quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Leuk Financieel aantrekkelijk, zo'n finale over 2 wedstrijden.
Iek ghebbe kaartjus genoek!quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die gast van de gehoorapparaten reclame
whehequote:Op donderdag 6 mei 2010 18:37 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Hé! We zijn het eindelijk met elkaar eens.
Dus datquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:47 schreef Maanvis het volgende:
lol @ modje dat de TT aanpast voor de dommies
Leo Driessen is een klacht an sichquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:47 schreef Eenskijken het volgende:
die commentator zit zich af te trekken op de ballenmeisjes
Ja anders staat het 0-3 bij rust en is de kuip leegquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:47 schreef MonsieurCannibale het volgende:
Door die mongool van een Landzaat ja. En de immer sportieve ajacieden zijn alweer bezig met tijd rekken.
Dommies is een synoniem voor mensen met interesses die niet stroken met die van jezelf?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:47 schreef Maanvis het volgende:
lol @ modje dat de TT aanpast voor de dommies
Die mag zelfs op stage bij Oranje, Bert is gek gewordenquote:
Hij heeft niet goed afgeveegd, helemaal zwart nogquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:52 schreef Genius-F het volgende:
VURNON TREK JE BROEK EENS OP
Is banwaardig! Ter info!quote:
Leugens!quote:
Waarom? Terwijl iedereen wel die ene zeug mocht bewerken en die ene mongoloïde turk ('ik geef je 2 bazen voor je topic etc) wel oneindig mochten.quote:
Staat in "aan het KLB-volkje"quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:14 schreef yvonne het volgende:
Even opletten:
iedereen is het blijkbaar weer vergeten
Geen plaatjes van users, geen plaatjes in topics, als je perse plaatjes wilt posten, in de slowchat ( niet van users.
Toch doorgaan?
Lange ban
Sinds wanneer luister jij naar yvonne?quote:
Dat is nou de enige naar wie ik nog wel eens wil luisterenquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sinds wanneer luister jij naar yvonne?
Dat wordt een ban. Plaatjes mogen niet meer hè!quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:20 schreef Razor21 het volgende:
Wat een volk zeg die "Feyenoord aanhangers" beetje trollen met wc papier en wat schreeuwen.
Lach me rot als na de rust het stadion gewoon leeg is![]()
Let maar op als Ajax er nog eentje maakt gaan die gasten natuurlijk spreekkoren zingen om het spel stil te leggen.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Daar moest ik ook hard om lachenquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:20 schreef reetveter het volgende:
Heel fijn hoe 1 iemand echt kankerhard loopt te schreeuwen in dat stadion![]()
![]()
. "Luinghe vieze vuile teringlijer dat je bent!!":D
Hoezo niet?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat wordt een ban. Plaatjes mogen niet meer hè!
quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:14 schreef yvonne het volgende:
Even opletten:
iedereen is het blijkbaar weer vergeten
Geen plaatjes van users, geen plaatjes in topics, als je perse plaatjes wilt posten, in de slowchat ( niet van users.
Toch doorgaan?
Lange ban
Wat een achterlijk iets zegquote:
Open er een topic over deze gaat over magnifieke suarez.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:26 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
Fok! wordt ook met de dag triester
Ik kaap liever een topicquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Open er een topic over deze gaat over magnifieke suarez.
Zaadlaatquote:
klaagbaak staat vol plaatjes. ik zal je helpen door elk topique waarin een plaatje staat te reportenquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is nou de enige naar wie ik nog wel eens wil luisteren
Overmatige TR's zijn ook banwaardig, ask TrollFacequote:Op donderdag 6 mei 2010 19:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klaagbaak staat vol plaatjes. ik zal je helpen door elk topique waarin een plaatje staat te reporten
geen zorg, ik report alleen topiques die de regel van yvonne overtreden, dus niet alle topiques die me niet aanstaanquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Overmatige TR's zijn ook banwaardig, ask TrollFace
Volgens Driessen is het een ballenmeisjequote:
Wilde ze de handtekening van Suarez??quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:54 schreef Razor21 het volgende:
OMG die ballenmeisjes snappen het ook niet loopt die muts het veld in
harsesquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:47 schreef Razor21 het volgende:
Wat een hasses (hoe schrijf je dat?) heeft die Fer eigenlijk zeg![]()
Nou ja maakt niet komt alle 2 op hetzelfde neerquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |