Meer keus in wat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:00 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik D/E had. Dan had ik veel meer keus.
er zijn toch meer dan genoeg setjes voor cup C, ik neem aan dat de "lingeriemarkt" zich voornamelijk richt op het gros, en aangezien dat volgens mij eerder tussen de B-D dan tussen de D - F liggen zou dat niet zo moeilijk moeten zijn...quote:
Hoe zit het dan met een bikini bijvoorbeeld?quote:
Kijk maar nog even op de eerste pagina's van dit topic naar mijn posts dan begrijp je wel wat mijn situatie is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:09 schreef Terloops het volgende:
[..]
er zijn toch meer dan genoeg setjes voor cup C, ik neem aan dat de "lingeriemarkt" zich voornamelijk richt op het gros, en aangezien dat volgens mij eerder tussen de B-D dan tussen de D - F liggen zou dat niet zo moeilijk moeten zijn...
Volgens mij heeft zij iets grotere borsten dan cup C.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:09 schreef Terloops het volgende:
[..]
er zijn toch meer dan genoeg setjes voor cup C, ik neem aan dat de "lingeriemarkt" zich voornamelijk richt op het gros, en aangezien dat volgens mij eerder tussen de B-D dan tussen de D - F liggen zou dat niet zo moeilijk moeten zijn...
ik had m.n post al geëditquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:10 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Kijk maar nog even op de eerste pagina's van dit topic naar mijn posts dan begrijp je wel wat mijn situatie is.
Ik zou liever een tankini aan willen, ik heb geen platte buik. En al hoewel mijn vriendje het allemaal prachtig vindt, voel ik me toch lekkerder in een tankini. Ik heb wel 1 bikini gevonden in mijn maat met ingebouwde bh.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:09 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met een bikini bijvoorbeeld?
een vriendin van me is gestopt met het slikken van de pil en heeft een spiraaltje laten zetten, ze viel hierdoor sowieso redelijk wat van af en haar borsten werden daardoor ook kleiner.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:11 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ik zou liever een tankini aan willen, ik heb geen platte buik. En al hoewel mijn vriendje het allemaal prachtig vind, voel ik me toch lekkerder in een tankini. Ik heb wel 1 bikini gevonden in mijn maat met ingebouwde bh.![]()
Ja en nog een zwempak.
Ik heb de pil sowieso nog nooit gebruikt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:14 schreef Terloops het volgende:
[..]
een vriendin van me is gestopt met het slikken van de pil en heeft een spiraaltje laten zetten, ze viel hierdoor sowieso redelijk wat van af en haar borsten werden daardoor ook kleiner.
Wellicht icm sporten, en dieëten dat je daar ook van afvalt. Wellicht een solution voor je "probleem"
Heb je ooit alleens een borstverkleining overwogen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:16 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ik heb de pil sowieso nog nooit gebruikt.
En afvallen lukt me wel, maar afvallen bij mijn borsten lukt dus niet. Gelukkig kom ik dus ook niet aan op mijn borsten als ik aankom.
Ja, maar omdat ik geen lichamelijke klachten ondervind, wil ik het liever niet...Je snijdt toch in een gezond lichaam. En tepels verplaatsen en mijn borsten en/of tepels kunnen geheel gevoelloos worden..dan liever moeten doen om een goede bh te kopen, die mijn borsten ondersteunt. Een goede bh doet sowieso wonderen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:18 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Heb je ooit alleens een borstverkleining overwogen?
Heeft zij Msn?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:23 schreef Smart_ass het volgende:
Vriendin van mij heeft cup I en die vind ik eigenlijk al immens. Maar tussen heel groot en heel groot is het verschil ook moeilijk te zien. Die BH's op de 1e pagina zouden zo van haar kunnen zijn.
Totdat ze die maat probeert, dan zie je het verschilquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:23 schreef Smart_ass het volgende:
Vriendin van mij heeft cup I en die vind ik eigenlijk al immens. Maar tussen heel groot en heel groot is het verschil ook moeilijk te zien. Die BH's op de 1e pagina zouden zo van haar kunnen zijn.
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:23 schreef Smart_ass het volgende:
Ik had er nog bij willen zetten:quote:
Ik trakteer jou dan wel een keer op een cheeseburgertje bij Mcdonalds.quote:
Ik ben aan de lijn, maar bedankt voor het aanbod. Mijn vriendin heeft overigens wel een goed eisenlijstje, dus ik weet niet of je daarbij in de buurt komt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:38 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ik trakteer jou dan wel een keer op een cheeseburgertje bij Mcdonalds.
De romantiekquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:38 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ik trakteer jou dan wel een keer op een cheeseburgertje bij Mcdonalds.
Dat is afwachten, maar je ziet iig dat ik een persoon met smaak ben, gezien het aanbod dat ik jou zojuist al deed.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben aan de lijn, maar bedankt voor het aanbod. Mijn vriendin heeft overigens wel een goed eisenlijstje, dus ik weet niet of je daarbij in de buurt komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |