Dat was zo zielig, was Afghan net begonnen en schoot jij die noobtube af. WOOOW KIJK MIJ DAN 4 KILLS HEBBEN, DAT IS PAS PRO-PIPEN!1!.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:34 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Dit zijn ook twee favoriete classes van mij en kan toch echt prima richten. Het is gewoon zo dat ik hier vaak de pot mee open (laatst nog multikill op afghan in de spawn) Verder gebruik ik vooral de barret en de FAL. De barret is imo zeker fijner dan de intervention, plus, met steady aim kun je de barret nog als soort "shotgun" gebruiken in close range. Lees: de vijand is nog buiten knife range, maar heeft je al gezien. Swappen naar secondary kost te veel tijd. Sproeien maar zonder scope! Zo heb ik ook nog All Pro gehaald
Idd, zie je wel eens bij een confrontatie tussen jou en een vijand waarbij je allebei snel achter het muurtje weet te duiken. Vaak toveren ze snel hun tube tevoorschijn omdat ze het zonder niet kunnen winnenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:18 schreef Agiath het volgende:
Het mooie is dat dit soort kutnoobs toch altijd kutscores halen, omdat ze buiten hun kankertubes om er geen ster van bakken.
Ach man, jullie riepen net zo hard "NICE!" meequote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:11 schreef Frankii het volgende:
[..]
Dat was zo zielig, was Afghan net begonnen en schoot jij die noobtube af. WOOOW KIJK MIJ DAN 4 KILLS HEBBEN, DAT IS PAS PRO-PIPEN!1!.
''Pro-Pipen''![]()
![]()
Je kan het wel proberen goed te praten, maar het blijft een van de de goedkoopste manieren om iemand te killen in dit spel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:20 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Mooi dat jullie allemaal denken dat fsmxi en ik niet kunnen richten omdat we een n00btube gebruiken![]()
Optimaal gebruik maken van de mogelijkheden noem ik dat. Ik heb mijn share van rondrennen, bukken, muurtje, liggen duck en roll wel gehad. Dat jullie dat de "fairste" manier van spelen vinden wil natuurlijk niet zeggen dat de rest niet kan aimen enzo
Prima plan. Laten we het bij assault rifles houden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:36 schreef Skiet het volgende:
Met een noob tube rennen is niet goed, met een sniper rennen is niet goed en met rocket launchers schieten is niet goed. Zullen we het er allemaal maar uithalen dan?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je kan het wel proberen goed te praten, maar het blijft een van de de goedkoopste manieren om iemand te killen in dit spel.
Het is ook vrij simpel, je moet er gewoon op spelen en dan oefen je bepaalde patronen in alle mapsquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:10 schreef Silvanovisch het volgende:
Modern Warfare 2: 100 Tac Knife Kill Game Part 1 of 2 by killergod23 - NextGenTactics (MW2 Gameplay)
Modern Warfare 2: 100 Tac Knife Kill Game Part 2 of 2 by killergod23 - NextGenTactics (MW2 Gameplay)
sick om te zien hoe makkelijk het eigenlijk lijkt.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:10 schreef Silvanovisch het volgende:
Modern Warfare 2: 100 Tac Knife Kill Game Part 1 of 2 by killergod23 - NextGenTactics (MW2 Gameplay)
Modern Warfare 2: 100 Tac Knife Kill Game Part 2 of 2 by killergod23 - NextGenTactics (MW2 Gameplay)
sick om te zien hoe makkelijk het eigenlijk lijkt.
zorgen dat je met een vriend in een cage match terecht komt en dat jij hem dan 25 keer dood schiet met een pistoolquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:00 schreef GlenSpey het volgende:
Wat is de snelste manier om je handpistolen te levelen? Om het tac knife vrij te spelen.
Ik word zo strontziek van gewoon schieten met die dingen, k/d ratio van 0.10 als ik daarmee speel
cage matches zijn er niet meerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
zorgen dat je met een vriend in een cage match terecht komt en dat jij hem dan 25 keer dood schiet met een pistool
Ik mag hopen dat ze dan wel dood gaan integenstelling tot die kanker-campers die niet doodgaan door 2 shotgun schoten tegelijk, model 1887 faalt ook maar weer blijkbaar, het is gewoon Modern WarFAIL 2 geworden lijkt het wel, als ik een goed potje heb wordt de verbinding verbroken, als ik een game zoek kom ik weer bij een tyfusmap, en ja Overgrown is echt hondenstront.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:21 schreef Fsmxi het volgende:
Als je wel de reflexen hebt, ga naar Hardcore headquarters. Dan zijn het 1-2 shot kill wapens. Als je akimbo unlocked, DOEN. Steady aim+stopping power en gewoon die triggers rammen.
Heb nu zelf eindelijk barret extended mags unlocked, wat een beest
In hardcore is alles veel sneller dood. (jij dus ook). Normaal is hardcore tyfusveel gecamp, maar dit is naar mijn ervaring in headquarters het minst (alhoewel je soms van die potten hebtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:32 schreef synchrowise het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze dan wel dood gaan integenstelling tot die kanker-campers die niet doodgaan door 2 shotgun schoten tegelijk, model 1887 faalt ook maar weer blijkbaar, het is gewoon Modern WarFAIL 2 geworden lijkt het wel, als ik een goed potje heb wordt de verbinding verbroken, als ik een game zoek kom ik weer bij een tyfusmap, en ja Overgrown is echt hondenstront.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |