abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81275594
De enige executieverkoop die ik ken is uiteindelijk door de bank zelf gekocht (en een ander was al voor de veiling onderhands verkocht). Hoe gaat dat dan die statistieken in?
pi_81275663
De verklaringen die ik gaf zijn plausibel. Uit diverse nieuwsberichten blijken zaken als WLF, overbruggingsverhuur en inkopen panden ook wel.

Volgens Karel Schiffer komt het overigens allemaal goed met de executieverkopen. http://www.volkskrant.nl/(...)tot_2012_verdubbelen
  Moderator maandag 10 mei 2010 @ 22:44:30 #253
236264 crew  capricia
pi_81275687
En ook hier even spammen:
Komende zaterdag AEX meet te Utrecht. Beloofd gezellig te worden.
Wie gaat er nog meer mee?
Kijk HIER.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_81275708
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:44 schreef Halcon het volgende:
De verklaringen die ik gaf zijn plausibel. Uit diverse nieuwsberichten blijken zaken als WLF, overbruggingsverhuur en inkopen panden ook wel.

Volgens Karel Schiffer komt het overigens allemaal goed met de executieverkopen. http://www.volkskrant.nl/(...)tot_2012_verdubbelen
Mijn verklaringen dat Elvis leeft zijn ook heel plausibel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81275806
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:42 schreef poemojn het volgende:
De enige executieverkoop die ik ken is uiteindelijk door de bank zelf gekocht (en een ander was al voor de veiling onderhands verkocht). Hoe gaat dat dan die statistieken in?
Door de bank zelf gekocht is een gedwongen verkopen. De woning is gedwongen verkocht, wie de koper is, is voor die bepaling niet relevant.

Onderhands verkocht hangt er vanaf of dat via de notaris (en dus voorzieningenrechter) of via de makelaar is gegaan. In het eerste geval is het een gedwongen verkoop, in het tweede geval een voor de statistieken onderhandse verkoop.
pi_81275829
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Mijn verklaringen dat Elvis leeft zijn ook heel plausibel
Wat heeft Elvis precies te maken met het aantal executieverkopen in Nederland?
pi_81275880
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat heeft Elvis precies te maken met het aantal executieverkopen in Nederland?
Niks, alleen dat alles plausibel te verklaren is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81275935
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Niks, alleen dat alles plausibel te verklaren is
De daling van het aantal executoriale verkopen in 2009 t.o.v. 2008 in elk geval wel.
pi_81275993
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

De daling van het aantal executoriale verkopen in 2009 t.o.v. 2008 in elk geval wel.
En ik maar denken dat 2009 een slechter jaar was dan 2008, schijnbaar niet
pi_81276183
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En ik maar denken dat 2009 een slechter jaar was dan 2008, schijnbaar niet

Zie mijn vorige post met verklaringen over de executoriale verkopen voor wat betreft het onderwerp "executoriale verkopen".
pi_81276244
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zie mijn vorige post met verklaringen over de executoriale verkopen voor wat betreft het onderwerp "executoriale verkopen".
Ik kan ook verklaren dat Elvis nog leeft, is dat nu ook waar?
pi_81276340
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik kan ook verklaren dat Elvis nog leeft, is dat nu ook waar?
Je zou kunnen beginnen met het opnoemen van zinvolle argumenten en plausibele verklaringen.
pi_81276407
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je zou kunnen beginnen met het opnoemen van zinvolle argumenten en plausibele verklaringen.
Dat wilde ik nu net dat jij zou gaan doen
pi_81276473
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat wilde ik nu net dat jij zou gaan doen
Ik heb verklaringen gegeven voor de daling van het aantal executoriale verkopen in 2009 t.o.v. 2008 en die zijn tot op heden niet tegengeworpen.
pi_81276514
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik heb verklaringen gegeven voor de daling van het aantal executoriale verkopen in 2009 t.o.v. 2008 en die zijn tot op heden niet tegengeworpen.
Ik neem ze alleen niet serieus en daar hoef ik alleen maar logisch voor na te denken
pi_81276646
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik neem ze alleen niet serieus en daar hoef ik alleen maar logisch voor na te denken
Het maakt meer indruk als je komt met argumenten.
pi_81276727
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het maakt meer indruk als je komt met argumenten.
Ach, als de economie slecht gaat nemen de exicutieverkopen toe, dat jij denkt dat dat niet klopt boeit mij verder niet zo eigenlijk
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:15:35 #268
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_81288014
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ach, als de economie slecht gaat nemen de exicutieverkopen toe, dat jij denkt dat dat niet klopt boeit mij verder niet zo eigenlijk
Boeit niet dit. Boeit niet dat.

Live curious, young man!
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_81288556
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:15 schreef droom_econoom8 het volgende:

Boeit niet dit. Boeit niet dat.

Live curious, young man!
Take the blue pill
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_81296005
Het CDA gelooft ook nog in het sprookje

http://www.youtube.com/user/mlm24291#p/a/u/0/0a4p7K4Ep9s

Ze zijn allemaal bang voor de kiezers zo vlak voor de verkiezingen, maar na de verkiezingen word je gewoon keihard genomen
I'll sing you a lullaby.
  Moderator dinsdag 11 mei 2010 @ 14:27:34 #271
236264 crew  capricia
pi_81296049
Denk je trouwens dat we straks inflatie gaan krijgen?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_81296479
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:27 schreef capricia het volgende:
Eerst economisch herstel lijkt me
pi_81299364
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:27 schreef capricia het volgende:
Uiteraard, maar eerst nog wat deflatie, hyperinflatie zie ik niet gebeuren omdat dit de nekslag zal zijn voor de complete economie en de EU terugwerpt naar het begin van de jaartelling. Als de euro niets meer waard zal zijn dan is energie nl. onbetaalbaar geworden en onze hele maatschappij is daar volkomen van afhankelijk. Werkelijk de volledige productie van zowat elk denkbaar product komt dan stil te liggen, het licht gaat dan letterlijk uit.
I'll sing you a lullaby.
pi_81299389
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Eerst economisch herstel lijkt me
Uiteindelijk komt er altijd herstel, maar voorlopig zal dat heel erg rustig gaan imho.
I'll sing you a lullaby.
pi_81300213
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:38 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Uiteindelijk komt er altijd herstel, maar voorlopig zal dat heel erg rustig gaan imho.
Waarom?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')