Mijn verklaringen dat Elvis leeft zijn ook heel plausibelquote:Op maandag 10 mei 2010 22:44 schreef Halcon het volgende:
De verklaringen die ik gaf zijn plausibel. Uit diverse nieuwsberichten blijken zaken als WLF, overbruggingsverhuur en inkopen panden ook wel.
Volgens Karel Schiffer komt het overigens allemaal goed met de executieverkopen. http://www.volkskrant.nl/(...)tot_2012_verdubbelen
Door de bank zelf gekocht is een gedwongen verkopen. De woning is gedwongen verkocht, wie de koper is, is voor die bepaling niet relevant.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:42 schreef poemojn het volgende:
De enige executieverkoop die ik ken is uiteindelijk door de bank zelf gekocht (en een ander was al voor de veiling onderhands verkocht). Hoe gaat dat dan die statistieken in?
Wat heeft Elvis precies te maken met het aantal executieverkopen in Nederland?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Mijn verklaringen dat Elvis leeft zijn ook heel plausibel
Niks, alleen dat alles plausibel te verklaren isquote:Op maandag 10 mei 2010 22:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat heeft Elvis precies te maken met het aantal executieverkopen in Nederland?
De daling van het aantal executoriale verkopen in 2009 t.o.v. 2008 in elk geval wel.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niks, alleen dat alles plausibel te verklaren is
En ik maar denken dat 2009 een slechter jaar was dan 2008, schijnbaar nietquote:Op maandag 10 mei 2010 22:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
De daling van het aantal executoriale verkopen in 2009 t.o.v. 2008 in elk geval wel.
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En ik maar denken dat 2009 een slechter jaar was dan 2008, schijnbaar niet
Ik kan ook verklaren dat Elvis nog leeft, is dat nu ook waar?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post met verklaringen over de executoriale verkopen voor wat betreft het onderwerp "executoriale verkopen".
Je zou kunnen beginnen met het opnoemen van zinvolle argumenten en plausibele verklaringen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik kan ook verklaren dat Elvis nog leeft, is dat nu ook waar?
Dat wilde ik nu net dat jij zou gaan doenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je zou kunnen beginnen met het opnoemen van zinvolle argumenten en plausibele verklaringen.
Ik heb verklaringen gegeven voor de daling van het aantal executoriale verkopen in 2009 t.o.v. 2008 en die zijn tot op heden niet tegengeworpen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat wilde ik nu net dat jij zou gaan doen
Ik neem ze alleen niet serieus en daar hoef ik alleen maar logisch voor na te denkenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb verklaringen gegeven voor de daling van het aantal executoriale verkopen in 2009 t.o.v. 2008 en die zijn tot op heden niet tegengeworpen.
Het maakt meer indruk als je komt met argumenten.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik neem ze alleen niet serieus en daar hoef ik alleen maar logisch voor na te denken
Ach, als de economie slecht gaat nemen de exicutieverkopen toe, dat jij denkt dat dat niet klopt boeit mij verder niet zo eigenlijkquote:Op maandag 10 mei 2010 23:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het maakt meer indruk als je komt met argumenten.
Boeit niet dit. Boeit niet dat.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ach, als de economie slecht gaat nemen de exicutieverkopen toe, dat jij denkt dat dat niet klopt boeit mij verder niet zo eigenlijk
Take the blue pillquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:15 schreef droom_econoom8 het volgende:
Boeit niet dit. Boeit niet dat.
Live curious, young man!
Eerst economisch herstel lijkt mequote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:27 schreef capricia het volgende:
Denk je trouwens dat we straks inflatie gaan krijgen?
Uiteraard, maar eerst nog wat deflatie, hyperinflatie zie ik niet gebeuren omdat dit de nekslag zal zijn voor de complete economie en de EU terugwerpt naar het begin van de jaartelling. Als de euro niets meer waard zal zijn dan is energie nl. onbetaalbaar geworden en onze hele maatschappij is daar volkomen van afhankelijk. Werkelijk de volledige productie van zowat elk denkbaar product komt dan stil te liggen, het licht gaat dan letterlijk uit.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:27 schreef capricia het volgende:
Denk je trouwens dat we straks inflatie gaan krijgen?
Uiteindelijk komt er altijd herstel, maar voorlopig zal dat heel erg rustig gaan imho.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Eerst economisch herstel lijkt me
Waarom?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:38 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt er altijd herstel, maar voorlopig zal dat heel erg rustig gaan imho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |