Ja.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:52 schreef Giertje het volgende:
is voetbal al voorbij?
Natuurlijkquote:
ik hoor mijn zusje al scheldenquote:
Jammer voor haarquote:
met 4-1quote:
grinnik inderdaadquote:
goed hoor en met jou?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Leuke muziekjes
Avond allemaal!Hoe is het hier?
Ijk!quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Leuke muziekjes
Avond allemaal!Hoe is het hier?
Hier alles goedquote:
Kersje!quote:
De kakkerlakken zijn vertraptquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:01 schreef MazigeWafkees het volgende:
AJAAAAAAAAAAAAAX.
He-le-maal niks in 010.
Even vrolijk als onze lieve coach. Maar die verdient het ook bitter te kijken. Idioot.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:02 schreef MazigeWafkees het volgende:
Dat vrolijk kijkende legioen was echt genieten trouwens.
Nee, maar dit moment moet ik wel aangrijpen om zout in de wonden van feyenoordsupporters te strooien.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:03 schreef DeLuna het volgende:
Chill even ja, het is niet het NL elftal dat Wereldkampioen is.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:03 schreef DeLuna het volgende:
Dat is ook minder boeiend.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:03 schreef DeLuna het volgende:
Mors anders wat in je ogen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:03 schreef MazigeWafkees het volgende:
[..]
Nee, maar dit moment moet ik wel aangrijpen om zout in de wonden van feyenoordsupporters te strooien.
De afgunst druipt er vanafquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef timmmmm het volgende:
Zei ik dat hardop?
En als je toch bezig bent, neem Suarez mee. Of geef hem gewoon een rotschop, dan heeft ie écht wat te janken.
dit is een SC. We hebben het over wat ons bezig houdt. In dit geval is dat mijn brandende haat jegens alles met een 020 of een forse neus.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat een gezelligheid weer... sinds wanneer is dit VBL?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
020 is de baas IN 010.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dit is een SC. We hebben het over wat ons bezig houdt. In dit geval is dat mijn brandende haat jegens alles met een 020 of een forse neus.
Well good for you, maar het maakt het er niet gezelliger op imho.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dit is een SC. We hebben het over wat ons bezig houdt. In dit geval is dat mijn brandende haat jegens alles met een 020 of een forse neus.
Meid toch..quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat boeit me juist wel.quote:
Ik een was die gevouwen moet worden, wanneer kom je langs?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:08 schreef MazigeWafkees het volgende:
[..]
Meid toch..
maar ehh.. ik heb nog wel een afwas voor je staan.
Dat heb ik nou ook met jouw aanwezigheid.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Well good for you, maar het maakt het er niet gezelliger op imho.
Ik ben weg, veel plezier met chagrijnen allemaal!
Ze waren gewoon beter, geef toe.quote:
Als Pasen en Pinksteren op één dag vallen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik een was die gevouwen moet worden, wanneer kom je langs?
Feijenoord is tof! Sommige supporters zijn alleen een beetje downig soms.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat boeit me juist wel.
Als er een club is waar ik een hekel heb is het Ajax wel. Mja ik hou ook niet zo van Feyenoord
Ah, morgen dus? Tof!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:10 schreef MazigeWafkees het volgende:
[..]
Als Pasen en Pinksteren op één dag vallen.
Sommigequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Feijenoord is tof! Sommige supporters zijn alleen een beetje downig soms.
Ik loop liever met mijn Feijenoordshirt een volle ArenA over dan dat ik dat toegeef. Ik sterf liever aan een gros langzaam wegetterende builen dan dat ik ooit toegeef dat Ajax beter is.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:09 schreef MazigeWafkees het volgende:
[..]
Ze waren gewoon beter, geef toe.
En niet zo'n beetje ook. Heel de wedstrijd 0 moeite, paar keer aanzetten en hoppa, 1-4.
Ah, in dat geval blijf ik nog evenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook met jouw aanwezigheid.
Winwin dus!
Geef Suarez aan mij, hij is lekker.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef timmmmm het volgende:
Zei ik dat hardop?
En als je toch bezig bent, neem Suarez mee. Of geef hem gewoon een rotschop, dan heeft ie écht wat te janken.
Da's goed, voegen we die wel samen met mijn vaatquote:
Neuk je hem dan plat?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geef Suarez aan mij, hij is lekker.
Ik kom er net achter dat ik meer een hekel heb aan de supporters en alles er omheen dan het voetbal zelf.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Feijenoord is tof! Sommige supporters zijn alleen een beetje downig soms.
Ik voorspel een grandioos succesquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's goed, voegen we die wel samen met mijn vaat
Maar je wéét dat het zo is en that's what countsquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik loop liever met mijn Feijenoordshirt een volle ArenA over dan dat ik dat toegeef. Ik sterf liever aan een gros langzaam wegetterende builen dan dat ik ooit toegeef dat Ajax beter is.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:14 schreef MazigeWafkees het volgende:
[..]
Maar je wéét dat het zo is en that's what counts.
Ja, ik put ;m zo erg uit dat hij niet meer kan voetballen. Jij ook weer blij.quote:
Zo klopt die beterquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:13 schreef MazigeWafkees het volgende:
[..]
Ik voorspel een grandioosze succes afwas.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, in dat geval blijf ik nog even
ik heb net met 1-4 op mijn flikker gehad. Ik had niet blijer kunnen zijn als je net even mijn pik met benzine had overgoten en aangestoken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, ik put ;m zo erg uit dat hij niet meer kan voetballen. Jij ook weer blij.
Jawel, maar die woont ergens andersquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:16 schreef MazigeWafkees het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een moeder?
Doe eenschquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik heb net met 1-4 op mijn flikker gehad. Ik had niet blijer kunnen zijn als je net even mijn pik met benzine had overgoten en aangestoken.
mja hier ook wel goed morgenvroeg crematie dus ik ga ook op tijd naar bedquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier alles goedAlleen moe
Ik ga dus echt op tijd slapen
Bel haar en zeg dat je een dringend probleem hebt! Iets dat je niet over de telefoon kan besprekenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, maar die woont ergens andersHoezo?
Ik háát afwassenquote:Ik heb wel een afwasteiltje, een afwasborstel en theedoekenDoen we alle vaat met een leuk muziekje op
Goed idee om te doen binnenkort.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik heb net met 1-4 op mijn flikker gehad. Ik had niet blijer kunnen zijn als je net even mijn pik met benzine had overgoten en aangestoken.
Wat naar!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja hier ook wel goed morgenvroeg crematie dus ik ga ook op tijd naar bed
en zwolle was erg leuk maar ook zeer druk
Daar trapt ze niet meer in na 11 jaar!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:18 schreef MazigeWafkees het volgende:
[..]
Bel haar en zeg dat je een dringend probleem hebt! Iets dat je niet over de telefoon kan bespreken!
[..]
Ik háát afwassen.
[ afbeelding ]
mja was een vriend van mequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat naar!Kende je die persoon goed? Succes in elk geval morgenochtend
Echt niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar trapt ze niet meer in na 11 jaar!
Maar met muziekjes is het wel leuk![]()
Damn! Succes morgenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja hier ook wel goed morgenvroeg crematie dus ik ga ook op tijd naar bed
en zwolle was erg leuk maar ook zeer druk
He gets... akelig... sterktequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja was een vriend van me
van iedereen wel dus het zal wel druk worden morgen
Hoe komt dat Paultje?quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:30 schreef DeLuna het volgende:
http://www.hooggevoelig.nl/drupal6/highly-sensitive-person-test
Wat komt er bij jullie uit?
quote:Evaluatie van de HSP test
Je hebt 12 punten
Er zijn verschillende gradaties in sensitiviteit. Je bent waarschijnlijk wel sensitief maar mogelijk niet hoogsensitief. Dat kan een groot voordeel zijn omdat je wel veel dingen aan kan voelen, maar niet de problemen hebt die de hoogsensitieven hebben.
Als je meer wilt weten over HSP dan zijn hier goede boeken over te vinden
Ik deed hem ook min of meer voor de lol. Maar ik ben niet zo heel erg verbaasd over de uitslag eigenlijk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:33 schreef MazigeWafkees het volgende:
Sowieso, zelfdiagnosetestjes op internet:.
Die zijn leuk! Ik heb borderline en ben manisch-depressiefquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:33 schreef MazigeWafkees het volgende:
Sowieso, zelfdiagnosetestjes op internet:.
*Op tong bijtquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die zijn leuk! Ik heb borderline en ben manisch-depressief
Mag ik eens bijten?quote:
PEZUquote:
ik was hier en ergens maar vooral hier en soms ergensquote:
wat is bowelenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:24 schreef Trevland het volgende:
Bleg wat heb ik net kut gegooid met bowelen
ja ik ben hetquote:
ik las blowenquote:
no not reallyquote:
Ah vandaar.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ben het
ik was uhm verwikkeld in een strijd met het leven en alle andere plezante zaken van het aardse bestaan
ooh waaromquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ah vandaar.Ik heb nu minder leven dan ik toen had.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar hoe kan je met blowen alleen dan slecht gooien? ik bedoel dan slaat het nergens op
Never mindquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh waarom![]()
leven is leuk hoor
[..]
waar heb jij het over dan? zit e aan de lsd ofzo_!
Toen ging ik nog naar school. Tegenwoordig niet meerquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh waarom![]()
leven is leuk hoor
[..]
waar heb jij het over dan? zit e aan de lsd ofzo_!
Ik ben blij dat ik met een week klaar benquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toen ging ik nog naar school. Tegenwoordig niet meerBlij als het weer september is
Ik voel me er best kut door eigenlijk. Sommige dingen worden ineens duidelijk die je anders niet doorhad.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik met een week klaar ben
nevermind is 1 woordquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toen ging ik nog naar school. Tegenwoordig niet meerBlij als het weer september is
Ik denk dat ik snap wat je bedoeltquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik voel me er best kut door eigenlijk. Sommige dingen worden ineens duidelijk die je anders niet doorhad.
Bij mij nog steeds 2quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
nevermind is 1 woord
[..]
school toen ik nog naar school ging gaven de dinosauriers nog les_!
en nuquote:
nou das vreemd wantquote:
OH NOESquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou das vreemd want
ik heb mezelf nog wel vaak gezien de laatste tijd
ja ik weet das is echt heel ergquote:
jaquote:
Hier.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was hier en ergens maar vooral hier en soms ergens
en jij
waaromquote:
quote:
Er is vast wel iemand die luistertquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom![]()
ergens is het vaak ook leuk hoor![]()
[..]
met jou?
Jamaar ik weet meestal wel waar ik ben, dus is het geen ergens meer vind ik. Tenzij ik geheimzinnig wil doen.quote:
geheimzinnig is goedquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jamaar ik weet meestal wel waar ik ben, dus is het geen ergens meer vind ik. Tenzij ik geheimzinnig wil doen.
ooh hoe is het met het zwemmen (zwemmen toch)quote:
Niet altijd.quote:
Mag dat anders neit dan?quote:
jawelquote:
Wel goedquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh hoe is het met het zwemmen (zwemmen toch)
Jaaa, omg omg omg morgen alquote:
Ik heb van iemand gehoord dat hij behoorlijk op het podium staat te stuiteren dus dat foto's maken heel lastig isquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jaaa, omg omg omg morgen al![]()
![]()
Ik ga heul veul foto's maken
Da's waar, (ik heb 2 dvd's van zijn concerten) maar ik ga het gewoon proberen!quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb van iemand gehoord dat hij behoorlijk op het podium staat te stuiteren dus dat foto's maken heel lastig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |