Ja.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:52 schreef Giertje het volgende:
is voetbal al voorbij?
Natuurlijkquote:
ik hoor mijn zusje al scheldenquote:
Jammer voor haarquote:
met 4-1quote:
grinnik inderdaadquote:
goed hoor en met jou?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Leuke muziekjes
Avond allemaal!Hoe is het hier?
Ijk!quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Leuke muziekjes
Avond allemaal!Hoe is het hier?
Hier alles goedquote:
Kersje!quote:
De kakkerlakken zijn vertraptquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:01 schreef MazigeWafkees het volgende:
AJAAAAAAAAAAAAAX.
He-le-maal niks in 010.
Even vrolijk als onze lieve coach. Maar die verdient het ook bitter te kijken. Idioot.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:02 schreef MazigeWafkees het volgende:
Dat vrolijk kijkende legioen was echt genieten trouwens.
Nee, maar dit moment moet ik wel aangrijpen om zout in de wonden van feyenoordsupporters te strooien.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:03 schreef DeLuna het volgende:
Chill even ja, het is niet het NL elftal dat Wereldkampioen is.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:03 schreef DeLuna het volgende:
Dat is ook minder boeiend.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:03 schreef DeLuna het volgende:
Mors anders wat in je ogen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:03 schreef MazigeWafkees het volgende:
[..]
Nee, maar dit moment moet ik wel aangrijpen om zout in de wonden van feyenoordsupporters te strooien.
De afgunst druipt er vanafquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef timmmmm het volgende:
Zei ik dat hardop?
En als je toch bezig bent, neem Suarez mee. Of geef hem gewoon een rotschop, dan heeft ie écht wat te janken.
dit is een SC. We hebben het over wat ons bezig houdt. In dit geval is dat mijn brandende haat jegens alles met een 020 of een forse neus.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat een gezelligheid weer... sinds wanneer is dit VBL?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
020 is de baas IN 010.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dit is een SC. We hebben het over wat ons bezig houdt. In dit geval is dat mijn brandende haat jegens alles met een 020 of een forse neus.
Well good for you, maar het maakt het er niet gezelliger op imho.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dit is een SC. We hebben het over wat ons bezig houdt. In dit geval is dat mijn brandende haat jegens alles met een 020 of een forse neus.
Meid toch..quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat boeit me juist wel.quote:
Ik een was die gevouwen moet worden, wanneer kom je langs?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:08 schreef MazigeWafkees het volgende:
[..]
Meid toch..
maar ehh.. ik heb nog wel een afwas voor je staan.
Dat heb ik nou ook met jouw aanwezigheid.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Well good for you, maar het maakt het er niet gezelliger op imho.
Ik ben weg, veel plezier met chagrijnen allemaal!
Ze waren gewoon beter, geef toe.quote:
Als Pasen en Pinksteren op één dag vallen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik een was die gevouwen moet worden, wanneer kom je langs?
Feijenoord is tof! Sommige supporters zijn alleen een beetje downig soms.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat boeit me juist wel.
Als er een club is waar ik een hekel heb is het Ajax wel. Mja ik hou ook niet zo van Feyenoord
Ah, morgen dus? Tof!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:10 schreef MazigeWafkees het volgende:
[..]
Als Pasen en Pinksteren op één dag vallen.
Sommigequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Feijenoord is tof! Sommige supporters zijn alleen een beetje downig soms.
Ik loop liever met mijn Feijenoordshirt een volle ArenA over dan dat ik dat toegeef. Ik sterf liever aan een gros langzaam wegetterende builen dan dat ik ooit toegeef dat Ajax beter is.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:09 schreef MazigeWafkees het volgende:
[..]
Ze waren gewoon beter, geef toe.
En niet zo'n beetje ook. Heel de wedstrijd 0 moeite, paar keer aanzetten en hoppa, 1-4.
Ah, in dat geval blijf ik nog evenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook met jouw aanwezigheid.
Winwin dus!
Geef Suarez aan mij, hij is lekker.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef timmmmm het volgende:
Zei ik dat hardop?
En als je toch bezig bent, neem Suarez mee. Of geef hem gewoon een rotschop, dan heeft ie écht wat te janken.
Da's goed, voegen we die wel samen met mijn vaatquote:
Neuk je hem dan plat?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geef Suarez aan mij, hij is lekker.
Ik kom er net achter dat ik meer een hekel heb aan de supporters en alles er omheen dan het voetbal zelf.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Feijenoord is tof! Sommige supporters zijn alleen een beetje downig soms.
Ik voorspel een grandioos succesquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's goed, voegen we die wel samen met mijn vaat
Maar je wéét dat het zo is en that's what countsquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik loop liever met mijn Feijenoordshirt een volle ArenA over dan dat ik dat toegeef. Ik sterf liever aan een gros langzaam wegetterende builen dan dat ik ooit toegeef dat Ajax beter is.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:14 schreef MazigeWafkees het volgende:
[..]
Maar je wéét dat het zo is en that's what counts.
Ja, ik put ;m zo erg uit dat hij niet meer kan voetballen. Jij ook weer blij.quote:
Zo klopt die beterquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:13 schreef MazigeWafkees het volgende:
[..]
Ik voorspel een grandioosze succes afwas.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, in dat geval blijf ik nog even
ik heb net met 1-4 op mijn flikker gehad. Ik had niet blijer kunnen zijn als je net even mijn pik met benzine had overgoten en aangestoken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, ik put ;m zo erg uit dat hij niet meer kan voetballen. Jij ook weer blij.
Jawel, maar die woont ergens andersquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:16 schreef MazigeWafkees het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een moeder?
Doe eenschquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik heb net met 1-4 op mijn flikker gehad. Ik had niet blijer kunnen zijn als je net even mijn pik met benzine had overgoten en aangestoken.
mja hier ook wel goed morgenvroeg crematie dus ik ga ook op tijd naar bedquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier alles goedAlleen moe
Ik ga dus echt op tijd slapen
Bel haar en zeg dat je een dringend probleem hebt! Iets dat je niet over de telefoon kan besprekenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, maar die woont ergens andersHoezo?
Ik háát afwassenquote:Ik heb wel een afwasteiltje, een afwasborstel en theedoekenDoen we alle vaat met een leuk muziekje op
Goed idee om te doen binnenkort.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik heb net met 1-4 op mijn flikker gehad. Ik had niet blijer kunnen zijn als je net even mijn pik met benzine had overgoten en aangestoken.
Wat naar!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja hier ook wel goed morgenvroeg crematie dus ik ga ook op tijd naar bed
en zwolle was erg leuk maar ook zeer druk
Daar trapt ze niet meer in na 11 jaar!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:18 schreef MazigeWafkees het volgende:
[..]
Bel haar en zeg dat je een dringend probleem hebt! Iets dat je niet over de telefoon kan bespreken!
[..]
Ik háát afwassen.
[ afbeelding ]
mja was een vriend van mequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat naar!Kende je die persoon goed? Succes in elk geval morgenochtend
Echt niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar trapt ze niet meer in na 11 jaar!
Maar met muziekjes is het wel leuk![]()
Damn! Succes morgenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja hier ook wel goed morgenvroeg crematie dus ik ga ook op tijd naar bed
en zwolle was erg leuk maar ook zeer druk
He gets... akelig... sterktequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja was een vriend van me
van iedereen wel dus het zal wel druk worden morgen
Hoe komt dat Paultje?quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:30 schreef DeLuna het volgende:
http://www.hooggevoelig.nl/drupal6/highly-sensitive-person-test
Wat komt er bij jullie uit?
quote:Evaluatie van de HSP test
Je hebt 12 punten
Er zijn verschillende gradaties in sensitiviteit. Je bent waarschijnlijk wel sensitief maar mogelijk niet hoogsensitief. Dat kan een groot voordeel zijn omdat je wel veel dingen aan kan voelen, maar niet de problemen hebt die de hoogsensitieven hebben.
Als je meer wilt weten over HSP dan zijn hier goede boeken over te vinden
Ik deed hem ook min of meer voor de lol. Maar ik ben niet zo heel erg verbaasd over de uitslag eigenlijk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:33 schreef MazigeWafkees het volgende:
Sowieso, zelfdiagnosetestjes op internet:.
Die zijn leuk! Ik heb borderline en ben manisch-depressiefquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:33 schreef MazigeWafkees het volgende:
Sowieso, zelfdiagnosetestjes op internet:.
*Op tong bijtquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die zijn leuk! Ik heb borderline en ben manisch-depressief
Mag ik eens bijten?quote:
PEZUquote:
ik was hier en ergens maar vooral hier en soms ergensquote:
wat is bowelenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:24 schreef Trevland het volgende:
Bleg wat heb ik net kut gegooid met bowelen
ja ik ben hetquote:
ik las blowenquote:
no not reallyquote:
Ah vandaar.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ben het
ik was uhm verwikkeld in een strijd met het leven en alle andere plezante zaken van het aardse bestaan
ooh waaromquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ah vandaar.Ik heb nu minder leven dan ik toen had.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar hoe kan je met blowen alleen dan slecht gooien? ik bedoel dan slaat het nergens op
Never mindquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh waarom![]()
leven is leuk hoor
[..]
waar heb jij het over dan? zit e aan de lsd ofzo_!
Toen ging ik nog naar school. Tegenwoordig niet meerquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh waarom![]()
leven is leuk hoor
[..]
waar heb jij het over dan? zit e aan de lsd ofzo_!
Ik ben blij dat ik met een week klaar benquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toen ging ik nog naar school. Tegenwoordig niet meerBlij als het weer september is
Ik voel me er best kut door eigenlijk. Sommige dingen worden ineens duidelijk die je anders niet doorhad.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik met een week klaar ben
nevermind is 1 woordquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toen ging ik nog naar school. Tegenwoordig niet meerBlij als het weer september is
Ik denk dat ik snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik voel me er best kut door eigenlijk. Sommige dingen worden ineens duidelijk die je anders niet doorhad.
Bij mij nog steeds 2quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
nevermind is 1 woord
[..]
school toen ik nog naar school ging gaven de dinosauriers nog les_!
en nuquote:
nou das vreemd wantquote:
OH NOESquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou das vreemd want
ik heb mezelf nog wel vaak gezien de laatste tijd
ja ik weet das is echt heel ergquote:
jaquote:
Hier.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was hier en ergens maar vooral hier en soms ergens
en jij
waaromquote:
quote:
Er is vast wel iemand die luistertquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom![]()
ergens is het vaak ook leuk hoor![]()
[..]
met jou?
Jamaar ik weet meestal wel waar ik ben, dus is het geen ergens meer vind ik. Tenzij ik geheimzinnig wil doen.quote:
geheimzinnig is goedquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jamaar ik weet meestal wel waar ik ben, dus is het geen ergens meer vind ik. Tenzij ik geheimzinnig wil doen.
ooh hoe is het met het zwemmen (zwemmen toch)quote:
Niet altijd.quote:
Mag dat anders neit dan?quote:
jawelquote:
Wel goedquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh hoe is het met het zwemmen (zwemmen toch)
Jaaa, omg omg omg morgen alquote:
Ik heb van iemand gehoord dat hij behoorlijk op het podium staat te stuiteren dus dat foto's maken heel lastig isquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jaaa, omg omg omg morgen al![]()
![]()
Ik ga heul veul foto's maken
Da's waar, (ik heb 2 dvd's van zijn concerten) maar ik ga het gewoon proberen!quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb van iemand gehoord dat hij behoorlijk op het podium staat te stuiteren dus dat foto's maken heel lastig is
wie wat waar?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Da's waar, (ik heb 2 dvd's van zijn concerten) maar ik ga het gewoon proberen!
Veel suc6 en ik hoop voor je dat hem er goed op krijgtquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Da's waar, (ik heb 2 dvd's van zijn concerten) maar ik ga het gewoon proberen!
Dat is kutquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
NeeDit is de 4e of 5e keer in 2,5 jaar.
Van mijn moeder niet. Hij mag vet veel van zijn oudersquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is kutMag het van zijn ouders niet of van jouw moeder niet?
quote:
oohw diequote:
Hij mag ook niet bij jou slapen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Van mijn moeder niet. Hij mag vet veel van zijn ouders
Ik heb een eenpersoonsbed. Ik val er 2 van de 6 keer al uit, dat gaat echt niet lukken met z'n 2en hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij mag ook niet bij jou slapen?
Wel min jaMaar gelukkig hoef je niet eerst 2 uur te reizen voor je daar bent!
ik ga naar pearl jamquote:
Kan best, ik heb een kinderbed (quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb een eenpersoonsbed. Ik val er 2 van de 6 keer al uit, dat gaat echt niet lukken met z'n 2en hoor.![]()
Nee, gelukkig maar half uurtje fietsen
Ik naar Aerosmithquote:
Mja, er zijn ook wel meer redenen. Mijn broertje bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan best, ik heb een kinderbed () en daar heb ik ook vaak genoeg met zn; 2en in gelegen.
Is dat zo een die opeens binnen komt lopen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mja, er zijn ook wel meer redenen. Mijn broertje bijvoorbeeld.![]()
ook kewlquote:
Jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is dat zo een die opeens binnen komt lopen?
Mijn broer vindt zijn computer te belangrijk om ook maar m;n kamer binnen te stappen, of ik er nou ben of niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja
Zijn broertje is relaxtDie snapt het allemaal gewoon
Maaar... dat is heull ver weg voor jou toch? Moet je helemaal naar de andere kant van NEDERLANDquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:52 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga trouwens ook nog naar Pinkpop1 dagje maar, maar toch.
4,5 uur met de treinquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Maaar... dat is heull ver weg voor jou toch? Moet je helemaal naar de andere kant van NEDERLAND
c0nnieliefquote:
Kom maar hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:22 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik weet nu zeker dat ik Barts homies eng vind.
Mag ik op je schouder uithuilen?quote:
Ik heb een heeeeeeeeule grote schouderquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik op je schouder uithuilen?
of je piemel hihi![]()
![]()
Ik niet.quote:
Ik heb tieten.quote:
Weet ik tochquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Straks naar het ziekenhuis
Daarna paarse extensions in mn haar
Hahaha grapjas.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:49 schreef laforest het volgende:
[..]
Beter dat het er af mag! Ja ik neem aan de het fijner is om met twee handen met je borsten te spelen.![]()
Daar geloof ik ook niks van. Normaal toch wel 6 weken gips bij een botbreuk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hahaha grapjas.
Ben wel benieuwd wat ik ervoor terug krijg
Je gaat mij niet wijsmaken dat het nu al genezen is
Als je weer gips krijgt dan hoop ik voor je dat het zwemmersgips isquote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hahaha grapjas.
Ben wel benieuwd wat ik ervoor terug krijg
Je gaat mij niet wijsmaken dat het nu al genezen is
Ja dat is bij een volledige breuk. Dit is een barst ofzoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Daar geloof ik ook niks van. Normaal toch wel 6 weken gips bij een botbreuk.
Ohh nou ik heb nog wel een hand hoor.
Ja dag dan kan ik mezelf badderen, nu wordt in bad alles voor me gedaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je weer gips krijgt dan hoop ik voor je dat het zwemmersgips is
Geniet er van zolang het kanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat is bij een volledige breuk. Dit is een barst ofzo
[..]
Ja dag dan kan ik mezelf badderen, nu wordt in bad alles voor me gedaan
Mja dan is het nog wel kort, vind je niet?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat is bij een volledige breuk. Dit is een barst ofzo
[..]
Ja dag dan kan ik mezelf badderen, nu wordt in bad alles voor me gedaan
Ja vind ik wel. Vooral omdat ik er van overtuigd ben dat mn gipsspalk verkeerd is gezet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja dan is het nog wel kort, vind je niet?
Gewoon zodra het eraf is naar de spoedpolie gaan. Zou ik wel doen, gewoon een beetje overdrijven.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja vind ik wel. Vooral omdat ik er van overtuigd ben dat mn gipsspalk verkeerd is gezet.
Mn duim en wijsvinger tintelen al een hele week, dat hoort niet. Al voor gebeld en langs geweest maar ze doen er weinig aan.
Verder voel ik dat mn gips te strak zit, het knelt af. Dat hoort ook niet.
Dus ben heel benieuwd wat er vandaag gaat gebeuren
Mag ik nog mee?quote:
Marijkequote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik nog mee?
En succes Huppel!Ik hoorde eergister pas dat je iets gebroken had.... helemaal gemist
Watskebeurt? En hopen dat ze je klachten serieus nemen
En van het badderen, laat huppelman dan maar niet horen dat er speciale bad- en douchezakken zijn voor gips![]()
Al blijft het lastig, badderen met 1 hand
Tofquote:
Schoonmaker reed me aan, 2x, ik ging verhaal halen, liep uit de hand NADAT hij mij sloeg.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik nog mee?
En succes Huppel!Ik hoorde eergister pas dat je iets gebroken had.... helemaal gemist
Watskebeurt? En hopen dat ze je klachten serieus nemen
En van het badderen, laat huppelman dan maar niet horen dat er speciale bad- en douchezakken zijn voor gips![]()
Al blijft het lastig, badderen met 1 hand
Van mij mag ze best mee komenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof![]()
Mag ik ook een dinnetje meenemen?
Dan ga ik eens kijken hoe en wat enzo
Like WTF!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schoonmaker reed me aan, 2x, ik ging verhaal halen, liep uit de hand NADAT hij mij sloeg.
Badderen sucks nu, maar niet alleen dat. Kan niks met links, heb met spoed moeten leren een tampon met links in te brengen
Die had ik niet in huisquote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Like WTF!Lekker typje dan... neem aan dat je aangifte enzo gedaan hebt?
Ja, dat geloof ik graag!En thank science voor tampons met inbrenghuls
![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die had ik niet in huis
Nee geen aangifte, dan ben ik zelf goed de sjaak
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]da's wel klote...
Ah, ja dat zat er wel in ja
Hoeveel armen heeft hij/zij gebroken? 3..4 misschien?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag geen eigen rechter spelen enz he
Maar als ik een klap krijg sla ik terug
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:39 schreef timmmmm het volgende:
Hoe vaak heb je nou zulke dingen meegemaakt, huppel?
Na de zoveelste keer geloof ik toch echt niet dat het aan de ander ligt, dan zal je er zelf toch wat mee te maken hebben.
Het zou inderdaad aan haar korsakoff kunnen liggen, maar zover durf ik niet te gaanquote:
I doelde eigenlijk meer op het unleash the beast stukje maar korsakov zou ook goed kunnen jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het zou inderdaad aan haar korsakoff kunnen liggen, maar zover durf ik niet te gaan
Eindelijkquote:
quote:
Uiteraard een goedemorgen terugquote:
Ja vandaag moet ik nog wel werken en dan weekendquote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Uiteraard een goedemorgen terugBijna weekend
Nog plannen?
Dat moet je een beetje bijhouden jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:51 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja vandaag moet ik nog wel werken en dan weekend
Hmm nee geen plannen, ik ga Noors studeren en work out doen.
Moet er weer goed uitzien voor als mijn liefste komt.
Geloof wat je wilt geloven.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:39 schreef timmmmm het volgende:
Hoe vaak heb je nou zulke dingen meegemaakt, huppel?
Na de zoveelste keer geloof ik toch echt niet dat het aan de ander ligt, dan zal je er zelf toch wat mee te maken hebben.
Niemand die ik ken heeft zo vaak zo'n ruzie met iemand dat het dreigt te escaleren. Dan kan je wel vol blijven houden dat het niet aan jou ligt, maar dan moet je het toch in ieder geval uitlokken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof wat je wilt geloven.
Als jij wilt denken dat ik altijd aan het vechten ben dan have fun.
Ik weet beter
Heeyquote:
Hoe vaak heb ik dan ruzie die dreigt te escaleren?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niemand die ik ken heeft zo vaak zo'n ruzie met iemand dat het dreigt te escaleren. Dan kan je wel vol blijven houden dat het niet aan jou ligt, maar dan moet je het toch in ieder geval uitlokken.
Ik aanbid hemquote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik dan ruzie die dreigt te escaleren?
Oh grote wijze timmmmm, hij die alles weet
Dit is in ieder geval minstens de 5de keer dat je erover post, 10 ligt er denk ik dichter bij. En dat is alleen het gezeik wat je ook post, wie weet hoeveel meer er verder nog is?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik dan ruzie die dreigt te escaleren?
Oh grote wijze timmmmm, hij die alles weet
+ alle neigingen om de buurvrouw aan te vliegenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is in ieder geval minstens de 5de keer dat je erover post, 10 ligt er denk ik dichter bij. En dat is alleen het gezeik wat je ook post, wie weet hoeveel meer er verder nog is?
yw!quote:
Ja ik woon naast een pitoresk park waar ik ga joggen en thuis doe ik voornamelijk push-ups, cruches, etc.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat moet je een beetje bijhouden jaEven flink aan de conditie werken dus
![]()
Oh dat Noors wat die boeken die je pas wou hebben. Waarom in hemelsnaam Noors? Doe dan Chinees ofzo
Maar je hebt toch wel iets van modern Chinees? Tenminste dat zie ik ooit bij die vertaalmachines staan. Noorwegen? Dan zeg ik hoge alcoholprijzen, toch? Wat ga je in Noorwegen doen dan, als ik mag vragen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:02 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja ik woon naast een pitoresk park waar ik ga joggen en thuis doe ik voornamelijk push-ups, cruches, etc.
Omdat ik naar Noorwegen ga verhuizen.
Chinees bestaat niet.Zijn allemaal dialecten. Mijn broertje heeft dat gestudeerd in Cambridge.
Toen ik 15 was een klasgenootje geslagen, 2 jaar terug de buurvrouw een kalmerende tik verkocht en vorige week de schoonmaker.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is in ieder geval minstens de 5de keer dat je erover post, 10 ligt er denk ik dichter bij. En dat is alleen het gezeik wat je ook post, wie weet hoeveel meer er verder nog is?
Ik ben stiekem jaloers. Ook al is de laatste cd het product van de trip van een downerquote:
Nietus jij aanbid maar een "klein" deel van mijquote:
quote:
Je leest niet helemaal hè, scheet!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ik 15 was een klasgenootje geslagen, 2 jaar terug de buurvrouw een kalmerende tik verkocht en vorige week de schoonmaker.
Ja ik ben een echte vechtersbaas
Wonen, leven, werken, familie stichten enzo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel iets van modern Chinees? Tenminste dat zie ik ooit bij die vertaalmachines staan. Noorwegen? Dan zeg ik hoge alcoholprijzen, toch? Wat ga je in Noorwegen doen dan, als ik mag vragen?
oh en 10.000, fuck yeah!![]()
Dat vind ik dus niet. Maar ach.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben stiekem jaloers. Ook al is de laatste cd het product van de trip van een downer
Das niet waar, ook de booty hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nietus jij aanbid maar een "klein" deel van mij
Whaha ben blij dat jij zo goed weet hoe of watquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je leest niet helemaal hè, scheet!![]()
Ik heb het over de gigantische hoeveelheid ruzie die je altijd schopt, en de bijbehorende agressie. Of je die agressie nu uit of niet
Niet beter, maar hij is wel leukquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij vindt de laatste cd wél beter dan de eerste?
quote:
Oh dat klinkt wel leuk allemaalquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Wonen, leven, werken, familie stichten enzo.
Mijn wederhelft is van Noorse komaf, maar hmm ik wilde al een hele tijd naar Noorwegen. Schijt aan de hoge prijzen. Ik heb een zeer goede baan aangeboden gekregen en zit nu serieus te overwegen om te gaan. Gewoon vaak op vakantie naar andere landen, lekker goedkoop.![]()
10000?
Nice!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Wonen, leven, werken, familie stichten enzo.
Mijn wederhelft is van Noorse komaf, maar hmm ik wilde al een hele tijd naar Noorwegen. Schijt aan de hoge prijzen. Ik heb een zeer goede baan aangeboden gekregen en zit nu serieus te overwegen om te gaan. Gewoon vaak op vakantie naar andere landen, lekker goedkoop.![]()
10000?
PeZuquote:
quote:
quote:
nee foutquote:
quote:
Just for the record. Geloof dat jij elke keer tegen mij begint te bitchenquote:
Dat lijkt maar zo. Mijn tag is voor de show. Eerst zeiden ze nee, maar toen maakte ik een mooi topic met foto's van de straatnaam FOK, dus dan mag alles!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
hebben ze jou nu ook al mod gemaakt zeg![]()
ik denk dat ik maar weer ga_!
ja lap zeg ik zit niet op raden ofzoquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nee foutMaar dat klopt toch dat je lang niet meer in de SC geweest bent?
quote:
Ja, en ik geniet ervanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Just for the record. Geloof dat jij elke keer tegen mij begint te bitchen
Ja nou je bent welkom.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nice!
Mooie locatie voor een FOK! meet dusAltijd nog eens naar Noorwegen gewild
Tis al goed timmmmmquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, het was een vriendschappelijk schouderklopje, ze sloeg niet.
Ohh okquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel leuk allemaalEn vaak op vakantie is altijd leuk, waar je ook woont
![]()
10000 posts ja
Pas verhuizen als ik ben langsgeweest hequote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:21 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja nou je bent welkom.
Nog steeds geen Dublin meeting gehad.
Dealquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas verhuizen als ik ben langsgeweest he
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tis al goed timmmmm
Wat jij wilt, je was erbij enz natuurlijk
Dude, just worship the epic boobs.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij wil dus serieus zeggen dat je geen ruzie hebt als je elkaar te lijf gaat?
Komt wel, als je wat ouder bent.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, bedankt, dat is toch minder, met die tokkie nasmaak.
Wat deed jij hier?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. Mijn tag is voor de show. Eerst zeiden ze nee, maar toen maakte ik een mooi topic met foto's van de straatnaam FOK, dus dan mag alles!!
Dat klinkt al een stuk beter.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:52 schreef timmmmm het volgende:
Okay, okay, hij viel wel mee, maar CD 1 was super, en CD 2 net middelmatig. Dat is jammer
oeh gewaagdquote:
Hoi Timquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
als kanker een voetbalspeler was, was hij de neuskanker
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oeh gewaagdOnverstandig.
Was je nog naar de ArenA geweest?
Gewoon een lompe kutstreek. Lekker onsportief. goed winnen is blijkbaar even lastig als goed verliezen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oeh gewaagdOnverstandig.
Was je nog naar de ArenA geweest?
Naja zit wel wat in. Maar ik kan het wel begrijpen want er word ook overal gezongen "helemaal niets in Amsterdam". Zelfs door teams die nog nooit in de buurt van het kampioenschap zijn geweest. Nou mogen ze een keer terug zingen. Maar ik vind het niet verstandig als je weet hoe die spanningen al zijn. Beter had hij iets over Twente gezongen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon een lompe kutstreek. Lekker onsportief. goed winnen is blijkbaar even lastig als goed verliezen.
Rot toch op. Met de splitsing van de wedstrijd is elke kans op overwinning al door de neus geboord, wij hebben nergens rellen geschopt, geen enkele speler van ons heeft ook maar iets negatiefs uitgelaten over Ajax, gisteren niet, toen ze verloren van Twente niet, en dan flikt hij zo iets. Voor de tweede keer al dat hij iets idioots roept over Feijenoord. Van supporters verwacht je zoiets, al probeer je het tegen te gaan. Als spelers het ook gaan roepen, zijn alle pogingen rellen tegen te gaan helemaal voor niets. Spelers doen het immers ookquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Naja zit wel wat in. Maar ik kan het wel begrijpen want er word ook overal gezongen "helemaal niets in Amsterdam". Zelfs door teams die nog nooit in de buurt van het kampioenschap zijn geweest. Nou mogen ze een keer terug zingen. Maar ik vind het niet verstandig als je weet hoe die spanningen al zijn. Beter had hij iets over Twente gezongen.
Net wat je wilquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:36 schreef DeLuna het volgende:
Is het nou Feyenoord of Feijenoord? Ik snap het niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |