Maar de parallellen die je met de postgeschiedenis van scanman kan trekken zijn evident. Zelfde nachtelijke uurtjes, veel aanwezig in sex en politiek en dezelfde achterlijke generaliserende opmerkingen. Vreemdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had het achter al nagevraagd, volgens Remlof niet. Maar ik dacht het ook inderdaad
Ik ben niet bekend met deze scanman maar hij heeft een hoop stof doen opwaaien merk ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Maar de parallellen die je met de postgeschiedenis van scanman kan trekken zijn evident. Zelfde nachtelijke uurtjes, veel aanwezig in sex en politiek en dezelfde achterlijke generaliserende opmerkingen. Vreemd.
Verder gaat het wel?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:33 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met deze scanman maar hij heeft een hoop stof doen opwaaien merk ik.
Al heeft hij 100 namen....
achterlijk... hij vind jou achterlijk denk ik, wie heeft er gelijk hahahaha
sex en politiek, ja ook politici hebben sex hahaha
dank u voor het lachen
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit vind ik er eentje om in te lijsten.
You made my dayquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geef het een mooi plaatsje op de schouw.
Meesterlijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heldquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is ook een beetje domme tekst want het is juist een kenmerk van het IQ dat het gemiddelde op 100 gesteld wordt. Het kan dus nooit zo zijn dat iedereen 120 scoort op een IQ test.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is ook een beetje domme tekst want het is juist een kenmerk van het IQ dat het gemiddelde op 100 gesteld wordt.
Maar zo ver reikt het denkvermogen van hem niet....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is ook een beetje domme tekst want het is juist een kenmerk van het IQ dat het gemiddelde op 100 gesteld wordt. Het kan dus nooit zo zijn dat iedereen 120 scoort op een IQ test.
Een beetje heel veel.......Als die man premier van Nederland wordt, dan gaat het land naar de afgrond.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:01 schreef du_ke het volgende:
Als de VVD echt de grootste wordt wil Rutte maar wat graag met Wilders samenwerken. Dat is wel een klein beetje dom...
Dat zal wel een beetje meevallen. Gewoon een gevalletje LPF2.0 daarom is het ook zo dom van Rutte.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een beetje heel veel.......Als die man premier van Nederland wordt, dan gaat het land naar de afgrond.
Achja.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een beetje heel veel.......Als die man premier van Nederland wordt, dan gaat het land naar de afgrond.
Maar zo happig als Wilders is op een coalitie met de PVV maakt het vertrouwen bij jou toch ook niet groter?quote:
Dat gaat inderdaad stemmen kosten!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:01 schreef du_ke het volgende:
Als de VVD echt de grootste wordt wil Rutte maar wat graag met Wilders samenwerken. Dat is wel een klein beetje dom...
Mooi. ik weet niet of zijn aanhang die wijsheid wel heeft.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad stemmen kosten!
Ah, daar komt het moreel superieure van links weer om het hoekje kijken. Het was een kwestie van tijd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mooi. ik weet niet of zijn aanhang die wijsheid wel heeft.
Dit zou de VVD stemmen moeten kosten. In slechts twee stappen van Kroes naar Holleeder. En in slechts 1 stap van Zalm naar Scheeringa.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad stemmen kosten!
Scheringa:" ik heb nog meer dan een 10 met zes nullen overgehouden ". Zalm:" - zie foto - "quote:
En 0 verbanden met de VVD als partij. Smadelijke opmerkingen van je.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:35 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Dit zou de VVD stemmen moeten kosten. In slechts twee stappen van Kroes naar Holleeder. En in slechts 1 stap van Zalm naar Scheeringa.
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:54 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Scheringa:" ik heb nog meer dan een 10 met zes nullen overgehouden ". Zalm:" - zie foto - "
Die beschadigt zichzelf al door de opzichtige flirt van Rutte met Wildersquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
En 0 verbanden met de VVD als partij. Smadelijke opmerkingen van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |