Wow, respectquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaa!!!![]()
Ben nu zeven weken bezig, en toch al 8,2 kilo kwijt, dus dat wilde ik wel even volhouden! Met enige uitzondering dan, waarvan za er 1 is
aan je nagellak likkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:28 schreef Lindytje het volgende:
Blegh... ik deed net de 'shit-buts-snel-er-aan-likken-methode' bij mijn vers gelakte nageltjes. En nou krijg ik die gore smaak niet meer van mijn tong af...![]()
Ja!quote:
Ohnee, niet je bustjequote:Op donderdag 6 mei 2010 22:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja!
Als je net je nagels hebt gelakt. En je tikt ergens tegenaan, zodat er zo'n klein butsje in komt... Dan moet je als een gek aan je nagellak likken en dan gaat meestal je bustje weg
aaah ja oke....quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja!
Als je net je nagels hebt gelakt. En je tikt ergens tegenaan, zodat er zo'n klein butsje in komt... Dan moet je als een gek aan je nagellak likken en dan gaat meestal je bustje weg
Viesquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:43 schreef miss--moana het volgende:
[..]
aaah ja oke....![]()
Ik wrijf er meestal zachtjes overheen werkt bij mijn ook, maar ga ook maar eens likken kijken hoe dat is
Het leven is kut. Na een jaar heb ik er nog niet eens 7 kilo af.quote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 22:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaa!!!![]()
Ben nu zeven weken bezig, en toch al 8,2 kilo kwijt, dus dat wilde ik wel even volhouden! Met enige uitzondering dan, waarvan za er 1 is
Oh, je mag wel een paar ons van mij hebben hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel... nu heb ik dus nog maar 1 tiet....
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het leven is kut. Na een jaar heb ik er nog niet eens 7 kilo af.
Jij hebt wellicht wat minder overgewicht dan wijquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het leven is kut. Na een jaar heb ik er nog niet eens 7 kilo af.
Joh, ik kan met 1 tiet 4 mensen voorzien!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, je mag wel een paar ons van mij hebben hoor![]()
niet gaan slaan mirjam
Haha, ook dat!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij hebt wellicht wat minder overgewicht dan wij
omdat ook! Duhquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, ook dat!
(edit: ook... waarom zeg ik 'ook'??)
Ik weet het nietquote:
Mijn BMI ligt toch zeker te hoog.quote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij hebt wellicht wat minder overgewicht dan wij
Dat wordt nog knus op die achterbankquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Joh, ik kan met 1 tiet 4 mensen voorzien!
Maar doe je wel sporten?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet het nietvan die 2 verjaardagen per jaar kan het ook niet zijn.
[..]
Mijn BMI ligt toch zeker te hoog.en dan is een jaar nog fucking lang!
Ohja, dit is nageltopicquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:48 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Diamond Cosmetics Cranberry Crush.
Helemaal niet, ik fiets naar school. Maar ik heb ook geen tijd om te sporten, dusja. Maar mijn dieet is voor mensen die niet sporten, als je sport mag je meer eten. Dat is het voor sporten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar doe je wel sporten?
Hoe oud ben je?
Je bent veel te jong voor een dieet. Hop, ga bewegen! *schopt*quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik fiets naar school. Maar ik heb ook geen tijd om te sporten, dusja. Maar mijn dieet is voor mensen die niet sporten, als je sport mag je meer eten. Dat is het voor sporten.
19..
Oeh, tof!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:48 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Diamond Cosmetics Cranberry Crush.
Heerlijk..... Ik kijk er al naar uit...quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat wordt nog knus op die achterbank
Ohja, jij kan mij wel seksueel intimideren...quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heerlijk..... Ik kijk er al naar uit...
Geef jij me tijd en geld voor een sportschool?quote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je bent veel te jong voor een dieet. Hop, ga bewegen! *schopt*
Nope. Alle onderzoeken bewijzen het.... is echt hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geef jij me tijd en geld voor een sportschool?
En als ik te jong was. Was ik ook niet dik geworden.Dit zou de oplossingmoeten zijn.
C02 – Sea of Green ... En pebble beach dacht ik, not surequote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 22:51 schreef liiszle het volgende:
heeft iemand de namen van de nieuwe matte catrice lakjes voor me?
als we gewoon heel stil zijn en stiekem doen merken ze het vast niet dat we af en toe wat kletsenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Misschien toch eens vragen of we een apart nagel-subforum kunnen krijgen om ook heerlijk een eigen SC te beginnen
Serieus? Hoe fucking krom is dat, dat terwijl we sneller af horen te vallen. Maar goed, het moet wel op deze manierquote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nope. Alle onderzoeken bewijzen het.... is echt hoor
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohja, jij kan mij wel seksueel intimideren...
Show hier je nagels #143 Waar we door soppen.... staan daar met swatches!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:51 schreef liiszle het volgende:
heeft iemand de namen van de nieuwe matte catrice lakjes voor me?
Maar dan heb je je antwoord toch al?? Dan moet je wat meer eten dus...quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Serieus? Hoe fucking krom is dat, dat terwijl we sneller af horen te vallen. Maar goed, het moet wel op deze manier
Ik weet wel dat het vaak komt omdat ik te weinig eet. Als ik meer eet, val ik meer af.
Goed bezig! Ik ben nu iets langer bezig. 2 maanden ongeveer en ruim 8 kilo kwijt. Maar ik sport nog niet (ruggedoe) dus hopelijk gaat het dan iets sneller!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaa!!!![]()
Meer en beter eten, regelmatiger, ENNN meer bewegenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Serieus? Hoe fucking krom is dat, dat terwijl we sneller af horen te vallen. Maar goed, het moet wel op deze manier
Ik weet wel dat het vaak komt omdat ik te weinig eet. Als ik meer eet, val ik meer af.
Met dat meer eten ben ik die 7 kilo kwijtgeraakt. Maar daar houdt het op.quote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 22:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar dan heb je je antwoord toch al?? Dan moet je wat meer eten dus...
Pastelgeelquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:54 schreef Lindytje het volgende:
Nog een nagelpost!
[ afbeelding ]
Ik ben er nog niet uit of geel nou wat voor me is of niet....![]()
(oh, pre-clean-up...)
Wats je BMI nu dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Met dat meer eten ben ik die 7 kilo kwijtgeraakt. Maar daar houdt het op.
Watquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:56 schreef Debsterr het volgende:
Ik zag een poes!
@moodpolish: wants.
En lisszle mooie flakies! Rehabilitatie (oftewel Tegan in telefoonwoordenboek) mooie kleur!
Misschien heb je dan zo;n stom plateau te pakken... even stug door blijven eten? Of ga je dan juist weer minderen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Met dat meer eten ben ik die 7 kilo kwijtgeraakt. Maar daar houdt het op.
Naughty but nice is het. Gelukkig wel een echte creme, die van Catrice is zo'n shimmer, dat vind ik niks. (bij geel dan)quote:
Als ik Tegan typ maakt ie er rehabilitatie van :pquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat. Maar thanks iedereen
. Beetje slechte foto omdat het al donker is.
Ja die mag je zaterdag kroelenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:56 schreef Debsterr het volgende:
Ik zag een poes!
@moodpolish: wants.
En lisszle mooie flakies! Rehabilitatie (oftewel Tegan in telefoonwoordenboek) mooie kleur!
Keigoed!!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik ben nu iets langer bezig. 2 maanden ongeveer en ruim 8 kilo kwijt. Maar ik sport nog niet (ruggedoe) dus hopelijk gaat het dan iets sneller!
Meestal wel jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 22:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Misschien heb je dan zo;n stom plateau te pakken... even stug door blijven eten? Of ga je dan juist weer minderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |