Er zijn ook R-klasse wagens waar je iets meer moeite voor moet doen om ze in het rechte pad te houden. Neem de Astons in R2 of de Porsche 962 in R1 zonder TCS. Is al een stuk minder saai dan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:48 schreef Bastard het volgende:
Ja dat heb ik ook.. moet nu echt volharden om die laatste 5% te rijden, is nog 20 uur ofzo... alleen maar R klasse
Je bent nu wel zo ongeveer op het punt dat je moet gaan twijfelen of je niet iets langer moet wachten voor een PS3 + GT5.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:42 schreef Braddie het volgende:
Zo...
Ga binnenkort de Xbox-360 aanschaffen met Forza III
Oh een ninja-editquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:42 schreef Braddie het volgende:
Zo...Ga binnenkort de Xbox-360 aanschaffen met Forza III
Heb een PS-3 en dan de 360 er bij.
Ben ik wel even zoet mee totdat GT5 er is denk ik![]()
GranTourismo is een hoaxquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er zijn ook R-klasse wagens waar je iets meer moeite voor moet doen om ze in het rechte pad te houden. Neem de Astons in R2 of de Porsche 962 in R1 zonder TCS. Is al een stuk minder saai dan.![]()
[..]
Je bent nu wel zo ongeveer op het punt dat je moet gaan twijfelen of je niet iets langer moet wachten voor een PS3 + GT5.Want we moeten wel eerlijk zijn, zoals het ernaar uitziet gaat Gran Turismo 5 de vloer aanvegen met Forza 3, en het enige wat er van Forza 3 nog overblijft is de mogelijkheid om elke auto te verven en andere designs te kopen op de storefront. Voor de rest gaat GT5 ze domineren denk ik.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik blijf nog steeds steken rond de 40%
Opzich kun je op een slechtere plek zittenquote:Op maandag 12 juli 2010 21:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
Whieee! Net terug van de classic 24 heures de Le Mans! Was echt te gaaf! Er heen gereden in een 1973 Porsche Carrera. Daar op het circuit nog twee rondes mogen rijden en heel veel te gave auto's gezien! Kan ook zeggen dat het circuit kennen vanuit Forza heeft geholpen! Heb ook nog diner gehad aan het rechte stuk voor de laatste 2 chicanes! Was echt geweldig om die wagens vol aan te zien komen!
Filmpjes van echt op het circuit rijden komen er nog aan!
Absoluutquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:03 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Opzich kun je op een slechtere plek zitten
Goed bezig!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:11 schreef Bastard het volgende:
Ziet er erg heerlijk uit inderdaad
Zelf gisteren Forza3 1000/1000 behaald
Vooral die C65 gaat en klinkt als de brandweerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:14 schreef Bastard het volgende:
Gevonden, die mercs
http://forzamotorsport.net/en-us/World_Class_Pack/
Klopt dat ligt inderdaad in die S, ik reed met een 1974 Porsche Carrera met een 2.7 210 pk! Ging lekker moet ik zeggenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
Weklke motor ligt in die eerste generatie 911?
En wat is nummerbord?
Ik weet het al. Een 1972'er 911S, dus een 2.4. gezien eerste tenaamstelling in NL in 2000 denk ik Californische import.
Ik twijfel nog over het kopen van de nieuwe carpack..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |