Die had ik nog even in mijn achterzak gehouden, t.b.v. de discussie, maar dat feit kende je natuurlijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is niet zozeer de vaardigheid die Jimi vooropstelde. In dat geval zou je Steve Vai ook een betere gitarist dan Zappa kunnen noemen, per slot van rekening speelde die de partijen die Frank zelf niet kon spelen.
Ik heb even gezocht. Er stond een mooie lange ducumentaire van Holland.doc op Youtube maar die kan ik niet meer vinden. Ik kan alleen nog een docu vinden met Duitse ondertitels waarvan deel 1 mistquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:06 schreef Toverheks het volgende:
ben nu wel erg nieuwschierig geworden, is er niet op internet een mooie doc. over zappa
(wel met ondertiteling want ik kan het niet anders goed volgen)
Nee hoor je vergist je niet. Frank kon ook aardig schilderen, net als ONZE Hermanquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:13 schreef Toverheks het volgende:
even vraagje ben al tijdje aan surfen en luisteren naar frank zappa, maar schilderde hij ook niet of iets met ontwerpen dat ken ik nergens lezen of ik vergis me kan ook.
ondertussen hoor ik me toch een gitaarsolo zozo
Nee, misschien ben je in de war met z'n compaan, Captain Beefheart.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:13 schreef Toverheks het volgende:
even vraagje ben al tijdje aan surfen en luisteren naar frank zappa, maar schilderde hij ook niet of iets met ontwerpen dat ken ik nergens lezen of ik vergis me kan ook.
ik heb wel eens van hem gehoord maar zijn muziek ken ik niet, maar luister nu paar nummers af maar ppfftt wat kon die gitaar spelen, en ik ga eens struinen in Holland.Doc. dank je wel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht. Er stond een mooie lange ducumentaire van Holland.doc op Youtube maar die kan ik niet meer vinden. Ik kan alleen nog een docu vinden met Duitse ondertitels waarvan deel 1 mist![]()
Ik raad overigens meestal mensen af om zich in Zappa te verdiepen als ze nog nooit van hem gehoord hebben
Dat zou betekenen dat je jonge gitaristen zou aanraden om niet naar Zappa te luisterenquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik raad overigens meestal mensen af om zich in Zappa te verdiepen als ze nog nooit van hem gehoord hebben
ja wat is het nou hahha Schrut zegt van niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor je vergist je niet. Frank kon ook aardig schilderen, net als ONZE Herman
he Teun alweer terug, je zou toch weekje wegblijven.quote:
Heb jij deze dan nog niet in je gang hangen Scrut ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, misschien ben je in de war met z'n compaan, Captain Beefheart.
Als ze er zelf nog niet opgekomen zijn naar hem te luisteren, heeft het weinig zin.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je jonge gitaristen zou aanraden om niet naar Zappa te luisteren
Ja, eerder terug gekomen vanwege kou en harde wind. Die combi maakte dat het niet echt lollig was. De passagier zat de hele dag binnen te kleumen en ik had het ook fris (understatement)quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he Teun alweer terug, je zou toch weekje wegblijven.
bull !quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:20 schreef beequeen het volgende:
Vliegen afvangen of gewoon lekker jammen?
Die outfit van Vai ook.
Das jammerquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, eerder terug gekomen vanwege kou en harde wind. Die combi maakte dat het niet echt lollig was. De passagier zat de hele dag binnen te kleumen en ik had het ook fris (understatement)
Je bent dus wel '' lekker uitgewaaid''?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: "Ik was er even uit"
Pesterijtjesquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:20 schreef beequeen het volgende:
Vliegen afvangen of gewoon lekker jammen?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb jij deze dan nog niet in je gang hangen Scrut ?
[ afbeelding ]
Bull wat?quote:
nou ben blij dat je er weer bent, heelhuids en zonder zeebenen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, eerder terug gekomen vanwege kou en harde wind. Die combi maakte dat het niet echt lollig was. De passagier zat de hele dag binnen te kleumen en ik had het ook fris (understatement)
We mogen in augustus terugkomen, probleem werd onderkend door de verhuurder. Maandag waaide het af en toe gewoon kracht 8 en zijn we nergens heen gegaan. Veel regen ook. Dinsdag dito veel wind, kracht zeven en ook nog buien. Klein stukje gevaren en gauw weer naar binnen. Gisteren terug gekomen (ook weer harde wind) Er staat de hele tijd harde wind en die kou (graad of 12) maakt dat het niet jofel is.quote:
Doorgewaaid zekersquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bull wat?
Welkom thuis Teun, helemaal fris en fruitig doorgewaaid?
Met jou kan ik praten. Jian schiet direct in de verdediging.quote:
Mijn buurjongen is 14, was een echte "shredder" , best wel talent. Ik heb hem op een gegeven moment het e.e.a. laten zien en horen van Hendrix, SRV en Gallagher,. Zijn favoriete gitaar is nu een Stratquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ze er zelf nog niet opgekomen zijn naar hem te luisteren, heeft het weinig zin.
Maar ik dacht dat je hield van een lekker briesje of was het in dit geval iets teveel bries?quote:
nou Teun dan kan je vanmiddag lekker onderuit op de bank genieten van AJAX tegen Feynoord.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We mogen in augustus terugkomen, probleem werd onderkend door de verhuurder. Maandag waaide het af en toe gewoon kracht 8 en zijn we nergens heen gegaan. Veel regen ook. Dinsdag dito veel wind, kracht zeven en ook nog buien. Klein stukje gevaren en gauw weer naar binnen. Gisteren terug gekomen (ook weer harde wind) Er staat de hele tijd harde wind en die kou (graad of 12) maakt dat het niet jofel is.
Iemand hier thuis was al op zoek gegaan en zijn achternaam lijkt "ieten" als vervolg op die F te hebbenquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:37 schreef Noek het volgende:
Ben benieuwd of ik de echte dader ken. Het blijft hier allemaal ons kent ons natuurlijk.
Geen flauw idee wat het met die moeder is, al die tijd dat er geen andere dader was, was er in het dorp ook een soort tweestrijd gaande, de groep die in hun onschuld geloofde vs de groep die daar niet in geloofde.quote:[..]
Wat bizar toch. Misschien is dat ook zo gaan nestelen in dat brein dat ze het er niet meer uit kan krijgen?
heb je gisteren DWDD gezien, daar speelde Nico dijkshoorn volgens mij op zo een gitaar,was een witte(en niet zo slecht ook) ja van jou en Schrut leer ik veel, zelf van het kijken naar een prog. als De Plug.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn buurjongen is 14, was een echte "shredder" , best wel talent. Ik heb hem op een gegeven moment het e.e.a. laten zien en horen van Hendrix, SRV en Gallagher,. Zijn favoriete gitaar is nu een Strat
Ja, teveel bries, vooral in combinatie met temperatuur. 's Nachts is het ook nog stervens koud hè. Beginnen die condensdruppels na een uur of vier slapen je wakker te maken door te lekken op je gezichtquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat je hield van een lekker briesje of was het in dit geval iets teveel bries?
Darn, jammer dat het weer zo tegenviel, maar blij dat je weer heelhuids aan wal bentquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar ga ik dus niet naar kijken. Ik hou het hoogtepunt van Ajax's teleurstelling van afgelopen zondag nog graag een paar weken vastquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou Teun dan kan je vanmiddag lekker onderuit op de bank genieten van AJAX tegen Feynoord.
RTL7 om 17.45wil er ook wel ff een Ajaxclublied voor je ingooien maar die kan je terug vinden in het vorige Topic.
Nico speelde gister op een Gretsch White Falconquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je gisteren DWDD gezien, daar speelde Nico dijkshoorn volgens mij op zo een gitaar,was een witte(en niet zo slecht ook) ja van jou en Schrut leer ik veel, zelf van het kijken naar een prog. als De Plug.
Ik nee hoor, stond er inderdaad een beetje raar, maar het was meer gerelateerd aan de eerdere discussie die ik met Scrut had over het gitaarwerk op zich. Zappa kon qua gitarist geen vliegen afvangen bij Vai, daar was ie niet goed genoeg voorquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten. Jian schiet direct in de verdediging.
Ik ook, zonder afgevroren ledematenquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, jammer dat het weer zo tegenviel, maar blij dat je weer heelhuids aan wal bent
Daarom werd Steve ook nooit de gitarist van de band genoemd. Volgens Frank speelde Steve een heel ander instrument, namelijk de stuntgitaar.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik nee hoor, stond er inderdaad een beetje raar, maar het was meer gerelateerd aan de eerdere discussie die ik met Scrut had over het gitaarwerk op zich. Zappa kon qua gitarist geen vliegen afvangen bij Vai, daar was ie niet goed genoeg voor
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar ga ik dus niet naar kijken. Ik hou het hoogtepunt van Ajax's teleurstelling van afgelopen zondag nog graag een paar weken vast
Zo zou ik het gitaarwerk van Vai ook omschrijvenquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarom werd Steve ook nooit de gitarist van de band genoemd. Volgens Frank speelde Steve een heel ander instrument, namelijk de stuntgitaar.
oke. maar vind het een mooi ding, en had je gekeken hij kan het best wel voor een dichter die niet dichten kan. ( ja ben geen fan van nico, sorry)quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nico speelde gister op een Gretsch White Falcon
[ afbeelding ]
Als je er zó lang van overtuigd bent geweest dat zij de daders waren, en je gevoel je dat ook zei, dan is het misschien moeilijk te accepteren dat je mensen jarenlang ten onrechte een verschrikkelijke misdaad in de schoenen hebt geschoven.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:30 schreef Leandra het volgende:
En als men eenmaal overtuigd is van een bepaalde zaak, dan is het kennelijk nogal lastig om ze van die overtuiging af te brengen, zelfs als je kunt bewijzen dat ze geen gelijk hebben.
Die zou goed staan in m'n slaapkamerquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:40 schreef Jian het volgende:
Deze van Frank vind ik ook wel wat hebben trouwens; (zoek de gitaar)
[ afbeelding ]
of hangenquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zou goed staan in m'n slaapkamer
Volgens mij heeft hij een paar lesjes gehad van de gitarist van Ocobar, het bandje dat bij Holland Sport de muzikale omlijsting verzorgt. En ja, The White Falcon is wel een legendarische gitaar, voornamelijk in de Rockabilly de meest gewilde gitaar.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke. maar vind het een mooi ding, en had je gekeken hij kan het best wel voor een dichter die niet dichten kan. ( ja ben geen fan van nico, sorry)
Daar heb je wel kans van, feest vieren in het Westen bestaat meestal uit het toebrengen van schade aan medemens of goederenquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij gaan winnen man, echt Teun let maar op wij hebben vanavond feest in Amsterdam, dan gaan ze het leidseplein verbouwen
ze worden zo nu en dan aangeboden op Ebay !quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zou goed staan in m'n slaapkamer
o oke, jij weet ook alles hequote:Op donderdag 6 mei 2010 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een paar lesjes gehad van de gitarist van Ocobar, het bandje dat bij Holland Sport de muzikale omlijsting verzorgt. En ja, The White Falcon is wel een legendarische gitaar, voornamelijk in de Rockabilly de meest gewilde gitaar.
Jammer, maar wat in het vat zit verzuurt niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We mogen in augustus terugkomen, probleem werd onderkend door de verhuurder. Maandag waaide het af en toe gewoon kracht 8 en zijn we nergens heen gegaan. Veel regen ook. Dinsdag dito veel wind, kracht zeven en ook nog buien. Klein stukje gevaren en gauw weer naar binnen. Gisteren terug gekomen (ook weer harde wind) Er staat de hele tijd harde wind en die kou (graad of 12) maakt dat het niet jofel is.
Nee, niet echt, hoop gezeik. gezwam en dom gelul hier en ik vroeg mij af waarom ik nog zou posten.quote:
Ja, er moet toch iemand zijn die het hier gezellig maaktquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jammer, maar wat in het vat zit verzuurt niet.
Gezellig dat je er weer bent.
Nou, daar moeten we het maar mee doen danquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, niet echt, hoop gezeik. gezwam en dom gelul hier en ik vroeg mij af waarom ik nog zou posten.
Dat is dan het meest eerlijke antwoord wat ik kan geven
Ha Pietertje, partijdig medelid van "de bende van ellende"quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
He's back!
Dat is vrijwel letterlijk wat de moeder van Christel ooit gezegd heeft.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je er zó lang van overtuigd bent geweest dat zij de daders waren, en je gevoel je dat ook zei, dan is het misschien moeilijk te accepteren dat je mensen jarenlang ten onrechte een verschrikkelijke misdaad in de schoenen hebt geschoven.
Misschien is er ook de "redenering" dat je gevoel je toch zeker niet voor de gek houdt. En dat er dus wel "iets" moet zijn met die twee. MIsschien hebben ze het dan zelf niet gedaan, maar ze hebben er wel mee te maken gehad, zoiets.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:25 schreef Toverheks het volgende:
http://www.hollanddoc.nl/themasites/mediaplayer/index.jsp?bw=bb&player=wmp&media=27450418&portalnr=30852812&refernr=34266163&hostname=hollanddoc&portalid=hollanddoc&themechannel=&x=25&y=9&id=vars.jsp%3Fmedia%3D27450418%26portalnr%3D30852812%26refernr%3D34266163%26hostname%3Dhollanddoc%26portalid%3Dhollanddoc#
heel hollanddoc staat er vol mee, allemaal intervieuws en nog meer.
thanks Schrut voor de tip.
Frank Zappa Roelof Kiers, VPRO, 1971 (54 min.) Documentaire over de legendarische Amerikaanse gitarist Frank Zappa, die overigens ook componist en filmregisseur was. Zappa vertelt hierin onder andere over zijn jeugd, zijn interesse voor explosieven, blues, gitaren, niet-westerse muziek en de oprichting van zijn band 'The Mothers of Invention'. Bevat fragmenten van een concert deze band.
heb deze opgeslagen ga ik eens kijken.
Niets moet, alles veel het één en ander magquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens zo heel erg, maar veel beroerder is dat ik het er ook mee moet doen
Ik heb verder toch ook geen leven, dus MOET is op z'n plaatsquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:55 schreef D. het volgende:
[..]
Niets moet, alles veel het één en ander mag
staat van alles daar op gemist van holland. doc.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Daar zit het stukje van Dweezil in de gootsteen ook in
Johnny heeft er ook éénquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een paar lesjes gehad van de gitarist van Ocobar, het bandje dat bij Holland Sport de muzikale omlijsting verzorgt. En ja, The White Falcon is wel een legendarische gitaar, voornamelijk in de Rockabilly de meest gewilde gitaar.
En toen dacht je: ach, laat ik er gewoon maar weer een postje of 20 in een uur tegenaan gooien.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, niet echt, hoop gezeik. gezwam en dom gelul hier en ik vroeg mij af waarom ik nog zou posten.
Dat is dan het meest eerlijke antwoord wat ik kan geven
Hoezo 'ook'?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb verder toch ook geen leven, dus MOET is op z'n plaats
Beide statements hierboven valt wel wat op af te dingen. Die 20 is niet juist, dan gaan er vast en zeker 40 worden en een bikkel voel ik mij, gezien mijn vervroegde thuiskomst, ook al nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:57 schreef Gert het volgende:
[..]
En toen dacht je: ach, laat ik er gewoon maar weer een postje of 20 in een uur tegenaan gooien.
Welkom terug bikkel.
nou wel hoor, ik volg jou en Jian altijd ook als jullie het over bepaalde zaken hebben, zoals toen met die gitaar dat ik jullie de tip doorgaf van de doc. van De Plug en toen ik die had gezien was mijn intresse ook opgewekt. ( of hoe zeg je dat je snapt me wel) net als van de schilder jacob Olie.quote:
Dankjewel Cc, hopelijk is het dan een stuk warmerquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:01 schreef Copycat het volgende:
Welkom terug Teun en alvast een behouden vaart in augustus!
Als niemand het verwacht sla ik ineens toequote:Op donderdag 6 mei 2010 16:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ook altijd zo onaangekondigd hè. Zomaar uit het niets![]()
Ja, Jan Piet Joris en Corneel, het volk van Piet Hein en de Ruyterquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hebben jullie ook zo genoten van die Nederlanders bij die herdenking? Volgens mij liepen ze nog harder dan in mei '40
Ik liep gister langs de Weesperstraat toen het concert op de Amstel net afgelopen was en Bea in colonne langskwam. Op hetzelfde moment kwam er een ambulance met sirene van de andere kant aanscheuren, de mensen die voor mij liepen dachten dat er "alweer" een aanslag gepleegd wasquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hebben jullie ook zo genoten van die Nederlanders bij die herdenking? Volgens mij liepen ze nog harder dan in mei '40
Lol.....wat een dom achterlijk volk. En dan "600 agenten en ze laten iemand toe met een koffertje"quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, Jan Piet Joris en Corneel, het volk van Piet Hein en de Ruyter
En het trillipje van Beatrix, volgens mij lag de boot naar Engeland al weer klaarquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, Jan Piet Joris en Corneel, het volk van Piet Hein en de Ruyter
Maaaar, hoe voorkom je dat soort dingen nou, hèquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik liep gister langs de Weesperstraat toen het concert op de Amstel net afgelopen was en Bea in colonne langskwam. Op hetzelfde moment kwam er een ambulance met sirene van de andere kant aanscheuren, de mensen die voor mij liepen dachten dat er "alweer" een aanslag gepleegd was
Die had ze dan ook al geteldquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Precies 20 in 50 minuten!!
Gert zat aardig in de richting
was me de pleuris geschrokken man, er zal maar weer zo gek rondlopen ja denk dat de meeste dachten van daar gaan we weer, ook omdat de hekken die omvielen net schoten waren.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
We're all gonna die, die like fliesquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Maaaar, hoe voorkom je dat soort dingen nou, hè
[ afbeelding ]
Die media, dat is nog veel triester, uitmelken tot op het bot. Die gestoorde schreeuwlelijk staat daardoor vol in the picture en wordt veel harder aangepakt dan noodzakelijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Maaaar, hoe voorkom je dat soort dingen nou, hè
[ afbeelding ]
Nee, die doen dat gewoon hier, out in the open, meestal een pagina of vier lang bij een enigszins discutabele opmerkingquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Of iemand anders die dat dan even per pm heeft laten weten, dat weet je hier nooit he
Mensen worden gek gemaakt door die op sensatie beluste media ! Zien achter elke boom een terrorist staan .... en Wilders lacht zich de pleuris !quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die media, dat is nog veel triester, uitmelken tot op het bot. Die gestoorde schreeuwlelijk staat daardoor vol in the picture en wordt veel harder aangepakt dan noodzakelijk
Ik denk dat Wilders niet zo hard lacht, hij heeft ook een pokkehekel aan diezelfde media. Goffer man, een burgemeester die naar aanleiding van dit aan gaat schuiven bij P&W en een driehoek in 020 die bij elkaar komt om een conferentie te geven.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Mensen worden gek gemaakt door die op sensatie beluste media ! Zien achter elke boom een terrorist staan .... en Wilders lacht zich de pleuris !
Ja zo lekker dat ik vroeg klaar was en eerder ben weggestuurdquote:
ook helemaal waar, maar ja toch in je achterhoofd denk je wel eens ppffttt je weet het maar nooit he, las tijd geleden dat pretparken ook al brieven hadden gehad, ja en dan kan dat wel voor het *lolletje* wezen maar een gek denkt oh ja dat kan ik wel ff gaan doen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Mensen worden gek gemaakt door die op sensatie beluste media ! Zien achter elke boom een terrorist staan .... en Wilders lacht zich de pleuris !
Echte terroristen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
De echte terroristen, die lachen zich drie slagen in de rondte vanwege al die kneuzen.
Volgens mij hebben terroristen over het algemeen weinig gevoel voor humor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
De echte terroristen, die lachen zich drie slagen in de rondte vanwege al die kneuzen.
Je hebt mij gemist hèquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zo lekker dat ik vroeg klaar was en eerder ben weggestuurd![]()
Hallo zeikwijf, fijn dat je weer terug bent
Nou ja, die angst voor terroristen komt Geert niet zo slecht uit denk ik. Van de rest van het circus naar aanleiding van één schreeuwende dronkaard kun je alleen maar meewarig worden volgens mijquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilders niet zo hard lacht, hij heeft ook een pokkehekel aan diezelfde media. Goffer man, een burgemeester die naar aanleiding van dit aan gaat schuiven bij P&W en een driehoek in 020 die bij elkaar komt om een conferentie te geven.
Je bent echt zwaar de lul als je zelf zo'n misstap maakt, je wordt gemangeld en voor het leven getekend door die gekken van de overheid.
Nah, dat weet ik niet. Je moet toch wel een flinke dosis zelfspot bezitten om jezelf de lucht in te blazen lijkt mijquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben terroristen over het algemeen weinig gevoel voor humor.
Ja natuurlijk mis ik je, je bent het enige zeikwijf hierquote:
is dat zo Kally??/ is Teun echt hier de enigste die altijd zeurtquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja natuurlijk mis ik je, je bent het enige zeikwijf hier
Mocht het resultaat goed zijn, wat ik niet verwacht, dan haal ik dat zeker ook wel tussen kwart voor acht en vijf over half negen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Precies 20 in 50 minuten!!
Gert zat aardig in de richting
Niet meewarig, ik wordt er best boos van. De overkill waarmee de overheid tegenwoordig mensen letterlijk uit de samenleving rukt en alle registers die opengezet worden om bij het minste of geringste iemand een oor aan te naaien, daar wordt ik bang van!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, die angst voor terroristen komt Geert niet zo slecht uit denk ik. Van de rest van het circus naar aanleiding van één schreeuwende dronkaard kun je alleen maar meewarig worden volgens mij
Dat is een vreemde soort zelfspot dan, meestal is zelfspot relativerend. Jezelf opblazen om anderen te doden is dat niet echt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, dat weet ik niet. Je moet toch wel een flinke dosis zelfspot bezitten om jezelf de lucht in te blazen lijkt mij
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is dat zo Kally??/ is Teun echt hier de enigste die altijd zeurtmag hij van mij altijd lekker door zeuren gezellig
Toch fascinerend, hoe het brein dan werkt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:54 schreef Leandra het volgende:
In zo'n dorp is zo'n zaak natuurlijk toch al erg ingrijpend, en dan is een half jaar later dat andere meisje ook nog verdwenen en nooit meer teruggevonden, dus zo'n misdaad beheerst dan echt de gemeenschap, en dan is het heel moeilijk om iemand die eerst als dader gezien werd later nog als onschuldig te zien.
Een prullekequote:Op donderdag 6 mei 2010 16:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is mijn koosnaampje voor hem hoor Heksje, ik vind hem best wel lief en schattig en een prulleke enzo
oh wat een schatig woord prulleke die houwe we erin.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is mijn koosnaampje voor hem hoor Heksje, ik vind hem best wel lief en schattig en een prulleke enzo
Ik was even je imago om zeep aan het helpenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een prulleke![]()
Die gooien wij hier immer in de vuilnisbak![]()
* Gaat eten maken en komt later weer terug![]()
En ik heb toch geen idee hoe ik er nou aan komquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat een schatig woord prulleke die houwe we erin.
Ja, je moet tegenwoordig wel oppassen om op zaterdagmiddag in de Kalverstraat niet een keer hard te niesen, want voor je het weet roepen er een paar bom en donderen er een aantal in paniek over de kledingrekjes van H&M heen en jij verdwijnt al snotterend achter de tralies in Veenhuizenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet meewarig, ik wordt er best boos van. De overkill waarmee de overheid tegenwoordig mensen letterlijk uit de samenleving rukt en alle registers die opengezet worden om bij het minste of geringste iemand een oor aan te naaien, daar wordt ik bang van!!
Die man had natuurlijk al lang weer vrij rond moeten lopen, maar krijgt zwaar lichamelijk letsel aan zijn broek.
Een tekenaar die cartoons tekent wordt met veel agenten uit z'n bed gelicht en te lang vastgehouden.
Een demonstrant in Zwolle wordt tegen de grond gewerkt en van alles ten laste gelegd.
Zomaar drie voorbeelden, en het gaat maar door met deze politiestaat in wording!!
Ik denk dat het lastig is om een getraumatiseerd brein anders te programmeren. Dat heeft nl al besloten op een moment dat die behoorlijk overstuur is. Hoe dan nog te switchen? Je zal wel moeten uiteraard maar ik denk dat het lastig is.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch fascinerend, hoe het brein dan werkt.
Misschien komt het ook omdat je het dan een plek hebt gegeven, met de "moordernaars" achter slot en grendel. Dat moet weer helemaal overhoop, en je woede en verachting moeten naar iemand anders. Dat is heftig, en je simpelweg niet neerleggen bij het idee dat je ten onrechte walging hebt gevoeld voor de vermeende moordenaars is dan een soort "easy way out", voor zover je van easy kan spreken.
Oh, heel apart, mijn vader komt ook uit het dorp ernaastquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch fascinerend, hoe het brein dan werkt.
Misschien komt het ook omdat je het dan een plek hebt gegeven, met de "moordernaars" achter slot en grendel. Dat moet weer helemaal overhoop, en je woede en verachting moet naar iemand anders. Dat is heftig, en je simpelweg niet neerleggen bij het idee dat je ten onrechte walging hebt gevoeld voor de vermeende moordenaars is dan een soort "easy way out", voor zover je van easy kan spreken.
Overigens komt mijn vriendin uit het dorp ernaast, en ook daar hield het de gemoederen destijds flink bezig, dus in het dorp zélf moet het helemáál alles beheerst hebben.
Denk het ook. Hoe breng je je gevoel over de vrijgesprokenen ("het zijn dáders") in overeenstemming met de realiteit, hoe maak je dat gevoel valide? Blijven zeggen dat het de moordenaars zijn kan niet. Dus wordt het dan dat ze er "iets" mee te maken hebben gehad of "iets" anders hebben uitgevreten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik denk dat het lastig is om een getraumatiseerd brein anders te programmeren. Dat heeft nl al besloten op een moment dat die behoorlijk overstuur is. Hoe dan nog te switchen? Je zal wel moeten uiteraard maar ik denk dat het lastig is.
ik welquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:32 schreef Kally het volgende:
[..]
En ik heb toch geen idee hoe ik er nou aan kom
LOL, denk ik het nog een beetje netjes neer te zetten...quote:
Ze neemt hen vooral de bekentenissen met "details over het gebeurde" kwalijk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk het ook. Hoe breng je je gevoel over de vrijgesprokenen ("het zijn dáders") in overeenstemming met de realiteit, hoe maak je dat gevoel valide? Blijven zeggen dat het de moordenaars zijn kan niet. Dus wordt het dan dat ze er "iets" mee te maken hebben gehad of "iets" anders hebben uitgevreten.
Waarbij de moeder inderdaad een trauma heeft want die heeft het ergste wat je kan gebeuren meegemaakt. Maar het zou me niet verbazen als ook veel dorpelingen die er wat verder af staan, nog steeds vinden dat er een "luchtje" aan de twee zit die ten onrechte veroordeeld zijn.
Nou, ik heb pas die documentaire over Marcouch gezien, en ik kan me best voorstellen dat je blij bent dat je Cohen kwijt bent, maar wat een verschrikkelijk kwijlerig, slijmerig achterbaks stuk vreten is die Asscher.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:47 schreef Jian het volgende:
Zit half naar de herhaling van P&W te kijken;
Het is voor Amsterdam goed dat ie oprot, maar als Job Cohen Minister President wordt ga ik emigreren
dan ken je de rest van de gemeenteraad nog nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik heb pas die documentaire over Marchouch gezien, en ik kan me best voorstellen dat je blij bent dat je Cohen kwijt bent, maar wat een verschrikkelijk kwijlerig, slijmerig achterbaks stuk vreten is die Asscher.
Als ik daar mee opgescheept zat dan smeekte ik Cohen om terug te komen. Die man klopt van geen kant.
Zo denken echt héél veel mensen: wat je niet gedaan hebt dat beken je niet. Niet in Nederland, "waar niet gemarteld" wordt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze neemt hen vooral de bekentenissen met "details over het gebeurde" kwalijk.
En concludeert daarmee eigenlijk dat ze dus niet onschuldig kunnen zijn en dat ze ten onrechte vrijgesproken zijn en een schadevergoeding hebben gehad.
Dat die bekentenissen op zeer discutabele wijze verkregen zijn wordt kennelijk geheel buiten beschouwing gelaten.
In de zin van "hi schatje, jij ziet er zo gezond uit dat je vast niet meer rookt, dus dan mag ik je aansteker wel meenemen hè"??quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:56 schreef Copycat het volgende:
Fok gebruiken als informatiebron voor de uitwerking van een conceptje.
Iemand nog slechte openingszinnen in de aanbieding?
Jij hebt een opening en ik heb zin.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:56 schreef Copycat het volgende:
Fok gebruiken als informatiebron voor de uitwerking van een conceptje.
Iemand nog slechte openingszinnen in de aanbieding?
Dat ie maar nooit meer vrij mag komen!quote:Tegen een 49-jarige man is donderdag achttien jaar cel en tbs geëist voor het doden van het 8-jarige meisje Semiha Metin. De officier van justitie in Zwolle acht de man, Geert B., schuldig aan doodslag op het kind. Dat sprake zou zijn van moord kan de officier niet bewijzen.
Het slachtoffertje werd op 14 februari 1991 seksueel misbruikt en gewurgd met een nachthemd toen ze alleen thuis was in haar ouderlijke woning in Deventer. Volgens de huidige wetgeving zou het misbruik worden aangemerkt als verkrachting, maar volgens de wetgeving van destijds is sprake van ontucht. De ontuchtige handelingen zijn inmiddels verjaard en zijn B. daarom niet ten laste gelegd.
Wel beschuldigt het Openbaar Ministerie hem van ontucht met en verkrachting van twee andere meisjes en het vervaardigen en bezitten van ruim achttienduizend kinderpornografische afbeeldingen.
B. werd in juni vorig jaar aangehouden op verdenking van misbruik van een toen 3-jarig meisje uit Enschede. Zijn DNA bleek overeen te komen met de moordzaak uit 1991.
Eerder stond een medeverdachte van B. al voor de rechter, een vrouw uit Enschede. Zij werd eveneens verdacht van misbruik van het 3-jarige kind, haar kleindochter. De rechtbank sprak de vrouw in december vorig jaar echter vrij.
De rechtbank in Zwolle doet over twee weken uitspraak in de zaak tegen B.
Als ze Asscher als burgemeester hebben neergezet dan kan ik me er wel iets bij voorstellen...quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan ken je de rest van de gemeenteraad nog nieter zitten figuren bij waarvan je denk, ik heb geen verstand van politiek maar die al helemaal niet.
Die heb ik al! Maar idd dat soort tenenkrommende zinnen.quote:
Ja, aan de ene kant denk je van jezelf dat je nooit iets zult bekennen wat je niet gedaan hebt, maar als je dan leest hoe men toch dat soort bekentenissen verkrijgt dan moet je wel heel sterk in je schoenen staan als je daar uiteindelijk zelf ook niet de fout mee ingaat.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo denken echt héél veel mensen: wat je niet gedaan hebt dat beken je niet. Niet in Nederland, "waar niet gemarteld" wordt.
Dat je zo een gruwelijk misdrijf bekent terwijl je het niet gedaan hebt, is ook niet niks natuurlijk.
Maar je kunt iemand die je in afzondering in je macht hebt terwijl de weken verstrijken, de kop helemaal gek krijgen. De bescherming die verdachten in Nederland genieten, is te mager om excessen als deze uit te sluiten. Tegelijkertijd wil je natuurlijk ook dat rechercheurs enig mandaat hebben om verdachten stevig aan de tand te kunnen voelen.
Sjezusquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:59 schreef CarOnline het volgende:
Nou, toch nog redelijk goed nieuws nu we het toch over walgelijke mannen hebben:
[..]
Dat ie maar nooit meer vrij mag komen!
"Oh... ik dacht dat het je broertje was"quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik al! Maar idd dat soort tenenkrommende zinnen.
Mja "redelijk", want voor de nabestaanden is het heel rot dat die smeerlap niet vervolgd kan worden wegens de verkrachting, en dat het "doodslag" is. Want hij heeft haar verkracht en vermoord.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:59 schreef CarOnline het volgende:
Nou, toch nog redelijk goed nieuws nu we het toch over walgelijke mannen hebben:
[..]
Tjsa, als dat fietspad al in de planning zat dan snap ik dat wel, daarbij is het gebruik daarvan niet beperkt tot de "rijke stinkerds" die daar wonen natuurlijk, de paupers uit de buurt mogen er ook gebruik van makenquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:03 schreef Toverheks het volgende:
voorbeeld Leandra.
Hier halen ze hele huizeblokken naar beneden, de bestemming was nieuwe woningen te bouwen, sprak vanmorgen de huismeester die vertelde de bouw komt stil te liggen voor 5 jaar want het geld is op en de woningen worden niet verkocht.
dus als je bij mij naar het plein loopt kom je een berg betonstenen tegen hele blokken die tegen de vlakte liggen en daar voorlopig ook blijven liggen omdat het geld ook op is om het op te ruimen.maar ondertussen wel een mooi fietspad aan leggen bij de koopwoningen tegenover mij nieuwe lantaarnpalen nieuwe bomen planten en natuurlijk verder aan de noord-zuidlijn.
Ja echt, ik snap niet dat zoiets kan verjarenquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja "redelijk", want voor de nabestaanden is het heel rot dat die smeerlap niet vervolgd kan worden wegens de verkrachting, en dat het "doodslag" is. Want hij heeft haar verkracht en vermoord.
Maar een lange gevangenisstraf en daarna TBS is het zwaarste wat een rechter in Nederland op kan leggen, dus dat is wel OK. Dat-ie maar een fijne tijd met zijn medegevangen mag hebben, hij zal ongetwijfeld erg populair zijn vanwege z'n heldhaftige daden.
Hij wás toch ook al een keer in elkaar gemept in een huis van bewaring, een tijdje geleden?
Ik struikel hier over de Fietens maar het was geen omfg-moment dus nee, zegt me zo niks. Maar vanavond hoor ik vast wat meer.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, denk ik het nog een beetje netjes neer te zetten...
Maar goed... bekende?? En wist je de achternaam echt nog niet??![]()
Kun je ons voorzien van een eerstegraads verslag van de persoonlijkheid van de verdachte, uit eigen ondervinding dus
En ik heb maar een badkamer van 2 m2. Hoe onsolidair van jou.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:12 schreef Leandra het volgende:
Dat is een beetje alsof mij kwalijk genomen wordt dat we de badkamer laten verbouwen terwijl Noek geen geld heeft voor een nieuwe dakkapel op d'r huis, we posten immers wel in dezelfde SC.
Hoe zat dat nou ook alweer, kende jij die man niet ofzo?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Daar draait mijn maag zo van om.quote:Eerder stond een medeverdachte van B. al voor de rechter, een vrouw uit Enschede. Zij werd eveneens verdacht van misbruik van het 3-jarige kind, haar kleindochter.
Ja, dat was mijn collegaquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe zat dat nou ook alweer, kende jij die man niet ofzo?
Belachelijk dat die verkrachting niet meer meegeteld mag worden.
Ja bij mij ook, maar ze is vrijgesproken en na de eerdere discussie hier vandaag probeer ik haar dus dan maar het voordeel van de twijfel te geven.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:18 schreef Noek het volgende:
Over wie ik net bijna struikelde, ehm reed. Bert Heerink, Gert!!
Ja, die vrouw schijnt niet helemaal jofel te zijn en zij paste op en in die tijd zou hij foto's van haar hebben gemaakt en haar misbruikt hebben.quote:
True, maar het idee alleen al.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ja bij mij ook, maar ze is vrijgesproken en na de eerdere discussie hier vandaag probeer ik haar dus dan maar het voordeel van de twijfel te geven.
De wereld is goed ziek als je dit soort dingen soms leest.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
True, maar het idee alleen al.
Vorig jaar zapte ik langs Panorama op Canvas (of 2) en in een flits zag ik het zwaar gescramblede beeld van een baby die fungeerde in een porno. Een baby. Ik ben serieus de hele avond van slag geweest door die vage, gescramblede beelden. Dat iemand het in zijn/haar hoofd kan halen zo'n jong persoon seksueel te bejegenen gaat bij mij elk inlevingsvermogen te boven. En elk begrip.
Jij hebt een huurhuis nota benequote:Op donderdag 6 mei 2010 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik heb maar een badkamer van 2 m2. Hoe onsolidair van jou.
Asscher is een gluiperd, ik ga er maar vanuit dat het allemaal niet zo lang zal duren. Ik lacht me rot als Rob Oudkerk de nieuwe bugervader van Amsterdam wordtquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik heb pas die documentaire over Marchouch gezien, en ik kan me best voorstellen dat je blij bent dat je Cohen kwijt bent, maar wat een verschrikkelijk kwijlerig, slijmerig achterbaks stuk vreten is die Asscher.
Als ik daar mee opgescheept zat dan smeekte ik Cohen om terug te komen. Die man klopt van geen kant.
ja die wil heel graag, en denk al is het een rooie rakker weer dat hij het best goed zou doen wat vind jij daarvan Jian. van oudkerk dan he.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Asscher is een gluiperd, ik ga er maar vanuit dat het allemaal niet zo lang zal duren. Ik lacht me rot als Rob Oudkerk de nieuwe bugervader van Amsterdam wordt
Daar kún je je ook niet in inleven, omdat het door een ziek brein wordt uitgevoerd. De hardware is anders en op een apple kun je ook geen windows media player draaien, mocht je dat al willen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:28 schreef Copycat het volgende:
Dat iemand het in zijn/haar hoofd kan halen zo'n jong persoon seksueel te bejegenen gaat bij mij elk inlevingsvermogen te boven. En elk begrip.
Weet je wat dat de amsterdammer kost, zo'n huldiging?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:46 schreef Toverheks het volgende:
en nu ga ik naar RTL7 het begint.
Ajax-feyenoord ik zeg 2-1 voor Ajax![]()
hopelijk is de beker vanavond in Amsterdam
Ja, daar zit iets compleet fout in dat koppie. Gewoon nooit meer vrij laten, tenzij er een medicijn is dat echt 100 procent betrouwbaar is.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dan nog hè, als je een baby verkracht, dat kán niet alleen maar nurture zijn, dan moet er iets fysiek mis zitten in je hoofd toch.
Ik denk het wel. Veel plezier met die schrale troostprijs, na een verdacht makkelijke reeks lotingen en een thuiswedstrijd kado.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:46 schreef Toverheks het volgende:
en nu ga ik naar RTL7 het begint.
Ajax-feyenoord ik zeg 2-1 voor Ajax![]()
hopelijk is de beker vanavond in Amsterdam
daar heeft de gemeente gelukkig een potje voorquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet je wat dat de amsterdammer kost, zo'n huldiging?
En voor de schade heeft men de verzekeringenquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar heeft de gemeente gelukkig een potje voor
nee alles zit gratis en voor niks in de Arena, als ik het goed heb komen ze met de beker naar de Arena dus iedereen blijft daar en verspreid zich dan niet over de stad richting leidseplein.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En voor de schade heeft men de verzekeringen![]()
Dat is wel zo. Al weet ik de getallen niet. Seksuele drang is héél sterk. Het is dus vreselijk als je pedo bent. En nog vreselijker als je eraan toegeeft.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Trouwens, verreweg de meeste pedo's doen niemand kwaad. Dat hun voorkeur anders ligt wil niet zeggen dat ze de fout ingaan.
Ik heb ook wel eens een documentaire gezien waarin Nederlandse pedo's kinderen verwenden en het hof maakten. Het draait dus niet alleen maar om seks, ook die ziekelijke aandacht voor het kind kan nooit goed zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Trouwens, verreweg de meeste pedo's doen niemand kwaad. Dat hun voorkeur anders ligt wil niet zeggen dat ze de fout ingaan. Als ik opgewonden ben (komt zo ongeveer twee keer per jaar voor), dan pak ik ook niet zomaar iemand. Ik denk dat je dat vergelijk wel mag maken.
Echt? En dan? Na de wedstrijd twee uur in een stadion wachten tot er wat figuren met een beker komen zwaaien? Da's toch saai. Je zou haast voor ze hopen dat Feyenoord de beker wint.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee alles zit gratis en voor niks in de Arena, als ik het goed heb komen ze met de beker naar de Arena dus iedereen blijft daar en verspreid zich dan niet over de stad richting leidseplein.
toch stiekum kijken he Teun naar Ajax, geef het nou maar toequote:Op donderdag 6 mei 2010 17:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zeg maar zo, "Iederene is een bietien ziek in de kop, allenig sommigen wat meer dan andren"![]()
Nou, dag hoor, moet weer dingetjes doen en zo
denk dat er wel optredens komen, misschien Peter beense of de Look I like van hazes, ze zorgen er echt wel voor dat iedereen blijft zitten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt? En dan? Na de wedstrijd twee uur in een stadion wachten tot er wat figuren met een beker komen zwaaien? Da's toch saai. Je zou haast voor ze hopen dat Feyenoord de beker wint.
Nee, geen denken aan. Ga even een bak koffie drinken bij de buurtjesquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
toch stiekum kijken he Teun naar Ajax, geef het nou maar toe
oke veel plezier.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, geen denken aan. Ga even een bak koffie drinken bij de buurtjes
Ook een soort van SC, maar dan een hele lieve
Ik kwam net Wim T. Schippers tegen, een held van mequote:Op donderdag 6 mei 2010 17:18 schreef Noek het volgende:
Over wie ik net bijna struikelde, ehm reed. Bert Heerink, Gert!!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet je wat dat de amsterdammer kost, zo'n huldiging?
Mwah, die had Mulder gewoon kunnen hebben, zo scherp was ie niet. Vind ´t wel jammer, zo wordt ´t helemaal niks.quote:
Tuurlijk, die waren om 14u al dronken. Geen idee wat er gevierd werd, maar gezellig was ´t.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vraag me af of die gasten die daar continu op die "kankerjoden" zitten te schelden gister ook Bevrijdingsdag gevierd hebben.
hahhaaa humor je antwoordquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tuurlijk, die waren om 14u al dronken. Geen idee wat er gevierd werd, maar gezellig was ´t.
quote:
wat is ie mooi he die bekerquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor eerlijk gewonnen, gefeliciteerd
Ik weet het niet die is nl. in handen van ajaxquote:
Ja daar kun je niet omheenquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:37 schreef Gert het volgende:
Gefeliciteerd met de prijs!![]()
Ik heb niet gekeken, maar de uitslag is heel duidelijk.
Zei ik tochquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:39 schreef Laysa het volgende:
Tijd voor![]()
Net kippetje op gebraden in de oven...en het was lekker
oh ja de uitslag, stom stom stom hier komt ie.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:37 schreef Gert het volgende:
Gefeliciteerd met de prijs!![]()
Ik heb niet gekeken, maar de uitslag is heel duidelijk.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was alleen vergeten het plastic zakje met darmen dr uit te halen
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou ja dat kan ook als hij uit de oven komt, maar
Ik kom ff niet meer bij, sorryquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het stond ook niet op de beschrijving en ik had nog nooit zunne kippetje in de oven gedaan....Maar de volgende keer trek ik die meuk dr gelijk uit
huh en dat is niet gaan smelten laysaquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was alleen vergeten het plastic zakje met darmen dr uit te halen
Dat kan ik wel met een gerust hart aan jou overlatenquote:
Nee....geeneensquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh en dat is niet gaan smelten laysa
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan ik wel met een gerust hart aan jou overlaten
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh en dat is niet gaan smelten laysa
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee die kippekont beschermt tegen smelten
Ja boeien Piet, het failliet van Portugal en Spanje komt er ook aan. Daarmee het failliet van de EU. Maar raad eens wat, de boeren gaan gewoon door met dorsen en een kuttijd wordt het de komende tien jaar toch wel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vuurwerk op de financiele markten, mogelijk door een computerstoring. Damn de wereldeconomie zou er door tot stilstand kunnen komen. Breaking op CNN.
Betalen moet je, en straks gaat 't vanzelf wel duur worden. Ik gok dus óf veel euro's of heel veel sigarettenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben toch benieuwd of ik m´n brood met euro´s of met sigaretten moet betalen.
Pietje, ik ga een maand naar Amerika hè in september. Moet ik nou snel als een gek dollars gaan inslaan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vuurwerk op de financiele markten, mogelijk door een computerstoring. Damn de wereldeconomie zou er door tot stilstand kunnen komen. Breaking op CNN.
[ afbeelding ]
Is dat Nena?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:52 schreef Gert het volgende:
Een nieuwe naam voor Parkpop. Dit is 'r . Iemand?
Het is een oudgediende, maar de afbeelding komt uit een clip die dit jaar is uitgekomen.
(nee het staat nog niet op de parkpop-site maar ze komt wél)
[ afbeelding ]
Jij komt er daar mooi niet in met al je Hitler smileysquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Pietje, ik ga een maand naar Amerika hè in september. Moet ik nou snel als een gek dollars gaan inslaan?
Want als Portugal en Spanje ook onderuit gaan, dan kenkert die hele euro in elkaar natuurlijk en wordt mijn vakantie een stuk duurder.
Komt volgende week dinsdag uit?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Had je een specifieke dag in gedachten?
Over "te rechts" doen ze daar niet zo snel moeilijk hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij komt er daar mooi niet in met al je Hitler smileys
Die is ook leuk, bijna net zo leuk als vroeger Debby Harry wasquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Komt Kim Wilde ook? Die vond ik vroeger wel leuk
Die was er in 2007!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Komt Kim Wilde ook? Die vond ik vroeger wel leuk
Neuh, gewoon je budget wat verruimenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Pietje, ik ga een maand naar Amerika hè in september. Moet ik nou snel als een gek dollars gaan inslaan?
Want als Portugal en Spanje ook onderuit gaan, dan kenkert die hele euro in elkaar natuurlijk en wordt mijn vakantie een stuk duurder.
Debby was altijd al ietsje te oud voor mijquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die is ook leuk, bijna net zo leuk als vroeger Debby Harry was![]()
[ afbeelding ]
Of je vriendin/vrouw thuis latenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon je budget wat verruimen.
Maar wat denk je? Wordt de dollar een stuk duurder?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon je budget wat verruimen.
Ja, wil jij Marty Pellow hebben? Of Simon le Bon?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:02 schreef Laysa het volgende:
revival of the 80's
Daar had ik het best op willen leren, tenminste, als ze net zo goed kon dingesen als zingen en als ze net zo goed kon fierlejeppen als dat ze mooi was.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Debby was altijd al ietsje te oud voor mij
Je vraag het niet aan mij, maar die dollar wordt iedere dag een paar cent duurder latelyquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wat denk je? Wordt de dollar een stuk duurder?
Neh....geen zin in nuquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, wil jij Marty Pellow hebben? Of Simon le Bon?
Ach, dat schommelt al jarenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je vraag het niet aan mij, maar die dollar wordt iedere dag een paar cent duurder lately
Hoe hou jij je zo zonder rookgerei?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Volgens mij gaat Disana morgen stoppen met roken![]()
Yo, zaterdag is mijn eerste rookvrije dagquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik stop zaterdag, had het wat afgestemd op het zeilen
Op korte termijn zeker, na Griekenland volgen nu Portugal, Spanje, Ierland & Italie. Het worden (weer) spannende tijden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wat denk je? Wordt de dollar een stuk duurder?
Oke....doe ik je followenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik stop zaterdag, had het wat afgestemd op het zeilen
Ja, maar ondanks en misschien wel dankzij al die verschillende woorden ontstaat er toch heel veel onduidelijkheid. Misschien zouden we zonder wel beter af zijn. Of gewoon vier woorden, lijkt mij ook wel handig, Neuken, bier, eten, schijten. Desnoods nog het woordje NU, maar dat moet wel voldoende zijnquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Toch handig, al die verschillende woorden om iets duidelijk te maken
Dan gaan we samen op!! Hoe gaat het nu met je?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Yo, zaterdag is mijn eerste rookvrije dag
quote:
Leuk hè? Ik vind het ook best wel spannend.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan gaan we samen op!! Hoe gaat het nu met je?
Een paar woorden erbij mag wel. Met die 4 (of 5) gaan we het niet redden ben ik bangquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar ondanks en misschien wel dankzij al die verschillende woorden ontstaat er toch heel veel onduidelijkheid. Misschien zouden we zonder wel beter af zijn. Of gewoon vier woorden, lijkt mij ook wel handig, Neuken, bier, eten, schijten. Desnoods nog het woordje NU, maar dat moet wel voldoende zijn
Je hebt geen behoefte meer aan nicotinequote:Op donderdag 6 mei 2010 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk hè? Ik vind het ook best wel spannend.
Ik heb een ontstoken slokdarm, da's wat minder. Dat knagende gevoel doet me steeds aan een shagje denken terwijl het helemaal geen hunkering naar nicotine is.
Ok, NOTEBOOK, INTERNET en FOK! er dan nog bij en dan red ik het welquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Een paar woorden erbij mag wel. Met die 4 (of 5) gaan we het niet redden ben ik bang
Dus jij merkt niet zoveel van de bedoelde effecten van Champix? Misschien merk je het pas als je echt bent gestopt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt geen behoefte meer aan nicotine
Ik heb over all veel minder effect van die medicijnen wat het rookgedrag betreft dan de vorige keer volgens mij. De bijwerkingen heb ik wel, onrustig slapen, doodmoe, de hele dag kunnen slapen
quote:
Psst je vergeet koffiequote:Op donderdag 6 mei 2010 22:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, NOTEBOOK, INTERNET en FOK! er dan nog bij en dan red ik het wel
't Gaat je dan geheid lukken, als je maar door blijft slikkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus jij merkt niet zoveel van de bedoelde effecten van Champix? Misschien merk je het pas als je echt bent gestopt.
Ja ik merk het wel, ook die bijwerkingen trouwens. Ik heb geen behoefte aan nicotine meer of heel erg weinig.
Jou ook. Samen uit, samen thuisquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Gaat je dan geheid lukken, als je maar door blijft slikken
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:26 schreef Disana het volgende:
Ik post een bericht en zie het niet staan. Raar, zien jullie het wel?
Oh god weer weken dit geleuter !!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk Teun, we hebben supporters. Gaat lukken!
Ja, ik heb al een afspraak met die miep die mee was zeilen. Als het niet lukt mag ze mij 50 keer met een cane slaanquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk Teun, we hebben supporters. Gaat lukken!
Nee, maar jij zwaait ermee zonder ´t te showen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jonguhhhhhh daar ga ik verders niets mee doen...denk ik![]()
Heb jij dan een twitter account?
Neuh...quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik heb al een afspraak met die miep die mee was zeilen. Als het niet lukt mag ze mij 50 keer met een cane slaan![]()
En dat wil ik echt niet
Ik heb nog wel vier pakjes geloof ik, die krijg ik niet meer op voor morgennacht. Mijn zaterdag gaat trouwens pas in na het slapenquote:
En dat slapen is van vrijdag op zaterdag, of blijf je de hele nacht op om te rokenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb nog wel vier pakjes geloof ik, die krijg ik niet meer op voor morgennacht. Mijn zaterdag gaat trouwens pas in na het slapen
Ik hou die pakjes. Dat geeft mij een soort van rust of zo. Heb ik altijd nog gedaan, ook toen het mij wel lukte om er een half jaar af te blijven.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat slapen is van vrijdag op zaterdag, of blijf je de hele nacht op om te rokenIk rook gewoon niet meer als ik op zaterdag wakker word.
En ik heb ook nog 4 pakjes. Die gaan de deur uit.
Een vette Joint !!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Soury, lekkere chagrijn
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je nog wat lekkers gemaakt voor het avondeten vandaag?
Ik denk dat ik dat beter niet kan doen, en ik denk niet dat ik het laat maak op vrijdag.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hou die pakjes. Dat geeft mij een soort van rust of zo. Heb ik altijd nog gedaan, ook toen het mij wel lukte om er een half jaar af te blijven.
Ik ga uiteindelijk wel naar bed, maar meestal laat slapen op vrijdag.
Duhquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar ga je nog eens dood aan
Heb jij mij trouwens ook gemist?
Tijd voor twee zenders. Eéntje voor sport en eentje voor achtergronden, nieuws en documentaires. Alle andere meuk mag wel naar de commerciëlenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat beter niet kan doen, en ik denk niet dat ik het laat maak op vrijdag.
NOVA loopt echt op zijn eind zeg, ze halen alleen maar onderwerpen en beelden uit het NOS Journaal. Ik hoef niet alles drie keer op een avond te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |