas, ik moet het halen anders kan ik volgend jaar niet aan de master beginnen. Maar het zou mooi zijn voor de huidige tweede jaars die ACI niet gehaald hebben. Bovendien moet en zal het mij lukken om een voldoende te halen, ik ga maar eens kijken of ik bijles kan krijgen er in, ik vermoed dat het al beter gaat als ik structuur in de stof weet te krijgen, hopen dat bijles daar bij kan helpen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:24 schreef Finitio het volgende:
[..]
Mogen mensen die ACI dit jaar niet halen volgend jaar in plaats daarvan Introduction to Behavioral Economics volgen?
Misschien de bundel van boekhouden nog eens doorkijken. Daar was alles nog wel begrijpelijk. Als je de basis goed begrijpt kun je bij het ACI-tentamen de 'educated guess' methode toepassen. Dat ging voor mij prima, zonder de stof te bestuderen had ik een ruime voldoende.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat biedt voor mij geen soelaas, ik moet het halen anders kan ik volgend jaar niet aan de master beginnen. Maar het zou mooi zijn voor de huidige tweede jaars die ACI niet gehaald hebben. Bovendien moet en zal het mij lukken om een voldoende te halen, ik ga maar eens kijken of ik bijles kan krijgen er in, ik vermoed dat het al beter gaat als ik structuur in de stof weet te krijgen, hopen dat bijles daar bij kan helpen.![]()
Niet zo'n slecht idee inderdaad, baat het niet dan schaadt het niet..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het gaat wel lukken hoor.Ik was alleen wel vet teleurgesteld. Ik ga binnenkort maar eens met Esseboom een afspraak maken om te kijken of hij mij kan helpen. Sowieso zijn er nog wel wat zaken die ik graag uitgelegd zou willen zien, en misschien heeft hij nog wat algemene tips die kunnen helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |