Ik weet niet uit welke duim je dit zuigt. IW heeft op hun forum aangegeven dat ze de kans om een nieuwe map te spelen "een beetje" vergroot hebben.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:40 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Nee, ze hebben niks ingesteld. Iedereen wil die nieuwe maps spelen en kiest daarom één van de twee Stimulus game-modes. Omdat er zoveel mensen zijn die de Stimulus game-modes spelen zijn er dus ook meer games van, en daar wordt jij (als je bijvoorbeeld gewoon Team Deathmatch kiest) ook ingegooid
Als je daarna namelijk bij een 'normale' map komt, is de helft opeens weg
dat is echt bullshit, elke gamemode heeft zijn eigen lobbies en servers, anders zou driekwart er na elke ronde uitgegooid worden omdat ze voor een bepaalde gamemode gekozen hebbenquote:Op zondag 9 mei 2010 13:40 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Nee, ze hebben niks ingesteld. Iedereen wil die nieuwe maps spelen en kiest daarom één van de twee Stimulus game-modes. Omdat er zoveel mensen zijn die de Stimulus game-modes spelen zijn er dus ook meer games van, en daar wordt jij (als je bijvoorbeeld gewoon Team Deathmatch kiest) ook ingegooid
Als je daarna namelijk bij een 'normale' map komt, is de helft opeens weg
quote:Op zondag 9 mei 2010 16:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik weet niet uit welke duim je dit zuigt. IW heeft op hun forum aangegeven dat ze de kans om een nieuwe map te spelen "een beetje" vergroot hebben.
Sorry, op deze manier komt het over alsof ik dat zeker weet. Ik had er even bij moeten vermelden dat dat is wat ik DENK (en nog steeds trouwens). Excuusquote:Op zondag 9 mei 2010 16:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat is echt bullshit, elke gamemode heeft zijn eigen lobbies en servers, anders zou driekwart er na elke ronde uitgegooid worden omdat ze voor een bepaalde gamemode gekozen hebben
Wie is dat?!quote:
ja in het begin zelfs even vaak als de rest. ze kwamen er al snel achter dat niet iedereen dat even leuk vondquote:Op zondag 9 mei 2010 23:30 schreef GlenSpey het volgende:
Is Rust wel een reguliere map dan?
Ik heb Rust echt enkel en alleen een keertje in een cage match gehad. Verder nooit.
1x gehad met Ground War TDM. Complete chaos, wel lachen voor een keertje, maar om dat vaak te hebben lijkt me zwaar klote.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja in het begin zelfs even vaak als de rest. ze kwamen er al snel achter dat niet iedereen dat even leuk vondje komt hem nu nog tegen als je FFA of mosh pit speelt, bij de rest (bijna) nooit
ik moet zeggen dat demolition op rust die ene keer die ik had echt fucking geniaal was, bovendien was het de eerste keer dat ik demolition speelde en m'n 5e potje in totaal.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
1x gehad met Ground War TDM. Complete chaos, wel lachen voor een keertje, maar om dat vaak te hebben lijkt me zwaar klote.
Had een keer een chopper gunner tijdens een potje op Rust. Resultaat: een 42 killstreakquote:Op zondag 9 mei 2010 23:49 schreef GlenSpey het volgende:
Een AC130 op Rust, dat lijkt me wel leuk om een keer te hebben.
Met ieder schot het hele vijandelijke team eraan
niet lullen, ik had een 39 killstreak en ik was gedeeld hoogste in mijn lijstquote:Op maandag 10 mei 2010 00:18 schreef Frankii het volgende:
[..]
Had een keer een chopper gunner tijdens een potje op Rust. Resultaat: een 42 killstreak
Ook gemerkt. Ik vond Bailout op de eerste dag fantastisch, nu vind ik het al stukken minder...quote:Op maandag 10 mei 2010 00:56 schreef psychonecro het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor, maar volgens mij is de spawlogic op storm echt goed naar de klote. Een paar keer spawn ik tussen het enemy team (in mijn voordeel, dat wel) maar ook een aantal keer gehad dat er vijanden achter mij spawnen. Op ander maps is het ook kut, maar op storm echt heul errug..
Oh ja, campers zijn nu ook neergestreken op de nieuwe maps. Bailout en salvage zijn al niet leuk meer.. Claymores and shotguns, zo had de mappack moeten heten.....
Jij was er niet bij... en check mn hoogste killstreak maar in de leaderboardsquote:Op maandag 10 mei 2010 00:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
niet lullen, ik had een 39 killstreak en ik was gedeeld hoogste in mijn lijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Milkman! My milk is delicious!
quote:Op maandag 10 mei 2010 01:18 schreef Frankii het volgende:
[..]
Jij was er niet bij... en check mn hoogste killstreak maar in de leaderboardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
ja klopt, je spawnt naar mijn idee op de langstlevende teamgenoot. Maar op storm dus niet. Gisteren werd ik dus keer op keer ver weg van mijn team bij de vijand gespwant. Zelfde ging op voor de vijand..quote:Op maandag 10 mei 2010 12:12 schreef Parvus het volgende:
Je spawnt bij MW2 altijd in de buurt van je teamgenoten. Dus als daar dan toevallig ook vijanden in de buurt zijn heb je dus pech ja. Beetje dom systeem.
Ik had hem hier vandaanquote:Op maandag 10 mei 2010 14:47 schreef Baghdaddy het volgende:
Weet iemand waar ik online een psn card van 20eu kan bestellen? Overal zijn ze uitverkocht!
Bedankt! Ik kan de site nu niet bekijken (mobiel) maar krijg je dan een code na het bestellen of echt een kaart toegestuurd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |