Ja? Echt?quote:
Muizel!quote:
Mijn wereldveroveraar!quote:
En waarrrrrrr zijn de foto's van twee blije katten in de krabpaal?quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:30 schreef Ml-etje het volgende:Pisces
Eff douchen kijken of de regendouche de nare smaak uit mijn mond kan krijgen.
eh, ik zoek evenquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
Tombolawiki, weet jij nog wanneer we Landal nou precies geboekt hadden?
Ik kan het niet terugvindenGa niet enorm zoeken hoor, maar misschien schud jij het zo uit je mouw?
Nelis!quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:33 schreef tombolafan het volgende:
Okee, ik heb dus snoepjes gehaald. Toen ik terugkwam zat (uiteraard) Nelis op de kast (waar hij alleen kan komen via de krabpaal)
Nou heeft hij kennelijk het idee dat hij daar niet op mag, want hij ging zo snel mogelijk (=langzaam want bejaarde) er weer af
Ik m lokken met snoepjes![]()
Lazert ie net van die paal af!![]()
Van iets hoger dan de helft![]()
En niet keurig op zn pootjes natuurlijkHij heeft zo te zien niks, ging ook meteen achter de snoepjes aan die mee gevallen waren, maar ik schrok wel
![]()
En Draakje volgt de snoepjes tot ze te dicht bij de paal komt, dan gaat ze blazen naar de paal
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En waarrrrrrr zijn de foto's van twee blije katten in de krabpaal?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:33 schreef tombolafan het volgende:
Okee, ik heb dus snoepjes gehaald. Toen ik terugkwam zat (uiteraard) Nelis op de kast (waar hij alleen kan komen via de krabpaal)
Nou heeft hij kennelijk het idee dat hij daar niet op mag, want hij ging zo snel mogelijk (=langzaam want bejaarde) er weer af
Ik m lokken met snoepjes![]()
Lazert ie net van die paal af!![]()
Van iets hoger dan de helft![]()
En niet keurig op zn pootjes natuurlijkHij heeft zo te zien niks, ging ook meteen achter de snoepjes aan die mee gevallen waren, maar ik schrok wel
![]()
En Draakje volgt de snoepjes tot ze te dicht bij de paal komt, dan gaat ze blazen naar de paal
1 april had je de papieren binnen iigquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
De Flurries, de lepels-op-neus foto die daarvan gemaakt moest worden (van jullie!), het posten op FOK! en de katten.
B&H!Ik heb de Landal papieren binnen!
Ga de envelop zo even open maken
Das niet je interne thermostaat, maar het weer...quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:32 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb het zo koud, ik zou er bijna de verwarming voor aan gaan zetten. Stomme interne thermostaat, ook nog ontregeld.
Trust me, het is ook de interne thermostaat. Mijn hele lijf is van slag.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das niet je interne thermostaat, maar het weer...![]()
3 minuten!quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
1 april had je de papieren binnen iig
[..]
quote:
quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 18:58 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uw gemaakte keuzes
Park:
Landgoed t Loo
Verblijf:
6D: 6-persoonsbungalow
Aankomstdatum:
vrijdag 14 mei 2010
Vertrekdatum:
maandag 17 mei 2010
Verblijfsduur:
3 nachten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat zei ze eerder vandaag, dat horen ze dan pasquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:50 schreef Cat22 het volgende:
Ow Greysie? Heb je al een huisjesnummert? Zodat we weten waar we moeten zijn?
Oh!quote:
Nee idd, wat Tombola al zegt, daar heb ik nog over gebeld vandaag omdat ik een plattegrond heb van het hele park met alle huisjesnrs. Dus ik wilde ook vast kijken waar we dan ongeveer zitten op het park!quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:50 schreef Cat22 het volgende:
Ow Greysie? Heb je al een huisjesnummert? Zodat we weten waar we moeten zijn?
Ow sorry, niet teruggelezen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!Leuk!
![]()
![]()
Ik vond het leuk om dat nog ff terug te zien![]()
[..]
Nee idd, wat Tombola al zegt, daar heb ik nog over gebeld vandaag omdat ik een plattegrond heb van het hele park met alle huisjesnrs. Dus ik wilde ook vast kijken waar we dan ongeveer zitten op het park!
Maar helaas horen we dat pas bij aankomst
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!Leuk!
![]()
![]()
Ik vond het leuk om dat nog ff terug te zien![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
We hebben internet in het huisje, dus we laten het vrijdag nog weten wat het huisjenr is
Wel ff per PM, we hoeven niet half FOK! op de stoep
Kiek!
http://www.landal.nl/db/pdfs/data/id/filename/LOO_Plat.pdf
We zitten in één van de witte huisjes! Welke willen we, Goodbye?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
We hebben internet in het huisje, dus we laten het vrijdag nog weten wat het huisjenr is
quote:Wel ff per PM, we hoeven niet half FOK! op de stoep
Doe 191 maar! Ligt relatief alleen en lekker dicht bij de parkplatz.quote:Kiek!
Interwebzquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
Wel ff per PM, we hoeven niet half FOK! op de stoep
Kiek!
Heet jij Goodbyequote:Op donderdag 6 mei 2010 20:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Doe 191 maar! Ligt relatief alleen en lekker dicht bij de
parkplatz.
Geen idee wat daar gebeurde.quote:
Me too, dicht bij het water maar niet teveel op de route.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
Huisje 147 lijkt mij ideaal!
En dan kunnen we met het trek-pontje (what's in a name) naar de overkant van het meer!
![]()
Ik heb die van vorige week nog niet eens gezienquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Sjoheej, die was weer heftig.![]()
Ik heb ook een ontregelde thermostaat en ga es ff lekker douchen.
Ja, dat was Cat d'r post. Geen idee wat het moest voorstellen!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
Wat zijn al die [code verwijderd] dingen in de quote van GB?
Daar gebeurden opeens allemaal enge dingen toen ik op invoeren klikte.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
Ja eh, jij bent hier de mod!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
I have zhe powerrrrrquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee wat daar gebeurde.Ik schrok er zelf van.
En ik wil ook mee voorpretten. Emotioneel en fysiek labiel, jeweets!![]()
Vorige week was er geen nieuwe ivm koninginnedag.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb die van vorige week nog niet eens gezien
Ik weet wel heel zeker dat je iets toegewezen krijgt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
I have zhe powerrrrr![]()
Voorpret maar een eind mee, we krijgen waarschijnlijk toch gewoon een huisje toegewezen
Positive thinking!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
I have zhe powerrrrr![]()
Voorpret maar een eind mee, we krijgen waarschijnlijk toch gewoon een huisje toegewezen
Ja, de nabeschouwing, zeg maar. Ik heb hem ook al gekeken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:06 schreef Goodbye het volgende:
Over mijn lijk?
Stond die aflevering niet al op internet? Want dan heb ik 'm al gezien.
Ik ga me echt fixeren op dat trekpontje nuquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:08 schreef Cat22 het volgende:
102 is ook niet slecht trouwens, net iets dichter bij de voorzieningen. Maar verder van het trekpontje.
Hihiihihihihihihihihiquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga me echt fixeren op dat trekpontje nu
Aan die receptie vrijdag ook meteen vragen of we wel dicht bij het trekpontje zitten![]()
En meteen hier melden he!?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga me echt fixeren op dat trekpontje nu
Aan die receptie vrijdag ook meteen vragen of we wel dicht bij het trekpontje zitten![]()
En anders ik welquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihiihihihihihihihihi![]()
![]()
Ik ga het doen hoor, pas maar op!
Ja!quote:
Die foto mag wel op het forum toch?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
En anders ik wel
En we willen een foto van Ll, onze trekvogel op het trekpontje!![]()
quote:Ja!Sla die plattegrond ff op in je bookmarks, dan kan je meteen kijken!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
En anders ik wel
[..]
Ja!Sla die plattegrond ff op in je bookmarks, dan kan je meteen kijken!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
En anders ik wel
[..]
Heb je op de plattegrond gekeken?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:23 schreef JJH het volgende:
Wie gaat mij uitleggen wat het 'trekpontje' is?
Nou, dat is waar mannen op gaan staan in een kringetje en dan eh...quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:23 schreef JJH het volgende:
Ik!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:23 schreef JJH het volgende:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je op de plattegrond gekeken?
En dan op dat meer, daar is een trekpontjeWaarmee je jezelf aan een touw naar de overkant kunt trekken
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dat is waar mannen op gaan staan in een kringetje en dan eh...
Oh nee, das wat anders
Op een pontje staan, en jezelf dmv een touw naar de overkant slepen
Ja, je was gewoon te laat met "Ik" roepenquote:
En dat in combinatie met Ll onze enige echt eigen trekvogel is natuurlijk bijzonder grappig.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je op de plattegrond gekeken?
En dan op dat meer, daar is een trekpontjeWaarmee je jezelf aan een touw naar de overkant kunt trekken
A dirty mind enz....quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dat is waar mannen op gaan staan in een kringetje en dan eh...
Oh nee, das wat anders
Op een pontje staan, en jezelf dmv een touw naar de overkant slepen
Ik vind het heel gemeen dat we nu Ll belachelijk gaan maken terwijl hij niet kan reageren!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:29 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat in combinatie met Ll onze enige echt eigen trekvogel is natuurlijk bijzonder grappig.
Ik snappum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het heel gemeen dat we nu Ll belachelijk gaan maken terwijl hij niet kan reageren!
Je doet zelf net zo hard mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heul niet! Ik lach er alleen omquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het heel gemeen dat we nu Ll belachelijk gaan maken terwijl hij niet kan reageren!
zo nu en dan, af en toe, soms, misschien, niet te vaak mag dat best.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
WHUT!quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Jij mag het nog wel een keer speciaal voor mij uitleggen hoor!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zo nu en dan, af en toe, soms, misschien, niet te vaak mag dat best.
Zo één keer per pagina of zo. Da's een net gemiddelde.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zo nu en dan, af en toe, soms, misschien, niet te vaak mag dat best.
Ik zou een praktijk-uitleg doenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga een week nadenken over de perfecte uitleg.
Vanavond is de laatste afl. op TV, die afscheidsdienst van PJ was een extra video (van een uur).quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb die van vorige week nog niet eens gezien
Ja, maar ik heb 12 pagina's, en sommigen minder...quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo één keer per pagina of zo. Da's een net gemiddelde.
Je gaat mij niet wijsmaken dat die oude baas al 812 jaar alleen maar aan Amerigo en kadootjes denkt...quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WHUT!
Heeft sinterklaas een dirty mind!
Ja maar, sinterklaas houdt van kinderen toch? En als ie een dirty mind heeft...quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Je gaat mij niet wijsmaken dat die oude baas al 812 jaar alleen maar aan Amerigo en kadootjes denkt...
Ik hoor het de 15de wel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga een week nadenken over de perfecte uitleg.
Dan zet ik die voor morgen op het program.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vanavond is de laatste afl. op TV, die afscheidsdienst van PJ was een extra video (van een uur).
Wel heel mooi
Jij houd toch ook van kinderen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, sinterklaas houdt van kinderen toch? En als ie een dirty mind heeft...![]()
*kras*
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo één keer per pagina of zo. Da's een net gemiddelde.
En van mannen met een roe!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, sinterklaas houdt van kinderen toch? En als ie een dirty mind heeft...![]()
*kras*
quote:
Haaaai Ing!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo, ik hak er weer gezellig in met OML tijdens Trekpontjes enzo![]()
Maak dat de kat wijs!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, en ik heb dus GEEN dirty mind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOES!quote:
Ik heb er maar 7!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb 12 pagina's, en sommigen minder...
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Maak dat de kat wijs!Ze geloven het alletwee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Dan zijn ze net zo oud als sinterklaas.quote:
Zullen we er voor de gein eens mee beginnen aan het begin van de avond?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:39 schreef Cat22 het volgende:
Gaan we volgende week trouwens ook foto's meenemen van onze beestjes en daar uuuuren over vertellen?Wordt Dirk gillend gek!
Neem het beestje wel meequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:39 schreef Cat22 het volgende:
Gaan we volgende week trouwens ook foto's meenemen van onze beestjes en daar uuuuren over vertellen?Wordt Dirk gillend gek!
Ja, even de toon zetten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Zullen we er voor de gein eens mee beginnen aan het begin van de avond?
HEUL NIET!quote:
quote:
Ook nagedacht over het feit dat hij alcoholvrij bier drinkt?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, even de toon zetten.Maar wel pas als hij wat drankjes op heeft zodat hij niet snel in zijn auto naar huis kan scheuren.
Ik denk na over deze dingen.
Hmmmm.... nee.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook nagedacht over het feit dat hij alcoholvrij bier drinkt?
*pakt fles alcohol in voor door het bierquote:
Ook een goeie!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*pakt fles alcohol in voor door het bier
Of we doen het à la Mickey Rourke reclame, maar dan vice versa.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*pakt fles alcohol in voor door het bier
Tip, probeer het niet bij mijquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook een goeie!
* schuift weg van Ml-met-alcohol *
+1quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tip, probeer het niet bij mijik ruik het
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij ben ik geestelijk een beetje dood vandaag
Oei hoe heb je dat de hele dag gedaan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij ben ik geestelijk een beetje dood vandaag
De hele dag op 300% gedraaid en aansluitend een heerlijke vergadering.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oei hoe heb je dat de hele dag gedaan?
quote:
Op twitter zie ik zo ook niet...quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind Pisces en Dirk tezamen akelig stil
Goeie verklaring.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]Nee, daarmee bedoel ik dat ik het er mee eens ben
quote:
Ah heb ook zo'n dag achter de rugquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De hele dag op 300% gedraaid en aansluitend een heerlijke vergadering.
[..]
Nog 1 dagje en dan weekend denken we dan maar."quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah heb ook zo'n dag achter de rug![]()
Kom ook niet uit die
Pesies.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog 1 dagje en dan weekend denken we dan maar."
Edit: never mind![]()
Zouden ze eindelijk aan de gezamenlijke coupe mokka ijs zijn toegekomen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe!
Volgende week is het aftellen geblazen voor de ShalalieeeeeeeMeet!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies.En volgende week is ook een gebroken week, altijd lekker.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Zouden ze eindelijk aan de gezamenlijke coupe mokka ijs zijn toegekomen?
[..]
Volgende week is het aftellen geblazen voor de ShalalieeeeeeeMeet!
Volgende week om deze tijd nog maar één nachtdienstje voor de boeg!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Morgen heeeel de dag alleen werkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog 1 dagje en dan weekend denken we dan maar."
Edit: never mind![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Wie heeft het nummer van een van hen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Volgende week is het aftellen geblazen voor de ShalalieeeeeeeMeet!
De messen zijn geslepen dus.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Morgen heeeel de dag alleen werken![]()
[..]
quote:
Truste, slaap lekker met de poezelsquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
Lieve allemaal, ik ga slapen
![]()
![]()
Tot morgen
Gezellig he?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Morgen heeeel de dag alleen werken![]()
[..]
Nee vind het heel erg jammer maar kan er heel weinig aan doen dan er niet op in gaan.quote:
Ik, maar ik pieker d'r niet over om ze te gaan stalken hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie heeft het nummer van een van hen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik, maar ik pieker d'r niet over om ze te gaan stalken hoor
Misschien hebben ze gewoon een levenJij stalkt nooooooit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik, maar ik pieker d'r niet over om ze te gaan stalken hoor
Misschien hebben ze gewoon een levenEr zijn veel mensen die ik wegklik op mijn telefoon, jij bent daar niet een van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik heb het gewoon druk gehad op het werk, post wat in het tv topic en ben voornamelijk ff naar de knoppen vandaag vanwege werk.
Mevrouw 'ik heb ..... al een poosje niet gezien. Zouden we ze even moeten bellen?'quote:
Ohhhhhh maar ho, dat was dan uit oprechte bezorgdheid volgens mij?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mevrouw 'ik heb ..... al een poosje niet gezien. Zouden we ze even moeten bellen?'
Je bent aan mij geen verantwoording schuldig hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen die ik wegklik op mijn telefoon, jij bent daar niet een van.
Nee, ik heb het gewoon druk gehad op het werk, post wat in het tv topic en ben voornamelijk ff naar de knoppen vandaag vanwege werk.
En dat maakt je zo lief.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhh maar ho, dat was dan uit oprechte bezorgdheid volgens mij?
En ja, toegegeven... soms ook overdreven bezorgdheid.
Of het allemaal wel goed ging. Verder ga ik mensen echt niet dwingen of stalken om te posten heur
Wij helpen je wel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik probeer het een beetje af te leren hoor, dat gemoederkloek
Wij zijn elkaar hier gewoon verantwoording schuldig, we kunnen wel doen alsof dat niet zo is...quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
Je bent aan mij geen verantwoording schuldig hoor
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wij zijn elkaar hier gewoon verantwoording schuldig, we kunnen wel doen alsof dat niet zo is...
En dan zit je dicht bij dat pontje, loopt Ll het hele weekend te trekken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit te denken of ik morgen Landal weer ff ga stalkenbellen om te vragen wat het kost om alsnog een voorkeur te boeken. Geloof dat dat maar 12,50 kost. Nu ik de plattegrond heb gezien ga ik dan gewoon wat voorkeuren gillen die we willen qua huisje. Zou dat werken? Betaal ik die 12,50 extra wel bij aankomst ofzo.
Doen!quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit te denken of ik morgen Landal weer ff ga stalkenbellen om te vragen wat het kost om alsnog een voorkeur te boeken. Geloof dat dat maar 12,50 kost. Nu ik de plattegrond heb gezien ga ik dan gewoon wat voorkeuren gillen die we willen qua huisje. Zou dat werken? Betaal ik die 12,50 extra wel bij aankomst ofzo.
Yep en de komende dagen ook nog wel ff.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Dirk, dus je moest echt echt echt aan de bak vandaag?
De spontaniteit gaat er wel een beetje af zo.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Trutquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De spontaniteit gaat er wel een beetje af zo.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De spontaniteit gaat er wel een beetje af zo.
Deze vind ik trouwens erg gemeen Ing. Moet Ml-etje zichzelf schoppen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Em El!![]()
Kick some ass morgen....in je eentje
Mag ik?quote:
Lafjoetoe.quote:
Hoe laat doen we de pakjes melk?quote:
In eerdere Shownieuws vanavond was ze maar tien seconden ofzo, gewoon een stukje uit de clipquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:16 schreef Crutch het volgende:
Is die Lena Meyer-Landrut nog in Shownieuws geweest net? Ik schakel natuurlijk weer te laat in.
Em El snapt mij welquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deze vind ik trouwens erg gemeen Ing. Moet Ml-etje zichzelf schoppen.
Komt allemaal op het lijstje te staan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe laat doen we de pakjes melk?
En hoe laat moeten we onze tanden poetsen?
Kun je je ook niet achter de stoelen verstoppenquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:22 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb zojuist een plastic beker en bordje beplakt met Leukplast en mijn naam met pen er op geschreven.Jeugdsentiment ten top. Ik ga naar de speeltuin, maar geen bus... dat is wel jammer.
Vossenjachtquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Komt allemaal op het lijstje te staan.![]()
Zal ik een speurtocht uitzetten? Wie denkt er mee?
Ga je schommelen en wippen tot je misselijk wordt?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:22 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb zojuist een plastic beker en bordje beplakt met Leukplast en mijn naam met pen er op geschreven.Jeugdsentiment ten top. Ik ga naar de speeltuin, maar geen bus... dat is wel jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Van hoe laat tot hoe laat dan precies? Want da's ook wel belangrijke info voor op De Lijst!quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Komt allemaal op het lijstje te staan.![]()
Zal ik een speurtocht uitzetten? Wie denkt er mee?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga je schommelen en wippen tot je misselijk wordt?
En we wippen en we draaien en we schommelen zo fijn tot we misselijk van het draaien en de limonade zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Vergeet de plaspauze nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Van hoe laat tot hoe laat dan precies? Want da's ook wel belangrijke info voor op De Lijst!
Orde zal er zijn!
Dat was hem.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En we wippen en we draaien en we schommelen zo fijn tot we misselijk van het draaien en de limonade zijn
Dat grapje werd werkelijk gemaakt in de persbus twee weken geleden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kun je je ook niet achter de stoelen verstoppen
En tussendoor een glaasje ranja met een stukje ontbijtkoek.quote:
Dat ligt eraan of het Trekpontje dichtbij het huisje ligt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Van hoe laat tot hoe laat dan precies? Want da's ook wel belangrijke info voor op De Lijst!
Orde zal er zijn!
Ik ken mijn klassiekersquote:
Wij zijn ooit es uitgestapt en achter de bus aangelopen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat grapje werd werkelijk gemaakt in de persbus twee weken geleden.
Jawel, gewoon volwassen mensen.
Jij boefje!quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ken mijn klassiekers![]()
[..]
Wij zijn ooit es uitgestapt en achter de bus aangelopen.
Alle ouders in paniek.
Dat was nog es wat...in 1985
Wild thing!quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Alle ouders in paniek.
Dat is wel humor!quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ken mijn klassiekers![]()
[..]
Alle ouders in paniek.
DIe ken ik ook nog!quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, idd![]()
En we zongen "wij protesteren! de meester zonder kleren!"
En een lol dat we hadden.
Stom dat ik me dat nog zo voor de geest kan halen...heeft zeker indruk gemaakt
Wij zongen altijd : "Hee buschauffeur! We gaan je busje slopen!'quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, idd![]()
En we zongen "wij protesteren! de meester zonder kleren!"
En een lol dat we hadden.
Stom dat ik me dat nog zo voor de geest kan halen...heeft zeker indruk gemaakt
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat grapje werd werkelijk gemaakt in de persbus twee weken geleden.
Jawel, gewoon volwassen mensen.
Bummer, ik dacht tot nu aan toe dus altijd dat onze creatieve geest dat liedje had bedachtquote:
Ik zit nu dus werkelijk die plattegrond tot in detail te bestuderen om te kijken welke voorkeuren ik zou kunnen opgeven morgen bij het bellenquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of het Trekpontje dichtbij het huisje ligt.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij zongen altijd : "Hee buschauffeur! We gaan je busje slopen!'
Lol dat we hadden!
Was JIJ dat!?quote:
*luistert naar het gerinkel van een droom die in scherven valt*quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bummer, ik dacht tot nu aan toe dus altijd dat onze creatieve geest dat liedje had bedacht
quote:
Jij bent echt erg!quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit nu dus werkelijk die plattegrond tot in detail te bestuderen om te kijken welke voorkeuren ik zou kunnen opgeven morgen bij het bellen
Miran is nog jong van geestquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ik wist het niet zeker meer, en had het ook bewust uit de post gelaten, maar jij was het wel he? Ja ja!!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij zei de hele persbus het.
Behalve Dirk, die dácht het zat al verstopt:+
Ik zat naast een leuke jongen die ook wel wat te vertellen had, ik was niet echt bezig met verstoppen.quote:
Zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zat naast een leuke jongen die ook wel wat te vertellen had, ik was niet echt bezig met verstoppen.
Ja, kom er maar uit en sla uw slag!quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zat naast een leuke jongen die ook wel wat te vertellen had, ik was niet echt bezig met verstoppen.
Niet waar, jij zat ook al te kijken welke huisjes er tof zouden zijnquote:
De leuke jongen was nog van 'OUT TV' ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, kom er maar uit en sla uw slag!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, kom er maar uit en sla uw slag!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Omdat jij begon.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet waar, jij zat ook al te kijken welke huisjes er tof zouden zijn
Maar ik geloof dat we 147 moeten hebben
Dat verbaast je?quote:
Ik bedacht me ineens dat wij daar het hele weekend zitten en ik las over die A28 die op 30 meter van sommige huisjes ligtquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat jij begon.En toen was het een hypothetische voorpret discussie.
![]()
En binnen 2 uur besluit Greys te gaan bellen.
Het verkeer zou eens last van ons hebben.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
Dirk, kijk jij ook eens als je wilt?
Een van die witte huisjes krijgen we.
147 vragen?
Of anders een van die 182 - 191, daar bovenaan naast de parkeerplaats?
In elk geval niet aan de onderkant, want daar loopt de A28
Trust!quote:
Ik begin d'r niet meer aan. Voor belangrijke info hebben we onze wiki.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik ben weer thuis. Morgen om 6 uur weer op.
En dan begin ik altijd heel vrolijk met teruglezen waar ik gestopt was met posten, maar dan kom ik onderaan de pagina en dan zijn er nog 3 pagina's voor het einde van het topic, dan heb ik al geen zin meer, dus ga ik naar het nieuwe topic, zijn we daar verdorie ookal op pagina 5
.
Ja 182 - 192quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
Dirk, kijk jij ook eens als je wilt?
Een van die witte huisjes krijgen we.
147 vragen?
Of anders een van die 182 - 191, daar bovenaan naast de parkeerplaats?
In elk geval niet aan de onderkant, want daar loopt de A28
147 ligt daar zo lekker allenigquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja 182 - 192of 212 of 227
147 snap ik ff niet zo in het midden, ver van het pontje.
Ik las in de reviews verschillende mensen die vonden dat je het daar aan de onderrand toch wel erg hard hoort, het verkeer. Maar ach, ik kom ook niet écht voor mijn rust dat weekendquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het verkeer zou eens last van ons hebben.![]()
Maar wel een goed plan hoor om die in ieder geval te vermijden, er zal vast een dikke dijk omheen liggen maar verkeerslawaai is niet leuk.
Ga je hem ritueel verdrinken?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
191 dan,
Ik neem mijn speedo mee voor in het meertje.
Speedo of meertje. Jij mag kiezen.quote:
Oh joy!quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
191 dan,
Ik neem mijn speedo mee voor in het meertje.
DE STRESSSSSSSSS!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh joy!
Zou je bij 191 niet weer het idee hebben dat je op de parkeerplaats zit?
Ik vraag het wel ff, misschien is het helemaal niet meer mogelijk om een bepaald huisje te boeken.
Ik hoop het eigenlijk, dan hoef ik niet te kiezen![]()
Waarom klaagt heel Vakantiereiswijzer dan over de pokkeherrie van die weg en van het militair schietterrein?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:02 schreef JJH het volgende:
Niet dat die 28 zo bizar druk is hoor, eerder desolaat.
's nachtts dan.
Ja, we zetten gewoon Eurovisiehits 1914 - 2010 wat harder.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Het maakt mij weinig uit waar we zitten, neem aan dat je niet van het parkeerterrein zo het huisje in kan kijken, en geluid, ach, daar zingen we wel overheen
.
Betekent een militair schietterrein ook dat er leuke sterke halfnaakt en toch heel aardige en vrij intelligente militairen zijn die me willen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom klaagt heel Vakantiereiswijzer dan over de pokkeherrie van die weg en van het militair schietterrein?
Dat weet ik niet, ik weet wel dat de 28 's nachts niet druk is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom klaagt heel Vakantiereiswijzer dan over de pokkeherrie van die weg en van het militair schietterrein?
Oeh! Goeie!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Betekent een militair schietterrein ook dat er leuke sterke halfnaakt en toch heel aardige en vrij intelligente militairen zijn die me willen?
Ja Erik. Tuurlijk Erik.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Betekent een militair schietterrein ook dat er leuke sterke halfnaakt en toch heel aardige en vrij intelligente militairen zijn die me willen?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh! Goeie!![]()
McArmy's al over the place!
Voorkeur boeking: met uitzicht op het militair schietterrein!
Wattissermetmijngat!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:08 schreef Greys het volgende:
Ik had gedacht dat je zou gaan gillen over Eurovisiehits 1914 - 2010 Cat!
Je gat vooruit!
Leuk voor volgend jaar! Kampvuurtje, marshmellows, kumbajah, worstjes (hihi) om te bakken boven het vuur, sterrenkijken (hihi) in de lucht.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik weet wel dat de 28 's nachts niet druk is.
En als je absolute rust wil moet je in een hutje op de hei gaan zitten.
Je wil er een kind aan overhouden?quote:
Dan brengen ze me vast ook wel in een leuke tank naar huisquote:
Samen hobbelen, da's pas gezellig!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan brengen ze me vast ook wel in een leuke tank naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Samen hobbelen, da's pas gezellig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh jullie zijn opeens collectief gaan slapen ofzo?
Moet je dan niet eerst braaf zíjn? Trusten, Poesquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deze vind ik trouwens erg gemeen Ing. Moet Ml-etje zichzelf schoppen.
quote:
Ja hé heb ook een jas gepakt (wel een zomerse hoor).quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Wat is het fris, ik kan echt niet zonder sjaal en winterjas, brr.
Mogguh.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat heb jij een grote doos trouwens.
Goedemorgen
quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
Oh en Greys, ik denk het jaViel me ook op.
![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh account change Dirk, dacht dat het Greys was
quote:
Ja, en ik kreeg niet eens een reactie terug, zag je dat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las verkeerd, ik dacht dat ESF_Fok een bericht op Twitter geplaatst had, maar het was een reactie van Dirk erop
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:20 schreef Cat22 het volgende:
En wat is het pokke tering koud.![]()
16 graden in huis, that´s it! Ik heb de verwarming weer aangezet.
Al die liedjes in het Nederlands!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:10 schreef Pisces29 het volgende:
Sieneke ziet er leuk uit op de Nacht van Oranje![]()
Ik was alweer druk met het volgende shocking Shalalie news.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en ik kreeg niet eens een reactie terug, zag je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |