quote:
Dan mag je toch nergens meer op zeiken, dan zou iedere TT Chinees kinderslaafje moeten zijnquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:50 schreef henrydg het volgende:
Dan is de TT fout. De klacht ( en TT ) is : Chinees kinderslaafje
En dus niet Converse, want dat is een goed merk.
Nee hoor.. ik wilde net nog een klacht maken over m'n ex...quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan mag je toch nergens meer op zeiken, dan zou iedere TT Chinees kinderslaafje moeten zijn
Was ze niet goed geassembleerd ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nee hoor.. ik wilde net nog een klacht maken over m'n ex...
Ow... wacht..
Jij valt op meelopers?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:00 schreef ThePianoMan het volgende:
ConverseZegt iets over de persoonlijkheid van iemand
het was een chinees slaafjequote:
Ja die Chinese slaafjes houden nou eenmaal van rijsttafelsquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nee hoor.. ik wilde net nog een klacht maken over m'n ex...
Ow... wacht..
quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja die Chinese slaafjes houden nou eenmaal van rijsttafels
Nou, dan moet dat maar. Nu word Converse in een kwaad daglicht gesteld terwijl het een stomme chinees wasquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan mag je toch nergens meer op zeiken, dan zou iedere TT Chinees kinderslaafje moeten zijn
Zal ik jou eens met 3 poten tegleijk in je ballen trappen terwijl ik met m'n andere poot balanceer op een skippybal =(quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:10 schreef Adelante het volgende:
TS loopt op vier poten en heeft te weinig schoenen besteld
Leuk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Winkel krijgt ze binnen in de doos en verkoopt ze weer door, zij stoppen die dingen niet in een doos
extra punt als je dat luktquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zal ik jou eens met 3 poten tegleijk in je ballen trappen terwijl ik met m'n andere poot balanceer op een skippybal =(
Jaquote:
Ik heb die in geen een winkel gevonden, vond niks leuks in de stad dus dan maar onlinequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:17 schreef moomoo het volgende:
Leuke schoenen joh. Waarom bestel je ze online? Die standaarddingen vind je toch in elke winkel?
Waarom zou ik in godsnaam orgineel willen zijn ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:38 schreef Dakduif het volgende:
TS denkt laat ik eens origineel zijn en Converse schoeisel kopen, allejezus wat een horrible gedachtengang.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |