dat dus .. ik dacht al dat ik de enige was die het zagquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:27 schreef Ole het volgende:
Zijn voortanden zijn nep!
Hoe zien jullie dat dan?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:04 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
dat dus .. ik dacht al dat ik de enige was die het zag
Ik vond het ook een lekkertje tot ik me bedacht dat hij zijn voorste zes tanden op zijn nachtkastje heeft liggen 's nachts
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:04 schreef Angelcakes het volgende:
Ik vond het ook een lekkertje tot ik me bedacht dat hij zijn voorste zes tanden op zijn nachtkastje heeft liggen 's nachts
Ik ken hem helemaal niet, we waren gewoon gelijktijdig de kinderboerderij aan het checken, jeweetsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een bekende van me. En ik ben nu ook benieuwd hoe Vivi hem kent.
Nou idd zeg, zulke slagtanden laat je toch niet maken als je dan toch de keuze hebtquote:
op deze foto lijkt het iig wel heel erg zo te zijn ..quote:
Maar tegenwoordig kunnen ze toch prima een hoesje over een tand zetten? Of complete nieuwe tanden planten? Waarom zou de man een hele pláát in zijn mond laten installeren?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:26 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
op deze foto lijkt het iig wel heel erg zo te zijn ..
[ afbeelding ]
Kijk links op de foto naar het tandvlees net achter en boven zijn hoektand, das toch veul te roze vergeleken met de rest ? Precies alsof er een gebitsplaatje zit. Wel erg mooi gedaan hoor, de tanden zijn erg natuurlijk.
weet helemaal niet zeker of het zo is maar het lijkt wel iig.
Het is idd wel mooi gemaakt ..volgens mij is het een plaatje.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:26 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
op deze foto lijkt het iig wel heel erg zo te zijn ..
[ afbeelding ]
Kijk links op de foto naar het tandvlees net achter en boven zijn hoektand, das toch veul te roze vergeleken met de rest ? Precies alsof er een gebitsplaatje zit. Wel erg mooi gedaan hoor, de tanden zijn erg natuurlijk.
weet helemaal niet zeker of het zo is maar het lijkt wel iig.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het is idd wel mooi gemaakt ..volgens mij is het een plaatje.
Ik snap het ook niet helemaalquote:Op maandag 10 mei 2010 22:10 schreef friekin_ het volgende:
Beetje raar. Moeten we nu niet John bekogelen met eieren? In plaats van zijn vrouw (die van de achterkant op een meiske van 12 lijkt) afzeiken? Opmerkelijk wel.
Welkom op FOK!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:10 schreef friekin_ het volgende:
Beetje raar. Moeten we nu niet John bekogelen met eieren? In plaats van zijn vrouw (die van de achterkant op een meiske van 12 lijkt) afzeiken? Opmerkelijk wel.
Het is juist goed gedaan als het nep zou zijn ! Als het perfect was zie je veel eerder dat het nep is, toch ?Hoektanden zijn nou eenmaal meestal wat langer dan je voortanden en bij sommige valt dat meer op dan bij andere.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:06 schreef Luna3 het volgende:
Volgens mij heeft ie gewoon wat witter tandvlees, minder doorbloed ofzo? Of een raarbelichte foto. Weet ik het. Tegenwoordig kunnen ze ook hele tanden in zetten, gaatje boren in je kaak, schroef erin, tand erop en klaar. Kost een paar centen, maar die heeft 'ie genoeg, dus waarom dan inderdaad zo'n plastic geval in z'n bakker. Trouwens, als het neptanden zijn dan had ik die hoektanden een stuk korter gemaakt dan m'n voortanden; ziet er niet uit dit.
Volgens mij zijn het gewoon z'n eigen tanden, gebleekt, dat wel!
Speak for your self. Ik vind het een gladjakker met een wanstaltig gevoel voor taal. Duurt decennia voor we in ons taalgebied verlost zijn van de vreselijke teksten van deze man, met zijn kromme zinnen, blatante geschmier en pretentieuze gevoeligheid. Hele volkstammen aan pittige korte kapsels denken dat het leven in elkaar zit zoals Ewbank en Borsato het portretteren. Herstel: dat het leven zo in elkaar zou móeten zitten, en je eigenlijk maar een dooie vent hebt als hij niet metroseksueel te keer gaat in een windmachine.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:26 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Als John er niet zo lekker uitgezien had, en we het liefst allemaal degene waren geweest met wie hij vreemdging, en daarnaast zijn vrouw niet dat belachelijke dieet had neergezet in dat blad, had ik het vreemdgaan misschien wat erger gevonden ja![]()
maar ook het 'ik ben 1 keertje vreemdgegaan, en we moeten eruit komen op Ibiza' maakt het tot iets hilarisch..
edit: Zo zie je ook dat het aan type persoon ligt: Rob de Nijs was wel de eikel die vreemdging, Belinda werd sympathieker gevondenWe vinden Ewbank gewoon sympathiek, dat is het!
Pretentieuze gevoeligheid? Pretentieuze gevoeligheid? Hij is in de diepste krochten van zijn ziel aan het zoeken naar de redenen en de consequenties! Op Ibiza! Noem dat maar pretentieus!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:15 schreef Duderella het volgende:
[..]
Speak for your self. Ik vind het een gladjakker met een wanstaltig gevoel voor taal. Duurt decennia voor we in ons taalgebied verlost zijn van de vreselijke teksten van deze man, met zijn kromme zinnen, blatante geschmier en pretentieuze gevoeligheid. Hele volkstammen aan pittige korte kapsels denken dat het leven in elkaar zit zoals Ewbank en Borsato het portretteren. Herstel: dat het leven zo in elkaar zou móeten zitten, en je eigenlijk maar een dooie vent hebt als hij niet metroseksueel te keer gaat in een windmachine.
Spaar me.![]()
Ewbank.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:05 schreef Angelcakes het volgende:
En misschien zijn het ook wel zijn eigen tanden he, ik weet het ook niet zeker.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:15 schreef Duderella het volgende:
en je eigenlijk maar een dooie vent hebt als hij niet metroseksueel te keer gaat in een windmachine.
Even de boel op vakantie opkrikken en als je thuis komt stort het alsnog in en ligt de scheiding over een jaar klaar.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:37 schreef Fortune_Cookie het volgende:
slappe hap om dat zo op te lossen.
Maar goed, dat is het Gooische niveautje
Hij is gewoon een ge-voels--meeeeeeens! * zucht *quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Pretentieuze gevoeligheid? Pretentieuze gevoeligheid? Hij is in de diepste krochten van zijn ziel aan het zoeken naar de redenen en de consequenties! Op Ibiza! Noem dat maar pretentieus!
Zeg, ben jij Yvonnes spin doctor tegenwoordig?quote:Oh en mocht het rond John nou even stil zijn, dan dienen er ook hier nog teams gevormd te worden!
Jack de Vries het huis uit gegooid!
Nee, ik miste jullie daar!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hij is gewoon een ge-voels--meeeeeeens! * zucht *
[..]
Zeg, ben jij Yvonnes spin doctor tegenwoordig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |