Wat nee?quote:
Had ze al gedaan.quote:
quote:
quote:
Jij neukt met je vingers?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om de rode snotfluimen aan mijn vingers te krijgen die ik toen in het bier zag drijven.
Thanks, captain Obvious.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij neukt met je vingers?
Je kan ook andere delen van je lichaam gebruiken liefje, daar kom je vast nog wel een keer aan toe
Moet ieder voor zich weten natuurlijk, kan me goed voorstellen dat je niet wil, alsman OF als vrouw, maar het kan natuurlijk wel, en soms wint de geilheid het van de rede
AdvancedPowerquote:
Misschien met je leren om begrijpend te lezen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij neukt met je vingers?
Je kan ook andere delen van je lichaam gebruiken liefje, daar kom je vast nog wel een keer aan toe
Moet ieder voor zich weten natuurlijk, kan me goed voorstellen dat je niet wil, alsman OF als vrouw, maar het kan natuurlijk wel, en soms wint de geilheid het van de rede
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:44 schreef BobbyB het volgende:
TVP voor AdvancedPower.
Ik zeg graag dingen die iedereen al weet, dat vind ik leuk,laat mequote:
Belgen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:47 schreef Mozy het volgende:
Hoe die gast dat ook zeg: "Als het moet wel ja."_!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Dan ben je wasted of je hebt overal schijt aan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:47 schreef Mozy het volgende:
Hoe die gast dat ook zeg: "Als het moet wel ja."_!!!!!!!!!!!!!!!!
We like to party. Ja.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:48 schreef Banzaiaap het volgende:
Is da het zelfde programma als die 'tetten'dude?
Daarom TVP ik ook voor hem.quote:
Het ging over neuken, jij hebt het over je vingers...quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Misschien met je leren om begrijpend te lezen.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg graag dingen die iedereen al weet, dat vind ik leuk,laat me
Zeikkut
k broquote:
Nee hoor, hij mocht weer terugkomen nadat hij foto's had gemaakt van zichzelf en het FOK straatbordje.quote:
Zomg maar dan het eerste nummer, What If This Storm Ends.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:48 schreef wise het volgende:
Zomg:
Snow Patrol - A Hundred Million Suns - 11 - The Lightning strike.mp3
Ik begon erover met wrijven, dat is geen neuken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het ging over neuken, jij hebt het over je vingers...
O, en:
[..]
Bedoelde u: schimmelkut?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |