dat dekt de lading wel jaquote:
Daar ging het al fout.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:31 schreef vosss het volgende:
Ik dacht
Jezus, een gevangenis.quote:
Zo kun je de chicks uit de andere groep 6 hosselen je weetquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:33 schreef strontboer het volgende:
[..]
10 jaar oud zijn en dan al vragen naar hyvesWaar gaat dit heen met de volgende generatie
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:32 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb mijn ouders wel op de hyves, hartstikke leuk.
[ afbeelding ]
Groetjens en een fijne week.
Ik ben 23. Ik kan me herinneren dat ik op mijn 6de voor het eerst achter de computer zat. Heeft ook een hoop voordelen gehad aangezien computers steeds belangrijker worden. Je kind zo afsluiten lijkt me echt niet goed voor zijn ontwikkeling.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:32 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Toen ik 10 was speelde ik gewoon buiten dus geen heel rare opmerking van die ouders
Goede ouders. En meteen ook een verbod op FOK! voor alle koters totdat ze 21 zijn.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Goede ouders. En meteen ook een verbod op FOK! voor alle koters totdat ze 21 zijn.
was dit een fokker ?quote:In principe bemoei ik me d'r niet mee, maar als ik nog één keer zie dat m'n zoontje van 11 weer met z'n broek op de enkels achter dat ding zit, dan gaat de stekker d'r uit!
Martha, Hoestevlarenveen (Gld) | 13:21 | 06.05.10
Ja! Goed idee!quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Goede ouders. En meteen ook een verbod op FOK! voor alle koters totdat ze 21 zijn.
Met de nadruk op chicksquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:35 schreef Salamando het volgende:
[..]
Zo kun je de chicks uit de andere groep 6 hosselen je weet
Ze mogen er achter echter een beperkt aantal uur per week ik denk niet dat ze iets missen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:35 schreef mirved het volgende:
[..]
Ik ben 23. Ik kan me herinneren dat ik op mijn 6de voor het eerst achter de computer zat. Heeft ook een hoop voordelen gehad aangezien computers steeds belangrijker worden. Je kind zo afsluiten lijkt me echt niet goed voor zijn ontwikkeling.
1993? Wat deed je toen dan, commands invoeren in DOS?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:35 schreef mirved het volgende:
[..]
Ik ben 23. Ik kan me herinneren dat ik op mijn 6de voor het eerst achter de computer zat. Heeft ook een hoop voordelen gehad aangezien computers steeds belangrijker worden. Je kind zo afsluiten lijkt me echt niet goed voor zijn ontwikkeling.
Ik deed toen ook spelletjes die bestonden gewoon uit groene pixelsquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:42 schreef shayolo het volgende:
[..]
1993? Wat deed je toen dan, commands invoeren in DOS?
Jazz Jackrabbit natuurlijk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:42 schreef shayolo het volgende:
dat was mijn moederquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:18 schreef shayolo het volgende:
Zie de reactie![]()
![]()
[ afbeelding ]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND
Bron
Dit is serieus ernstig, ze laten hun kind gewoon niet mee doen met andere kinderen (vriendjes etc.)quote:
Toen moest mijn vader idd via dos commands een spelletje starten. Ik zelf kon dat niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:42 schreef shayolo het volgende:
[..]
ROAD RASH!!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |