quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:01 schreef Desunoto het volgende:
Ik zat laatst weer even MW1 te spelen en kreeg het gevoel weer te pakken. Maar even een paar vraagjes voordat ik misschien aan 2 begin:
- zijn de multiplayer maps groter? in deel 1 zijn ze allemaal te klein
Nee meeste zijn zelfs kleiner en inspiratieloos
- worden snipers nu echt gebruikt waarvoor ze bedoelt zijn of is het nog steeds mogelijk om ze als shotgun te gebruiken op korte afstand?
Nog steeds hetzelfde
- is de lag minder erg? ik heb altijd ongeveer een halve seconde nadeel in deel 1, te zien aan de killcam van de ander
Nog steeds hetzelfde probleem, p2p gaming = fail
edit: paar vragen weggehaald, kan die ook bij de links zien
snipers worden nu gebruikt als secondaries, als assault rifles, als camp wapen, als sniper en zo zijn er nog wel wat.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:01 schreef Desunoto het volgende:
Ik zat laatst weer even MW1 te spelen en kreeg het gevoel weer te pakken. Maar even een paar vraagjes voordat ik misschien aan 2 begin:
- worden snipers nu echt gebruikt waarvoor ze bedoelt zijn of is het nog steeds mogelijk om ze als shotgun te gebruiken op korte afstand?
- is de lag minder erg? ik heb altijd ongeveer een halve seconde nadeel in deel 1, te zien aan de killcam van de ander
wel groter dan shipmentquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:24 schreef Desunoto het volgende:
Kleinere maps zelfs? Oké dat is dan echt een keiharde nee voor mij. Zonde.
ja ik heb dat spel verder nooit gespeeld alleen een keer dus voor de grap shipmentquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:32 schreef Desunoto het volgende:
Shipment
Jezus wat een shitmap is dat zeg. Maar mensen skippen hem nooit omdat zomg kills!1!1!. Is wel even lachen als je een airstrike krijgt waar je 5 kills mee maakt en een heli met nog eens 10 kills maar als de ander dat eerder krijgt ben je kansloos.
M'n favoriete maps waren altijd Ambush en Pipeline omdat die mogelijkheden bieden voor bijna alle wapens en perks om nuttig te zijn. Maar nog waren ze te klein.
ik vind skidrow een leuke snipermap, gewoon omdat je daar veel plekjes hebt waar het gewoon puntjes scoren is, maar als ik echt wil snipen, ga ik voor derailquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:41 schreef Parvus het volgende:
Ik vind de maps in MW2 overigens genoeg variatie bieden hoor. Je hebt maps die vooral close combat zijn en maps die vooral sniper zijn. Maar op maps als Quarry, Underpass en Rundown kan je zowel met assault rifle als sniper je ding doen.
- de maps zijn over het algemeen groter, er zitten wat kleine maps in maar meeste zijn groter.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:01 schreef Desunoto het volgende:
I DEMAND A POLL!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:39 schreef VliegVlieg het volgende:
Is iedereen het ermee eens dat van de nieuwe mappack Bailout veruit de slechtste map is? Wat een kutmap !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |