abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81242548
Leuk om te zien dat forza nog steeds zo goed gespeeld word ik moet nog een paar van de career achievement en dan nog de alle races gold achievement ... maar die laatste zal in waarschijnlijk niet gaan halen.... teveel andere spellen om nog te spelen maar wie weet kom ik nog is terug met wat nieuwe paints!
  maandag 10 mei 2010 @ 10:12:43 #27
8372 Bastard
Persona non grata
pi_81243612
Pfff die laatste loodjes in career zijn lange loodjes!
87% over 2% 3 uur gereden..
The truth was in here.
  maandag 10 mei 2010 @ 11:17:52 #28
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_81245492
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:12 schreef Bastard het volgende:
Pfff die laatste loodjes in career zijn lange loodjes!
87% over 2% 3 uur gereden..
87%... ik hang nog steeds ergens op de 30% ofzo Maar ik rij ook meestal 1 of 2 events, en dan stop ik er weer mee... het begint wel allemaal lang te duren
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_81310208
De Spyker in de nieuwe car pack

Niet de snelste, maar wel erg leuk
pi_81319141
Oké die Mosler is natuurlijk een gave wagen maar ze hebben hem redelijk verneukt in het spel. Domineert de gehele R2 klasse nu. Balans is compleet zoek.

De R2 klasse werd eerst veelal gedomineerd door de Mazda uit de R1 klasse (gedowngrade) en toen besloot Turn 10 de Mazda uit de R2 public lobby te verbannen omdat 'ie te goed was. Nu gooien ze er een Mosler bij die nog véél sneller is. Nu is de klasse nog verder uit balans. Ik geef het 24 uur voordat iedereen die Forza 3 speelt naar de R2 klasse refereert als de "Mosler klasse".

Tenzij ze de Mosler met een patch langzamer gaan maken.
  woensdag 12 mei 2010 @ 00:52:08 #31
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_81325395
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:38 schreef Desunoto het volgende:
Oké die Mosler is natuurlijk een gave wagen maar ze hebben hem redelijk verneukt in het spel. Domineert de gehele R2 klasse nu. Balans is compleet zoek.

De R2 klasse werd eerst veelal gedomineerd door de Mazda uit de R1 klasse (gedowngrade) en toen besloot Turn 10 de Mazda uit de R2 public lobby te verbannen omdat 'ie te goed was. Nu gooien ze er een Mosler bij die nog véél sneller is. Nu is de klasse nog verder uit balans. Ik geef het 24 uur voordat iedereen die Forza 3 speelt naar de R2 klasse refereert als de "Mosler klasse".

Die Mosler is inderdaad wel redelijk ziek voor die klasse merkte ik laatst... zat de GT-R trouwens niet ook in de R2? Of is dat nog R3?
Half bezopen is weggegooid geld.
  woensdag 12 mei 2010 @ 08:17:41 #32
8372 Bastard
Persona non grata
pi_81327710
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:38 schreef Desunoto het volgende:

Vind ik persoonlijk toch al de minst leuke klasse om te rijden.
The truth was in here.
pi_81364428
Wat ik net gedaan heb is echt super tof. Ga naar Hot Lap, pak de standaard Radical SR8 en kies de Nurburgring Nordschleife. Begin met je ronde en laat iemand anders op play klikken in dit filmpje:

Bij 0:36 op exact het moment dat jij daar ook rijdt. En dan gewoon zo snel mogelijk je ronde rijden. Echt gaaf om het achtergrondgeluid te horen van die Radical in het echt en dat 'ie dan op exact hetzelfde moment schakelt als jij bij het uitkomen van bepaalde bochten soms loop je echt exact gelijk

Op het einde van de ronde (maar dan wel tellen bij het mini-rechte stuk op 0:36 in het filmpje natuurlijk) zat ik er maar 2 seconden voor fantastisch! Maakte zelf ook wel 2 kleine foutjes van elk een seconde of zo, dus had verder voor kunnen liggen maar goed, ruimte voor verbetering is er altijd
pi_81364785
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 23:11 schreef Desunoto het volgende:
Wat ik net gedaan heb is echt super tof. Ga naar Hot Lap, pak de standaard Radical SR8 en kies de Nurburgring Nordschleife. Begin met je ronde en laat iemand anders op play klikken in dit filmpje:

Bij 0:36 op exact het moment dat jij daar ook rijdt. En dan gewoon zo snel mogelijk je ronde rijden. Echt gaaf om het achtergrondgeluid te horen van die Radical in het echt en dat 'ie dan op exact hetzelfde moment schakelt als jij bij het uitkomen van bepaalde bochten soms loop je echt exact gelijk

Op het einde van de ronde (maar dan wel tellen bij het mini-rechte stuk op 0:36 in het filmpje natuurlijk) zat ik er maar 2 seconden voor fantastisch! Maakte zelf ook wel 2 kleine foutjes van elk een seconde of zo, dus had verder voor kunnen liggen maar goed, ruimte voor verbetering is er altijd
Forza 3 sowieso altijd +1
  maandag 17 mei 2010 @ 09:04:21 #35
8372 Bastard
Persona non grata
pi_81523494
quote:

Dat is zowel van jouw, maar zeker van Forza3 erg cool dat het zo synchroon kan lopen, zie je maar dat het toch allemaal de realiteit benaderd.
The truth was in here.
  maandag 17 mei 2010 @ 21:47:31 #36
187989 J.Clarkson
Poweeeeeer!
pi_81555720
quote:
Op maandag 17 mei 2010 09:04 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat is zowel van jouw, maar zeker van Forza3 erg cool dat het zo synchroon kan lopen, zie je maar dat het toch allemaal de realiteit benaderd.
Maar stap als gamer in zo'n auto en je rijdt m nooit zo snel.... Iets met fear factor....
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_81586298
Vrouwen en spelletjes...

Vriendin van m'n broer die ook Forza kan, op zich, gaat constant op het gras rijden. Dus ik vraag "kan je ook op het asfalt rijden want dat is de bedoeling", zegt ze: "ja, maar het trilt zo lekker ".

Bedenkelijke uitspraak.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 08:35:14 #38
187989 J.Clarkson
Poweeeeeer!
pi_81706326
Ok. Ik ben het wachten op GT5 beu. Mijn PS3 is de deur uit en ik ben gisteren begonnen met Forza.

Alle assists uit, manual schakelen. Dit is onwijs wennen met de controller aangezien je ook moet koppelen.....
Dit vergeet ik soms...

Machtig mooie game!
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_81706513
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:51 schreef Desunoto het volgende:
Vrouwen en spelletjes...

Vriendin van m'n broer die ook Forza kan, op zich, gaat constant op het gras rijden. Dus ik vraag "kan je ook op het asfalt rijden want dat is de bedoeling", zegt ze: "ja, maar het trilt zo lekker ".

Bedenkelijke uitspraak.
!
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_81752834
Wat is het verschil eigenlijk tussen seasons en race events?
pi_81755140
In season play komen een aantal van die events voor. Als je naar events gaat, kan je ze los doen. Dat is het eigenlijk.
pi_81779782
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 08:52 schreef J.Clarkson het volgende:
Wat is het verschil eigenlijk tussen seasons en race events?
en via seasons speel je volgens mij gewoon de volgorde van het spel, verdien je gelijk wat G's, niet dat IK daar om speel, maar sommige mensen wel, en je moet 7 seizoenen vol maken..

daar ben ik nu overheen, en zit op 26% total ofzo duurt echt keilang, alleen level je wel sneller van in Forza 2, daar ben ik nu nog niet aan de top, en in forza 3 redelijk snel al de top bereikt qua driverlevel
pi_81799991
quote:

Zal het eens proberen, maar het filmpje is wel heel gaaf.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 00:26:41 #44
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_82004514
Gisteren ook weer ff gespeeld, damn je wordt wel lekker gemaakt met al die carpacks. Maar bij mekaar 2800 MSP = 30 euro ofzo :/
Die Radical lijkt me ook heel erg tof.
* Chokeme twijfelt..
It's okay to be white
pi_82142741
Nu heb ik een aantal carpacks gedownload, zowat alle auto's zijn zichtbaar, echter bij zijn alle auto's (op de Honda Civic na) van het Jalopnik car pack gelocked. Betekent dit dat je deze in het spel zelf ook nog eens moet kopen/vrij moet spelen?

Krijg overigens een melding dat het DLC is en dat deze nog niet geïnstalleerd is, oftewel dat ik naar de marketplace moet gaan.

[ Bericht 6% gewijzigd door mediaconsument op 31-05-2010 14:48:03 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  maandag 31 mei 2010 @ 15:21:18 #46
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_82145132
Weet je dan zeker dat je daadwerkelijk de Jalopnic pack hebt gedownload ? Elke car pack heeft 1 sample car die je zo kunt krijgen zonder de car pack te downloaden. En volgens mij is de Civic de sample car van de Jalopnik pack.

Als je wel zeker weet dat je Jalopnik hebt gedownload zou ik ff de support bellen.
It's okay to be white
pi_82146243
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:21 schreef Chokeme het volgende:
Weet je dan zeker dat je daadwerkelijk de Jalopnic pack hebt gedownload ? Elke car pack heeft 1 sample car die je zo kunt krijgen zonder de car pack te downloaden. En volgens mij is de Civic de sample car van de Jalopnik pack.

Als je wel zeker weet dat je Jalopnik hebt gedownload zou ik ff de support bellen.
Dus als ik het goed begrijp, zou je direct gebruik kunnen maken van de auto's uit het pack in bijvoorbeeld freeplay, zonder er credits aan te spenderen?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_82147232
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:44 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp, zou je direct gebruik kunnen maken van de auto's uit het pack in bijvoorbeeld freeplay, zonder er credits aan te spenderen?
Freeplay wel idd, zodra je m wilt gebruiken voor de career modus moet je m wel in-game kopen
  maandag 31 mei 2010 @ 16:26:03 #49
8372 Bastard
Persona non grata
pi_82148380
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:44 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ja.. en anders moet je hem 'aankopen' door eerst CR te verdienen in de SP of MP
The truth was in here.
pi_82148827
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:26 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja.. en anders moet je hem 'aankopen' door eerst CR te verdienen in de SP of MP
In freeplay zijn ze bij mij ook locked, dus volgens mij heb ik een samplepack te pakken. Nog even verder zoeken dus. Bedankt voor de antwoorden in ieder geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')