abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81189076
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:20 schreef synchrowise het volgende:
Noobtubers en heartbeatsensor-campers zijn de kanker van dit spel, samen met AA-12 users. Ik snap ook niet waarom Infinity Tard (ja tard) ze erin heeft gedaan, mijn fking diarree is slimmer dan de personen die voorstelden om die wapens erin te doen. Mijn god wat is dit een kankerspel soms. Ik snap ook niet hoe je het spawnsysteem zo hard kan laten falen, en niks skills en 2 kansen met noobtubes, je bent een een tumor die uitgeroeid moet worden als je noobtubed. ZO!!! dat is eruit..

Heartbeat sensor? Gewoon Ninja als perk en je bent er vanaf. AA-12 valt wel mee, net als model 1887 shotgun akimbo. Veel mensen denken dat die dingen nog net zo krachtig en long range zijn als in het begin. Nu is het gewoon een normale afstand.

Echt mensen haten omdat ze het gewoon niet kunnen winnen haha. Prima hoor.
pi_81189713
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:22 schreef Skiet het volgende:

[..]

Echt mensen haten omdat ze het gewoon niet kunnen winnen haha. Prima hoor.
Eerder mensen haten omdat je zelf fatsoenlijk genoeg bent om niet zo zielig te spelen. Misschien zou ik ook wel vaker kunnen winnen als ik met een shotgun + noobtube ging lopen campen.
I am the Milkman! My milk is delicious!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 20:43:49 #128
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_81189964
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:37 schreef Frankii het volgende:

[..]

Eerder mensen haten omdat je zelf fatsoenlijk genoeg bent om niet zo zielig te spelen. Misschien zou ik ook wel vaker kunnen winnen als ik met een shotgun + noobtube ging lopen campen.
hoi sommy, ken je me nog? ik leef weer

wat de discussie betreft, het is simpel, het mag allemaal, maar het is gewoon heel irritant, en je kunt er geen zak aan doen. Zinloze discussie dus.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_81190251
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:37 schreef Frankii het volgende:

[..]

Ik ga niet met een noobtube zitten campen. Ik gebruik hem eik het meest tegen campers.
A mind with a heart of it's own
  zaterdag 8 mei 2010 @ 20:53:58 #130
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_81190388
maximus had net een bullseye met zijn zwaard in gladiator
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_81190445
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:43 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

hoi sommy, ken je me nog? ik leef weer

wat de discussie betreft, het is simpel, het mag allemaal, maar het is gewoon heel irritant, en je kunt er geen zak aan doen. Zinloze discussie dus.
I Shall Reign was het toch? Ga eens snel weer meedoen jij!

(Over 2 weken ofzo toch weer?)
I am the Milkman! My milk is delicious!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 21:01:33 #132
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_81190674
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:55 schreef Frankii het volgende:

[..]

I Shall Reign was het toch? Ga eens snel weer meedoen jij!

(Over 2 weken ofzo toch weer?)
3 ik heb nu een maand niet gespeeld, dus straks in totaal 7 weken, dan zuig ik echt aars

ik kan weer legaal posten
pi_81192246
Zijn er nog FOK!kers die nu Stimulus Hardcore (PS3) willen doen?
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
pi_81196616
quote:
Ook maar eens geprobeerd. Het is best leuk dat rondrennen en knifen alleen bij lange na niet zo effectief als ik het met die filmpjes vergelijk dan pakt hij toch voornamelijk slachtoffers vanaf de flank. Ik heb nogal vaak dat als ik een vijand in het vizier krijg ze me op de een of andere manier toch aan voelen komen en zich net op het laatste moment omdraaien en razendsnel beginnen te schieten. Ondanks dat ik ninja gebruik en er geen UAV's zijn. Jammer genoeg ga ik in de meeste potjes vaker dood dan dat ik er kills mee maak. Maar volgens mij moet je ook gewoon een beetje geluk met een slechte tegenstander hebben.

Ook heb ik moeite met die plotse bumps die je wel eens hebt. Ren je net een hoekje om en op datzelfde moment komt er ook een vijand het hoekje om. 9 van de 10 keer ben ik vervolgens de verliezer in dat soort confrontaties
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:34:04 #135
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_81196911
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 23:26 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ook maar eens geprobeerd. Het is best leuk dat rondrennen en knifen alleen bij lange na niet zo effectief als ik het met die filmpjes vergelijk dan pakt hij toch voornamelijk slachtoffers vanaf de flank. Ik heb nogal vaak dat als ik een vijand in het vizier krijg ze me op de een of andere manier toch aan voelen komen en zich net op het laatste moment omdraaien en razendsnel beginnen te schieten. Ondanks dat ik ninja gebruik en er geen UAV's zijn. Jammer genoeg ga ik in de meeste potjes vaker dood dan dat ik er kills mee maak. Maar volgens mij moet je ook gewoon een beetje geluk met een slechte tegenstander hebben.

Ook heb ik moeite met die plotse bumps die je wel eens hebt. Ren je net een hoekje om en op datzelfde moment komt er ook een vijand het hoekje om. 9 van de 10 keer ben ik vervolgens de verliezer in dat soort confrontaties
je moet ook commando gebruiken, ook al is dat triest en voor noobs
pi_81197109
Shit, ik heb vandaag voor de allereerste keer iemand met een MG4 gezien.

Waarom gebruikt men de M240 en MG4 zo weinig?
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:46:10 #137
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_81197379
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 23:39 schreef Koko_Banana het volgende:

mg4 doet te weinig damage, is wel heel nauwkeurig. een beetje de acr van de lmg's maar toch kut

m240 is gewoon lelijk ^^
  zondag 9 mei 2010 @ 00:30:31 #138
19953 DrMarten
hhhmmmm
pi_81199213
quote:

Omdat het reloaden zo tyfuslang duurt, zelfs met sleight of hand. Tegen de tijd dat je gerelaod hebt ben je al 3 keer afgeschoten.
A mind with a heart of it's own
pi_81201536
quote:

ik heb nu 1300 kills met de mg4, je hebt wel stopping power nodig.. Ik vind hem op de aug na de beste lmg, maar ja wie Ben ik..

Over het tube/commando/hbs drama.. Commando is gewoon kut, gewoon proberen om niet met die figuren in close combat te komen. Hbs, ninja gebruiken. En ik word eigenlijk helemaal niet vaak getubed. Je moet gewoon zorgen dat je niet met je team meeloopt, Dan heeft zon tuber ook geen multikills

weer eens met de tar&silencer gaan spelen. Dat is gewoon rape.

Wat vind iedereen van de mappack? Ik vind ze eigenlijk allemaal wel tof! Voelt goed om weer eens te verdwalen
  zondag 9 mei 2010 @ 02:18:17 #140
292709 KoningStoma
Misantroop
pi_81202312
De maps zijn leuk, alleen zijn de spawns op Storm verneukt en komen de maps véél te vaak langs. Ik heb ze een week geleden van mn hdd geflikkerd omdat ik ook wel eens de oude maps wil spelen.
  zondag 9 mei 2010 @ 03:08:26 #141
178692 BramPowert
Eindbaas.
pi_81202876
Tuurlijk kan het altijd beter, maar net had ik wel een lekker potje:
pi_81205530
inmiddels van KD ratio 0.89 naar 1.04 gegaan, ik wordt beter
grenade launcher is niet altijd noob hoor, als ik een enemy neer knal achter en hij valt in last stand achter een muurtje is tie best wel handig om het even af te maken. Mensen die er standaard mee rondlopen zijn gewoon irritant maarja.
en wat betreft commando, lekker boeiend zelfde als shotgun. zelfde range en ook in 1x dood. commando pro kan ik niet zonder, heerlijk om niet via standaard weggetjes terug te moeten van een gebouw maar er gewoon vanaf kunnen springen, ontwijk je vaak de enemy
Thermal sight moeten ze verbieden, dat is zo kansloos. vooral in wasteland! potje raak de witte stip in een zwart gebied -_-
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_81205884
quote:
Op zondag 9 mei 2010 10:59 schreef FalleNk810i het volgende:
grenade launcher is niet altijd noob hoor, als ik een enemy neer knal achter en hij valt in last stand achter een muurtje is tie best wel handig om het even af te maken. Mensen die er standaard mee rondlopen zijn gewoon irritant maarja.
en wat betreft commando, lekker boeiend zelfde als shotgun. zelfde range en ook in 1x dood. commando pro kan ik niet zonder, heerlijk om niet via standaard weggetjes terug te moeten van een gebouw maar er gewoon vanaf kunnen springen, ontwijk je vaak de enemy
Thermal sight moeten ze verbieden, dat is zo kansloos. vooral in wasteland! potje raak de witte stip in een zwart gebied -_-
Dan denk je inderdaad, dat de shotgun instant kill is. Alleen dan kom je zo'n hufter met last/final stand tegen die je afknalt omdat je spas moet pompen Dat is dan wel het voordeel van knifen, maar tegelijkertijd vind ik knifen dan ook weer bullshit. (Kijk, 5 kogels en je rent door, 1 knife slash en je ligt dood op de grond..)
pi_81206261
quote:
Op zondag 9 mei 2010 10:59 schreef FalleNk810i het volgende:

Kwestie van op die map even met Cold Blooded spelen en opgelost is je probleem.
  zondag 9 mei 2010 @ 11:34:20 #145
178692 BramPowert
Eindbaas.
pi_81206283
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:18 schreef Fsmxi het volgende:

[..]

Dan denk je inderdaad, dat de shotgun instant kill is. Alleen dan kom je zo'n hufter met last/final stand tegen die je afknalt omdat je spas moet pompen Dat is dan wel het voordeel van knifen, maar tegelijkertijd vind ik knifen dan ook weer bullshit. (Kijk, 5 kogels en je rent door, 1 knife slash en je ligt dood op de grond..)
Met Akimbo Ranger heb je 4 kogels zonder te reloaden, terwijl je (als je het goed doet) er maar 1 of 2 nodig hebt.
pi_81207283
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:34 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Met Akimbo Ranger heb je 4 kogels zonder te reloaden, terwijl je (als je het goed doet) er maar 1 of 2 nodig hebt.
Ik druk altijd lekker lomp beide in (L1 en R1) wel kut als er daarna gelijk nog zo'n figuur komt maarja dan knife
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  zondag 9 mei 2010 @ 12:15:19 #147
178692 BramPowert
Eindbaas.
pi_81207377
quote:
Op zondag 9 mei 2010 12:12 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Ik druk altijd lekker lomp beide in (L1 en R1) wel kut als er daarna gelijk nog zo'n figuur komt maarja dan knife
Als er nog 1 komt heb je evengoed nog 2 kogels toch?
pi_81208756
Zo. Eindelijk me silencer en ninja weer terug
Dat is toch wel een gemis hoor de eerste paar levels. Maar inmiddels alweer 34 in de 2e prestige kijken of ik vandaag de 40 kan bereiken
pi_81208837
quote:
Op zondag 9 mei 2010 02:18 schreef KoningStoma het volgende:
De maps zijn leuk, alleen zijn de spawns op Storm verneukt en komen de maps véél te vaak langs. Ik heb ze een week geleden van mn hdd geflikkerd omdat ik ook wel eens de oude maps wil spelen.
Dat heb ik ook gemerkt idd. Ik heb het hele weekend nog geen Skidrow gespeeld terwijl ik al minstens 20 keer Storm heb gehad volgens mij hebben ze zo ingesteld dat voor iedere 3 nieuwe maps je 1 oude map speelt
  zondag 9 mei 2010 @ 13:40:37 #150
178692 BramPowert
Eindbaas.
pi_81210362
quote:
Op zondag 9 mei 2010 12:55 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gemerkt idd. Ik heb het hele weekend nog geen Skidrow gespeeld terwijl ik al minstens 20 keer Storm heb gehad volgens mij hebben ze zo ingesteld dat voor iedere 3 nieuwe maps je 1 oude map speelt
Nee, ze hebben niks ingesteld. Iedereen wil die nieuwe maps spelen en kiest daarom één van de twee Stimulus game-modes. Omdat er zoveel mensen zijn die de Stimulus game-modes spelen zijn er dus ook meer games van, en daar wordt jij (als je bijvoorbeeld gewoon Team Deathmatch kiest) ook ingegooid

Als je daarna namelijk bij een 'normale' map komt, is de helft opeens weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')