SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ranglijst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige Links:
Link naar poll creator
Linkje naar de OP
Linkje naar de Battlepost
De almachtige trommel
[ Bericht 2% gewijzigd door ry4life op 07-05-2010 13:14:02 ]Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
Gelukkig ben niet de enigequote:Op donderdag 6 mei 2010 20:40 schreef Anarith het volgende:
erg weinig inderdaad, ik denk dat het licht aan de te grote OP, die schrikt mensen af, de eerste keer dat ik poste in een photoshop battle was nadat ik een paar keer was afgeschrikt door de OP, ik dacht van: oh allemaal regels waar ik me aan moet gaan houden enzo, hier heb ik geen zin in.
Je zou de verschillende onderdelen in een spoiler kunnen doen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:40 schreef Anarith het volgende:
erg weinig inderdaad, ik denk dat het licht aan de te grote OP, die schrikt mensen af, de eerste keer dat ik poste in een photoshop battle was nadat ik een paar keer was afgeschrikt door de OP, ik dacht van: oh allemaal regels waar ik me aan moet gaan houden enzo, hier heb ik geen zin in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:44 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Je zou de verschillende onderdelen in een spoiler kunnen doen?
Deelnemers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen:Valt te proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik moet er nu vandoor
(laat die titel aub veranderen![]()
![]()
)
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
Je hebt niet zo veel gemistquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:57 schreef marcel-o het volgende:
*volgt weer*
ben deze reeks ff kwijt geweest
Bedankt voor de warme ontvangst !quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:56 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Hajee oude vriend , hoe maak je het? * schud handen*
Koffie , thee ?
Alstublieft. Met 2 koekjes , want op 1 been kun je niet lopenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:02 schreef HaJee het volgende:
[..]
Bedankt voor de warme ontvangst !
En als dit de keuze is dan graag thee
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:11 schreef shadowflash het volgende:
Nog meer mensen koffie of thee ? , want ik ben nu aan het zetten haha
Dat hebben we niet , wel kruiden wellnessquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zwart graag en een mespuntje Buisman op de gemalen koffie aub.
Maar hoe maken we dat nou lekkerquote:
Sorry, nog geen cakequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:42 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
We hadden al bijna een rouwadvertentie geplaatst
Tis al goed , zand er over.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze was me te snel af. Had te veel tijd nodig voor m'n gedichtjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:49 schreef Dottey het volgende:
yeah.. eindelijk iemand die het begrijpt!
super ry4life!
ik doe mee..
zal eens gaan brainen..
Ei ei ei en we zijn zo blij want .... is jarig en dat vieren wij ei ei.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:35 schreef ry4life het volgende:
---------------- Nieuwe Battle! ------------------
[ afbeelding ]
Deadline: 19:00
Inleveren bij mij!
Succes
....niet omdat ie jarig is maar om de vreterijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:37 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ei ei ei en we zijn zo blij want .... is jarig en dat vieren wij ei ei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course daddy loves you Meg. But daddy also loves star trek, and in al fairness star trek was here first - Peter Griffin.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:59 schreef ry4life het volgende:
Heb al aardig wat inzendingen![]()
Nog een uur te gaan...
Ben nu even eten
Thanks.. wilde eerst nog eierschilletjes der voor leggen en ik had ook al een chirurgenteam die der in aan het hakken waren.. maar vond hem zo eigenlijk wel het bestequote:
Jajaaaaa nog 2 wedstrijden ° potentieel diner met dottey * toch ?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:49 schreef HaJee het volgende:
Here is the result of the Fok! jury :
HaJee : zero points![]()
![]()
![]()
Ik blijf nog even mijn best doen. Ze mag me pas inhalen als het lekker terrasweer isquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:55 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Jajaaaaa nog 2 wedstrijden ° potentieel diner met dottey * toch ?
Ja klopt, gaat ook wel lukken. Lastiger wordt om te bedenken waar ik 'm heen stuur. Heb geen adressen van wereldleiders en dergelijke. Moet maar wat verzinnenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:04 schreef Dottey het volgende:
je kunt hem makkelijk vergroten
tis maar en enveloppe en je kunt zelf de rest maken![]()
ik hoop dat ik op tijd terug ben . Hoor net van mijn moeder dat ik "gezellig" mee moet naar de kapper van der.
BBL
Dat lijkt maar zo. Kijk maar naar de laatste battle. Acht deelnemers. Als iemand de boel maar even opstart loopt 't "vanzelf".quote:
Oke, jij bent toch zo goed in PS/P?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:47 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. Kijk maar naar de laatste battle. Acht deelnemers. Als iemand de boel maar even opstart loopt 't "vanzelf".
Wil niet zeggen dat ik er goed in ben. Ik gebruik denk ik nog geen 10% van de mogelijkheden van PhotoShop.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:48 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Oke, jij bent toch zo goed in PS/P?
Wat moet er gefixt worden dan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:48 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Oke, jij bent toch zo goed in PS/P?
Nou, ik had dus laatst een topic met foto's erin enz. En er zaten echt prachtige en grappige bewerkte foto's van mij bij. Maar ik zou zo graag een hebben waarin Hege Bokko voorkomt.quote:
Moet het op één van die foto's uit dat topic of heb je een andere foto in gedachten ?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:04 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nou, ik had dus laatst een topic met foto's erin enz. En er zaten echt prachtige en grappige bewerkte foto's van mij bij. Maar ik zou zo graag een hebben waarin Hege Bokko voorkomt.![]()
![]()
![]()
Nou ja, ik heb ook nog een met een helikopter:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:08 schreef HaJee het volgende:
[..]
Moet het op één van die foto's uit dat topic of heb je een andere foto in gedachten ?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:04 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nou, ik had dus laatst een topic met foto's erin enz. En er zaten echt prachtige en grappige bewerkte foto's van mij bij. Maar ik zou zo graag een hebben waarin Hege Bokko voorkomt.![]()
![]()
![]()
Wel slecht kwaliteit hoor, is dit met een camera gemaakt uit de vorige eeuw?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ook nog een met een helikopter:
[ afbeelding ]
Weet niet waarmee je wat kan. Maar ik zou het hartstikke graag willen.
En het heel leuk vinden als iemand dat wou doen!
Mwoah, 2.0 megapixel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:13 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Wel slecht kwaliteit hoor, is dit met een camera gemaakt uit de vorige eeuw?
Wow, ik heb er net een geopend.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:23 schreef HeaN82 het volgende:
(PAINT) AdvancedPower LOVES Hege Bokko
Hege Bokko Topic voor jouw...
Alweer dichtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:23 schreef HeaN82 het volgende:
(PAINT) AdvancedPower LOVES Hege Bokko
Hege Bokko Topic voor jouw...
ik heb hem net gezien en ik heb nu deze smiley op mijn gezichtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:32 schreef Crutch het volgende:
Voor mijn inzending plaats ik alvast de gepaste smiley.
<==
Dan heb ik weer zoiets van dit.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb hem net gezien en ik heb nu deze smiley op mijn gezicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Ik ben heul niet stout geweest * dramatische hap naar lucht *quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:06 schreef HaJee het volgende:
Waar moet ik nou op stemmen ? Nummer 2 die niet het origineel heeft gebruikt en naughty fout heeft gespeld of nummer 3 die mij een bombrief stuurt ?![]()
Nummer 2 dan maar omdat die wel mooi gemaakt is.
Oeps, sorry Dot.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:09 schreef Dottey het volgende:
ik heb wel het origineel gebruikt.. alleen image size vergroot en wat gewijzigd![]()
naughty is een domme fout idd
Queen of /ONZ/quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:25 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oeps, sorry Dot.![]()
![]()
![]()
![]()
Was niet meer te herkennen als zijnde het origineel. Mooi gedaan.
![]()
Hier als goedmakertje een velletje van de zegels die je wilde hebben :
[ afbeelding ]
Zijn deze zegels zelfklevend of moet je er eerst aan LIKKEN?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:25 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oeps, sorry Dot.![]()
![]()
![]()
![]()
Was niet meer te herkennen als zijnde het origineel. Mooi gedaan.
![]()
Hier als goedmakertje een velletje van de zegels die je wilde hebben :
[ afbeelding ]
Er staat zelfklevend maar je mag natuurlijk best likkenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:50 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Zijn deze zegels zelfklevend of moet je er eerst aan LIKKEN?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:19 schreef Dottey het volgende:
nummer 1 heeft gewonnen met 5 stemmen
HaJee![]()
2. Dottey
3.Crutch
Met alle liefdequote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:20 schreef Dottey het volgende:
ik ben er weg van .. kan iemand de nieuwe tussenstand wegzetten?
Haha net m'n nichtje. Komt ze weer aanzetten met een bos bloemen voor jou , heel lief .... totdat je ontdenkt dat ze de zeldzame tulpen van de buren heeft gepluktquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:19 schreef Dottey het volgende:
de winnaar van de vorige battle heeft nog niet laten weten
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:01 schreef HaJee het volgende:
NIEUWE BATTLE !
Deze dartele dame wil zich graag op één of andere manier nuttig maken in onze maatschappij. Helaas is de spagaat het enige dat ze in haar leven heeft geleerd. Geef deze vrouw met haar beperkte vermogens een functie ergens ter wereld zodat ze toch wat voldoening uit haar bestaan haalt.
[ afbeelding ]
Deadline : maandag 17.00
Inleveren : HaJee
Succes !
Nou kom op, maak er een paint van !quote:Op maandag 10 mei 2010 10:44 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Sucky 5 dorrar , me rove you rongtimeee![]()
![]()
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:41 schreef shadowflash het volgende:
FULL VIEW PLEASE
[ afbeelding ]god damn wat slecht
Idd, kom net uit schoolquote:Op maandag 10 mei 2010 16:30 schreef shadowflash het volgende:
Ik vind 5 uur ook niet echt een tijd hoor, werk , school, noem het maar op
.
IK kan mijne ook wel late meedoen hahaquote:Op maandag 10 mei 2010 18:46 schreef HaJee het volgende:
Ik hoop op één of meer last-minutes anders wordt het weer een battle met drie deelnemers
Dat ligt ook wel een beetje aan het plaatje denk ik...quote:Op maandag 10 mei 2010 19:11 schreef HaJee het volgende:
[..]
Die battle laatst met acht deelnemers was denk ik een ongelukje
Volgende battle maar weer een stuk fruit doen dusquote:Op maandag 10 mei 2010 19:13 schreef ry4life het volgende:
[..]
Dat ligt ook wel een beetje aan het plaatje denk ik...
Bij de simpelere plaatjes (bijv een ei, komkommer) zijn er meestal meer deelnames
Of tenminste iets dat in een vagina pastquote:Op maandag 10 mei 2010 19:18 schreef HaJee het volgende:
[..]
Volgende battle maar weer een stuk fruit doen dus
1 vote van kutkabouterquote:
Doet me denken aan ijs :$ , vroeger had je een plastic pingu met ijs er in voor kidsquote:Op maandag 10 mei 2010 21:43 schreef HaJee het volgende:
NIEUWE BATTLE !
Volgens mij hebben we al eens iets met pinguins gedaan maar deze is anders en grappig dus aan de slag ermee. Het is een speelgoedversie van de legendarische Pingu. Slinger 'm de wijde wereld in en laat je fantasie de vrije loop.
[ afbeelding ]
Deadline : dinsdag 17.00 (in eerste instantie)
Inleveren bij de iglo van : HaJee
Succes !
Heb er geen tijd voor denk ik, morgen weer werkenquote:Op maandag 10 mei 2010 21:43 schreef HaJee het volgende:
NIEUWE BATTLE !
Volgens mij hebben we al eens iets met pinguins gedaan maar deze is anders en grappig dus aan de slag ermee. Het is een speelgoedversie van de legendarische Pingu. Slinger 'm de wijde wereld in en laat je fantasie de vrije loop.
[ afbeelding ]
Deadline : dinsdag 17.00 (in eerste instantie)
Inleveren bij de iglo van : HaJee
Succes !
Een andere deadline is altijd mogelijk hoor dus laat maar weten als je meer tijd nodig hebtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:23 schreef Neroje het volgende:
Tandartsafspraak om 16:00, nu nog op de TU...![]()
Ik kijk nog wel of het lukt.
Ben net thuis, maar moet nog boodschappen doen, honden uitlaten en kokenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:27 schreef HaJee het volgende:
[..]
Een andere deadline is altijd mogelijk hoor dus laat maar weten als je meer tijd nodig hebt
Uiteraardquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:09 schreef superrockingmr.magic het volgende:
ik ben gebanned met m'n vorige account (Anarith).
dus ik heb nu deze. zou ik m'n punten wel mogen behouden?
ok bedanktquote:
Nee, laat maar.....ik stem welquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:29 schreef HaJee het volgende:
Nog iemand verlenging van de deadline nodig ?
Maar maar maar nummer drie is toch de enige echte vliegende Pingu ? Kijk hoe hij over de zee scheertquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:47 schreef Salmiak het volgende:
Heerlijk, thuiskomen met een nieuwe battlepostErg veel leuke creaties deze keer ook! Ik zat heel erg te twijfelen tussen 3 en 4 maar heb uiteindelijk toch maar voor 4 gekozen
Die vliegende Pingu heerscht
Ik zie het nu pas hahahaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:06 schreef prefap. het volgende:
1 was mijn idee.. :nou vraag ik me of of iemand dat idee toevallig ook had of het idee van mij gebruikt heeft.
Ja, ik was nog even aan het testen of het stemknopje van nummer 3 wel werktquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:19 schreef n_uniet het volgende:
Hoelang blijft de stembus open? Ik denk dat we al een duidelijke winnaar hebben
Nee niet gejat hoor ik was al bezig. Ik was al bang dat het me stemmen ging kosten als er twee mario paints zouden zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:06 schreef prefap. het volgende:
1 was mijn idee.. :nou vraag ik me of of iemand dat idee toevallig ook had of het idee van mij gebruikt heeft.
Het is dat 5 mijn stem al had anders had ik je nu een trooststem gegevenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:34 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, ik was nog even aan het testen of het stemknopje van nummer 3 wel werkt![]()
Hoewel ik het niet zo heb op trooststemmen, toch aardig van jequote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:37 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Het is dat 5 mijn stem al had anders had ik je nu een trooststem gegeven
Ik zou zeggen, maak er een battle vanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:59 schreef Salmiak het volgende:
Iedereen bedankt voor het stemmen![]()
Ik vind het ook wel sneu dat HaJee geen stemmen kreeg, pingucopter verdiende het echt welMaar die gast staat toch nog steeds veruit eerste in het klassement dus om nou troost-stemmen te geven is ook een beetje overdreven
![]()
Niet getreurd, nieuwe ronde nieuwe kansen! Begint jullie inspiratie te borrelen bij dit plaatje?
[ afbeelding ]
Leer maar accepteren dat je 0 stemmen hebtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hoewel ik het niet zo heb op trooststemmen, toch aardig van je![]()
En accepteer jij maar dat ik de deadline steeds op 17.00 zet zodat jij niet mee kunt doenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:07 schreef ry4life het volgende:
[..]
Leer maar accepteren dat je 0 stemmen hebt![]()
Maar gefeliciteerd! En ja ik kan wat met het plaatje
Dat gaat alleen op dinsdag werken... Je komt niet zomaar van mij afquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:14 schreef HaJee het volgende:
[..]
En accepteer jij maar dat ik de deadline steeds op 17.00 zet zodat jij niet mee kunt doen![]()
![]()
Geef me even de juiste tijden voor de andere dagen als je wiltquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:24 schreef ry4life het volgende:
[..]
Dat gaat alleen op dinsdag werken... Je komt niet zomaar van mij af
Uhhh...niet direct, maar wat niet is kan nog komenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:59 schreef Salmiak het volgende:
Iedereen bedankt voor het stemmen![]()
Ik vind het ook wel sneu dat HaJee geen stemmen kreeg, pingucopter verdiende het echt welMaar die gast staat toch nog steeds veruit eerste in het klassement dus om nou troost-stemmen te geven is ook een beetje overdreven
![]()
Niet getreurd, nieuwe ronde nieuwe kansen! Begint jullie inspiratie te borrelen bij dit plaatje?
[ afbeelding ]
Dan zou ik donderdag pas de battlepost kunnen maken want morgen heb ik geen tijd. Ik doe zelf ook niet mee deze keerquote:
oeh la laaaaaaaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:47 schreef Salmiak het volgende:
Bedankt voor het aanmaken van de nieuwe battle in mijn plaats!![]()
*kijkt HaJee lief aan*
Nah daar deed je het zeker niet voor.Nou ja hier dan, tieten
[ afbeelding ]
succes iedereen!
Daar had ook nog wel een derde tussen gepastquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:47 schreef Salmiak het volgende:
Bedankt voor het aanmaken van de nieuwe battle in mijn plaats!![]()
*kijkt HaJee lief aan*
Nah daar deed je het zeker niet voor.Nou ja hier dan, tieten
[ afbeelding ]
succes iedereen!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:09 schreef HaJee het volgende:
[..]
Daar had ook nog wel een derde tussen gepast
Guess what....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:09 schreef HaJee het volgende:
[..]
Daar had ook nog wel een derde tussen gepast
Whaha ja zonder photoshop en mn goede arm naar de tering hahahaha ( ik muis dus met links en ik heb geen photoshopquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:41 schreef prefap. het volgende:
die is wel heel slecht gedaan hoor.. je hebt zelfs de andere tepels niet heel gelaten![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:35 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Guess what....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wat slecht zeg
Daarom ook hilarisch
![]()
Zal de ranglijst weer aanpassenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:35 schreef superrockingmr.magic het volgende:
dit gaat niet werken.. prefap. is ook alweer gebanned
heb je die van mij nog gekregen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 07:27 schreef HaJee het volgende:
Goedemorgen![]()
Drie inzendingen (en ik er nog bij) en het moet nog veel meer worden. Doe jullie best ! Er is nog tijd genoeg !
Meestal een uur nadat de battlepost geplaatst is, maar nu moeten we wachten tot er een iemand voor staatquote:
quote:
Sorry, maar als er na een uur iemand met één stem verschil voor staat en er zo weinig is gestemd laat ik hem gewoon doorlopen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:16 schreef dhrsander het volgende:
spijtig want naar dat uur (waar ry4life het over had) stond ik voor en nu niet meer
Ik dacht 1 van Hajeequote:Op woensdag 12 mei 2010 19:26 schreef HaJee het volgende:
Hierbij dan : winnaar van deze battle is ry4life met plaatje 4Gefeliciteerd !
1. frank010
2. dhrsander
3. Fok-Meister
volgens mij waren er niet echt te weinig stemmen want 10 stemmen totaal was tot dat moment wel een record d8 ik zo...quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Sorry, maar als er na een uur iemand met één stem verschil voor staat en er zo weinig is gestemd laat ik hem gewoon doorlopen.
Nu ging het gewoon te lang duren dus vandaar dat ik het nu zo beslist heb ondanks dat het weer met maar één stem verschil is.
Het spijt mequote:Op woensdag 12 mei 2010 19:16 schreef dhrsander het volgende:
spijtig want naar dat uur (waar ry4life het over had) stond ik voor en nu niet meer
Ik nodig je hierbij uit om niet alleen mee te doen aan de volgende battle maar 'm ook zelf te regelen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:34 schreef dhrsander het volgende:
[..]
volgens mij waren er niet echt te weinig stemmen want 10 stemmen totaal was tot dat moment wel een record d8 ik zo...
maar die 3 stemmen meer maakt inderdaad het grote verschil
Er gebeurt wel vaker dat er na een paar minuten iemand heel anders voorop staat, het zal de ene keer voordelig zijn en de andere keer niet. Er is niet veel aan te doen, of de poll langer openlaten voor een beter resultaat maar dat kost teveel tijd... Volgende keer beterquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:34 schreef dhrsander het volgende:
[..]
volgens mij waren er niet echt te weinig stemmen want 10 stemmen totaal was tot dat moment wel een record d8 ik zo...
maar die 3 stemmen meer maakt inderdaad het grote verschil
Ja, want ik mag niet zelf kiezen waar ik op stem... Daarbij had ik geen idee welke eerder voor stond, want ik kwam net binnen zetten...quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:27 schreef HaJee het volgende:
Ranglijst:
1. HaJee (24)
2. Dottey (21)
3. ry4life (13)
Maringo (8)
ToT (8)
HeaN82 (7)
Maok (4)
Neroje (4)
Shadowflash (4)
Onderjas (3)
-Peppie- (3)
Crutch (3)
frank010 (3)
superrockingmr.magic (3) (voorheen Anarith en prefap)
Salmiak (3)
Kw4kje (2)
Lindgren (2)
Lysdexie (2)
mwaterl (2)
Billsgate (1)
Bomil (1)
cod2lord (1)
crinoc (1)
dhrsander (1)
Elvendertig (1)
GuitarJJ(1)
haakon (1)
Henkdepenk (1)
HertogJan4Life (1)
-K03N- (1)
Marcel-o (1)
mista (1)
naLuh (1)
Triforce_Courage (1)
vanBeest (1)
Fok-Meister (1)
En als ik het goed heb heeft 'ie inmiddels alweer een andere naamquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:25 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Lekker subtiel over wie hier een kloon is en wie niet hahaha
Hoe is dat nou elke keer mogelijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:53 schreef HaJee het volgende:
[..]
En als ik het goed heb heeft 'ie inmiddels alweer een andere naam
wat heeft die knul nou weer gedaanquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:57 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Hoe is dat nou elke keer mogelijkdat je eruit word gegooid
Daar is een topic voor: US / Bewerkte userfoto's #58quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:26 schreef mikieu het volgende:
Zou iemand voor mij zo'n hoofd in een ander plaatje willen shoppen, dan PM ik ff die foto's.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:59 schreef ry4life het volgende:
Goede morgen![]()
Een donut?
[ afbeelding ]
()
Ik vind het wel een hele andere donut. Andere optie misschien een donut in deze positie met een roze laagje?quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:48 schreef ry4life het volgende:
Hij is wel in een lastige positie![]()
Misschien doen dat je deze ook mag gebruiken?
Is een stuk makkelijker (-> meer inzendingen)
[ afbeelding ]
Of niet???
Je hebt gelijk, tis wel een hele anderequote:Op donderdag 13 mei 2010 15:57 schreef maok het volgende:
[..]
Ik vind het wel een hele andere donut. Andere optie misschien een donut in deze positie met een roze laagje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |