abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81176303
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 09:34 schreef Fsmxi het volgende:

[..]

Dit zijn ook twee favoriete classes van mij en kan toch echt prima richten. Het is gewoon zo dat ik hier vaak de pot mee open (laatst nog multikill op afghan in de spawn ) Verder gebruik ik vooral de barret en de FAL. De barret is imo zeker fijner dan de intervention, plus, met steady aim kun je de barret nog als soort "shotgun" gebruiken in close range. Lees: de vijand is nog buiten knife range, maar heeft je al gezien. Swappen naar secondary kost te veel tijd. Sproeien maar zonder scope! Zo heb ik ook nog All Pro gehaald
Dat was zo zielig, was Afghan net begonnen en schoot jij die noobtube af. WOOOW KIJK MIJ DAN 4 KILLS HEBBEN, DAT IS PAS PRO-PIPEN!1!.

''Pro-Pipen''
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_81176475
Het mooie is dat dit soort kutnoobs toch altijd kutscores halen, omdat ze buiten hun kankertubes om er geen ster van bakken.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_81176580
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 14:18 schreef Agiath het volgende:
Het mooie is dat dit soort kutnoobs toch altijd kutscores halen, omdat ze buiten hun kankertubes om er geen ster van bakken.
Idd, zie je wel eens bij een confrontatie tussen jou en een vijand waarbij je allebei snel achter het muurtje weet te duiken. Vaak toveren ze snel hun tube tevoorschijn omdat ze het zonder niet kunnen winnen
pi_81177187
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 14:11 schreef Frankii het volgende:

[..]

Dat was zo zielig, was Afghan net begonnen en schoot jij die noobtube af. WOOOW KIJK MIJ DAN 4 KILLS HEBBEN, DAT IS PAS PRO-PIPEN!1!.

''Pro-Pipen''
Ach man, jullie riepen net zo hard "NICE!" mee
pi_81178267
Mooi dat jullie allemaal denken dat fsmxi en ik niet kunnen richten omdat we een n00btube gebruiken

Optimaal gebruik maken van de mogelijkheden noem ik dat. Ik heb mijn share van rondrennen, bukken, muurtje, liggen duck en roll wel gehad. Dat jullie dat de "fairste" manier van spelen vinden wil natuurlijk niet zeggen dat de rest niet kan aimen enzo
pi_81178678
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 15:20 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Mooi dat jullie allemaal denken dat fsmxi en ik niet kunnen richten omdat we een n00btube gebruiken

Optimaal gebruik maken van de mogelijkheden noem ik dat. Ik heb mijn share van rondrennen, bukken, muurtje, liggen duck en roll wel gehad. Dat jullie dat de "fairste" manier van spelen vinden wil natuurlijk niet zeggen dat de rest niet kan aimen enzo
Je kan het wel proberen goed te praten, maar het blijft een van de de goedkoopste manieren om iemand te killen in dit spel.
pi_81178755
Met een noob tube rennen is niet goed, met een sniper rennen is niet goed en met rocket launchers schieten is niet goed. Zullen we het er allemaal maar uithalen dan? Oh en Commando Pro is ook voor mietjessss

[ Bericht 11% gewijzigd door Skiet op 08-05-2010 15:44:31 ]
  zaterdag 8 mei 2010 @ 15:40:35 #108
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_81178872
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 15:36 schreef Skiet het volgende:
Met een noob tube rennen is niet goed, met een sniper rennen is niet goed en met rocket launchers schieten is niet goed. Zullen we het er allemaal maar uithalen dan?
Prima plan. Laten we het bij assault rifles houden.
Tics van je petten.
pi_81179023
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 15:34 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Je kan het wel proberen goed te praten, maar het blijft een van de de goedkoopste manieren om iemand te killen in dit spel.

Je moet goed timen, reloaden en je hebt maar 2 kansen om te raken. Iemand met een beetje skills kan het heus wel winnen van iemand met een noob tube.
pi_81179106
Het blijft een van de de goedkoopste manieren om iemand te killen in dit spel.
pi_81179323
Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan? En nu niet gaan zeuren dat ik te incapabel ben om het op de "moeilijke" manier te doen, want dat is lekker niet zo

Maar wat jullie zeggen ja, waarom wil ik het eigenlijk goedpraten?
pi_81180046
Kan je nergens meer je geboortedatum wijzigen? Een gast wil graag de mappacks via mijn account downloaden maar ik weet me geboortedatum niet meer. Had zomaar wat ingevuld. Dus mocht het een onverlaat zien die me wachtwoord wijzigt kan ik het niet meer terugzetten.
pi_81182317
quote:
Het is ook vrij simpel, je moet er gewoon op spelen en dan oefen je bepaalde patronen in alle maps
pi_81182614
Friendly TVP inbound
I'm awesome, and I fuck dolphins.
pi_81182790
quote:

wow

Net trouwens zelf ook tegen een behoorlijk goede speler gespeeld, hij had 72 kills op slechts 7 deaths.
Ik wou dat ikzelf eens zon match kon spelen. Maar ik kom eigelijk nooit boven de 30 kills
pi_81183548
Wat is de snelste manier om je handpistolen te levelen? Om het tac knife vrij te spelen.
Ik word zo strontziek van gewoon schieten met die dingen, k/d ratio van 0.10 als ik daarmee speel
  zaterdag 8 mei 2010 @ 18:01:09 #118
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_81183597
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:00 schreef GlenSpey het volgende:
Wat is de snelste manier om je handpistolen te levelen? Om het tac knife vrij te spelen.
Ik word zo strontziek van gewoon schieten met die dingen, k/d ratio van 0.10 als ik daarmee speel
zorgen dat je met een vriend in een cage match terecht komt en dat jij hem dan 25 keer dood schiet met een pistool
pi_81184208
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:01 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

zorgen dat je met een vriend in een cage match terecht komt en dat jij hem dan 25 keer dood schiet met een pistool
cage matches zijn er niet meer
  zaterdag 8 mei 2010 @ 18:20:22 #120
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_81184267
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:18 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

cage matches zijn er niet meer
was me niet eens opgevallen
pi_81184284
Noobtubers en heartbeatsensor-campers zijn de kanker van dit spel, samen met AA-12 users. Ik snap ook niet waarom Infinity Tard (ja tard) ze erin heeft gedaan, mijn fking diarree is slimmer dan de personen die voorstelden om die wapens erin te doen. Mijn god wat is dit een kankerspel soms. Ik snap ook niet hoe je het spawnsysteem zo hard kan laten falen, en niks skills en 2 kansen met noobtubes, je bent een een tumor die uitgeroeid moet worden als je noobtubed. ZO!!! dat is eruit..
pi_81184314
Als je wel de reflexen hebt, ga naar Hardcore headquarters. Dan zijn het 1-2 shot kill wapens. Als je akimbo unlocked, DOEN. Steady aim+stopping power en gewoon die triggers rammen.

Heb nu zelf eindelijk barret extended mags unlocked, wat een beest
pi_81184664
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:21 schreef Fsmxi het volgende:
Als je wel de reflexen hebt, ga naar Hardcore headquarters. Dan zijn het 1-2 shot kill wapens. Als je akimbo unlocked, DOEN. Steady aim+stopping power en gewoon die triggers rammen.

Heb nu zelf eindelijk barret extended mags unlocked, wat een beest
Ik mag hopen dat ze dan wel dood gaan integenstelling tot die kanker-campers die niet doodgaan door 2 shotgun schoten tegelijk, model 1887 faalt ook maar weer blijkbaar, het is gewoon Modern WarFAIL 2 geworden lijkt het wel, als ik een goed potje heb wordt de verbinding verbroken, als ik een game zoek kom ik weer bij een tyfusmap, en ja Overgrown is echt hondenstront.
pi_81185086
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:32 schreef synchrowise het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat ze dan wel dood gaan integenstelling tot die kanker-campers die niet doodgaan door 2 shotgun schoten tegelijk, model 1887 faalt ook maar weer blijkbaar, het is gewoon Modern WarFAIL 2 geworden lijkt het wel, als ik een goed potje heb wordt de verbinding verbroken, als ik een game zoek kom ik weer bij een tyfusmap, en ja Overgrown is echt hondenstront.
In hardcore is alles veel sneller dood. (jij dus ook). Normaal is hardcore tyfusveel gecamp, maar dit is naar mijn ervaring in headquarters het minst (alhoewel je soms van die potten hebt )
pi_81186931
Beetje jammer dat bij die dubbele XP de challenges niet dubbel gerekend worden. Ik had gisteravond en vandaag alles bij elkaar 5 challenges gehaald die me 10000 punten opleverden. Als die dan ook dubbele punten zouden geven gaat het snel.

Ow en de n00btube is geniaal. Heerlijk tegen mensen die achter een muurtje zitten te campen, granaat erachter en klaar. Die heartbeatsensor mogen ze er wel uithalen wat mij betreft. Hoe erg wil je campen promoten denk ik dan. En commando mogen ze er ook uithalen.

Vandaag weer eens gemerkt wat de MP5K in combinatie met Stopping Power voor een heerlijk wapen is om lekker mee rond te rennen op Terminal. Highrise, Salvage enzo.
A mind with a heart of it's own
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')