SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ranglijst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige Links:
Link naar poll creator
Linkje naar de OP
Linkje naar de Battlepost
De almachtige trommel
[ Bericht 2% gewijzigd door ry4life op 07-05-2010 13:14:02 ]Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
Gelukkig ben niet de enigequote:Op donderdag 6 mei 2010 20:40 schreef Anarith het volgende:
erg weinig inderdaad, ik denk dat het licht aan de te grote OP, die schrikt mensen af, de eerste keer dat ik poste in een photoshop battle was nadat ik een paar keer was afgeschrikt door de OP, ik dacht van: oh allemaal regels waar ik me aan moet gaan houden enzo, hier heb ik geen zin in.
Je zou de verschillende onderdelen in een spoiler kunnen doen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:40 schreef Anarith het volgende:
erg weinig inderdaad, ik denk dat het licht aan de te grote OP, die schrikt mensen af, de eerste keer dat ik poste in een photoshop battle was nadat ik een paar keer was afgeschrikt door de OP, ik dacht van: oh allemaal regels waar ik me aan moet gaan houden enzo, hier heb ik geen zin in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:44 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Je zou de verschillende onderdelen in een spoiler kunnen doen?
Deelnemers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen:Valt te proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik moet er nu vandoor
(laat die titel aub veranderen![]()
![]()
)
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
Je hebt niet zo veel gemistquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:57 schreef marcel-o het volgende:
*volgt weer*
ben deze reeks ff kwijt geweest
Bedankt voor de warme ontvangst !quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:56 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Hajee oude vriend , hoe maak je het? * schud handen*
Koffie , thee ?
Alstublieft. Met 2 koekjes , want op 1 been kun je niet lopenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:02 schreef HaJee het volgende:
[..]
Bedankt voor de warme ontvangst !
En als dit de keuze is dan graag thee
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:11 schreef shadowflash het volgende:
Nog meer mensen koffie of thee ? , want ik ben nu aan het zetten haha
Dat hebben we niet , wel kruiden wellnessquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zwart graag en een mespuntje Buisman op de gemalen koffie aub.
Maar hoe maken we dat nou lekkerquote:
Sorry, nog geen cakequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:42 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
We hadden al bijna een rouwadvertentie geplaatst
Tis al goed , zand er over.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze was me te snel af. Had te veel tijd nodig voor m'n gedichtjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:49 schreef Dottey het volgende:
yeah.. eindelijk iemand die het begrijpt!
super ry4life!
ik doe mee..
zal eens gaan brainen..
Ei ei ei en we zijn zo blij want .... is jarig en dat vieren wij ei ei.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:35 schreef ry4life het volgende:
---------------- Nieuwe Battle! ------------------
[ afbeelding ]
Deadline: 19:00
Inleveren bij mij!
Succes
....niet omdat ie jarig is maar om de vreterijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:37 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ei ei ei en we zijn zo blij want .... is jarig en dat vieren wij ei ei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course daddy loves you Meg. But daddy also loves star trek, and in al fairness star trek was here first - Peter Griffin.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:59 schreef ry4life het volgende:
Heb al aardig wat inzendingen![]()
Nog een uur te gaan...
Ben nu even eten
Thanks.. wilde eerst nog eierschilletjes der voor leggen en ik had ook al een chirurgenteam die der in aan het hakken waren.. maar vond hem zo eigenlijk wel het bestequote:
Jajaaaaa nog 2 wedstrijden ° potentieel diner met dottey * toch ?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:49 schreef HaJee het volgende:
Here is the result of the Fok! jury :
HaJee : zero points![]()
![]()
![]()
Ik blijf nog even mijn best doen. Ze mag me pas inhalen als het lekker terrasweer isquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:55 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Jajaaaaa nog 2 wedstrijden ° potentieel diner met dottey * toch ?
Ja klopt, gaat ook wel lukken. Lastiger wordt om te bedenken waar ik 'm heen stuur. Heb geen adressen van wereldleiders en dergelijke. Moet maar wat verzinnenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:04 schreef Dottey het volgende:
je kunt hem makkelijk vergroten
tis maar en enveloppe en je kunt zelf de rest maken![]()
ik hoop dat ik op tijd terug ben . Hoor net van mijn moeder dat ik "gezellig" mee moet naar de kapper van der.
BBL
Dat lijkt maar zo. Kijk maar naar de laatste battle. Acht deelnemers. Als iemand de boel maar even opstart loopt 't "vanzelf".quote:
Oke, jij bent toch zo goed in PS/P?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:47 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. Kijk maar naar de laatste battle. Acht deelnemers. Als iemand de boel maar even opstart loopt 't "vanzelf".
Wil niet zeggen dat ik er goed in ben. Ik gebruik denk ik nog geen 10% van de mogelijkheden van PhotoShop.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:48 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Oke, jij bent toch zo goed in PS/P?
Wat moet er gefixt worden dan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:48 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Oke, jij bent toch zo goed in PS/P?
Nou, ik had dus laatst een topic met foto's erin enz. En er zaten echt prachtige en grappige bewerkte foto's van mij bij. Maar ik zou zo graag een hebben waarin Hege Bokko voorkomt.quote:
Moet het op één van die foto's uit dat topic of heb je een andere foto in gedachten ?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:04 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nou, ik had dus laatst een topic met foto's erin enz. En er zaten echt prachtige en grappige bewerkte foto's van mij bij. Maar ik zou zo graag een hebben waarin Hege Bokko voorkomt.![]()
![]()
![]()
Nou ja, ik heb ook nog een met een helikopter:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:08 schreef HaJee het volgende:
[..]
Moet het op één van die foto's uit dat topic of heb je een andere foto in gedachten ?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:04 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nou, ik had dus laatst een topic met foto's erin enz. En er zaten echt prachtige en grappige bewerkte foto's van mij bij. Maar ik zou zo graag een hebben waarin Hege Bokko voorkomt.![]()
![]()
![]()
Wel slecht kwaliteit hoor, is dit met een camera gemaakt uit de vorige eeuw?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:09 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ook nog een met een helikopter:
[ afbeelding ]
Weet niet waarmee je wat kan. Maar ik zou het hartstikke graag willen.
En het heel leuk vinden als iemand dat wou doen!
Mwoah, 2.0 megapixel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:13 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Wel slecht kwaliteit hoor, is dit met een camera gemaakt uit de vorige eeuw?
Wow, ik heb er net een geopend.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:23 schreef HeaN82 het volgende:
(PAINT) AdvancedPower LOVES Hege Bokko
Hege Bokko Topic voor jouw...
Alweer dichtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:23 schreef HeaN82 het volgende:
(PAINT) AdvancedPower LOVES Hege Bokko
Hege Bokko Topic voor jouw...
ik heb hem net gezien en ik heb nu deze smiley op mijn gezichtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:32 schreef Crutch het volgende:
Voor mijn inzending plaats ik alvast de gepaste smiley.
<==
Dan heb ik weer zoiets van dit.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb hem net gezien en ik heb nu deze smiley op mijn gezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |