abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81275594
De enige executieverkoop die ik ken is uiteindelijk door de bank zelf gekocht (en een ander was al voor de veiling onderhands verkocht). Hoe gaat dat dan die statistieken in?
pi_81275663
De verklaringen die ik gaf zijn plausibel. Uit diverse nieuwsberichten blijken zaken als WLF, overbruggingsverhuur en inkopen panden ook wel.

Volgens Karel Schiffer komt het overigens allemaal goed met de executieverkopen. http://www.volkskrant.nl/(...)tot_2012_verdubbelen
  Moderator maandag 10 mei 2010 @ 22:44:30 #253
236264 crew  capricia
pi_81275687
En ook hier even spammen:
Komende zaterdag AEX meet te Utrecht. Beloofd gezellig te worden.
Wie gaat er nog meer mee?
Kijk HIER.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_81275708
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:44 schreef Halcon het volgende:
De verklaringen die ik gaf zijn plausibel. Uit diverse nieuwsberichten blijken zaken als WLF, overbruggingsverhuur en inkopen panden ook wel.

Volgens Karel Schiffer komt het overigens allemaal goed met de executieverkopen. http://www.volkskrant.nl/(...)tot_2012_verdubbelen
Mijn verklaringen dat Elvis leeft zijn ook heel plausibel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81275806
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:42 schreef poemojn het volgende:
De enige executieverkoop die ik ken is uiteindelijk door de bank zelf gekocht (en een ander was al voor de veiling onderhands verkocht). Hoe gaat dat dan die statistieken in?
Door de bank zelf gekocht is een gedwongen verkopen. De woning is gedwongen verkocht, wie de koper is, is voor die bepaling niet relevant.

Onderhands verkocht hangt er vanaf of dat via de notaris (en dus voorzieningenrechter) of via de makelaar is gegaan. In het eerste geval is het een gedwongen verkoop, in het tweede geval een voor de statistieken onderhandse verkoop.
pi_81275829
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Mijn verklaringen dat Elvis leeft zijn ook heel plausibel
Wat heeft Elvis precies te maken met het aantal executieverkopen in Nederland?
pi_81275880
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat heeft Elvis precies te maken met het aantal executieverkopen in Nederland?
Niks, alleen dat alles plausibel te verklaren is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81275935
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Niks, alleen dat alles plausibel te verklaren is
De daling van het aantal executoriale verkopen in 2009 t.o.v. 2008 in elk geval wel.
pi_81275993
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

De daling van het aantal executoriale verkopen in 2009 t.o.v. 2008 in elk geval wel.
En ik maar denken dat 2009 een slechter jaar was dan 2008, schijnbaar niet
pi_81276183
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En ik maar denken dat 2009 een slechter jaar was dan 2008, schijnbaar niet

Zie mijn vorige post met verklaringen over de executoriale verkopen voor wat betreft het onderwerp "executoriale verkopen".
pi_81276244
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zie mijn vorige post met verklaringen over de executoriale verkopen voor wat betreft het onderwerp "executoriale verkopen".
Ik kan ook verklaren dat Elvis nog leeft, is dat nu ook waar?
pi_81276340
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik kan ook verklaren dat Elvis nog leeft, is dat nu ook waar?
Je zou kunnen beginnen met het opnoemen van zinvolle argumenten en plausibele verklaringen.
pi_81276407
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je zou kunnen beginnen met het opnoemen van zinvolle argumenten en plausibele verklaringen.
Dat wilde ik nu net dat jij zou gaan doen
pi_81276473
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat wilde ik nu net dat jij zou gaan doen
Ik heb verklaringen gegeven voor de daling van het aantal executoriale verkopen in 2009 t.o.v. 2008 en die zijn tot op heden niet tegengeworpen.
pi_81276514
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik heb verklaringen gegeven voor de daling van het aantal executoriale verkopen in 2009 t.o.v. 2008 en die zijn tot op heden niet tegengeworpen.
Ik neem ze alleen niet serieus en daar hoef ik alleen maar logisch voor na te denken
pi_81276646
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik neem ze alleen niet serieus en daar hoef ik alleen maar logisch voor na te denken
Het maakt meer indruk als je komt met argumenten.
pi_81276727
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het maakt meer indruk als je komt met argumenten.
Ach, als de economie slecht gaat nemen de exicutieverkopen toe, dat jij denkt dat dat niet klopt boeit mij verder niet zo eigenlijk
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:15:35 #268
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_81288014
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ach, als de economie slecht gaat nemen de exicutieverkopen toe, dat jij denkt dat dat niet klopt boeit mij verder niet zo eigenlijk
Boeit niet dit. Boeit niet dat.

Live curious, young man!
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_81288556
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:15 schreef droom_econoom8 het volgende:

Boeit niet dit. Boeit niet dat.

Live curious, young man!
Take the blue pill
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_81296005
Het CDA gelooft ook nog in het sprookje

http://www.youtube.com/user/mlm24291#p/a/u/0/0a4p7K4Ep9s

Ze zijn allemaal bang voor de kiezers zo vlak voor de verkiezingen, maar na de verkiezingen word je gewoon keihard genomen
I'll sing you a lullaby.
  Moderator dinsdag 11 mei 2010 @ 14:27:34 #271
236264 crew  capricia
pi_81296049
Denk je trouwens dat we straks inflatie gaan krijgen?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_81296479
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:27 schreef capricia het volgende:
Eerst economisch herstel lijkt me
pi_81299364
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:27 schreef capricia het volgende:
Uiteraard, maar eerst nog wat deflatie, hyperinflatie zie ik niet gebeuren omdat dit de nekslag zal zijn voor de complete economie en de EU terugwerpt naar het begin van de jaartelling. Als de euro niets meer waard zal zijn dan is energie nl. onbetaalbaar geworden en onze hele maatschappij is daar volkomen van afhankelijk. Werkelijk de volledige productie van zowat elk denkbaar product komt dan stil te liggen, het licht gaat dan letterlijk uit.
I'll sing you a lullaby.
pi_81299389
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Eerst economisch herstel lijkt me
Uiteindelijk komt er altijd herstel, maar voorlopig zal dat heel erg rustig gaan imho.
I'll sing you a lullaby.
pi_81300213
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:38 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Uiteindelijk komt er altijd herstel, maar voorlopig zal dat heel erg rustig gaan imho.
Waarom?
pi_81300246
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:37 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Uiteraard, maar eerst nog wat deflatie, hyperinflatie zie ik niet gebeuren omdat dit de nekslag zal zijn voor de complete economie en de EU terugwerpt naar het begin van de jaartelling. Als de euro niets meer waard zal zijn dan is energie nl. onbetaalbaar geworden en onze hele maatschappij is daar volkomen van afhankelijk. Werkelijk de volledige productie van zowat elk denkbaar product komt dan stil te liggen, het licht gaat dan letterlijk uit.
Hoeveel deflatie hadden we in 2009 en q1 2010?
pi_81300311
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Waarom?
Zolang de vraag naar bepaalde producten onder druk staat, zal de prijs ook onder druk staan.
I'll sing you a lullaby.
pi_81300519
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:58 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Zolang de vraag naar bepaalde producten onder druk staat, zal de prijs ook onder druk staan.
Wees eens duidelijk!!!
pi_81300561
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Hoeveel deflatie hadden we in 2009 en q1 2010?
Er zijn legio producten die de afgelopen jaren goedkoper geworden zijn, dat dit niet tot koopkrachtverbetering heeft geleid komt door allerlei andere zaken die duurder geworden zijn, zoals de ziekenkostenverzekering, hogere heffing IB, verhoging energiebelastingen, verhoging gemeentelijke belastingen, stijgende prijs van energie etc. Producten uit de industriele sector daarentegen zijn veelal in prijs gedaald, in 2009 kon je bijvoorbeeld een mooie korting bedingen op de aanschaf van b.v. een nieuwe auto. Consumentenelektronica en computers waren nog nooit zo betaalbaar als nu en de supermarkten vochten ook nog steeds om de gunsten van de consument. Zoals je ziet komt dat geld wat het bedrijfsleven niet verdient, direct bij de overheden terecht en het einde van die trend is voorlopig nog niet in zicht.

Zo duidelijk genoeg?
I'll sing you a lullaby.
pi_81300653
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:03 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Er zijn legio producten die de afgelopen jaren goedkoper geworden zijn, dat dit niet tot koopkrachtverbetering heeft geleid komt door allerlei andere zaken die duurder geworden zijn, zoals de ziekenkostenverzekering, hogere heffing IB, verhoging energiebelastingen, verhoging gemeentelijke belastingen, stijgende prijs van energie etc. Producten uit de industriele sector daarentegen zijn veelal in prijs gedaald, in 2009 kon je bijvoorbeeld een mooie korting bedingen op de aanschaf van b.v. een nieuwe auto. Consumentenelektronica en computers waren nog nooit zo betaalbaar als nu en de supermarkten vochten ook nog steeds om de gunsten van de consument. Zoals je ziet komt dat geld wat het bedrijfsleven niet verdient, direct bij de overheden terecht en het einde van die trend is voorlopig nog niet in zicht.
Ik zou de definitie van deflatie effe opzoeken, is wel respectvol voor je discussiepartners
pi_81300682
Wat was het antwoord nu?
pi_81300875
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Ik zou de definitie van deflatie effe opzoeken, is wel respectvol voor je discussiepartners
Ik begrijp de definitie heel goed, de waarde van het geld is niet minder geworden als ruilmiddel, ik kan meer producten krijgen voor mijn geld, zelfs huizen zijn gedaald in prijs en dragen daardoor bij een een hogere waarde van het geld als ruilmiddel. Echter, de overheden hebben besloten dat ik een groter deel van mijn geld bij hun moet inleveren. Geld dat je aan de overheid betaald levert je niet direct goederen en diensten op, dat is nl. sterk afhankelijk van je persoonlijke situatie. Ik betaal immers ook collectief mee aan diensten waar ik geen aanspraak op kan maken.
I'll sing you a lullaby.
pi_81300952
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat was het antwoord nu?
DAM je bent als een overslaande LP
Misschien dat je kant B eens op kan zetten een ander geluid word jezelf misschien ook vrolijker van
I'll sing you a lullaby.
pi_81301056
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:10 schreef xenobinol het volgende:

[..]

DAM je bent als een overslaande LP
Misschien dat je kant B eens op kan zetten een ander geluid word jezelf misschien ook vrolijker van
Nu weet ik nog steeds niet wat het antwoord is
pi_81301466
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

http://tinyurl.com/34r4wkm
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_81301568
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:19 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

http://tinyurl.com/34r4wkm
Wat orgineel
pi_81301690
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Ik probeer je uit te leggen dat een algemeen cijfer zinloos is omdat dit puur afhankelijk is van je individuele situatie. Daarom even deze link, dan kun jij je persoonlijke plaatje berekenen:

vind hier het antwoord
I'll sing you a lullaby.
pi_81301748
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Wat orgineel
Ik vind hem eigenlijk wel behulpzaam
I'll sing you a lullaby.
pi_81301804
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:23 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik probeer je uit te leggen dat een algemeen cijfer zinloos is omdat dit puur afhankelijk is van je individuele situatie. Daarom even deze link, dan kun jij je persoonlijke plaatje berekenen:

vind hier het antwoord
Ik vroeg niet of jij inflatie of deflatie hebt, zo interessant ben je echt niet.
pi_81313420
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:03 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Zo duidelijk genoeg?
Opzich interessant, aangezien de meeste moderne dingen relatief goedkoper zijn geworden door een groter aanbod en het normaal worden ervan. Denk aan computers, plasma tv's, playstations en spellen, vakanties etc etc. Alleen huizen zijn eigenlijk duurder geworden terwijl het aanbod daarvan ook flink gestegen is, rara hoe kan dat
pi_81318327
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:00 schreef inXs het volgende:

[..]

Opzich interessant, aangezien de meeste moderne dingen relatief goedkoper zijn geworden door een groter aanbod en het normaal worden ervan. Denk aan computers, plasma tv's, playstations en spellen, vakanties etc etc. Alleen huizen zijn eigenlijk duurder geworden terwijl het aanbod daarvan ook flink gestegen is, rara hoe kan dat
Stijgen de prijzen alweer hoger dan in begin 2008?

Wist ik niet joh
pi_81318561
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Stijgen de prijzen alweer hoger dan in begin 2008?

Wist ik niet joh
Je kan het niet in het algemeen hebben over 'de prijzen', het ene product kan duurder worden terwijl een ander product in prijs verlaagd. Die verschillen kunnen tegen elkaar wegvallen, de enige constante stijging die ik de afgelopen jaren heb waargenomen zijn de belastingen. Ik kan me niet heugen ooit een belastingverlaging meegemaakt te hebben.
I'll sing you a lullaby.
pi_81318627
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:29 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Je kan het niet in het algemeen hebben over 'de prijzen', het ene product kan duurder worden terwijl een ander product in prijs verlaagd. Die verschillen kunnen tegen elkaar wegvallen, de enige constante stijging die ik de afgelopen jaren heb waargenomen zijn de belastingen. Ik kan me niet heugen ooit een belastingverlaging meegemaakt te hebben.
Ik wel, meerdere zelfs

Wel altijd bij een VVD kabinet, dus je weet wat je moet doen in juni
pi_81318893
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Ik wel, meerdere zelfs

Wel altijd bij een VVD kabinet, dus je weet wat je moet doen in juni
Ook de VVD doet niet aan belastingverlaging, anders zouden ze de HRA wel afschaffen, dat zou mij een hoop centen schelen. De VVD is alleen voor verlaging van de toptarieven, niet dat ik daar een probleem mee heb maar wil de rekening daarvoor meestal bij de middenmoot neerleggen, het moet tenslotte toch ergens vandaan komen.
I'll sing you a lullaby.
pi_81318994
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:34 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ook de VVD doet niet aan belastingverlaging, anders zouden ze de HRA wel afschaffen, dat zou mij een hoop centen schelen. De VVD is alleen voor verlaging van de toptarieven, niet dat ik daar een probleem mee heb maar wil de rekening daarvoor meestal bij de middenmoot neerleggen, het moet tenslotte toch ergens vandaan komen.
Je weet zelf geen eens meer wat je opschrijft
pi_81319678
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Dus jij bent van mening dat als het aan de VVD ligt we de komende jaren allemaal meer geld gaan overhouden? Knappe jongens en meisjes daar bij de VVD.
I'll sing you a lullaby.
pi_81319754
- kap toch eens met dat persoonlijke altijd maar weer -

[ Bericht 81% gewijzigd door PietjePuk007 op 11-05-2010 22:49:12 ]
pi_81320052
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:47 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Dus jij bent van mening dat als het aan de VVD ligt we de komende jaren allemaal meer geld gaan overhouden? Knappe jongens en meisjes daar bij de VVD.
Dat zei ik niet, voor de rest edit
pi_81324805
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Langzaam maar zeker maak je een ongeloofwaardig karitatuur, maar ga rustig verder .
pi_81328489
‘Huren wordt onbereikbaar voor modaal’
Van onze verslaggever Xander van Uffelen op 11 mei '10, 22:29, bijgewerkt 11 mei '10, 23:00
Studentenhuis. (Marcel van den Bergh / de Volkskrant)

AMSTERDAM - Al geruime tijd tikt er een Brusselse bom onder de Nederlandse huurmarkt. Maar nu de ontstekingsdatum van 1 oktober naderbij komt, beginnen steeds meer betrokkenen zich zorgen te maken over de gevolgen voor de lagere middeninkomens. Ook de corporaties die vorig jaar nog akkoord gingen met de aanpassingen, tonen zich nu bezorgd. Vooral de 2,4 miljoen Nederlanders die maandelijks tussen de 1.800 en 2.400 euro netto verdienen, lijken het slachtoffer te worden, stellen zij.

Ten grondslag aan de aanpassingen ligt de Brusselse opvatting dat op de huurmarkt sprake moet zijn van eerlijke concurrentie. Volgens de Europese ambtenaren is het oneerlijk als corporaties dankzij staatsteun de concurrentie aangaan met particuliere verhuurders. De sociale woningbouwers kunnen namelijk goedkoop geld lenen bij het staatsgerelateerde Waarborgfonds Sociale Woningbouw, waar private projectontwikkelaars bij commerciële banken juist duur geld moeten aantrekken.

Goedkope huurwoningen
Aangezien de private partijen toch geen goedkope huurwoningen bouwen, laat Brussel deze categorie ongemoeid. Maar voor woningen van meer dan 648 euro huur per maand, wil Brussel wel ingrijpen om private partijen een eerlijke kans te geven.

Na lang overleg met de overheid en marktpartijen zijn twee eisen vastgelegd. Voortaan mag een corporatie alleen woningen met een huur van maximaal 648 euro per maand verhuren aan huurders met een inkomen lager dan 33 duizend euro. Wie meer verdient, moet naar de vrije markt.

Daarnaast is het verboden voor corporaties om voor duurdere huurwoningen geld te lenen bij het Waarborgfonds Sociale Woningbouw. Deze maatregel moet ertoe leiden dat corporaties niet met goedkoop geld op de vrije markt het gevecht aangaan met private verhuurders.

De goedkope huurwoning tot 648 euro is nagenoeg onbereikbaar voor huurders met een inkomen van meer dan 33 duizend euro. Van de huurwoningen uit deze categorie mogen corporaties officieel nog 10 procent ter beschikking stellen aan huurders met een hoger inkomen. Maar deze woningen zijn vooral gereserveerd voor huurders die vanwege herhuisvesting elders onderdak moeten krijgen. In de praktijk betekent het dus dat nieuwe huurders met meer inkomen dan modaal niet in aanmerking komen voor een goedkopere huurwoning.

Minder

Wie overigens al in een huurwoning zit en inmiddels meer verdient dan 33 duizend euro, hoeft zich geen directe zorgen te maken. Verhuizen hoeft niet. Maar als deze huurder een nieuwe woning wil betrekken, zijn woningen onder de 648 euro niet meer te krijgen. In de huurklasse van meer dan 648 euro huur per maand hebben corporaties relatief weinig woningen beschikbaar. Volgens de Vernieuwde Stad, een vereniging van 22 grote corporaties, zullen door de leenregels de komende vijf jaar 30 duizend huurwoningen minder bijgebouwd worden. Het gaat om 18 duizend woningen met een huur van 650 tot 750 euro per maand.

Alleen huurwoningen van boven de 750 euro per maand zijn dan voor de potentiële huurders beschikbaar. Maar voor wie maandelijks 1.800 tot 2.400 euro netto heeft te besteden, zou zo’n huurwoning een te grote hap uit het inkomen wegnemen.

Voor de modale inkomens resteert dan een koopwoning. Maar zonder eigen geld is er in de Randstad weinig verkrijgbaar. Wie jaarlijks 33- tot 43 duizend euro verdient kan onder de officiële NHG-regels maximaal 155 duizend tot 200 duizend euro lenen. Daarvoor zijn in veel regio’s weinig woningen beschikbaar.

Goede zaak. Goed voor de huizenmarkt ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')