Die had ik nog even in mijn achterzak gehouden, t.b.v. de discussie, maar dat feit kende je natuurlijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is niet zozeer de vaardigheid die Jimi vooropstelde. In dat geval zou je Steve Vai ook een betere gitarist dan Zappa kunnen noemen, per slot van rekening speelde die de partijen die Frank zelf niet kon spelen.
Ik heb even gezocht. Er stond een mooie lange ducumentaire van Holland.doc op Youtube maar die kan ik niet meer vinden. Ik kan alleen nog een docu vinden met Duitse ondertitels waarvan deel 1 mistquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:06 schreef Toverheks het volgende:
ben nu wel erg nieuwschierig geworden, is er niet op internet een mooie doc. over zappa
(wel met ondertiteling want ik kan het niet anders goed volgen)
Nee hoor je vergist je niet. Frank kon ook aardig schilderen, net als ONZE Hermanquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:13 schreef Toverheks het volgende:
even vraagje ben al tijdje aan surfen en luisteren naar frank zappa, maar schilderde hij ook niet of iets met ontwerpen dat ken ik nergens lezen of ik vergis me kan ook.
ondertussen hoor ik me toch een gitaarsolo zozo
Nee, misschien ben je in de war met z'n compaan, Captain Beefheart.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:13 schreef Toverheks het volgende:
even vraagje ben al tijdje aan surfen en luisteren naar frank zappa, maar schilderde hij ook niet of iets met ontwerpen dat ken ik nergens lezen of ik vergis me kan ook.
ik heb wel eens van hem gehoord maar zijn muziek ken ik niet, maar luister nu paar nummers af maar ppfftt wat kon die gitaar spelen, en ik ga eens struinen in Holland.Doc. dank je wel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht. Er stond een mooie lange ducumentaire van Holland.doc op Youtube maar die kan ik niet meer vinden. Ik kan alleen nog een docu vinden met Duitse ondertitels waarvan deel 1 mist![]()
Ik raad overigens meestal mensen af om zich in Zappa te verdiepen als ze nog nooit van hem gehoord hebben
Dat zou betekenen dat je jonge gitaristen zou aanraden om niet naar Zappa te luisterenquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik raad overigens meestal mensen af om zich in Zappa te verdiepen als ze nog nooit van hem gehoord hebben
ja wat is het nou hahha Schrut zegt van niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor je vergist je niet. Frank kon ook aardig schilderen, net als ONZE Herman
he Teun alweer terug, je zou toch weekje wegblijven.quote:
Heb jij deze dan nog niet in je gang hangen Scrut ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, misschien ben je in de war met z'n compaan, Captain Beefheart.
Als ze er zelf nog niet opgekomen zijn naar hem te luisteren, heeft het weinig zin.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je jonge gitaristen zou aanraden om niet naar Zappa te luisteren
Ja, eerder terug gekomen vanwege kou en harde wind. Die combi maakte dat het niet echt lollig was. De passagier zat de hele dag binnen te kleumen en ik had het ook fris (understatement)quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he Teun alweer terug, je zou toch weekje wegblijven.
bull !quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:20 schreef beequeen het volgende:
Vliegen afvangen of gewoon lekker jammen?
Die outfit van Vai ook.
Das jammerquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, eerder terug gekomen vanwege kou en harde wind. Die combi maakte dat het niet echt lollig was. De passagier zat de hele dag binnen te kleumen en ik had het ook fris (understatement)
Je bent dus wel '' lekker uitgewaaid''?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: "Ik was er even uit"
Pesterijtjesquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:20 schreef beequeen het volgende:
Vliegen afvangen of gewoon lekker jammen?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb jij deze dan nog niet in je gang hangen Scrut ?
[ afbeelding ]
Bull wat?quote:
nou ben blij dat je er weer bent, heelhuids en zonder zeebenen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, eerder terug gekomen vanwege kou en harde wind. Die combi maakte dat het niet echt lollig was. De passagier zat de hele dag binnen te kleumen en ik had het ook fris (understatement)
We mogen in augustus terugkomen, probleem werd onderkend door de verhuurder. Maandag waaide het af en toe gewoon kracht 8 en zijn we nergens heen gegaan. Veel regen ook. Dinsdag dito veel wind, kracht zeven en ook nog buien. Klein stukje gevaren en gauw weer naar binnen. Gisteren terug gekomen (ook weer harde wind) Er staat de hele tijd harde wind en die kou (graad of 12) maakt dat het niet jofel is.quote:
Doorgewaaid zekersquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bull wat?
Welkom thuis Teun, helemaal fris en fruitig doorgewaaid?
Met jou kan ik praten. Jian schiet direct in de verdediging.quote:
Mijn buurjongen is 14, was een echte "shredder" , best wel talent. Ik heb hem op een gegeven moment het e.e.a. laten zien en horen van Hendrix, SRV en Gallagher,. Zijn favoriete gitaar is nu een Stratquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ze er zelf nog niet opgekomen zijn naar hem te luisteren, heeft het weinig zin.
Maar ik dacht dat je hield van een lekker briesje of was het in dit geval iets teveel bries?quote:
nou Teun dan kan je vanmiddag lekker onderuit op de bank genieten van AJAX tegen Feynoord.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We mogen in augustus terugkomen, probleem werd onderkend door de verhuurder. Maandag waaide het af en toe gewoon kracht 8 en zijn we nergens heen gegaan. Veel regen ook. Dinsdag dito veel wind, kracht zeven en ook nog buien. Klein stukje gevaren en gauw weer naar binnen. Gisteren terug gekomen (ook weer harde wind) Er staat de hele tijd harde wind en die kou (graad of 12) maakt dat het niet jofel is.
Iemand hier thuis was al op zoek gegaan en zijn achternaam lijkt "ieten" als vervolg op die F te hebbenquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:37 schreef Noek het volgende:
Ben benieuwd of ik de echte dader ken. Het blijft hier allemaal ons kent ons natuurlijk.
Geen flauw idee wat het met die moeder is, al die tijd dat er geen andere dader was, was er in het dorp ook een soort tweestrijd gaande, de groep die in hun onschuld geloofde vs de groep die daar niet in geloofde.quote:[..]
Wat bizar toch. Misschien is dat ook zo gaan nestelen in dat brein dat ze het er niet meer uit kan krijgen?
heb je gisteren DWDD gezien, daar speelde Nico dijkshoorn volgens mij op zo een gitaar,was een witte(en niet zo slecht ook) ja van jou en Schrut leer ik veel, zelf van het kijken naar een prog. als De Plug.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn buurjongen is 14, was een echte "shredder" , best wel talent. Ik heb hem op een gegeven moment het e.e.a. laten zien en horen van Hendrix, SRV en Gallagher,. Zijn favoriete gitaar is nu een Strat
Ja, teveel bries, vooral in combinatie met temperatuur. 's Nachts is het ook nog stervens koud hè. Beginnen die condensdruppels na een uur of vier slapen je wakker te maken door te lekken op je gezichtquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat je hield van een lekker briesje of was het in dit geval iets teveel bries?
Darn, jammer dat het weer zo tegenviel, maar blij dat je weer heelhuids aan wal bentquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar ga ik dus niet naar kijken. Ik hou het hoogtepunt van Ajax's teleurstelling van afgelopen zondag nog graag een paar weken vastquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou Teun dan kan je vanmiddag lekker onderuit op de bank genieten van AJAX tegen Feynoord.
RTL7 om 17.45wil er ook wel ff een Ajaxclublied voor je ingooien maar die kan je terug vinden in het vorige Topic.
Nico speelde gister op een Gretsch White Falconquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je gisteren DWDD gezien, daar speelde Nico dijkshoorn volgens mij op zo een gitaar,was een witte(en niet zo slecht ook) ja van jou en Schrut leer ik veel, zelf van het kijken naar een prog. als De Plug.
Ik nee hoor, stond er inderdaad een beetje raar, maar het was meer gerelateerd aan de eerdere discussie die ik met Scrut had over het gitaarwerk op zich. Zappa kon qua gitarist geen vliegen afvangen bij Vai, daar was ie niet goed genoeg voorquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten. Jian schiet direct in de verdediging.
Ik ook, zonder afgevroren ledematenquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, jammer dat het weer zo tegenviel, maar blij dat je weer heelhuids aan wal bent
Daarom werd Steve ook nooit de gitarist van de band genoemd. Volgens Frank speelde Steve een heel ander instrument, namelijk de stuntgitaar.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik nee hoor, stond er inderdaad een beetje raar, maar het was meer gerelateerd aan de eerdere discussie die ik met Scrut had over het gitaarwerk op zich. Zappa kon qua gitarist geen vliegen afvangen bij Vai, daar was ie niet goed genoeg voor
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar ga ik dus niet naar kijken. Ik hou het hoogtepunt van Ajax's teleurstelling van afgelopen zondag nog graag een paar weken vast
Zo zou ik het gitaarwerk van Vai ook omschrijvenquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarom werd Steve ook nooit de gitarist van de band genoemd. Volgens Frank speelde Steve een heel ander instrument, namelijk de stuntgitaar.
oke. maar vind het een mooi ding, en had je gekeken hij kan het best wel voor een dichter die niet dichten kan. ( ja ben geen fan van nico, sorry)quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nico speelde gister op een Gretsch White Falcon
[ afbeelding ]
Als je er zó lang van overtuigd bent geweest dat zij de daders waren, en je gevoel je dat ook zei, dan is het misschien moeilijk te accepteren dat je mensen jarenlang ten onrechte een verschrikkelijke misdaad in de schoenen hebt geschoven.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:30 schreef Leandra het volgende:
En als men eenmaal overtuigd is van een bepaalde zaak, dan is het kennelijk nogal lastig om ze van die overtuiging af te brengen, zelfs als je kunt bewijzen dat ze geen gelijk hebben.
Die zou goed staan in m'n slaapkamerquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:40 schreef Jian het volgende:
Deze van Frank vind ik ook wel wat hebben trouwens; (zoek de gitaar)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |