SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is echt niet leuk hoe daar gespeeld wordtquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:03 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Waarom stemmen mensen Overgrown? Ik ben absoluut geen sniper, en het was mijn favo map in COD4.
Ik heb de maps niet gekocht overigens. Kut Activision. Ik download ze wel naar mijn PS3 met een vriend zijn account die er meer geld voor uitgeeft.
Marathon, Lightweight, Commando, Tactical Knife.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:14 schreef Toilutpaper het volgende:
Iemand nog handige tips, zodat ik die vrienden van me kan inmaken... xd is wel ff nodig.
Ik vind Bailout tot nog toe de leukstequote:Op donderdag 6 mei 2010 15:39 schreef VliegVlieg het volgende:
Is iedereen het ermee eens dat van de nieuwe mappack Bailout veruit de slechtste map is? Wat een kutmap !
kthnxbaiquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:31 schreef WSquater het volgende:
Ik koop die nieuwe mappen niet. Te duur.
gastquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:59 schreef Koko_Banana het volgende:
Jullie moeten eens een Uzi proberen met een thermal scope + Rapid Fire
Gast het is 13 euro, waar praten we over....quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:31 schreef WSquater het volgende:
Ik koop die nieuwe mappen niet. Te duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |