Ja.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:52 schreef Giertje het volgende:
is voetbal al voorbij?
Natuurlijkquote:
ik hoor mijn zusje al scheldenquote:
Jammer voor haarquote:
met 4-1quote:
grinnik inderdaadquote:
goed hoor en met jou?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Leuke muziekjes
Avond allemaal!Hoe is het hier?
Ijk!quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Leuke muziekjes
Avond allemaal!Hoe is het hier?
Hier alles goedquote:
Kersje!quote:
De kakkerlakken zijn vertraptquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:01 schreef MazigeWafkees het volgende:
AJAAAAAAAAAAAAAX.
He-le-maal niks in 010.
Even vrolijk als onze lieve coach. Maar die verdient het ook bitter te kijken. Idioot.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:02 schreef MazigeWafkees het volgende:
Dat vrolijk kijkende legioen was echt genieten trouwens.
Nee, maar dit moment moet ik wel aangrijpen om zout in de wonden van feyenoordsupporters te strooien.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:03 schreef DeLuna het volgende:
Chill even ja, het is niet het NL elftal dat Wereldkampioen is.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:03 schreef DeLuna het volgende:
Dat is ook minder boeiend.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:03 schreef DeLuna het volgende:
Mors anders wat in je ogen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:03 schreef MazigeWafkees het volgende:
[..]
Nee, maar dit moment moet ik wel aangrijpen om zout in de wonden van feyenoordsupporters te strooien.
De afgunst druipt er vanafquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef timmmmm het volgende:
Zei ik dat hardop?
En als je toch bezig bent, neem Suarez mee. Of geef hem gewoon een rotschop, dan heeft ie écht wat te janken.
dit is een SC. We hebben het over wat ons bezig houdt. In dit geval is dat mijn brandende haat jegens alles met een 020 of een forse neus.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat een gezelligheid weer... sinds wanneer is dit VBL?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
020 is de baas IN 010.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dit is een SC. We hebben het over wat ons bezig houdt. In dit geval is dat mijn brandende haat jegens alles met een 020 of een forse neus.
Well good for you, maar het maakt het er niet gezelliger op imho.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dit is een SC. We hebben het over wat ons bezig houdt. In dit geval is dat mijn brandende haat jegens alles met een 020 of een forse neus.
Meid toch..quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat boeit me juist wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |