abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81273224
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:27 schreef Ole het volgende:
Zijn voortanden zijn nep!
dat dus .. ik dacht al dat ik de enige was die het zag

Ik vond het ook een lekkertje tot ik me bedacht dat hij zijn voorste zes tanden op zijn nachtkastje heeft liggen 's nachts
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_81273651
Beetje raar. Moeten we nu niet John bekogelen met eieren? In plaats van zijn vrouw (die van de achterkant op een meiske van 12 lijkt) afzeiken? Opmerkelijk wel.
  maandag 10 mei 2010 @ 22:21:24 #128
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81274320
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:04 schreef Angelcakes het volgende:

[..]

dat dus .. ik dacht al dat ik de enige was die het zag

Ik vond het ook een lekkertje tot ik me bedacht dat hij zijn voorste zes tanden op zijn nachtkastje heeft liggen 's nachts
Hoe zien jullie dat dan?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_81274347
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:04 schreef Angelcakes het volgende:

Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 10 mei 2010 @ 23:00:14 #130
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_81276629
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het is een bekende van me. En ik ben nu ook benieuwd hoe Vivi hem kent.
Ik ken hem helemaal niet, we waren gewoon gelijktijdig de kinderboerderij aan het checken, jeweets . En toen heb ik me natuurlijk verdekt in de buurt gemanouvreerd, in de hoop op een primeurtje, zo ben ik dan ook wel weer .

Dat kind van hun heeft trouwens niet alleen een gruwelijke naam maar heeft ook (nog) niet de looks van paps en mams geerfd, zeg maar . Beetje een verkreukeld popje.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 10 mei 2010 @ 23:01:01 #131
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_81276677
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:21 schreef Duderella het volgende:

[..]

Hoe zien jullie dat dan?
Nou idd zeg, zulke slagtanden laat je toch niet maken als je dan toch de keuze hebt
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_81278163
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:21 schreef Duderella het volgende:

[..]

Hoe zien jullie dat dan?
op deze foto lijkt het iig wel heel erg zo te zijn ..

Kijk links op de foto naar het tandvlees net achter en boven zijn hoektand, das toch veul te roze vergeleken met de rest ? Precies alsof er een gebitsplaatje zit. Wel erg mooi gedaan hoor, de tanden zijn erg natuurlijk.
weet helemaal niet zeker of het zo is maar het lijkt wel iig.
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
  maandag 10 mei 2010 @ 23:29:29 #133
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81278282
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:26 schreef Angelcakes het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Kijk links op de foto naar het tandvlees net achter en boven zijn hoektand, das toch veul te roze vergeleken met de rest ? Precies alsof er een gebitsplaatje zit. Wel erg mooi gedaan hoor, de tanden zijn erg natuurlijk.
Maar tegenwoordig kunnen ze toch prima een hoesje over een tand zetten? Of complete nieuwe tanden planten? Waarom zou de man een hele pláát in zijn mond laten installeren?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 00:00:58 #134
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_81279675
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:26 schreef Angelcakes het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het is idd wel mooi gemaakt ..volgens mij is het een plaatje.
pi_81281503
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 00:00 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Het is idd wel mooi gemaakt ..volgens mij is het een plaatje.

We houden het op een plaat(je). Niks mis mee, John kan 't hebben
pi_81284864
Volgens mij heeft ie gewoon wat witter tandvlees, minder doorbloed ofzo? Of een raarbelichte foto. Weet ik het. Tegenwoordig kunnen ze ook hele tanden in zetten, gaatje boren in je kaak, schroef erin, tand erop en klaar. Kost een paar centen, maar die heeft 'ie genoeg, dus waarom dan inderdaad zo'n plastic geval in z'n bakkes. Trouwens, als het neptanden zijn dan had ik die hoektanden een stuk korter gemaakt dan m'n voortanden; ziet er niet uit dit.
Volgens mij zijn het gewoon z'n eigen tanden, gebleekt, dat wel!

[ Bericht 0% gewijzigd door Luna3 op 11-05-2010 14:18:50 ]
pi_81284977
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:10 schreef friekin_ het volgende:
Beetje raar. Moeten we nu niet John bekogelen met eieren? In plaats van zijn vrouw (die van de achterkant op een meiske van 12 lijkt) afzeiken? Opmerkelijk wel.
Ik snap het ook niet helemaal
pi_81285031
zou leontine bij hem uitgehuild hebben toen marco in de penarie zat?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 mei 2010 @ 09:20:19 #139
163650 Greys
pi_81285087
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:10 schreef friekin_ het volgende:
Welkom op FOK!
Waar uiteindelijk Rob de Nijs het allemaal gedaan heeft!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81285199
Als John er niet zo lekker uitgezien had, en we het liefst allemaal degene waren geweest met wie hij vreemdging, en daarnaast zijn vrouw niet dat belachelijke dieet had neergezet in dat blad, had ik het vreemdgaan misschien wat erger gevonden ja

maar ook het 'ik ben 1 keertje vreemdgegaan, en we moeten eruit komen op Ibiza' maakt het tot iets hilarisch..

edit: Zo zie je ook dat het aan type persoon ligt: Rob de Nijs was wel de eikel die vreemdging, Belinda werd sympathieker gevonden We vinden Ewbank gewoon sympathiek, dat is het!
pi_81286072
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 09:06 schreef Luna3 het volgende:
Volgens mij heeft ie gewoon wat witter tandvlees, minder doorbloed ofzo? Of een raarbelichte foto. Weet ik het. Tegenwoordig kunnen ze ook hele tanden in zetten, gaatje boren in je kaak, schroef erin, tand erop en klaar. Kost een paar centen, maar die heeft 'ie genoeg, dus waarom dan inderdaad zo'n plastic geval in z'n bakker. Trouwens, als het neptanden zijn dan had ik die hoektanden een stuk korter gemaakt dan m'n voortanden; ziet er niet uit dit.
Volgens mij zijn het gewoon z'n eigen tanden, gebleekt, dat wel!
Het is juist goed gedaan als het nep zou zijn ! Als het perfect was zie je veel eerder dat het nep is, toch ?Hoektanden zijn nou eenmaal meestal wat langer dan je voortanden en bij sommige valt dat meer op dan bij andere.
En wat die implantaten betreft, tja, daar moet je wel genoeg bot voor hebben en misschien is hij die tanden al lang kwijt ( ongeval)? en dan verdwijnt het bot ook steeds meer en blijft er niet genoeg over om een schroef in te kunnen zetten. In de bovenkaak moet je ook erg uitkijken dat je niet in de kaakholte komt met je schroef dus het zou zo maar kunnen dat het geen optie voor hem is..
Kan me ook niet voorstellen dat hij daar niet voor zou kiezen als dat ook een optie was.
En misschien zijn het ook wel zijn eigen tanden he, ik weet het ook niet zeker.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:15:29 #142
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81286331
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 09:26 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Als John er niet zo lekker uitgezien had, en we het liefst allemaal degene waren geweest met wie hij vreemdging, en daarnaast zijn vrouw niet dat belachelijke dieet had neergezet in dat blad, had ik het vreemdgaan misschien wat erger gevonden ja

maar ook het 'ik ben 1 keertje vreemdgegaan, en we moeten eruit komen op Ibiza' maakt het tot iets hilarisch..

edit: Zo zie je ook dat het aan type persoon ligt: Rob de Nijs was wel de eikel die vreemdging, Belinda werd sympathieker gevonden We vinden Ewbank gewoon sympathiek, dat is het!
Speak for your self. Ik vind het een gladjakker met een wanstaltig gevoel voor taal. Duurt decennia voor we in ons taalgebied verlost zijn van de vreselijke teksten van deze man, met zijn kromme zinnen, blatante geschmier en pretentieuze gevoeligheid. Hele volkstammen aan pittige korte kapsels denken dat het leven in elkaar zit zoals Ewbank en Borsato het portretteren. Herstel: dat het leven zo in elkaar zou móeten zitten, en je eigenlijk maar een dooie vent hebt als hij niet metroseksueel te keer gaat in een windmachine.

Spaar me.
Ewbank.
pi_81286414
Had hij niet eerst met Ellemieke V.? (Wie níet hè...)
Dan kunnen we wel voorspellen hoe zijn scharrel eruit zal zien.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 mei 2010 @ 10:35:55 #144
163650 Greys
pi_81286849
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:15 schreef Duderella het volgende:

[..]

Speak for your self. Ik vind het een gladjakker met een wanstaltig gevoel voor taal. Duurt decennia voor we in ons taalgebied verlost zijn van de vreselijke teksten van deze man, met zijn kromme zinnen, blatante geschmier en pretentieuze gevoeligheid. Hele volkstammen aan pittige korte kapsels denken dat het leven in elkaar zit zoals Ewbank en Borsato het portretteren. Herstel: dat het leven zo in elkaar zou móeten zitten, en je eigenlijk maar een dooie vent hebt als hij niet metroseksueel te keer gaat in een windmachine.

Spaar me.
Ewbank.
Pretentieuze gevoeligheid? Pretentieuze gevoeligheid? Hij is in de diepste krochten van zijn ziel aan het zoeken naar de redenen en de consequenties! Op Ibiza! Noem dat maar pretentieus!

Oh en mocht het rond John nou even stil zijn, dan dienen er ook hier nog teams gevormd te worden!
Jack de Vries het huis uit gegooid!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81286852
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:05 schreef Angelcakes het volgende:

En misschien zijn het ook wel zijn eigen tanden he, ik weet het ook niet zeker.

Je kunt toch heel simpel plaatjes voor/over je eigen tanden laten zetten.
Al die tanden zijn identiek aan elkaar, 2 zelfde hoektanden, 2 zelfde voortanden...
pi_81286862
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:15 schreef Duderella het volgende:

en je eigenlijk maar een dooie vent hebt als hij niet metroseksueel te keer gaat in een windmachine.

dinsdag 11 mei 2010 @ 10:37:06 #147
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_81286875
slappe hap om dat zo op te lossen.

Maar goed, dat is het Gooische niveautje
Intelligent, but fucked up.
pi_81286929
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:37 schreef Fortune_Cookie het volgende:
slappe hap om dat zo op te lossen.

Maar goed, dat is het Gooische niveautje
Even de boel op vakantie opkrikken en als je thuis komt stort het alsnog in en ligt de scheiding over een jaar klaar.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:48:54 #149
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81287205
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Pretentieuze gevoeligheid? Pretentieuze gevoeligheid? Hij is in de diepste krochten van zijn ziel aan het zoeken naar de redenen en de consequenties! Op Ibiza! Noem dat maar pretentieus!

Hij is gewoon een ge-voels--meeeeeeens! * zucht *
quote:
Oh en mocht het rond John nou even stil zijn, dan dienen er ook hier nog teams gevormd te worden!
Jack de Vries het huis uit gegooid!
Zeg, ben jij Yvonnes spin doctor tegenwoordig?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 mei 2010 @ 10:51:51 #150
163650 Greys
pi_81287297
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:48 schreef Duderella het volgende:

[..]

Hij is gewoon een ge-voels--meeeeeeens! * zucht *
[..]

Zeg, ben jij Yvonnes spin doctor tegenwoordig?
Nee, ik miste jullie daar!
Want... ik ben óók een gevoelsmens! Net als John!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')