En ook geen "colors".quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Een Hell's Angel? Op een Honda????
Dat baardloos knaapje ziet er ook niet zo uit, moet ik zeggen..
Jemig dat meisje met de arm van d'r dode broertje om haar heen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:49 schreef Bortecinem het volgende:
Ik moest meteen denken aan de Victoriaanse post morten foto's.
Dat was ook het eerste wat ik dachtquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
En ik!quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Datte...quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat baardloos knaapje ziet er ook niet zo uit, moet ik zeggen..
wat zie jij wat ik niet ziequote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:22 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En ik!
En een dikke ketting om het achterwiel!
Ja, of deze legende:quote:Op zondag 9 mei 2010 02:23 schreef zaans_boefje het volgende:
Zo nieuw is het niet, Evita (Duarte) Perón;
[ afbeelding ]
Geschiedenis herhaalt zich, oude gebruiken op een nieuwe wijze
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rodrigo_D%C3%ADaz_de_Vivarquote:De legende over de dood van El Cid is bijna zeker fictief maar wel aangrijpend. Dodelijk gewond na de eerste dag van een beslissende slag wordt hij bij de hervatting van de slag op de tweede dag vastgebonden op zijn paard. Dit werd gedaan om de soldaten niet te ontmoedigen. Als de dood gewaande maar blijkbaar onkwetsbare El Cid op zijn schimmel op hen afrijdt onder het gejuich van zijn soldaten slaan de vijanden op de vlucht.
Die dikke rode draad die door het achterwiel lijkt te lopen. Alsof de motor met een groot kettingslot op slot is gezet.quote:
Ook, maar in Nederland mag je een lijk niet opzetten of balsemen, (behalve dat van de koningin, geloof ik).quote:Op maandag 10 mei 2010 09:51 schreef De_Groentenboer het volgende:
Lijp, heb met het zelfde idee gespeeld maar dan met een auto. Denk niet dat ze 'n auto begraven though
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:46 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Die dikke rode draad die door het achterwiel lijkt te lopen. Alsof de motor met een groot kettingslot op slot is gezet.
Je kunt er ook handtasjes van maken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:12 schreef Zhe-AnGeL het volgende:Gruwelijk dit zeg!
We hadden ooit overburen die hun poedeltjes opzetten...ook zo afgrijselijk...ulk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |