Truequote:Op donderdag 6 mei 2010 17:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit gaat dus ook nog iemand anders overkomen.
Dat kan je toch ook van Nikes zeggen ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:25 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb nooit echt begrepen wat er nou zo geweldig is aan Converse schoenen. Ok ze zien er best leuk uit. Maar alleen al het feit dat 90% van de mensen ze dragen is voor mij al genoeg reden om ze niet te kopen. Ik ben echt geen alto ofzo maar komop het is toch saai dat iedereen die dingen draagt?
Mis. Kut chinese kindslaafjes zijn altijd erg preciesquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Online schoenen besteld via een winkel, maak ik die doos open dus ff passen, hmm wat zit die rechter krap, dus nog maar ff kijken. Blijkt dat de rechterschoen een maat te klein is geleverd zitten er 2 verschillende maten in de doos
Heeft 1 of ander kut chinees kindslaafje een verkeerde schoen in m'n doos gedaan =(
Antiklacht:
Winkel is netjes en stuurt vandaag nog nieuw paar op zodat ik ze morgen in huis heb en ik kan morgen rustig deze weer terug sturen en verzendkosten zijn voor hun
Geen idee, ik draag Nike alleen als sportschoenen. Ik weet verder niet wat van modellen die hebben ofzo.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat kan je toch ook van Nikes zeggen ?
Ik vind het gewoon relaxte schoenen
quote:
Winkel krijgt ze binnen in de doos en verkoopt ze weer door, zij stoppen die dingen niet in een doosquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:27 schreef quirigua het volgende:
[..]
Mis. Kut chinese kindslaafjes zijn altijd erg precies. Het zal die klungel-van-een-bediende-in-jouw-schoenewinkel wel zijn die wat fout gedaan heeft. Disco-klantje, drugs en toen niet opgelet. Teveel "loon" voor slecht werk, typisch
Mja ik koop gewoon wat ik leuk vind, als de rest van Nederladn er ook mee loopt boeit me dat nite zo gek veelquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:28 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Geen idee, ik draag Nike alleen als sportschoenen. Ik weet verder niet wat van modellen die hebben ofzo.
Ze zijn opzich ook wel leuk. Maar de schoenen zijn gewoon in grote lijnen allemaal hetzelfde, alleen de kleuren of motieven verschillen wat. Dat vind ik nou vrij saai
Wauw, die zijn mooi.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Winkel krijgt ze binnen in de doos en verkoopt ze weer door, zij stoppen die dingen niet in een doos
Behalve als klungels zoals jij (of ik) er 1tje gaan passen, daarna nog 1tje passen, enzovoort en dan gaan ze de verkeerde doos in terug. Mij 3x overkomenquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Winkel krijgt ze binnen in de doos en verkoopt ze weer door, zij stoppen die dingen niet in een doos
Trouwens wel ubertreurig.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Als jij 6 miljard schoenen per dag in dozen moet stoppen maak zelfs jij wel eens een foutje hoor. Maak je geen zorgenquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:31 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Trouwens wel ubertreurig.
Het enige wat je hoeft te doen is 2 dezelfde cijfertjes in een doos te stoppen. En dat dan nog fout doen
Ik nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:32 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als jij 6 miljard schoenen per dag in dozen moet stoppen maak zelfs jij wel eens een foutje hoor. Maak je geen zorgen
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:32 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als jij 6 miljard schoenen per dag in dozen moet stoppen maak zelfs jij wel eens een foutje hoor. Maak je geen zorgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |