quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Kep m toch maar gekocht. Niet echt onder de indruk vand e auto's, maar tis neit anders.
En dat je van die Punto niet eens een Abarth kunt maken is gewoon een faal..
Tevens wacht ik met smart op die Jalopnik packs waar de Cossies in zitten. Verder zou ik gewoon graag wat oude wagens zien. Een Abarth 1000TC bv, en een originele Mini Cooper. En natuurlijk hebben we dan ook een Ford Galaxie nodig als die Abarth en Mini erin zitten. Jaren 60 tijden herleven dan. Wagentjes van amper 3m50 lang tegen galaxies van dik 5 meter lang en 7liter V8En natuurlijk Ford Cortina's.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:45 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
Ben nu net bij jaar 6 en heb driver level 50 nu, zit nu ergens rond de 750 achievement points ofzo. Zal nog wel even duren voordat ik jaar 6 afgemaakt heb.
Speel af en toe nog een paar events... Fok races waren er in het begin vrij veel maar dat is een beetje doodgebloed...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:29 schreef KneusTeun het volgende:
Zijn er mensen die dit nog vaak doen? of zijn er fok races?
Er word iig nog genoeg online gedaanquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:29 schreef KneusTeun het volgende:
Zijn er mensen die dit nog vaak doen? of zijn er fok races?
Jammer leek me wel mooi met 8 fokkers op mekaar scheldenquote:Op woensdag 28 juli 2010 03:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Speel af en toe nog een paar events... Fok races waren er in het begin vrij veel maar dat is een beetje doodgebloed...
Dat is nog nooit gedaan! Was altijd heel vriendelijk, diepgaand en ga zo maar door!quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jammer leek me wel mooi met 8 fokkers op mekaar schelden
Ooo maar dat was altijd wel mooi hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jammer leek me wel mooi met 8 fokkers op mekaar schelden
Heb ook wel is filmpjes gezien van lui die voetbal deden met een kleinere autoquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ooo maar dat was altijd wel mooi hoorOp Benchmark tikkertje spelen, tranen over mijn wangen van het lachen
Geweldig was dat!quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb ook wel is filmpjes gezien van lui die voetbal deden met een kleinere auto
Inderdaadquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb ook wel is filmpjes gezien van lui die voetbal deden met een kleinere auto
Je bedoelt gewoon tuningsetups voor je auto? Die zijn er zat te vinden, maar inderdaad lastig voor max upgrades omdat eigenlijk bijna niemand dat doet... dan zul je zelf moeten gaan tunenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:04 schreef Mirel het volgende:
Ik wordt een beetje ziek van Forza, en heb het spel net een week. Ik voer altijd mijn auto lekker max op, maar dan weet ik geen mooie setup te maken, en op de standaard settings met max upgrades is een auto onbestuurbaar. Ik probeer weleens wat maar het lukt niet. En in storefront zie ik nooit setups voor max upgrades, alleen 10000en voor dat klote driften.![]()
Dan maar een makkelijke speedtrack event nemen, maar nee, auto moet net in die bepaalde klasse zijn, die die net niet of wel haalt en ik ga niet downgraden.
Zelf tunen is toch ook het leukst!quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon tuningsetups voor je auto? Die zijn er zat te vinden, maar inderdaad lastig voor max upgrades omdat eigenlijk bijna niemand dat doet... dan zul je zelf moeten gaan tunen
Vind ik wel jaquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zelf tunen is toch ook het leukst!
Klopt ben nu maar net 1 dag begonnen, dus moet nog even een hoop credits vrijspelen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vind ik wel jaAanpassen, testijden, aanpassen... je moet er wel van houden, want het vreet wel tijd
Maar anders gaan we wel een keer scheuren Teun, ik heb je volgens mij nog wel in mn Friendlist
Maximaal pk-plezier, minimaal rijplezierquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:07 schreef Mirel het volgende:
Waarom doet niemand aan max upgrades? Max is toch maximum plezier?
Ik heb ooit met DutchErrorist dragraces gehouden toen we het spel net hadden, ik in een Golf1 en hij in een Datsun 510quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt ben nu maar net 1 dag begonnen, dus moet nog even een hoop credits vrijspelen.
Project auto is de CRX![]()
Bij forza2 had ik een golf mark1 die ik zo getuned had dat ik een 911 versloeg op de nurburgring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |