87%... ik hang nog steeds ergens op de 30% ofzoquote:Op maandag 10 mei 2010 10:12 schreef Bastard het volgende:
Pfff die laatste loodjes in career zijn lange loodjes!
87% over 2% 3 uur gereden..
Die Mosler is inderdaad wel redelijk ziek voor die klasse merkte ik laatst... zat de GT-R trouwens niet ook in de R2? Of is dat nog R3?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:38 schreef Desunoto het volgende:
Oké die Mosler is natuurlijk een gave wagen maar ze hebben hem redelijk verneukt in het spel. Domineert de gehele R2 klasse nu. Balans is compleet zoek.
De R2 klasse werd eerst veelal gedomineerd door de Mazda uit de R1 klasse (gedowngrade) en toen besloot Turn 10 de Mazda uit de R2 public lobby te verbannen omdat 'ie te goed was. Nu gooien ze er een Mosler bij die nog véél sneller is. Nu is de klasse nog verder uit balans. Ik geef het 24 uur voordat iedereen die Forza 3 speelt naar de R2 klasse refereert als de "Mosler klasse".
Tenzij ze de Mosler met een patch langzamer gaan maken.
Vind ik persoonlijk toch al de minst leuke klasse om te rijden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:38 schreef Desunoto het volgende:
Tenzij ze de Mosler met een patch langzamer gaan maken.
Forza 3 sowieso altijd +1quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:11 schreef Desunoto het volgende:
Wat ik net gedaan heb is echt super tof. Ga naar Hot Lap, pak de standaard Radical SR8 en kies de Nurburgring Nordschleife. Begin met je ronde en laat iemand anders op play klikken in dit filmpje:
Bij 0:36 op exact het moment dat jij daar ook rijdt. En dan gewoon zo snel mogelijk je ronde rijden. Echt gaaf om het achtergrondgeluid te horen van die Radical in het echt en dat 'ie dan op exact hetzelfde moment schakelt als jij bij het uitkomen van bepaalde bochten![]()
soms loop je echt exact gelijk
Op het einde van de ronde (maar dan wel tellen bij het mini-rechte stuk op 0:36 in het filmpje natuurlijk) zat ik er maar 2 seconden voorfantastisch! Maakte zelf ook wel 2 kleine foutjes van elk een seconde of zo, dus had verder voor kunnen liggen maar goed, ruimte voor verbetering is er altijd
Dat is zowel van jouw, maar zeker van Forza3 erg cool dat het zo synchroon kan lopen, zie je maar dat het toch allemaal de realiteit benaderd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:11 schreef Desunoto het volgende:
Wat ik net gedaan heb is echt super tof. Ga naar Hot Lap, pak de standaard Radical SR8 en kies de Nurburgring Nordschleife. Begin met je ronde en laat iemand anders op play klikken in dit filmpje:
Bij 0:36 op exact het moment dat jij daar ook rijdt. En dan gewoon zo snel mogelijk je ronde rijden. Echt gaaf om het achtergrondgeluid te horen van die Radical in het echt en dat 'ie dan op exact hetzelfde moment schakelt als jij bij het uitkomen van bepaalde bochten![]()
Op het einde van de ronde (maar dan wel tellen bij het mini-rechte stuk op 0:36 in het filmpje natuurlijk) zat ik er maar 2 seconden voorfantastisch! Maakte zelf ook wel 2 kleine foutjes van elk een seconde of zo, dus had verder voor kunnen liggen maar goed, ruimte voor verbetering is er altijd
Maar stap als gamer in zo'n auto en je rijdt m nooit zo snel.... Iets met fear factor....quote:Op maandag 17 mei 2010 09:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is zowel van jouw, maar zeker van Forza3 erg cool dat het zo synchroon kan lopen, zie je maar dat het toch allemaal de realiteit benaderd.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:51 schreef Desunoto het volgende:
Vrouwen en spelletjes...![]()
Vriendin van m'n broer die ook Forza kan, op zich, gaat constant op het gras rijden. Dus ik vraag "kan je ook op het asfalt rijden want dat is de bedoeling", zegt ze: "ja, maar het trilt zo lekker".
Bedenkelijke uitspraak.
en via seasons speel je volgens mij gewoon de volgorde van het spel, verdien je gelijk wat G's, niet dat IK daar om speel, maar sommige mensen wel, en je moet 7 seizoenen vol maken..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 08:52 schreef J.Clarkson het volgende:
Wat is het verschil eigenlijk tussen seasons en race events?
Zal het eens proberen, maar het filmpje is wel heel gaaf.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:11 schreef Desunoto het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, zou je direct gebruik kunnen maken van de auto's uit het pack in bijvoorbeeld freeplay, zonder er credits aan te spenderen?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:21 schreef Chokeme het volgende:
Weet je dan zeker dat je daadwerkelijk de Jalopnic pack hebt gedownload ? Elke car pack heeft 1 sample car die je zo kunt krijgen zonder de car pack te downloaden. En volgens mij is de Civic de sample car van de Jalopnik pack.
Als je wel zeker weet dat je Jalopnik hebt gedownload zou ik ff de support bellen.
Freeplay wel idd, zodra je m wilt gebruiken voor de career modus moet je m wel in-game kopenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:44 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp, zou je direct gebruik kunnen maken van de auto's uit het pack in bijvoorbeeld freeplay, zonder er credits aan te spenderen?
Ja.. en anders moet je hem 'aankopen' door eerst CR te verdienen in de SP of MPquote:Op maandag 31 mei 2010 15:44 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp, zou je direct gebruik kunnen maken van de auto's uit het pack in bijvoorbeeld freeplay, zonder er credits aan te spenderen?
In freeplay zijn ze bij mij ook locked, dus volgens mij heb ik een samplepack te pakken. Nog even verder zoeken dus. Bedankt voor de antwoorden in ieder geval.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. en anders moet je hem 'aankopen' door eerst CR te verdienen in de SP of MP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |