Mijn verklaringen dat Elvis leeft zijn ook heel plausibelquote:Op maandag 10 mei 2010 22:44 schreef Halcon het volgende:
De verklaringen die ik gaf zijn plausibel. Uit diverse nieuwsberichten blijken zaken als WLF, overbruggingsverhuur en inkopen panden ook wel.
Volgens Karel Schiffer komt het overigens allemaal goed met de executieverkopen. http://www.volkskrant.nl/(...)tot_2012_verdubbelen
Door de bank zelf gekocht is een gedwongen verkopen. De woning is gedwongen verkocht, wie de koper is, is voor die bepaling niet relevant.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:42 schreef poemojn het volgende:
De enige executieverkoop die ik ken is uiteindelijk door de bank zelf gekocht (en een ander was al voor de veiling onderhands verkocht). Hoe gaat dat dan die statistieken in?
Wat heeft Elvis precies te maken met het aantal executieverkopen in Nederland?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Mijn verklaringen dat Elvis leeft zijn ook heel plausibel
Niks, alleen dat alles plausibel te verklaren isquote:Op maandag 10 mei 2010 22:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat heeft Elvis precies te maken met het aantal executieverkopen in Nederland?
De daling van het aantal executoriale verkopen in 2009 t.o.v. 2008 in elk geval wel.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niks, alleen dat alles plausibel te verklaren is
En ik maar denken dat 2009 een slechter jaar was dan 2008, schijnbaar nietquote:Op maandag 10 mei 2010 22:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
De daling van het aantal executoriale verkopen in 2009 t.o.v. 2008 in elk geval wel.
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En ik maar denken dat 2009 een slechter jaar was dan 2008, schijnbaar niet
Ik kan ook verklaren dat Elvis nog leeft, is dat nu ook waar?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post met verklaringen over de executoriale verkopen voor wat betreft het onderwerp "executoriale verkopen".
Je zou kunnen beginnen met het opnoemen van zinvolle argumenten en plausibele verklaringen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik kan ook verklaren dat Elvis nog leeft, is dat nu ook waar?
Dat wilde ik nu net dat jij zou gaan doenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je zou kunnen beginnen met het opnoemen van zinvolle argumenten en plausibele verklaringen.
Ik heb verklaringen gegeven voor de daling van het aantal executoriale verkopen in 2009 t.o.v. 2008 en die zijn tot op heden niet tegengeworpen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat wilde ik nu net dat jij zou gaan doen
Ik neem ze alleen niet serieus en daar hoef ik alleen maar logisch voor na te denkenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb verklaringen gegeven voor de daling van het aantal executoriale verkopen in 2009 t.o.v. 2008 en die zijn tot op heden niet tegengeworpen.
Het maakt meer indruk als je komt met argumenten.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik neem ze alleen niet serieus en daar hoef ik alleen maar logisch voor na te denken
Ach, als de economie slecht gaat nemen de exicutieverkopen toe, dat jij denkt dat dat niet klopt boeit mij verder niet zo eigenlijkquote:Op maandag 10 mei 2010 23:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het maakt meer indruk als je komt met argumenten.
Boeit niet dit. Boeit niet dat.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ach, als de economie slecht gaat nemen de exicutieverkopen toe, dat jij denkt dat dat niet klopt boeit mij verder niet zo eigenlijk
Take the blue pillquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:15 schreef droom_econoom8 het volgende:
Boeit niet dit. Boeit niet dat.
Live curious, young man!
Eerst economisch herstel lijkt mequote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:27 schreef capricia het volgende:
Denk je trouwens dat we straks inflatie gaan krijgen?
Uiteraard, maar eerst nog wat deflatie, hyperinflatie zie ik niet gebeuren omdat dit de nekslag zal zijn voor de complete economie en de EU terugwerpt naar het begin van de jaartelling. Als de euro niets meer waard zal zijn dan is energie nl. onbetaalbaar geworden en onze hele maatschappij is daar volkomen van afhankelijk. Werkelijk de volledige productie van zowat elk denkbaar product komt dan stil te liggen, het licht gaat dan letterlijk uit.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:27 schreef capricia het volgende:
Denk je trouwens dat we straks inflatie gaan krijgen?
Uiteindelijk komt er altijd herstel, maar voorlopig zal dat heel erg rustig gaan imho.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Eerst economisch herstel lijkt me
Waarom?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:38 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt er altijd herstel, maar voorlopig zal dat heel erg rustig gaan imho.
Hoeveel deflatie hadden we in 2009 en q1 2010?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:37 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Uiteraard, maar eerst nog wat deflatie, hyperinflatie zie ik niet gebeuren omdat dit de nekslag zal zijn voor de complete economie en de EU terugwerpt naar het begin van de jaartelling. Als de euro niets meer waard zal zijn dan is energie nl. onbetaalbaar geworden en onze hele maatschappij is daar volkomen van afhankelijk. Werkelijk de volledige productie van zowat elk denkbaar product komt dan stil te liggen, het licht gaat dan letterlijk uit.
Zolang de vraag naar bepaalde producten onder druk staat, zal de prijs ook onder druk staan.quote:
Wees eens duidelijk!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Zolang de vraag naar bepaalde producten onder druk staat, zal de prijs ook onder druk staan.
Er zijn legio producten die de afgelopen jaren goedkoper geworden zijn, dat dit niet tot koopkrachtverbetering heeft geleid komt door allerlei andere zaken die duurder geworden zijn, zoals de ziekenkostenverzekering, hogere heffing IB, verhoging energiebelastingen, verhoging gemeentelijke belastingen, stijgende prijs van energie etc. Producten uit de industriele sector daarentegen zijn veelal in prijs gedaald, in 2009 kon je bijvoorbeeld een mooie korting bedingen op de aanschaf van b.v. een nieuwe auto. Consumentenelektronica en computers waren nog nooit zo betaalbaar als nu en de supermarkten vochten ook nog steeds om de gunsten van de consument. Zoals je ziet komt dat geld wat het bedrijfsleven niet verdient, direct bij de overheden terecht en het einde van die trend is voorlopig nog niet in zicht.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel deflatie hadden we in 2009 en q1 2010?
Ik zou de definitie van deflatie effe opzoeken, is wel respectvol voor je discussiepartnersquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:03 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Er zijn legio producten die de afgelopen jaren goedkoper geworden zijn, dat dit niet tot koopkrachtverbetering heeft geleid komt door allerlei andere zaken die duurder geworden zijn, zoals de ziekenkostenverzekering, hogere heffing IB, verhoging energiebelastingen, verhoging gemeentelijke belastingen, stijgende prijs van energie etc. Producten uit de industriele sector daarentegen zijn veelal in prijs gedaald, in 2009 kon je bijvoorbeeld een mooie korting bedingen op de aanschaf van b.v. een nieuwe auto. Consumentenelektronica en computers waren nog nooit zo betaalbaar als nu en de supermarkten vochten ook nog steeds om de gunsten van de consument. Zoals je ziet komt dat geld wat het bedrijfsleven niet verdient, direct bij de overheden terecht en het einde van die trend is voorlopig nog niet in zicht.
Ik begrijp de definitie heel goed, de waarde van het geld is niet minder geworden als ruilmiddel, ik kan meer producten krijgen voor mijn geld, zelfs huizen zijn gedaald in prijs en dragen daardoor bij een een hogere waarde van het geld als ruilmiddel. Echter, de overheden hebben besloten dat ik een groter deel van mijn geld bij hun moet inleveren. Geld dat je aan de overheid betaald levert je niet direct goederen en diensten op, dat is nl. sterk afhankelijk van je persoonlijke situatie. Ik betaal immers ook collectief mee aan diensten waar ik geen aanspraak op kan maken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou de definitie van deflatie effe opzoeken, is wel respectvol voor je discussiepartners
DAM je bent als een overslaande LPquote:
Nu weet ik nog steeds niet wat het antwoord isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:10 schreef xenobinol het volgende:
[..]
DAM je bent als een overslaande LP![]()
Misschien dat je kant B eens op kan zetten een ander geluid word jezelf misschien ook vrolijker van
http://tinyurl.com/34r4wkmquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nu weet ik nog steeds niet wat het antwoord is
Wat orgineelquote:
Ik probeer je uit te leggen dat een algemeen cijfer zinloos is omdat dit puur afhankelijk is van je individuele situatie. Daarom even deze link, dan kun jij je persoonlijke plaatje berekenen:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet wat het antwoord is
Ik vind hem eigenlijk wel behulpzaamquote:
Ik vroeg niet of jij inflatie of deflatie hebt, zo interessant ben je echt niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:23 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik probeer je uit te leggen dat een algemeen cijfer zinloos is omdat dit puur afhankelijk is van je individuele situatie. Daarom even deze link, dan kun jij je persoonlijke plaatje berekenen:
vind hier het antwoord
Opzich interessant, aangezien de meeste moderne dingen relatief goedkoper zijn geworden door een groter aanbod en het normaal worden ervan. Denk aan computers, plasma tv's, playstations en spellen, vakanties etc etc. Alleen huizen zijn eigenlijk duurder geworden terwijl het aanbod daarvan ook flink gestegen is, rara hoe kan datquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:03 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Er zijn legio producten die de afgelopen jaren goedkoper geworden zijn, dat dit niet tot koopkrachtverbetering heeft geleid komt door allerlei andere zaken die duurder geworden zijn, zoals de ziekenkostenverzekering, hogere heffing IB, verhoging energiebelastingen, verhoging gemeentelijke belastingen, stijgende prijs van energie etc. Producten uit de industriele sector daarentegen zijn veelal in prijs gedaald, in 2009 kon je bijvoorbeeld een mooie korting bedingen op de aanschaf van b.v. een nieuwe auto. Consumentenelektronica en computers waren nog nooit zo betaalbaar als nu en de supermarkten vochten ook nog steeds om de gunsten van de consument. Zoals je ziet komt dat geld wat het bedrijfsleven niet verdient, direct bij de overheden terecht en het einde van die trend is voorlopig nog niet in zicht.
Zo duidelijk genoeg?![]()
Stijgen de prijzen alweer hoger dan in begin 2008?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:00 schreef inXs het volgende:
[..]
Opzich interessant, aangezien de meeste moderne dingen relatief goedkoper zijn geworden door een groter aanbod en het normaal worden ervan. Denk aan computers, plasma tv's, playstations en spellen, vakanties etc etc. Alleen huizen zijn eigenlijk duurder geworden terwijl het aanbod daarvan ook flink gestegen is, rara hoe kan dat
Je kan het niet in het algemeen hebben over 'de prijzen', het ene product kan duurder worden terwijl een ander product in prijs verlaagd. Die verschillen kunnen tegen elkaar wegvallen, de enige constante stijging die ik de afgelopen jaren heb waargenomen zijn de belastingen. Ik kan me niet heugen ooit een belastingverlaging meegemaakt te hebben.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stijgen de prijzen alweer hoger dan in begin 2008?
Wist ik niet joh
Ik wel, meerdere zelfsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:29 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je kan het niet in het algemeen hebben over 'de prijzen', het ene product kan duurder worden terwijl een ander product in prijs verlaagd. Die verschillen kunnen tegen elkaar wegvallen, de enige constante stijging die ik de afgelopen jaren heb waargenomen zijn de belastingen. Ik kan me niet heugen ooit een belastingverlaging meegemaakt te hebben.
Ook de VVD doet niet aan belastingverlaging, anders zouden ze de HRA wel afschaffen, dat zou mij een hoop centen schelen. De VVD is alleen voor verlaging van de toptarieven, niet dat ik daar een probleem mee heb maar wil de rekening daarvoor meestal bij de middenmoot neerleggen, het moet tenslotte toch ergens vandaan komen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wel, meerdere zelfs
Wel altijd bij een VVD kabinet, dus je weet wat je moet doen in juni
Je weet zelf geen eens meer wat je opschrijftquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:34 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ook de VVD doet niet aan belastingverlaging, anders zouden ze de HRA wel afschaffen, dat zou mij een hoop centen schelen. De VVD is alleen voor verlaging van de toptarieven, niet dat ik daar een probleem mee heb maar wil de rekening daarvoor meestal bij de middenmoot neerleggen, het moet tenslotte toch ergens vandaan komen.
Dus jij bent van mening dat als het aan de VVD ligt we de komende jaren allemaal meer geld gaan overhouden? Knappe jongens en meisjes daar bij de VVD.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je weet zelf geen eens meer wat je opschrijft
Dat zei ik niet, voor de rest editquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:47 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dus jij bent van mening dat als het aan de VVD ligt we de komende jaren allemaal meer geld gaan overhouden? Knappe jongens en meisjes daar bij de VVD.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je weet zelf geen eens meer wat je opschrijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |