Ja tot een B500 ofzo dusquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:37 schreef Desunoto het volgende:
Alle onderdelen die je kan kopen voor een auto zijn vanaf het begin vrijgespeeld. Als je voor een auto side skirts of wat dan ook wil kopen, en het is er niet, dan is het er gewoon niet. Pech.
En trouwens, maximale upgrades voor een auto is juist niet leuk. Leuker is om een auto snel te maken binnen bepaalde regels.
Heb hem als het goed is vanavond ook, kunnen we wel ff wat racenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:30 schreef KneusTeun het volgende:
Heb je toegevoegd.
Misschien een dag prikken om met paar lui een race te doen?
Klasse C?
De laatste was van juli. Deze maand komt geen DLC.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Maandelijkse DLC afgelopen? Er is pas net een nieuwe uit toch?
Ik heb hem ook, en icm wheelstand pro is het helemaal goed te doen. Ook gister die carpacks gekocht met 40% korting, jammer dat er maar 1x kunt zien welke nieuw zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
Gister maar het plastic pauperding dat een stuurtje genoemd wordt door MS gekocht. ben wel meteen een stuk sneller dan met gamepad. En de porsche 959 is een genot om te rijden op de Nordschleife.
Denk dat ik GT5 ook wel ga halen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:12 schreef Desunoto het volgende:
Vergeet het maar.
Als je die wil -> Gran Turismo 5.
JA blister,soldmayor en rossdale erbij en dan bumpercart!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Volgende week zullen we eens racen Kneus
Zulle we allebei een dikke fiat 500 in class C fixen? gaan we vanavond ofzo ff racenquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:10 schreef Xblister het volgende:
Wat een bazenspel, dat ik hier niet eerder aan begonnen ben![]()
Net nog geracet met Xblister, ik wil vanavond ook wel wat potjes rijdenquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zulle we allebei een dikke fiat 500 in class C fixen? gaan we vanavond ofzo ff racen
Goed idee, alleen vanavond ben ik er niet.. morgen er weer vroeg uitquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zulle we allebei een dikke fiat 500 in class C fixen? gaan we vanavond ofzo ff racen
Ja werd hard genakt van alle kanten, nog maar even wat oefenen danquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Net nog geracet met Xblister, ik wil vanavond ook wel wat potjes rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |