En met wie ga je?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:54 schreef Hyman het volgende:
Woei
Ik heb gereserveerd vanavond bij het eetcafe hier vlak in de buurt
onbeperkt spare ribsssD:
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:57 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Die broek is niet bepaald charmant
Wat is datquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:57 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Die broek is niet bepaald charmant
Een harembroek, toch?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat is dat? een broek waardoor je dwars kan batsen
? zonder dat ie uit hoeft?
Ja kloptquote:
Wat dacht je danquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat zou beter geweest zijn.
Maar daar is spareribs eten niet zo geschikt voor.
Af en toe wil het nog wel eens staan, maar ik kan het nooit laten om er een grap over te maken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja kloptsommige zijn wel leuk, maar dan moet het niet zo'n flodderbroek worden.
Ja ik zou hem zelf ook nooit kopen, aangezien ik klein ben word het al helemaal zo'n vreemd voorval.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Af en toe wil het nog wel eens staan, maar ik kan het nooit laten om er een grap over te maken.
Je hebt die dingen in het echt gezienquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Af en toe wil het nog wel eens staan, maar ik kan het nooit laten om er een grap over te maken.
Dan is het net of je alleen onderbenen hebt!quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik zou hem zelf ook nooit kopen, aangezien ik klein ben word het al helemaal zo'n vreemd voorval.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je hebt die dingen in het echt gezien?
Ja, Utrecht hè.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je hebt die dingen in het echt gezien?
Ik heb die dingen serieus nog nooit gezienquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In welk gat woon jij dan weer? Zelfs in Druten zie je ze nog.
Mode is overratedquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, Utrecht hè.
We wonen niet allemaal in een dorp waar 'mode' 3 jaar achterloopt.
Preciesquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, want op zondag moeten ze de hele dag op de bank zitten.
SBS6quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:07 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb net een documentaire gezien over dikke mensen
Vet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:07 schreef DeLuna het volgende:
Gewichtig onderwerpquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:07 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:08 schreef mstr het volgende:
Zeroku, heb je die 'NL-versie' van het WK-anthem al gehoord?
Wat is het WK-anthem dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:08 schreef mstr het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:09 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Wat is het WK-anthem dan?
* Google *
Ja, ik wilde 'm eerst via msn sturen, maar misschien dat meerdere hem willen, dan kan ik hem zo doorsturen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:12 schreef Zeroku het volgende:
Ik snap het niet. Ik stuur m'n msn, en dan stuur je alsnog een link
?
echt niet, alleen het drogen en de band erop zetten duurt al 10 minutenquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik wilde 'm eerst via msn sturen, maar misschien dat meerdere hem willen, dan kan ik hem zo doorsturen.
(Band leeg laten lopen), band loshalen, binnenband eruit halen, oppompen, gaatje zoeken, leeg laten lopen, schuurpapiertje eroverheen, lijm erop, even in de fik steken (droogt sneller), stickertjedingetje erop plakken en weer terugzetten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
echt niet, alleen het drogen en de band erop zetten duurt al 10 minuten
en het zoeken naar het gaatje ook wel
Dan kan je ook wel gaan lopen, als het toch maar een kilometer isquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:14 schreef Hyman het volgende:
nou ja, dan begin ik nu maar, anders moetik vanavond met de auto, en dat vind ik ene beetje nutteloos voor die ene kilometer
hier kan je zo veel opmerkingen over bedenkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
echt niet, alleen het drogen en de band erop zetten duurt al 10 minuten
en het zoeken naar het gaatje ook wel
Of rollen, of kruipen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan kan je ook wel gaan lopen, als het toch maar een kilometer is
Ook dat gaatje heeft ie nog nooit gevonden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:17 schreef tubacloud het volgende:
[..]
hier kan je zo veel opmerkingen over bedenken![]()
maar goed dat dit PUB is
Maar wat is nou de NL versie danquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:08 schreef mstr het volgende:
Daar gaan we weerquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ook dat gaatje heeft ie nog nooit gevonden.
IEEEEEEEEE! GADVERGADVERGADVERquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:20 schreef Prof.Oak het volgende:
[ afbeelding ]ik kan ook niet meer echt eten neuh
Hoe kom je erop dit hier te posten?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:20 schreef Prof.Oak het volgende:
Holy fuckquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:20 schreef Prof.Oak het volgende:
Land of the Lost kijken!quote:
Hahahaha. Ik zei krukken, geen rolstoel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:33 schreef tubacloud het volgende:
[..]
http://rolstoelvriendelijk.startpagina.nl/
je kan gaan rolstoeldansen in amstelveen
AANSTEKER.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:34 schreef Hyman het volgende:
Zo, even 5 minuutjes wachten totdat de lijm dof is
oh kut, ik las rolstoelquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik zei krukken, geen rolstoel.
ik probeerde www.krukvriendelijk.startpagina.nl , maar die is er nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik zei krukken, geen rolstoel.
Whut?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:36 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik probeerde www.rukvriendelijk.startpagina.nl , maar die is er niet![]()
Ga je jezelf nu volvreten? Een 2-daagse big fat-athlon.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:37 schreef -SG- het volgende:
Heb ik mijn shirtjes binnen. Is er 1 te groot. Kan ik nog 2 dagen wachten totdat ik hem aan kan doen
.
Was ook nodigquote:
Seksie.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou stond gebukt, anders werd me legging vies
Een roze pluizige legging?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou stond gebukt, anders werd me legging vies
Het is ook wel wat voor mijquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:58 schreef Renesite het volgende:
1 gigabyte bie mijn macbookske bij!
Accu laten testen - was niets mis mee zeiden ze!
Eventjes de 10min die ik over had staan praten met een meisje die me iets wou laten tekenen voor artsen zonder grensen. "Blablabla artsen zonder grensen goed werk blablabla doen ze blabalbalbla"
"uhuhuhuh ja okee, nou, moet nu gaan, straks ben ik over het uur bij de parkeergarage"
Geld als een zwerver bij elkaar lopen schrapen (1 euro in de portemonnee, 1,15 op de chipknip, parkeerkosten: 2 euro)
Boodschapjes gedaan
Was opgeruimd
Keuken opgeruimd.
Weetje, dat huisman zijn bevalt me best wel
Nog steeds?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:59 schreef mstr het volgende:
Nu je het zegt, ik moet m'n bed nog verschonen.
Ik moet alleen nog de plavuizen in de keuken dweilen. Ach, doet mamma volgende week wel weerquote:
Gelukkig. Zo nu en dan zie ik iemand daarin lopen. Dikke kont, korte rok, roze legging. HUUUUUUUquote:
Oh.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jawel, toen Tamara het over stallen uitmesten had.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jawel, toen Tamara het over stallen uitmesten had.
Ik ben al bezig vanaf kwart voor 9.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:05 schreef Renesite het volgende:
Ik moet alleen nog wel beginnen met studeren vandaag
Ja maar er is iets leuks op tv.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Of je wilt komen liggen, Nanny!
[..]
HAH!
Vertel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:24 schreef Zeroku het volgende:
Sjongejonge, wat een teringlijer is die vriend van m'n zus ook.
Nou, licht ons in.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:24 schreef Zeroku het volgende:
Sjongejonge, wat een teringlijer is die vriend van m'n zus ook.
Belt net een strafadvocaat op. Of ik <insert achternaam> ken. Ik zeg dat ik hem wel kende, maar dat hij hier niet was op dit moment. En ja allemaal gezever, hij zou hem wel zelf proberen te bellen.quote:
Handig.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Belt net een strafadvocaat op. Of ik <insert achternaam> ken. Ik zeg dat ik hem wel kende, maar dat hij hier niet was op dit moment. En ja allemaal gezever, hij zou hem wel zelf proberen te bellen.
Doet die zak wel vaker, zulke mensen altijd ons telefoonnummer geven dat wij al dat gezeik krijgen.
Pffffquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Belt net een strafadvocaat op. Of ik <insert achternaam> ken. Ik zeg dat ik hem wel kende, maar dat hij hier niet was op dit moment. En ja allemaal gezever, hij zou hem wel zelf proberen te bellen.
Doet die zak wel vaker, zulke mensen altijd ons telefoonnummer geven dat wij al dat gezeik krijgen.
Wordt ook tijd dat hij hier heel snel opflikkert. Liegt de hele flikker bij elkaar, gisteren legt hij spullen van mijn eindexamen wat ik moet leren opeens bij het oud papier. En als ik er wat van zeg gaatie lopen janken dat hij het ook alleen maar goed probeerde te doenquote:
Whut?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wordt ook tijd dat hij hier heel snel opflikkert. Liegt de hele flikker bij elkaar, gisteren legt hij spullen van mijn eindexamen wat ik moet leren opeens bij het oud papier. En als ik er wat van zeg gaatie lopen janken dat hij het ook alleen maar goed probeerde te doen.
Ja ik ben al een keer tegen hem goed uitgevallen, toen liep hij bijna jankend wegquote:
Wat een mongoolquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja ik ben al een keer tegen hem goed uitgevallen, toen liep hij bijna jankend weg, even voor de beeldvorming die gast is 29
.
Nee.quote:
Ja, ik kan een verhaal typen, dat is meer dan heel dit topic bij elkaar over hem wat er verkeerd aan isquote:
HEY. Dat moet ik ook nog.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:39 schreef Smijn. het volgende:
Jasmijn, ga een leren over Dynamiek en stagnatie.
Of rivierenquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:39 schreef Hyman het volgende:
Jasmijn, ga een leren over Dynamiek en stagnatie.
Net zoals Fiets.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:38 schreef Smijn. het volgende:
Wie heeft Irenka trouwens uit de SC weggejaagd? Die is er ook al een tijdje niet meer.
Niemand heeft iemand weggejaagd, daar kiezen ze altijd zelf nog voor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:38 schreef Smijn. het volgende:
Wie heeft Irenka trouwens uit de SC weggejaagd? Die is er ook al een tijdje niet meer.
En Lau.quote:
Vietnam is echt zoveel interessanter dan Dynamiekquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:41 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ja, die ken ik ook best goed.Republiek vind ik lastiger.
Die hoeft je ook niet te kennen dacht ikquote:
Maar wel op Twitter!quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:44 schreef tliciouz het volgende:
Lau is nog steeds actief. Alleen niet in de sc.
Tjaaaa....quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:38 schreef Smijn. het volgende:
This user has blocked you from following them.quote:
Okeequote:Op donderdag 6 mei 2010 15:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je mag gewoon zeggen wat je denkt hoor!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
This user has blocked you from following them.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:48 schreef mstr het volgende:
[..]Ik kan 'm wel zien hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Alleen niet volgen.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Oh, volgen hoef toch ook niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kan 'm wel zien hoor. Alleen niet volgen.
Ik weet dat ik waarschijnlijk de gene ben die daar merendeels voor gezorgd heeft. Maar ik houd enorm van eerlijkheid, en zeg daarom ook alles tegen de persoon zelf. Het is alleen jammer dat sommige zich zo aangesproken voelen dat ze nu niet meer hier komen. Heb tegen niemand iets in de sc zolang ze maar eerlijk blijven naar elkaar.quote:
Neuh. Daaromquote:
En aangezien sommige dingen gingen zeggen achter diegenes rug om... heeft hij/zij het voor het grootste deel aan zichzelf te danken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet dat ik waarschijnlijk de gene ben die daar merendeels voor gezorgd heeft. Maar ik houd enorm van eerlijkheid, en zeg daarom ook alles tegen de persoon zelf. Het is alleen jammer dat sommige zich zo aangesproken voelen dat ze nu niet meer hier komen. Heb tegen niemand iets in de sc zolang ze maar eerlijk blijven naar elkaar.
SAAAAAAAAAAAAIquote:
Ik ben ook heel eerlijk, en oprecht. En ik kan niet oprecht zijn wanneer ik niet het naadje van de kous weet. Dus ik ga me er niet mee bemoeien. Ik weet alleen dat de keuzes die betrokkenen hebben gemaakt zijn gemaakt naar eigen inzicht. Dus wanneer Ren, Fiets, Lau en Ravi minder/niet meer komen is dat hun zelfgenomen beslissing.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet dat ik waarschijnlijk de gene ben die daar merendeels voor gezorgd heeft. Maar ik houd enorm van eerlijkheid, en zeg daarom ook alles tegen de persoon zelf. Het is alleen jammer dat sommige zich zo aangesproken voelen dat ze nu niet meer hier komen. Heb tegen niemand iets in de sc zolang ze maar eerlijk blijven naar elkaar.
Ik bedoelde niets slechts tegenover jou hoor liefje.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zolang er niet een hele stroom mongolen binnen komt vind ik het best.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:54 schreef Renesite het volgende:
Wel weet ik dat de SC de laatste tijd best rustig is. Ach, die periode hebben we wel vaker gekend. Soit
Ja ik weet ook dat dat hun beslissing is en als ze zich daar beter bij voelen moeten ze dat zeker doen. Vind het alleen jammer dat ze om dat voorval wegblijven, van Lau is niet alleen mij schuld maar half sc deed er aan mee, maar van Ren is waarschijnlijk wel mijn schuld maar ik ben gewoon altijd eerlijk naar haar geweest en zei niet tegenover mij, toen ik er wat van zei was het feest.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben ook heel eerlijk, en oprecht. En ik kan niet oprecht zijn wanneer ik niet het naadje van de kous weet. Dus ik ga me er niet mee bemoeien. Ik weet alleen dat de keuzes die betrokkenen hebben gemaakt zijn gemaakt naar eigen inzicht. Dus wanneer Ren, Fiets, Lau en Ravi minder/niet meer komen is dat hun zelfgenomen beslissing.
Ik kom eigenlijk ook minder.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:54 schreef Renesite het volgende:
Wel weet ik dat de SC de laatste tijd best rustig is. Ach, die periode hebben we wel vaker gekend. Soit
Dankje.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Zolang er niet een hele stroom mongolen binnen komt vind ik het best.
Lau moet gewoon niet zo zeiken, want die kon hier van elke mug een olifant maken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik weet ook dat dat hun beslissing is en als ze zich daar beter bij voelen moeten ze dat zeker doen. Vind het alleen jammer dat ze om dat voorval wegblijven, van Lau is niet alleen mij schuld maar half sc deed er aan mee, maar van Ren is waarschijnlijk wel mijn schuld maar ik ben gewoon altijd eerlijk naar haar geweest en zei niet tegenover mij, toen ik er wat van zei was het feest.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:54 schreef mstr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoii, ik ben Hyman
*droolll
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Meer zichtbaar kan wel komen doordat er meer/minder pigment op die plek zit en dus door de zon meer/minder kleurt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:57 schreef tliciouz het volgende:
Klopt het dat littekens in de zomer dikker en meer zichtbaar worden?
Soms, ik heb het ook wel eens gehad en gezien. Tenminste, een meisje dat ik ken heeft littekens op haar arm van haar, zoals ze het zelf zegt 'alto-periode' en die zie je in de zomer veel duidelijker.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:57 schreef tliciouz het volgende:
Maar voel je jezelf er nu een beetje 'lullig' onder dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik weet ook dat dat hun beslissing is en als ze zich daar beter bij voelen moeten ze dat zeker doen. Vind het alleen jammer dat ze om dat voorval wegblijven, van Lau is niet alleen mij schuld maar half sc deed er aan mee, maar van Ren is waarschijnlijk wel mijn schuld maar ik ben gewoon altijd eerlijk naar haar geweest en zei niet tegenover mij, toen ik er wat van zei was het feest.
Dat klopt. Maar daarvoor moeten ze niet wegblijven. Ik heb mijn zegje gedaan dan is het ook over voor mijquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En aangezien sommige dingen gingen zeggen achter diegenes rug om... heeft hij/zij het voor het grootste deel aan zichzelf te danken.
Met Irenka kwam volgens mij ook heel veel SC mensen erop, toch? Ik heb het niet helemaal gelezne maar zo leek het wel?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb een best groot litteken op m'n voorhoofd, maar merk er weinig van zomersquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:57 schreef tliciouz het volgende:
Het 'Ren onderwerp' is mij redelijk onbekend. Maar voor het 'Lau onderwerp': jouw zegje gedaan, maar het natrappen gebeurd nog wel geleidelijk. Dat is wat mij opvalt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar daarvoor moeten ze niet wegblijven. Ik heb mijn zegje gedaan dan is het ook over voor mij
Wil je een perenijsje? Ik heb er nog een aantalquote:
Lekker.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil je een perenijsje? Ik heb er nog een aantal!
Ja ik snap het zeker hoor. Je hebt ook helemaal gelijk want ik zeg vaak dingen voor ik erover na denk wat een slechte eigenschap is van me. Maar hier heb ik toch zeker wel over nagedacht. Schuldig voel ik me niet aangezien het niet mijn schuld was, vind het alleen jammer dat mensen weg blijven daarvoor terwijl ik het allang weer vergeten ben. Het is het ene oor in en het andere er weer uit, maar ik wou gewoon wel even duidelijk maken toen op dat moment dat wat er is gebeurd ook op een andere manier had gekundquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar voel je jezelf er nu een beetje 'lullig' onder dan?
Ik wil me er niet in mengen, maar als jij iets heb gezegd wat achteraf misschien niet tactvol is, maar wel eerlijk is dan kan soms deze uitdrukking helpen: 'spreken is zilver maar zwijgen is goud'. Ik ben zelf ook een flapuit en weet om iemand niet te kwetsen ik soms gewoon mijn mond moet houden.
Zie dit niet als een aanval, maar meer als een tip.
Je snapt hopelijk hoe ik het bedoel.
'Het zegje' gaat denk ik over Irenkaquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het 'Ren onderwerp' is mij redelijk onbekend. Maar voor het 'Lau onderwerp': jouw zegje gedaan, maar het natrappen gebeurd nog wel geleidelijk. Dat is wat mij opvalt.
Mag ik ook?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil je een perenijsje? Ik heb er nog een aantal!
Maar iedereen moet nog wel een plasje en een poepje over Lau/Ravi, keer op keer. Die running gag is ook zo oud als de weg naar Rome. Get over it.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
'Het zegje' gaat denk ik over Irenka.
Vooral Ravi werkt het zelf in de hand. Hij komt hier alleen nog maar om te kutten, en bijdehante opmerkingen te maken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar iedereen moet nog wel een plasje en een poepje over Lau/Ravi, keer op keer. Die running gag is ook zo oud als de weg naar Rome. Get over it.
Ja, maar het gaat er ook om hoe je zelf erop reageert als Lau/Ravi zijnde.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar iedereen moet nog wel een plasje en een poepje over Lau/Ravi, keer op keer. Die running gag is ook zo oud als de weg naar Rome. Get over it.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:59 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Soms, ik heb het ook wel eens gehad en gezien. Tenminste, een meisje dat ik ken heeft littekens op haar arm van haar, zoals ze het zelf zegt 'alto-periode' en die zie je in de zomer veel duidelijker.
Omdat iemand iets te enthousiast loopt door te hameren over iets waar ik het niet mee eens ben.quote:
Klopt. Nu moet de rest het nog zo voelen. Dat is het nadeel van 'in public speaking'. Iedereen ziet het en wil er eigenlijk nog wat over kwijt. Sommigen koesteren wrok en irritatie langer dan een ander. Daarom zeg ik ook altijd: vecht het in private uit.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik snap het zeker hoor. Je hebt ook helemaal gelijk want ik zeg vaak dingen voor ik erover na denk wat een slechte eigenschap is van me. Maar hier heb ik toch zeker wel over nagedacht. Schuldig voel ik me niet aangezien het niet mijn schuld was, vind het alleen jammer dat mensen weg blijven daarvoor terwijl ik het allang weer vergeten ben. Het is het ene oor in en het andere er weer uit, maar ik wou gewoon wel even duidelijk maken toen op dat moment dat wat er is gebeurd ook op een andere manier had gekund
Ik ben er een goed voorbeeld van.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Nu moet de rest het nog zo voelen. Dat is het nadeel van 'in public speaking'. Iedereen ziet het en wil er eigenlijk nog wat over kwijt. Sommigen koesteren wrok en irritatie langer dan een ander. Daarom zeg ik ook altijd: vecht het in private uit.
Sure sure. Maar die houding negeer ik dan heel snel. Maar ik ben niet iedereen en praat dus nu even vanuit mijn eigen perceptiequote:Op donderdag 6 mei 2010 16:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat er ook om hoe je zelf erop reageert als Lau/Ravi zijnde.
Ja dat wou ik best doen. Maar Ren had wat gezegd over mij tegen een ander. Ik denk kom dan gewoon netjes naar mij toe als je ergens mee zit. Dat heb ik ook bij Lau gedaan toen ze zich als een koningin gedroeg toen heb ik haar ook netjes aangesproken op msn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Nu moet de rest het nog zo voelen. Dat is het nadeel van 'in public speaking'. Iedereen ziet het en wil er eigenlijk nog wat over kwijt. Sommigen koesteren wrok en irritatie langer dan een ander. Daarom zeg ik ook altijd: vecht het in private uit.
Als je gewoon niet reageert/hapt op wat iemand zegt en normaal blijft doen, dan is het na 2x vanzelf over.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sure sure. Maar die houding negeer ik dan heel snel. Maar ik ben niet iedereen en praat dus nu even vanuit mijn eigen perceptie!
Kan je ook niet veel aan doen. Ben zo ook geweest, maar vooral op basis van internet ben ik er al snel klaar mee. In privé (IRL) ben ik wel zo.quote:
Die hebben al sinds januari ofzo watquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:05 schreef Smijn. het volgende:
Lau en Ravi heb ik helemaal niet meegemaakt? Wat was daarmee?
Oh, ja op internet boeit het me ook geen reet wat iemand zegt/denkt/doet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan je ook niet veel aan doen. Ben zo ook geweest, maar vooral op basis van internet ben ik er al snel klaar mee. In privé (IRL) ben ik wel zo.
Okeequote:Op donderdag 6 mei 2010 16:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat wou ik best doen. Maar Ren had wat gezegd over mij tegen een ander. Ik denk kom dan gewoon netjes naar mij toe als je ergens mee zit. Dat heb ik ook bij Lau gedaan toen ze zich als een koningin gedroeg toen heb ik haar ook netjes aangesproken op msn.
quote:
Ik zet dan Dream Theatre of Emery op en ga dan lekker op mijn bed liggen en ff lekker chillen. Het effe kwijt raken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Oh, ja op internet boeit het me ook geen reet wat iemand zegt/denkt/doet.
Maar IRL blijf ik dingen soms iets te lang bij me houden en vreet ik soms iets teveel op. Waardoor ik net zoals nu chagrijnig ben.
Ja, bij ons ook.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:09 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Misschien ik stiekem ook wel. Maar dat is wederzijds geloof ik.
Oh weet ik veel, daar hou ik me niet mee bezig, interesseert me geen drolquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:10 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Jaaa, oké dat wist ik wel, maar voor de rest hier in de SC enzo?
Dingetjes met bijdehand zijn, volgens een aantal vage voorstellingen van privacy hebben en zo. Not so bigga deal.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:10 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Jaaa, oké dat wist ik wel, maar voor de rest hier in de SC enzo?
Ik rij dan liever een stukje auto, al las ik laatst dat dat net zo gevaarlijk is als met alcohol op rijden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zet dan Dream Theatre of Emery op en ga dan lekker op mijn bed liggen en ff lekker chillen. Het effe kwijt raken.
Misschien nog wel gevaarlijkerquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik rij dan liever een stukje auto, al las ik laatst dat dat net zo gevaarlijk is als met alcohol op rijden.
Wat spontane acties tussendoor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dingetjes met bijdehand zijn, volgens een aantal vage voorstellingen van privacy hebben en zo. Not so bigga deal.
En nog wat onderlinge dingetjes 1 op 1.
En je bankrekeningquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel.
Sowieso is het ook slecht voor je auto.
Ik ga huilen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik rij dan liever een stukje auto, al las ik laatst dat dat net zo gevaarlijk is als met alcohol op rijden.
Heb dan ook een hekel aan smsen en bel lieverquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:13 schreef mstr het volgende:
En internet/mobiele telefoon is gewoon een slechte ontwikkeling voor 't 'communicatieve' leven.
Dingen worden zo snel verkeerd opgevat en bedoelt, puur omdat je de non-verbale communicatie mist.
PI'squote:Op donderdag 6 mei 2010 16:13 schreef mstr het volgende:
En internet/mobiele telefoon is gewoon een slechte ontwikkeling voor 't 'communicatieve' leven.
Dingen worden zo snel verkeerd opgevat en bedoelt, puur omdat je de non-verbale communicatie mist.
NU BEN IK BOOS OP MIJZELF WANT IK ZET EEN VERKEERDE PIquote:
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb dan ook een hekel aan smsen en bel liever!
Hmquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat iemand iets te enthousiast loopt door te hameren over iets waar ik het niet mee eens ben.
Ik wilde net zeggenquote:
Maar daar komt diegene vanavond vanzelf achter, als we niets gaan doen 'omdat ik niets bedacht heb om te gaan doen'.quote:
Ooooow jawel. Dat nare trekje heeft mijn broer van mijn vader geërfdquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Ik heb ook een pleurishekel aan 'ruzie' op msn, omdat mensen dan vaak weglopen/offline gaan. In het echt zou je niet zomaar weglopen.
Maar dat laat ik niet gebeuren als ik ruzie heb met iemand IRL, dan ga ik diegene gewoon achterna.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ooooow jawel. Dat nare trekje heeft mijn broer van mijn vader geërfd
Inderdaadquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar daar komt diegene vanavond vanzelf achter, als we niets gaan doen 'omdat ik niets bedacht heb om te gaan doen'.
Geen ideequote:Op donderdag 6 mei 2010 16:17 schreef tliciouz het volgende:
He, heeft Twilyght eigenlijk een perm ban ofzo?
Mijn vader was ook zoquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ooooow jawel. Dat nare trekje heeft mijn broer van mijn vader geërfd
inderdaad, dat vond ik dus ook zo kut toen vorige week.. Ik wou die meiden bellen om het uit te praten, maar dat wouden zij weer niet.. Ze moesten het zonodig via mail doen..quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar dat laat ik niet gebeuren als ik ruzie heb met iemand IRL, dan ga ik diegene gewoon achterna.
Ik treed niet teveel in detail.. maar dat heeft bij mijn vader dan weinig zinquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar dat laat ik niet gebeuren als ik ruzie heb met iemand IRL, dan ga ik diegene gewoon achterna.
Oftewel: gewoon ineens voor de deur staan óf met rust laten en wachten tot zij naar je toe komen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
inderdaad, dat vond ik dus ook zo kut toen vorige week.. Ik wou die meiden bellen om het uit te praten, maar dat wouden zij weer niet.. Ze moesten het zonodig via mail doen..![]()
en irl ga ik er ook gewoon achteraan.
Nee. Na dat gekut met mij voor onbepaalde tijd gebanned.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:17 schreef tliciouz het volgende:
He, heeft Twilyght eigenlijk een perm ban ofzo?
Ik kan me wel wat bedenken ja.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik treed niet teveel in detail.. maar dat heeft bij mijn vader dan weinig zin!!
Niet slaan of wat hoor, maar die reageert gewoon niet. Doet zijn schoenen en jas aan en gaat stoicijns weglopen. 1,5 uur een rondje om het dorp heen of zo.quote:
een eckte puber ben jequote:Op donderdag 6 mei 2010 16:19 schreef Renesite het volgende:
ik blijf erg irritant zitten op de bank.
Ma: "DONDER OP!"
Ik: "Neu, pas wanneer jij normaal gaat doen"
Ma: "IK BEN JE ZOOO ZAT!"
Ik: ""
Ma staat op
Ik: "En nu zal ik wel op gaan staan? Doe even"
Groot gelijk heeft ie aan de ene kant, het werkt wel het best.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet slaan of wat hoor, maar die reageert gewoon niet. Doet zijn schoenen en jas aan en gaat stoicijns weglopen. 1,5 uur een rondje om het dorp heen of zo.
mjah inderdaad..quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Oftewel: gewoon ineens voor de deur staan óf met rust laten en wachten tot zij naar je toe komen.
We hebben toch niet dezelfde pa he?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik treed niet teveel in detail.. maar dat heeft bij mijn vader dan weinig zin!!
Ja zoiets dacht ik al vond het al vreemd dat ik hem nergens meer zag. Is het nog ''aan'' tussen hem en pumpkin?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Na dat gekut met mij voor onbepaalde tijd gebanned.
Als ze dat niet doen, moet je ook geen energie erin steken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah inderdaad..
no ben ik niet iemand van het zomaar aanbellen, maar mocht ik haar binnenkort tegenkomen, zal ik zeker proberen even met haar te praten.
Naar mij toekomen zal ze denk ik niet doen..
Dankjequote:
Weet ik veelquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik al vond het al vreemd dat ik hem nergens meer zag. Is het nog ''aan'' tussen hem en pumpkin?
Maar aan de andere kant zijn dat vaak gen ruzies maar gewoon dingen waar ik verdrietig over ben.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:22 schreef Smijn. het volgende:
Heel soms is het fijn om iets via mail uit te praten. Of op zijn minst uit te leggen. In het echt ga ik dan heel snel huilen en stotteren en weet ik niet goed meer wat ik nou wilde zeggen.
Mijn ma is furieus. Pa is een echte nuchtere droge boer die van weinig woorden is. Ma wil alles tot in den treure bepraten totdat ZIJ gelijk heeft. Pa is heel snel klaar daarmee.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Groot gelijk heeft ie aan de ene kant, het werkt wel het best.
Maar als ik ruzie heb, wil ik het meteen klaar hebben zegmaar.
Da's alleen maar goed denk ik dan. Even alles er uit laten en dan klaar.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:22 schreef Zeroku het volgende:
Mijn vader is altijd fucking boos, en vijf minuten later helpt hij weer, en doet net of er niets is gebeurt.
Maar dan moet je dat ook wel doen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:22 schreef Smijn. het volgende:
Heel soms is het fijn om iets via mail uit te praten. Of op zijn minst uit te leggen. In het echt ga ik dan heel snel huilen en stotteren en weet ik niet goed meer wat ik nou wilde zeggen.
Zou wel kunnenquote:
Waarom nou weer, nog meer informatie nodig?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:22 schreef Zeroku het volgende:
Net stotterde ik ook even, toen ik opeens met een strafadvocaat aan de telefoon zat.
Je moeder heet toch geen Linda he?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zou wel kunnen! Zo ver wonen we niet van elkaar!
Daar moet die andere gewoon respect voor hebben dat je dan emotioneel wordt. Soit.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:22 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant zijn dat vaak gen ruzies maar gewoon dingen waar ik verdrietig over ben.
Doe ik ook niet meer.. Ik vind het wel best zo, en aangezien ik toch (hopelijk, ik heb net helaas een afwijzing gekregen) naar Zwolle ga volgend schooljaar, maakt het mij ook niet uit.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Als ze dat niet doen, moet je ook geen energie erin steken.
Nee. Zo iemand verwacht je niet zo snel aan de telefoonquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom nou weer, nog meer informatie nodig?
Wie is er vermoord?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Zo iemand verwacht je niet zo snel aan de telefoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |