dat is de tragiek van het levenquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:46 schreef trovey het volgende:
Met andere woorden....wat je ook doet, je gaat dood.
Welwaar 4 uur slapen is al genoeg voor de kern van je slaap,quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat 4 uur genoeg is. Normaal gesproken heeft men het over een uur of 8 slapen.
Heeft het ook niet met leeftijd te maken. Hoe ouder, hoe minder slaap je nodig hebt.
Het is meer de vrije interpretatie van quasi-journalisten die tegenstrijdig is. Ook omdat het vaak onzinnige generaliseraties zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:07 schreef Lamon. het volgende:
Ik word er zo suf van dat al die onderzoeken elkaar tegenspreken
Dat onderzoek was onder duizenden mensen in Amerika gehouden over een periode van 15 jaar, dus dat onderzoek geloof ik eerder.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:07 schreef Lamon. het volgende:
Ik word er zo suf van dat al die onderzoeken elkaar tegenspreken, eerst ging je sneller dood van langer dan 6,5 slapen, nu weer van korter slapen.
Echt nuttige onderzoeken allemaal.
En je bent totaal niet moe? Ik dacht dat het vrijwillig was namelijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:06 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ?
Ik kan er niets aan doen.
Sinds een tijdje val ik tussen 1 en 2 in slaap, en rond 4 uur half 5 weer wakker. :S
Ik baal er ook van, maar niets aan te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |