Moeten we onze zwembroek ook meenemen?quote:
Dan neem ik mijn bikini mee!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moeten we onze zwembroek ook meenemen?
Mijn bijrijdster vond het al te ver, en die woont in IJlstquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:39 schreef Anne het volgende:
Anders kom je ons ff allemaal halen, Alex.
Puik idee, al zeg ik het zelf..
oh, in dat geval haal ik je een dag van te voren op.quote:
Wie komt uit Putten, moet niet zo lopen Kutten.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:47 schreef Sjoegerd het volgende:
En dan moet ik met een AX vanuit de Geldersche pracht helemaal daarheen rijden?
ik ben met een visa naar ijsmeis city gereden, en met een koelkast achterin, dus ZONDER radio, weer terug... en dan klaag jij hier over?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:47 schreef Sjoegerd het volgende:
En dan moet ik met een AX vanuit de Geldersche pracht helemaal daarheen rijden?
ik heb extra stevige tie wraps!quote:
En ik dan! Midden in de nacht, met een snurker naast me, naar huis gereden zónder navigatie.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben met een visa naar ijsmeis city gereden, en met een koelkast achterin, dus ZONDER radio, weer terug... en dan klaag jij hier over?![]()
[..]
ik heb extra stevige tie wraps!
en ergernog, je moest naast 2cv zitten hier!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:50 schreef Anne het volgende:
[..]
En ik dan! Midden in de nacht, met een snurker naast me, naar huis gereden zónder navigatie.
Vanuit Limboland, dan ben je toch blij om boven de rivieren te mogen komen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Wie komt uit Putten, moet niet zo lopen Kutten.
Het kan erger, ik moet vanuit Limboland komen zeg maar.
Ik ben nu weer gewend aan de Astra, hele week door Overijssel gejaagd met dat dingquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben met een visa naar ijsmeis city gereden, en met een koelkast achterin, dus ZONDER radio, weer terug... en dan klaag jij hier over?![]()
[..]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zat ik helemaal niet naast 2cv, ik zat volgens mij naast Alfisti?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en ergernog, je moest naast 2cv zitten hier!op een houten kutbankje, omdat de rest al bezet was
Hij wil vast wel om de zoveel kilometer met een doekje insectenreiniger over je heen poetsenquote:
Ejquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vanuit Limboland, dan ben je toch blij om boven de rivieren te mogen komen?
maar wel vlak bij 2cv!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij zat ik helemaal niet naast 2cv, ik zat volgens mij naast Alfisti?
laad ik tijdnes het rijden door Paal zijn vriendin doen, die heeft niet voor niks een cabrioquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hij wil vast wel om de zoveel kilometer met een doekje insectenreiniger over je heen poetsen
Daar ben ik heel erg blij meequote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hij wil vast wel om de zoveel kilometer met een doekje insectenreiniger over je heen poetsen
Ik ken alleen Alex van het gezelschap wat er nu is hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Durf ik wel te meeten met een groep die elkaar al zo kent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |